luci_bce
31 Aug 2019, 06:16
Salut! Va prezint noua achiziție.
Locație : Norvegia
Tesla: Model 3 Standard Range Plus - adică versiunea de saraci
Comandata pe data de 27 august 2019 de pe telefon , pe site-ul lor.
Data livrării : 5 septembrie 2019 , Drammen , Norvegia.
Culoare: Alb perlat
Dotări:
RWD, autopilot simplu( nu are funcția self driving) , interior semi premium, roti vara Aero 18" , roti iarna Aero 18 " cu cauciucuri Nokian,
Range 407 km WLTP.
Preț : 393740 NOK. Aproximativ 39300 euro.
Nemaifiind mulțumit de vechiul Ford C Max , din 2011, și dat fiind că începea să dea erori pe partea de injecție, am hotărât că a stat destul la mine până la 170k km. Înainte de Ford am avut un Nissan Leaf timp de 4 ani, o mașină extraordinară , cu care am mers 125k km ,și apoi am vandut-o cu 5500 euro.
Date fiind taxele tot mai crescute pentru mașinile diesel și benzinare ,am decis sa incerc Tesla de data asta.
Atașez o singura poza cu viitoarea mașina , de pe contul Tesla.
Mai multe poze după livrare.
O zi buna!
bgdrenault
31 Aug 2019, 07:57
nu mai e mult pana departe. Asteptam.
VladSoare
31 Aug 2019, 08:52
Wow! Livrare într-o săptămînă???
Au ajuns să livreze Tesle model 3 din stoc?
Eu auzisem de înscriere pe listă și așteptare doi ani...
tomageorgian
31 Aug 2019, 09:09
Ieftin. In Franta cu bonusul de 6000€ ajunge la 42600€.
@vladsoare in Franta sunt si vehicule in stoc.
luci_bce
31 Aug 2019, 09:15
Așa arată configuratorul dacă îți dai comanda astăzi. Livrare estimată în septembrie.
Totuși , din experiența unui prieten care și-a comandat înaintea mea , durează aproximativ 2 luni de la comanda până la livrare.
Eu am avut un mare noroc. Am dat comanda marți, iar joi i-am căutat pe mail pe cei de la Tesla Oslo. Le-am zis că am ziua de naștere în septembrie și dacă nu cumva au o mașină asemănătoare pe stoc. Mi-au răspuns în 30 de minute că sunt norocos , tocmai ce au o mașină ca a mea in port la Drammen care e gata de livrare joi 5 septembrie.
Mai am un coleg de munca norvegian care si-a dat comanda de model X in decembrie și a primit-o după 6 zile .
In schimb un prieten și-a comandat ieri un X și tot așa a sunat la ei, dar nu au nimic disponibil pe stoc așa că mașina va veni undeva prin octombrie.
Se cumpără multe Tesla aici , pentru că sincer , cel puțin la modelul 3 , la banii ăștia nu găsești nimic asemănător ca dimensiuni. Leaf-ul nou e o bătaie de joc la adresa clientului , iar Kona / eNiro nu sunt suficient de spațioase și au o listă de așteptare de circa 2 ani!!!??
Ar mai fi Zoe , la un preț foarte mic, dar nu e suficient de mare pentru o familie cu 2 copii.
tomageorgian
31 Aug 2019, 09:23
Si cum ai ajuns la 39.000€. Ceva bonsusuri?
luci_bce
31 Aug 2019, 09:31
Asta e prețul dat de Tesla , fara nici o modificare. Nu se plătește TVA de 25% la mașinile electrice in Norvegia. Nu plătesc nici taxa de înmatriculare, care pentru o Toyota CHR hibrid ar fi aproape 10.000 euro.
Prețul de pornire pe site este de 36.700 euro, la care se adaugă 690 euro transportul și 240 euro taxa de reciclare. Eu i am adăugat rotile de iarna Aero , care costa cam 1670 de euro și atât. Mai era opțiunea de cârlig , dar nu m-a interesat.
b06fcn
31 Aug 2019, 09:42
S-o stapanesti sanatos. Daca pretul ala e fara TVA, e mai ieftina in Franta, unde cea de 42000 este cu tot cu TVA. Pe care, exportand masina in afara UE, adica in Norvegia, ar trebui sa nu o mai platesti si ar iesi masina la 34000 euro...sa ne tii la curent, ca eu, de cand am vazut un Model 3, ma tot gandesc sa iau una, mai ales ca o pot lua fara taxe...
luci_bce
31 Aug 2019, 09:50
Am aruncat un ochi pe site alegând mai multe țări. În Franța e 42000 euro, in Austria e 45700 euro, in America costa 39000 dolari.
