Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Grand Scenic 2 2006
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
Fyara
Salutare dry.gif
Sunt posesorul unui Renault Grand Scenic 2 din 2006, 1,9, 131 cai și de curând mi sa aprins martorul servis cu mesajul "verificare injecție (einspritzung prüfen)" mașina pierzându-și puterea și limitarea turației, am comandat un tester de pe Amazon și între timp pana sa ajungă tester ul am mai circulat cu mașina și surpriza sa mai aprins și martorul cu motorul galben cel de la noxe cu mesajul" verificați sistemul de evacuare (Abgassystem prüfen) și am observat încălzirea apei la motor foarte repede. Menționez ca atunci când sa aprins acest martor după 10 min sa spart furtunasul de la filtrul de perticule care duce la sensor ul de presiune cel de la întrarea în filtru.
Am pus tester ul cand a ajuns și mia apărut 2 erori P0470, P0670 una am rezolvat-o era de la o bujie incandescenta arsa, dar cealaltă de la ce ar putea fi.
Dacă a mai avut cineva asemenea probleme va rog sa ma ajutați?
Mulțumesc
grig1960
Salut, incearca sa faci o scanare a codurilor de eroare cu tester profesional CanClip Renault, pune acele coduri aici si sigur se vor gasi colegi care stiu sa le interpreteze.
cosmin&b
Filtru de particule prea incarcat, poate?
Ai inlocuit furtunul spart?
Ai incercatsa regenerezi filtrul de particule in mers? Adica sa mergi cu a doua la 55-60 km/h, de ex., la 3500 turatii, vreo 15-20 minute
La mine a functionat.
Am mers cu a treia la 90 km/h vreo 25 minute.
Job done
cj98czh
trebuie doar sa mergi ... nu trebuie 3500 rpm ... si stie el ce are de facut daca nu sunt alti factiri care sa nu lase regenerarea sa se porneasca ..
ProfiBv
Zice bine cj98czh ...
si una dntre conditiile regenerarii , bujiile bune ( tu ai P0670 ca nu-s bune).
A doua greseala P0470 este exact greseala pe senzorul de presiune .
vezi aici , se traduce cu Gogu , cu clic dreapta in pagina ...
https://www.drive2.ru/l/527616598580660533/
Alta conditie , nescrisa , nivel carburant in rezervor peste sfert .
grig1960
Va salut, acelasi raspuns l-am primit si eu de la stefan dinescu (apropo, nu l-am mai vazut pe aici) cand am intrebat ce trebuie sa fac in legatura cu regenerarea DPF:
" nu trebuie sa faci nimic special, tu trebuie doar sa conduci masina si sa te bucuri de ea, de restul se ocupa calculatoarele, stiu ele ce au de facut".
Si am ajuns la concluzia ca a avut mare dreptate.
cj98czh
d-ni dinescu are ban permanent pt. buna purtare de multa vreme ... ne mai onoreaza ocazional cu clona ...
ProfiBv
Acum , @ Fyara , sa nu inteleaga ca schimband bujiile si furtunul a scapat de problema.
Daca problemele erau mai vechi , multe regenerari esuate ....colmatare filtru , poate necesita si o regenerare fortata sau mai rau demontare in vederea curatarii chimice .
Calculatoarele stiu ce au de facut , daca li se asigura conditiile optime .
Pune masina la punct si scoate-o la un drum extra urban mai liber .
Vezi si nivelul de ulei motor inainte si dupa .
Fyara
Cosmin&b nu am încercat sa îl regenereze pt ca nu a apărut pe display-ul mașini sa îl regenereze, de obicei îmi scria sa regenereze și nu pot merge cu 3500 de rpm pentru ca este limitata la 3000 maxim
Furtunasul l-am schimbat odată cu bujiile incandescente
Fyara
Va salut din nou
Am reușit pana în final sa curat filtru de particule, am schimbat furtunasele de la filtru și senzorul de presiune și când am pornit-o surpriza alta eroare P 0544 Circuitul senzorului de temperatură a gazului de evacuare 1 senzor 1 (Exhaust gas temperature sensor circuit bank 1 sensor 1) care din păcate nu știu de unde provine și care senzor de demperatura este.
Va rog dacă ma puteți ajuta sau poate cineva cu aceeași problema
xmisterx
Pai asta nu e montat in filtru de particule?
Fyara
Pai nu știu ca sunt mai mulți senzori
Am 2 la filtru de particule și am mai văzut unul la catalizator
xmisterx
Ala la catalizator e sonda lambda.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.