Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Opel Vivaro motor Renault 1.9 dti 101 cp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Kangoo & Renault Vehicule Utilitare
Florin Faur
Salutare tuturor! Am o problema interesantă la motorul meu , trage sacadat , întrerupe și ajunge greu la viteză mare . Pe test îmi apărea EGR dar interiorul EGR-ului arată curat iar la testul direct legat pe baterie lucrează EGR-UL .După trei teste la diferite service-uri și care toate arătau EGR defect al patrulea spune debitmetru aer. Am cumparat debitmetru nou, mașina tot la fel face. Dacă scot mufa de la debitmetru trage foarte bine, nu întrerupe dar ...sub turbina, adică sub 1800 ture e foarte lentă, când deschide turbo....avion. Am verificat toți parametri, turbina verificat, vacumuri verificat, injectoare reconditionate, pompa reconditionata, am încercat cu mai multe debitmetre și nimic. Dacă scot mufa de la debitmetru trage super peste 1800 ture, dacă pun mufa trage sub 1800 ture dar mai sus întrerupe. Ce să-i mai fac?
xmisterx
Lasa debitmetru conectat si fa o resetare(adaptare) la valva EGR vezi daca se schimba ceva in bine daca nu fa un test cu mufa scoasa de la EGR si revino aici cu noi date.
Florin Faur
Multumesc pentru raspuns! Resetarea EGR trebuie făcută de service cu calculatorul sau cum ? Așa greu comunica mecanici ăștia!Ultimul spunea că debitul de aer e problemă dar așa greu obții lămuriri de la ei.Am scos și mufa EGR dar tot așa trage. Mâine scot și Egr și debitmetru , asta încă nu am făcut, să vedem ce se întâmplă. În bord nu am nimic aprins și nici nu se aprinde dacă scot vreo mufa.
xmisterx
Da, resetare EGR se face cu calculatorul, ce-l care face diagnoza.
Florin Faur
Ha ha , interesant am scos azi egr cu motor oprit am pornit și după câteva sute de metri am scos cu motorul pornit mufa de la debitmetru, imediat a dat să moară motorul. Le-am pus pe amândouă înapoi și am plecat .Acum trage mai bine sub turbo , când deschide turbo...avion., dar nu mai întrerupe. Totuși sub turbo în special viteza 1 și 2 trage greu, dacă apas ambreiajul puțin o ajută.
xmisterx
Trebuie facuta o adaptare la EGR, pare ca de acolo vine problema.
Florin Faur
Un mecanic mi-a propus să îl anulam EGR- ul .Să îi propun eu să facă o adaptare? Nu am auzit asta până acum. Dacă știau cei 4 la care am fost poate făceau dar unul mi-a spus să fac anulare iar ceilalți să schimb egr. Sincer nu mă mai ține nici buzunarul să mai fac atâtea experimente. Ce părere ai xmisterx ? Adevarul este ca atunci când am deschis EGR cu mâna mergea la maxim dar la baterie rămânea puțin mai jos.
xmisterx
E posibil ca EGR-ul ala sa fie defect si sa nu se rezolve prin adaptare, rolul lui este sa reduca poluarea prin recircularea a o parte din gazele din evacuare, prin anularea lui exista riscul sa nu primesti itp-ul din cauza poluarii, eu zic sa cauti totusi un egr poate chiar unul sh sa fie totul in regula.
Florin Faur
Multumesc mult pentru răspunsuri! O să pun și un EGR
Florin Faur
Am pus si EGR ,nu nou ,dar am pus ! Nu am facut multi km cu ea dar mi se pare ca tot intrerupe.Interesant ca asociez cateodata intreruperea asta cu datul in gropi.Si inca ceva cand o scot din viteza consumul instant aratat la bord scade putin dupa care urca la 24 % .dar la pompa consumul facut nu depaseste 8% .Inainte de defectiune si inlocuire piese scadea si ramanea acolo 1% ,2%
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.