Sincer nu înțeleg de ce e prețul așa de diferit , dar cred că are a face cu suportul oferit de stat și poate cu rata de schimb valutar??
Nu mă deranjează oricum, cu cat mai ieftin cu atât mai bine.
Asta e oricum mașina săracului 😅 , am luat-o sa scap de cheltuielile cu reviziile, de motorină, nu plătesc taxe la ea și sa scap de reparațiile la Ford. A fost primul și ultimul Ford. Motorul asta 1.6 tdci m-a terminat. In 170 k km are schimbate 2 injectoare, acum dă eroare pe al 3 lea și merge uneori în 3 pistoane.
bonzai
31 Aug 2019, 12:14
Tesla trimite bulk pe vapor masini configurate pentru EU. Daca faci comanda si nimeresti una deja pe vapor ai noroc. Daca nu, astepti urmatorul vapor.
Felicitari de achizitie. Poate ne mai lasi impresii din cand in cand.
speedman
31 Aug 2019, 12:30
Felicitari pentru alegere! O masina deosebita!
dandobre
31 Aug 2019, 13:28
Așa este
, să o stăpâniți sănătoși!!!
Face suta in 5.6 sec sau n-am înțeles eu bine din broșura postată?
Bwwlan
31 Aug 2019, 13:37
Si in Germania se livreaza de pe stoc, ca nu le cumpara nici dracu'
luci_bce
31 Aug 2019, 13:46
QUOTE(dandobre @ 31 Aug 2019, 13:28)
Așa este
, să o stăpâniți sănătoși!!!
Face suta in 5.6 sec sau n-am înțeles eu bine din broșura postată?
Corect.
Asta e versiunea cea mai lentă, cu "decât" 306 cai, face suta in 5.6 secunde. Viteza maxima 225 kmh.
Personal cred că dacă autoritățile norvegiene nu ar impune atâtea taxe de drum , in special pe mașinile diesel și benzina , nu ar fi electricele atât de populare.
Dar asta e tara, ne adaptăm.
Posibil cea mai rapida masina de pe forum?
Felicitări si multi kmp de range
De ce zici ca Leaful nou e naspa?
luci_bce
31 Aug 2019, 14:16
Am avut Leaful nou in teste , pentru 2 zile. Lăsând la o parte senzația de interior invechit ( seamănă mult cu generația 1) , range-ul care lasă de dorit mai ales pe timp de iarna , de ce as alege un Leaf care are probleme cu încălzirea bateriilor - căutați pe net "rapidgate" ;costa la fel de mult ca o Tesla dar nu îți oferă confortul, puterea , spațiul?
In plus ,e urâtă cu spume,mai ales spatele.
Leaf-ul a fost o mașină super ok la vremea ei ,acum 8-9 ani , când a apărut. A fost un pas înainte în industria mașinilor electrice. Dar deja mi se pare că se trage prea mult de o platformă învechită, cu un preț mult prea ridicat. Daca se vindea versiunea de 40-62 kw acum 5 ani la un preț ok-ish , era un mare hit mașina.
In plus , e -pedal e un mare fâs, iar pro-pilotul inca nu e suficient de dezvoltat. Exemplu:
Dai semnal stânga sa depășească de pe banda 1 pe banda 2, se încadrează , incepe depășirea , și când stă mașina pe "diagonală" intre benzi , se dezactivează brusc. Daca nu ești pe faza , intri in parapet.
Dar asta e doar părerea mea.
VladSoare
31 Aug 2019, 15:56
Nu e doar părerea ta. Și mie mi se pare Leaful urît cu spume.
george_slz
1 Sep 2019, 12:13
Model 3 e masina electrica cea mai buna la pretul si gabaritul ei. Pacat ca nu ai avut posibilitatea sa iei si Conducerea automata tesla, care este extraordinara inca de la prima versiune.
Au deschis comenzile și pentru România, însă cu ridicare din Olanda. Preț de pornire 39.500 EUR.
S-o stăpânești sănătos!
luci_bce
1 Sep 2019, 17:20
Mașina are autopilot standard. Daca voi considera necesar să se conducă mașina singura , pot cumpăra pachetul și după . Asta mi se pare genial . Aproape toate Teslele sunt identice, fiind doar blocate din software. Vrei opțiuni extra? Baterie mai mare? Plătești, și ti le deblochează din software.
einstein1984
2 Sep 2019, 07:17
multi kmp fara probleme; se anunta a fi un jurnal interesant
IRONICK
2 Sep 2019, 08:23
QUOTE(luci_bce @ 31 Aug 2019, 15:16)
Am avut Leaful nou in teste , pentru 2 zile. Lăsând la o parte senzația de interior invechit ( seamănă mult cu generația 1) , range-ul care lasă de dorit mai ales pe timp de iarna , de ce as alege un Leaf care are probleme cu încălzirea bateriilor - căutați pe net "rapidgate" ;costa la fel de mult ca o Tesla dar nu îți oferă confortul, puterea , spațiul?
