Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Scenic 1.9dci, 131 cai - nu trage
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
babathu
Salut,

De curand(o luna jumatate) am un Renault Scenic 2, 1.9 dCi, 131 cai. Masina e fabricata in 12/2006(2007)

Problema e ca masina nu trage. Dar cand scot mufa de la senzorul presiune supraalimentare, masina trage mai bine(in special dupa 2200 rpm). Am cumparat alt senzor nou, Bosch..cand pun mufa, acelasi lucru: Masina nu trage.
Am curatat si EGR, l-am facut ca nou, fara sa ma ating de partea electronica, tot nimic.

O alta problema(sau altele): Masina are momente cand tremura la relanti(in special dimineata, la rece)..si are o uneori o vibratie in mers, la hopuri(nu stiu daca lucrurile astea sunt in legatura sau nu).

De aceea apelez la ajutorul vostru, poate v-ati confruntat cu asemenea probleme, sau aveti cunostintele necesare de ce ar putea face asa.

As vrea sa discutam pe subiect, nu inafara lui(gen: dute la mecanic, etc. Daca voiam la mecanic, ma duceam deja. Poate e ceva ce se poate rezolva usor)

Poza cu senzorul schimbat e in attach

Multumesc anticipat
cj98czh
atunci nu te duce la mecanic .. da macar fa o diagnoza ... cu un CLIP .. vezi ce valori ai la EGR, debitmetru, turbo, etc ... erori stocate si asa mai departe ...
cosmin&b
DPF infundat, poate?
busu 12
Nu se rezolva nimic fara mecanic care pune testerul si stie sa interpreteze erorile.
Sau ia-ti un tester de pe olx/okazii si iti faci singur.

Io zic ca problema ta este debitmetru aer defect
https://www.autoeco.ro/debitmetru-aer/renau...-1.9+dci/18787/
babathu
Am intalnit un mecanic de la renault. Am gasit debitmetru defect. L-am schimbat, iar masina trage cu debitmetru schimbat, insa, daca senzorul de supraalimentare e conectat, nu trage. Si cand scot mufa de la senzor, trage bine tare, si scoate fum(supraalimentare cu combustibil), si un sunet asa, ca un tacanit(banuiesc ca e de la injectoare, din cauza supraalimentarii cu combustibil)

Mai raman doua.
Problema cu ESP, care, dupa ce sterg erorile (cu o diagnoza de la delphi), cand plec de pe loc, dupa o anumita viteza, incepe sa franeze partea dreapta fata, si se aprinde ESP.

Si trepidatia de la relanti. Nu stiu de la ce poate fi(din cate stiu, asta apare si de la injectoare, insa, valorile la injectoare sunt cu -0.3, sau -0.7..asta inseamna ca este debit)

Alte sfaturi?
vsebir
Cam aceiași problema o am și eu. La mine a fost dpf-ul colmatat. L-am trimis la curatat la Odorheiu Secuiesc. Acum este curat dar tot nu baga turbina presiune. Mâine aflu exact ce are.
ProfiBv
QUOTE(babathu @ 29 Oct 2019, 11:21)
Mai raman doua.
Problema cu ESP, care, dupa ce sterg erorile (cu o diagnoza de la delphi), cand plec de pe loc, dupa o anumita viteza, incepe sa franeze partea dreapta fata, si se aprinde ESP....
Alte sfaturi?
*


Vezi viteza rotilor ,la mers in line dreapta cu peste 30 km/h constant , citita de senzorii ABS.
Verifica mufa senzor acceleratie gravitationala , sau fixarea senzorului pe suport.
busu 12
QUOTE(vsebir @ 31 Oct 2019, 17:16)
Cam aceiași problema o am și eu. La mine a fost dpf-ul colmatat. L-am trimis la curatat la Odorheiu Secuiesc. Acum este curat dar tot nu baga turbina presiune. Mâine  aflu exact ce are.
*


La fiat punto din semnatura,ai geometrie variabila la turbina. Mergi la un mecanic sa demonteze turbo,sa il verifice.De verificat si wastegate-ul.
Mai verifica traseul de conducte si intercooler, sa n-ai scapari pe undeva.
vsebir
QUOTE(busu 12 @ 2 Nov 2019, 02:05)
La fiat punto din semnatura,ai geometrie variabila la turbina. Mergi la un mecanic sa demonteze turbo,sa il verifice.De verificat si wastegate-ul.
Mai verifica traseul de conducte si intercooler, sa n-ai scapari pe undeva.
*


