Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme electrice / lumini
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
Clio3 problematic
Este vorba de acelasi clio 3 problematic.
In urma cu aproximativ o luna am avut o problema legat de semnalizari /lumini.Am rezolvat-o. Era vorba despre un fir rupt care face parte din cablajul ce conecteaza blocul de lumini la blocul de stergatoare.

Astazi am intampinat o alta problema :
Pornesc motorul si imi apare in bord martorul pentru faza scurta ,fara ca sa fi comutat din maneta pentru faza scurta. Incerc comenzile din blocul de lumini si in afara de semnalizari nu functioneaza nici o comanda ,respectiv pentru : lumini de ceata,faza lunga si flash -uri. Am presupus ca este vechea problema pe care ce tocmai o remediasem(firul rupt din cablajul ce conecteaza cele doua blocuri lumini-stergatoare.Am demontat iarasi maneta ,am verificat cablurile ( sunt 10 in total) dar totul este in ordine .
In acel moment am pus contactul,fara sa conectez blocul de lumini la blocul de stergatoare si vad ca in bord este aprins martorul pentru faza scurta si coborand din masina vad ca si farurile sunt aprinse pe faza scurta. Am verificat sigurantele si releele din tabloul de sigurante care se afla linga baterie ,dar vad ca sunt in regula .

Ce ar putea fi ?

Nu degeaba am numit masina "clio 3 problematic" .
mike1973
Am intampinat si eu aceeasi problema pe care am rezolvat-o prin inlocuirea blocului de lumini.
Clio3 problematic
Blocurile (lumini si stergatoare ) le am inlocuit pe ambele .
A facut o proba dandu-le jos (le am demontat de pe masina) si nici nu erau conectate la mufe . Cu sau fara manete conectate la masina ,aceleasi simptome ,adica pozitiile si faza scurta se aprind cand pornesc motorul si se inchid cand il opresc,cand defapt la genul este de masina pozitiile si faza scurta se aprind chiar daca nu ai cheia in contact.
Clio3 problematic
Mike1973 ,ai avut dreptate .
Am demontat blocul de lumini bucata cu bucata si am gasit un fir rupt care pleaca din maneta spre blocul de stergatoare .In concluzie ,cablajul este slab calitativ de se rupe asa usor,l-am reparat si acum functioneaza bine ,maneta ca mecanism e buna .
Pentru cei care mai intampina astfel de probleme : din cablajul ala de 10 fire ,pana acum s-au rupt 2 fire si le am inlocuit .
Firul 1 este pentru luminile de ceață
Firul 2 pentru toate luminile (exceptand semnalizarile) + stergatoare

13 Dec 2019, 14:53:
Mike1973 ,ai avut dreptate .
Am demontat blocul de lumini bucata cu bucata si am gasit un fir rupt care pleaca din maneta spre blocul de stergatoare .In concluzie ,cablajul este slab calitativ de se rupe asa usor,l-am reparat si acum functioneaza bine ,maneta ca mecanism e buna .
Pentru cei care mai intampina astfel de probleme : din cablajul ala de 10 fire ,pana acum s-au rupt 2 fire si le am inlocuit .
Firul 1 este pentru luminile de ceață
Firul 2 pentru toate luminile (exceptand semnalizarile) + stergatoare
mike1973
Ok! Ma bucur ca ai rezolvat problema!
LauCalin
Tatăl meu are o problema ciudata la un Clio Simbol 2009 1.2 75 CP. Închiderea centralizată nu mai merge bine, in sensul că ușa dreapta-spate și portbagajul nu se mai descuie din telecomanda. Mâine are programare la Meridian Sud. Tare mi-e teama de verdict. Nu pentru că ar fi neapărat o problema grava, cât despre costul de reparație perceput de reprezentanta.
In altă ordine de idei, e și nu prea mulțumit de mașina. O are de o jumătate de an , iar asta e a doua problema după compresorul de aer condiționat. Mașina are 97xxx de km și a fost cumpărată de la meridian vest cu garanție pentru motor și cutie ( radmasa.gif ), avand 93xxx de km. Sau ceva de genul.
Sper totuși să fie vorba de un contact imperfect, mizerie la instalație sau ceva pe la mufe. Sper sa nu fie modulul, că e cam nasol.
Daca a mai patit cineva ceva asemănător, rog un sfat. Vă anunț ce am rezolvat, daca am rezolvat. Drumuri bune!
LauCalin
Revin. Cei de la Meridian au spus ca s-au stricat motorasul de la usa din spate si cel de la capota portbagajului. Amanadoua o data... huh.gif Scor: 480 ambele cu tot cu manopera. Dat fiind faptul ca nu le aveau pe stoc si masina trebuia sa faca urgent un drum de peste 400 de km, am lasat masina asa. Am ajuns la reprezentanta din Turnu Severin si ghici ce: piesele erau pe stoc si a fost si mai ieftin, 360 de lei cu tot cu manopera.
In privinta aerului conditionat, tot cei de la meridian au spus ca e spart un radiator. Inlocuirea lui + implerea cu freon = 830 de lei. A ramas pentru primavara viitoare.
Cat despre becul de airbag + service aprinse in bord, trebuie si aia investigata. Nu am avut timp de ea, dar cei din Severin au spus ca poate fi nu stiu ce spirala sau o mufa iesita de undeva. De obicei cam astea ar fi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.