Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aer rece in habitaclu
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
andrei.v
Salut. Azi , in timp ce mergeam pe autostrada , a inceput deodata sa intre aer foarte rece in habitaclu(se simte foarte tare in partes din dreapta , sub si in torpedo) .
Am verificat in compartimentul motor si totu pare sa fie ok , carcasa de la filtrul de habitaclu este ok , nu este nimic care sa para ca nu este etans.
Volumul de aer este foarte mare , fara ventilatia pe caldura pe 4 nu se poate merge cu masina.

Aveti idee ce se putea desprinde astfel incat sa intre un volum de aer atat de mare ? Masina este Symbol din 2007. Mersi

Later edit. Observ ca , cu cat ventilatia este pe treapta mai mare , cu atat volumul de aer rece care intra este mai mic. (Cu ventilatia pe 1 , daca tin mana sub torpedo se simte curent mare de aer , daca mut pe 3 se simte mult mai putin)
wolfin
Sa nu fi sarit un racord/ conducta.

andrei.v
Ai idee la ce as putea sa ma uit ? Azi am vazut ca buretele de langa conductele de AC e cam distrus , dar nu cred ca pe acolo sa intre chiar asa
wolfin
Sincer fara sa desfaci bordul nu prea vezi.

Din pacate din ce imi aduc aminte..torpedo nu e demontabil.

Te ai uitat bine la aeroterma? Sub parbriz?

Mai desfa o data capacul si porneste aeroterma ...tr 1..r
Tr2...tr 3..tr4....poate simti la mana sau ureche unde ar trage aer fals....

Since e prima oara cand aud de asta.

Apoi capitonaj..nu stiu
OVIDIUS
Incearca sa scoti borna la baterie 2 minute. La mine a functionat...
wolfin
Tin sa cred ca nu are clima.
RazvanF
La cum povestește întâmplarea din postul 1, țin să cred că s a întâmplat ceva cu clapetele din bord. Pornește mașină, încălzește bine motorul și dai pe aer cald la maxim după care verifici temperatura conductelor care intra și iesa din calorifer.
wolfin
https://www.reno.ro/-t204545.html

posibil clapeta de mixare temp sa fie stricata..comandata de rozeta

desi e ilogic...nu ar baga caldura..
andrei.v
Mersi pt raspunsuri in primul rand smile.gif

Caldura baga foarte bine , pe unde trebuie. Clapetele merg. Cu masina pe loc mut pe dezaburilre , la picioare etc si to5u e ok. In mers , cu cat viteza e mai mare , cu atata vine mai mult aer rece(de afara) .
Dar nu vine pe unde vine si cel cald , adica pe tubulatura de aer. Vine pe unde apuca sa intre (gaurile de sub torpedo , fiind cele mai mari). Deci pe undeva intra aer in bord, dar sigur nu prin tubulatura.
Ce ma intriga e ca , cu cat dau mai puternic ventilatorul , cu atat volumul de aer care intra prin alte gauri decat tubulatura este mai mic.

Clapeta de recirculare nu mai merge , usita am inchis.o "manual" la 80% daca insa ar veni aerul rece pe acolo s.ar amesteca cu cel cald si ar iesi tot pe tu ulatura. Dar la mine iese aleatoriu
Florea 19
Explicatia la micsorarea debitului de aer rece cand merge ventilatia pe treapta superioara este urmatoarea:
Considera interiorul masinii ca o camera inchisa. Introduci aer fortat prin ventilatie si aerul este evacuat prin locurile special lasate in acest scop (la dacia 1300 acestea erau pe stalpul dinspre usa spate si luneta, acea grila de plastic pe interior si exterior, la clio nu stiu). Evacuarea aerului se facea fortat, prin faptul ca introducerea aerului cu un ventilator prestea presiunea in interiorul masinii. Asta in mod teoretic, fara geamuri deschise sau pierderi de aer pe la chederele neetanse. Pozitionarea evacuarii se alege astfel incat depresiunea pe grila de evacuare si presiunea pe grila de introducere, in timpul deplasarii, sa asigure un aport minim de aer proaspat, chiar si cu ventilatia oprita.
Revenind la cazul nostru: daca pe undeva intra aer (nedorit), acesta intra in paralel cu cel introdus de ventilator. Daca ventilatorul este pe o treapta superioara, el creste presiunea din interiorul masinii si cantitatea de aer de pe traseul suplimentar se diminueaza. Adica nu mai are loc. Cand ventilatorul merge pe o treapta inferioara presiunea in interior nu creste atat de mult si aerul de pe traseul suplimentar are loc mai mult, deci o sa fie un debit mai mare.
Nu prea stiu pe unde intra la tine aerul suplimentar. Nici nu sunt de meserie...
Daca ai rezolvat intre timp, hai si zi-ne cum...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.