Scuze!
Trebuie sa schimb mașina de la semnătura. Am Grand Scenic 2 1.9.
Am luat azi mașina de la service. Dpf-ul a fost desfundat, trage mult mai bine ca înainte dar tot mai are probleme.
Acum am în bord mesajul check emisions și martorul check engine aprins și motorul are ceva vibrații. Cei de la service au zis ca e ceva din firele de la debitmetru. Luni caut un electrician sa vad ce zice.
Și mai are o problema apărută tot din service, temperatura motorului este la maxim și ventilatorul sta pornit. Nivelul la antigel este aproape de maxim.
busu 12
Mergi și pune masina pe tester clip la un mecanic priceput si scrie aici erorile.
cosmin&b
QUOTE(vsebir @ 2 Nov 2019, 11:22)
Scuze!
Trebuie sa schimb mașina de la semnătura. Am Grand Scenic 2 1.9.
Am luat azi mașina de la service. Dpf-ul a fost desfundat, trage mult mai bine ca înainte dar tot mai are probleme.
Acum am în bord mesajul check emisions și martorul check engine aprins și motorul are ceva vibrații. Cei de la service au zis ca e ceva din firele de la debitmetru. Luni caut un electrician sa vad ce zice.
Și mai are o problema apărută tot din service, temperatura motorului este la maxim și ventilatorul sta pornit. Nivelul la antigel este aproape de maxim.
*



Vezi, de-aia a costat masina ta doar €2.800
Cu toate interventiile pe care le vei face sa o aduci in parametri, vei ajunge ca si mine cam pe la €3.700... poate mai mult.
Si eu am dat putin peste €3k pe a mea, dar cu tot ce am cheltuit ca sa mearga ceas, am ajuns cu ea la peste €3.700
busu 12
QUOTE(cosmin&b @ 2 Nov 2019, 19:21)
Vezi, de-aia a costat masina ta doar €2.800
Cu toate interventiile pe care le vei face sa o aduci in parametri, vei ajunge ca si mine cam pe la €3.700... poate mai mult.
Si eu am dat putin peste €3k pe a mea, dar cu tot ce am cheltuit ca sa mearga ceas, am ajuns cu ea la peste €3.700
*


ai mare dreptate. Nu face nimeni pomeni,dand masina ieftin, sigur e tzeapa pe undeva.Afli dupa ce o cumperi sad.gif
vsebir
QUOTE(vsebir @ 31 Oct 2019, 17:16)
Cam aceiași problema o am și eu. La mine a fost dpf-ul colmatat. L-am trimis la curatat la Odorheiu Secuiesc. Acum este curat dar tot nu baga turbina presiune. Mâine  aflu exact ce are.
*




QUOTE(vsebir @ 2 Nov 2019, 11:22)
Scuze!
Trebuie sa schimb mașina de la semnătura. Am Grand Scenic 2 1.9.
Am luat azi mașina de la service. Dpf-ul a fost desfundat, trage mult mai bine ca înainte dar tot mai are probleme.
Acum am în bord mesajul check emisions și martorul check engine aprins și motorul are ceva vibrații. Cei de la service au zis ca e ceva din firele de la debitmetru. Luni caut un electrician sa vad ce zice.
Și mai are o problema apărută tot din service, temperatura motorului este la maxim și ventilatorul sta pornit. Nivelul la antigel este aproape de maxim.
*




Am rezolvat problema. Se pare ca a fost instalația electrică de vina. Și au fost probleme și cu senzorul de temperatură a antigelului.
myhay1208
Mai multe detalii legate de instalatie ? Unde era problema ?
vsebir
QUOTE(myhay1208 @ 16 Nov 2019, 16:27)
Mai multe detalii legate de instalatie ? Unde era problema ?
*


Niște fire de la debimetru întrerupte. Nu citea debimetru și tot din aceiasi cauză nu intra in regenerare.
babathu
QUOTE(ProfiBv @ 2 Nov 2019, 00:23)
Vezi viteza rotilor ,la mers in line dreapta cu peste 30 km/h constant , citita de senzorii ABS.
Verifica mufa senzor acceleratie gravitationala , sau fixarea senzorului pe suport.
*



unde anume se afla senzorul de acceleratie gravitationala ?
ProfiBv
QUOTE(babathu @ 22 Nov 2019, 11:12)
unde anume se afla senzorul de acceleratie gravitationala ?
*


Sub consola centrala, in dreptul scrumierei , e mult de demontat inainte... e cat o cutie de chibrituri cu mufa pe laterala .
Uite unul aici...https://lajumate.ro/senzor-esp-82-00-074-266-reanult-megane-2-scenic-9139420.html
Vezi posibila asemanare
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=219...dpost&p=4006778
de citit mesajul 41 si 43...
babathu
Deci, am rezolvat cam toate problemele masinii.

Eroare ABS + ESP: problema era la coronitele magnetice de pe discuri. Lipseau. Se pare ca cel care a detinut-o inainte, a dus-o la un mecanic care a aruncat discurile cu tot cu vechile coronite.

Lipsa putere: debitmetru de aer + senzor supraalimentare. Au fost schimbate ambele, masina trage, insa parca nu trage cum trebuie, si trage incepand de la 2100+ turatie.

Am ramas cu o eroare la EGR, pe care l-am curatat avand grija de partea electronica. Dupa ce l-am curatat a aparut eroare, nu stiu de ce.

Mai nou, am eroare la senzorul de lumini, sau luminile automate. NU mai merg.
tribunul
Nu se mai aprind sau nu se mai regleaza?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.