ptzgeorge
5 Oct 2019, 03:39
neata tuturor,sunt si eu nou pe aici...posed un symbol 1.5 an 2007 cu clima!!!
am si eu o problema ca destept ce am fost ...am uitat farurile aprinse si cand i-am dat curent am pus invers firele scurt ...ei de atunci nu mai merge aeroterma interioara.....deci caldura zero!!!am incercat ,aeroterma,siguranta trepte,panou climatronic,siguranta relee!!!!! nimic nimic ns ce sa ma mai fac de 2 saptamani tot alerg sa o fac etc...si nu ii da nimeni de cap!!!!
5 Oct 2019, 18:56:
Si am incercat si kitul ,calculator ,calculator uch,adică chitul de pornire si nimic....
myhay1208
5 Oct 2019, 20:39
Motorul aerotermei este functional?
Daca este ca la mine, il gasesti in dreptul pasagerului cand desfaci plasticele din compartimentul motor.
Acolo ai access la o mufa mare care este, de fapt, alimentarea. Verifica de acolo daca motorul primeste tensiune.
Cel putin asa este la mine (CLIO 2001).
ptzgeorge
5 Oct 2019, 20:59
Da este bun scrie clar toate verificate si proba cu altele si nimic tensiune 13,90 si ceva....
myhay1208
6 Oct 2019, 08:57
Tensiune 13.90, unde ?
In ce puncte ai masurat?
ptzgeorge
6 Oct 2019, 11:00
Pe mufa care intră în aeroterma....
myhay1208
6 Oct 2019, 11:29
motorul aerotermei, alimentat la 12V (direct) este functional?
6 Oct 2019, 12:30:
Panoul de comanda functioneaza corect?
ptzgeorge
6 Oct 2019, 11:32
Da merge alimentat direct....cand scot mufa si o bag înăuntru se misca putin de tot si atata am luat tot ansamblul care pleaca de la mufa principală si tot nimic...vreau sa ma duc sa imi verifice careva instalația care pleaca din bord...Ns ce sa ii mai fac am incercat tot ....in afara de asta
sebiang2001
6 Oct 2019, 12:41
posibil sa fie modulul electronic defect , daca erai din buc se rezolva fara probleme .
ptzgeorge
6 Oct 2019, 14:17
Din bucurești suntsebiang2001
sebiang2001
6 Oct 2019, 15:34
lasa un nr telefon si vb .
ptzgeorge
6 Oct 2019, 15:57
0775313085
7 Oct 2019, 12:49:
Mai stie careva ceva despre asta?
Am si eu o problema cu aeroterma: de ceva vreme nu mai merge pe treapta a 4-a. Astazi a inceput sa mearga cu intermitente pe celelalte trepte - merge 1-2 secunde apoi 5 secunde se opreste si iar merge 1-2 secunde .. si tot asa.
Suspectez un contact prost sau vreo siguranta.
Cumva aeroterma are sigurante ptr fiecare treapta? Le gasesc in lateralul bordului? Unde se afla releu? As vrea sa il verific.
cj98czh
11 Mar 2020, 08:11
aeroterma are un modul care controleaza treptele ventilatorului ... de obicei cand ala se duce nu mai merge decat pe dreapta 4 sau deloc ...
Siguranta e ok. Mufa nu am desfacut-o ca n-am cheie franceza la mine.
Unde se afla acel modul situat? Se desface cu tot cu aeroterma?
11 Mar 2020, 08:53:
Asta e mufa?
Cea mica din dreapta pentru ce e?
[attachmentid=1628114903]
cj98czh
11 Mar 2020, 09:28
cred ca este fix ala din poza ta, cel in care intra mufa mare
Mi-am facut programare pentru maine la mecanero. Mi-au zis ca s-ar putea sa fie rezistenta pentru controlul treptelor... adica e o rezistenta pentru acel modul
?
espacern
11 Mar 2020, 10:12
De verificat si selectorul de trepte (butonul de comanda)...si cablajul din spatele lui.
plopii
11 Mar 2020, 21:13
La mine a fost tot rezistența aia...sau grupul de rezistențe...nu mai mergea la un moment dat în nici o viteză...cum dădeam într-o groapă o lua, apoi iar se oprea după puțin timp...aveam spay-ul de contacte în portbagaj...la o săptămână maxim îl foloseam.
Am schimbat piesa și gata...am luat
Metzger Renault 7701206351
24mura
11 Mar 2020, 23:23
QUOTE(UXE @ 11 Mar 2020, 09:59)
mare greseala. repet, mare greseala.
7701051272 la mine,
Ce mare greseala?
N-am mai ajuns pe la ei. Dar stiu ca mi-au luat 45 de lei ptr ca s-au uitat sub capota si au verificat daca am freon in instalatie
Ok, o sa comand piesa respectiva si o sa o inlocuiesc.
Revin dupa ce fac operatiunea.
andutu
31 Mar 2020, 02:02
Modulul se afla in spatele acelei mufe ( e un surub sau 2 + mufa care intre in ventilator si modulul iese) Mufa aia mai mica este de la motorasul pentru clapeta de recirculare.
Problema frecventa la ele este ca se arde o siguranta termica. Rolul ei e sa intrerupa circuitul atunci cand creste consumul pe circuit. Aceasta se verifica usor cu un aparat pe masura trebuie sa aibe continuitate. Se schimba usor prin inlocuirea ei de valori asemanatoare in niciun caz mai mari. Nu se cositoreste ( incalzirea ei duce la intrerupere ). Se curata obligatoriu ventilatorul inainte de a repara defectul.
https://www.youtube.com/watch?v=MgDAk4oItT0
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.