In plus ,e urâtă cu spume,mai ales spatele.
Leaf-ul a fost o mașină super ok la vremea ei ,acum 8-9 ani , când a apărut. A fost un pas înainte în industria mașinilor electrice. Dar deja mi se pare că se trage prea mult de o platformă învechită, cu un preț mult prea ridicat.
Mai era unu pe aici care zicea ca Renault/Nissan prinde experienta fabricand electrice de la vremea respectiva. Acum se face ca ploua.
QUOTE(einstein1984 @ 2 Sep 2019, 07:17)
se anunta a fi un jurnal interesant
Se anunta offtopic la greu
Apropo unde e cea mai apropiata reprezentanta?
madhorsefuzzy
2 Sep 2019, 08:47
Raspunsul in cazul de fata nu este Austria cum ar fi daca ar locui in RO.
einstein1984
2 Sep 2019, 09:23
QUOTE(IRONICK @ 2 Sep 2019, 09:23)
doar ca reminder, nissan si renault fac profit pe fievcare electrica vanduta.....
psychoo
2 Sep 2019, 09:30
Doar ca reminder: au uitat sa tina pasul cu vremurile si acel profit va face un numar de magie
IRONICK
2 Sep 2019, 09:52
Așa arată un bord standard de model 3? Că mi se pare hidos rău...
IRONICK
2 Sep 2019, 10:13
QUOTE(gabize @ 2 Sep 2019, 11:02)
Așa arată un bord standard de model 3? Că mi se pare hidos rău...
De ce? Ca nu are butoane? Ai nevoie de chestii pe care sa apesi? Periodic ..
Nu, stilul ăsta minimalist, cu teveul ăla de zici că-i pe peretele unui restroom de hotel...
IRONICK
2 Sep 2019, 10:22
Personal eu vreau sa scap de cat mai multe butoane daca le folosesc foarte rar.
Dar nici sa am doar un singur teveu in mijlocul masinii.
Trebuie buton separat pt oprit controlul tractiunii si deschis torpedou (mecanic de preferinta).
Sunt super tari joystickurile/butoanele de pe volan. Overall, nu cred ca au facut ceva eronat la interior (daca excludem hvacul cu o singura fanta, dar aia ia durut mai tare pe ei decat pe clienti).
IRONICK
2 Sep 2019, 10:37
Iarna nu-i ca vara?
De ce? Nu se mai poate deschide prin apasare? Ca la mobila...
Ar fi super ok cum zici tu, sa nu fie ca la s, unde daca se crapa ecranu la accident, ramai cu asigurarea blocata in torpedou.
Ce sa faci cu tzidula? Mai ales intr-o tara cu apa calda
Acu multi ani, pe cand aveam Laguna, m-a lovit un taximeTrist in spate. Am fost la Politie si, desi avea RCA valabil, a refuzat sa dea polita. A luat inca o amenda dar tot n-a dat-o. Am rezolvat cu un mail la CSA care, in baza PV, mi-a dat nr politei cu care am rezolvat dauna.
einstein1984
2 Sep 2019, 13:00
nici nu a trecut de o juma de pagina si a luat-o razna de la frustrarile unora....
Te referi la postarea mea?
Că n-am nimic cu ea, voi fi, în cel mai bun caz, utilizator de electrice când mă vor plimba alții. Că pe la noi, pe la țară, nu cred să prind în viață o infrastructură demnă de luat în calcul.
QUOTE(gabize @ 2 Sep 2019, 11:16)
Nu, stilul ăsta minimalist, cu teveul ăla de zici că-i pe peretele unui restroom de hotel...
Versiunea de baza nu are lemn pe bord dar cred ca merge aplicat un tapet care imita.
On topic, felicitari pt achizitie!
luci_bce
3 Sep 2019, 21:39
Văd că e ceva activitate pe aici.
Astăzi m-au sunat cei de la Tesla Drammen, sa-mi spună că livrarea se amână pe data de 9 septembrie pe motiv că mașina se găsește de fapt în port la Kristiansand si că durează ceva sa o transporte la Drammen.
Am primit final invoice vineri, care conține VIN-ul mașinii, pentru a putea face asigurarea.
