Salut.
Dețin tigăiță bătrână și în general cooperantă, C06G D7F din 2002, cu AC
Ultima care mi-a pus capac e că am rămas fără luminile de întâlnire. Pozițiile și faza lungă funcționează. Bec dreapta ok, stânga mi-a fost lene, siguranțe ok, martorul din bord s-aprinde. Amu, o mai fi un releu, o fi vreo sârmă, habar n-am că mi s-o stricat și globu de cristal, așa că întreb aici.
Semnalizare stânga-spate s-aprinde slăbuț și lent, dă curent în lumina de frână, de asemenea scade intensitatea pe poziție/semnal când aprinzi lumina de ceață sau calci frâna (la asta crește cadența ca și cum s-ar fi ars becu, și cantitatea de carne la frigider când cel din spate nu observă lumina slabă).
Îmi imaginez că p-același motiv e mai apatic și actuatorul de la încuietoarea de portbagaj, probabil ceva cu izolația sau masa pe craca aia de cabluri.
D-asemenea aș putea înclina să atribui tot instalației electrice și niște pierderi de putere (uneori ”dă în nas” când calc accelerația, vro 5-10 secunde după care își revine) care se-ntâmplă numai în zilele foarte călduroase, după ce s-o încălzit binișor și motoru.
Pe lângă ponturi specifice de la cunoscători, m-ar ajuta cel mai tare o schemă completă a instalației electrice (pe net se găseșe doar parțial, atașamentele la forumuri sunt moarte) - măcar să dibuiesc teoretic problema, că domeniul îl înțeleg, doar habar n-am ce culori au sârmele ca să știu unde să le-ntreb cu aparatu' de măsură
Dar a fi binevenită și o recomandare pentru tehnician, preferabil în estul -sudul Bucureștiului, să-i las tigăița bătrână în grijă
Mulțumesc.