Casco cu bonus 70% al 2lea an (aproape maxim) și 8000 kilometri de parcurs anual( așa e sistemul aici, daca depășesc , pot anunța și mari cifra la 16000 km de exemplu) mă costă 822 euro pe an. In acest preț e inclus și RCA .
Cea mai apropiată reprezentanta și unitate de service e la Oslo momentan, unde e destul de aglomerat. Totuși Tesla va deschide curând o noua unitate de service in apropiere de Rygge , la câțiva km de locul unde locuiesc .
Cat despre bord ,interior și design...fiecare cu gustul lui. Nu pot sa zic că sunt înnebunit după ideea de a avea tableta aia, mai ales că aia controlează toată șandramaua. Daca se duce aia, am căcat steagul.
Plus că mă gândesc sa nu facă cu ochiul cuiva ...in fine.
Renaultul Zoe e o mașină geniala pentru banii ei, pe care as alege-o oricând în locul noului Leaf. Am avut Leaful vechi , pe care l-am folosit până la 125k km , apoi am dat-o. Mașina aia nu a văzut decât un set de plăcuțe, cauciucuri și o instalație Webasto pe benzina, pentru căldură. Asta in 4 ani. Nu am fost la nici o revizie , tot ce am schimbat a fost făcut în regie proprie. Dar totuși consider că Leaful nou nu ține pasul cu tehnologia.
Versiunea comandata de mine e Standard Range Plus. Se găsește și Standard Range dar e disponibila doar daca o comanzi de la dealer, nu se poate comanda pe net. SR+ are lemnul pe bord..asta daca o fi lemn..cred.
silvanu96
4 Sep 2019, 09:30
hai ca mai e un pic...
QUOTE(luci_bce @ 3 Sep 2019, 21:39)
Am primit final invoice vineri, care conține VIN-ul mașinii, pentru a putea face asigurarea.
Nu te grabi sa faci asigurarea, asteapta sa te sune sa vii sa o iei mai intai, altfel platesti degeaba.
luci_bce
4 Sep 2019, 13:14
Trebuie sa fie asigurata cu minim 3 zile înainte de ridicare, altfel nu primesc numerele și nu o pot ridica. Am asigurat mașina de luni, pentru joi, dar sper sa nu mă mai amâne mai târziu de luni.
marksman
5 Sep 2019, 10:04
Chiar daca in Romania cele de mai sus nu se aplica, "polizorul" a parasit showroom-ul numai dupa ce a avut CASCO. Asa am vrut eu.
einstein1984
5 Sep 2019, 12:12
in general treaba cu rca la plecarea din showroom se aplica si la noi....
marksman
5 Sep 2019, 13:03
Pai fara RCA nu poti circula (legal) pe drumurile publice.
QUOTE(luci_bce @ 1 Sep 2019, 17:20)
Vrei opțiuni extra? Baterie mai mare? Plătești, și ti le deblochează din software.
Asta chiar ar fi o noutate pentru mine...
Adica ai bateria mare care e scumpa ca gaia cu limitare soft de capacitate?
Inteleg sa aiba o rezerva de 2-5Kwh dar mai mult nu prea este eficient economic.
La Tesla de multe ori nu este economic sa introduca o noua linie de asamblat baterii, mai ales cand ei stiu ca nu o sa le tina mult in piata.
Teoretic se putea face upgrade de la Standard Range la SR+. SR simplu insa a disparut repede.
La fel a fost la model S. A existat pentru putin timp un Model S Standard range, bateria era de fapt tot un 100 kwh limitat software. A disparut si acest model repede.
einstein1984
5 Sep 2019, 13:56
nici colegul nu poate, ca produsul de asigurare la el e unul si acelasi.
QUOTE(Agrig @ 5 Sep 2019, 13:39)
Asta chiar ar fi o noutate pentru mine...
Adica ai bateria mare care e scumpa ca gaia cu limitare soft de capacitate?
Economy of scale, mai putine variante de gestionat, tesla e mare fan a sistemului, ca ii ajuta simplificand productia si nr de probleme care pot aparea.
La fel cum au facut cu scaunele incalzite, le pun pe toate masinile, daca vrei sa le ai activate, platesti, daca nu, nu. Dar nu au pierdut de doua ori mai mult timp in sendinte cu suplieri. Sunt curios, daca au sa aiba un mod de free trial. Cand iei masina merge totu pe ea, gen streaming muzica, radio fm, navigatie cu live traffic, si daca nu scoti banii de dotari, in doua luni devine full cheala
einstein1984
5 Sep 2019, 15:14
la mercedes asa e navigatia.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.