Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Rezervor GPL toroidal pt Clio 3
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
babolea87
Salutare colegi, am un Clio 3 hatchback din 2007 cu motor 1.4 16V pe care vreau sa pun GPL doar cu rezervor toroidal in locul rotii de rezerva si am o problema in ideea in care trebuie taiata din caroserie prinderea rotii de rezerva. As avea cateva nelamuriri:
1. Se poate face operatia si omologa fara probleme?
2. E pusa in acea zona serie ascunsa de caroserie?
3. Dupa decupare a trebuit sa sudati o bucata de tabla pt a acoperi gaura sau ati lasat locul gol?
4. Cu ce ati izolat taietura si punctele de sudura?
5. Ce alte operatii mai sunt necesare?
6. Cam cat v-a costat?
7. Recomandari de service/meseriaș pt zona Cluj.
Va multumesc.
bazate
Vestea trista e ca RAR nu mai accepta decuparea caroseriei pt montare toroidal. La modele Dacia Ranault cu portbagaj plat se accepta montaj toroidal in locul rotii de rezerva..nu si pt modelele cu con de prindere.
Cred ca restul intrebarii nu mai are sens.
Cornelius
Am vrut sa pun si eu fiind incantat de consum insa am renuntat din alt argument. Motoarele pe GPL au pornirea tot pe benzina dupa care trec pe GPL. Trecerea pe GPL se face in momentul in care motorul s-a incalzit. Pe distante scurte pana la serviciu eu parcurg pana in 8 km interval in care GPL-ul nu va functiona pe toata durata traseului. Asa ca am renuntat. Daca faci distante mari regulat atunci se merita sa pui butelia si in rucsac si sa stai la volan smile.gif)...
micutul88
In octombrie anul trecut am pus eu rezervor toroidal pe buburuza mea dar la rar doar cu chiu cu vai am trecut de ei . Cum a spus si colegul bazate rar-ul nu mai accepta tip-ul acesta de montaj.
babolea87
Am inteles, o sa intreb la RaR in prima faza, multumesc pt sfaturi
bazate
QUOTE(Cornelius @ 30 Mar 2019, 20:57)
Pe distante scurte pana la serviciu eu parcurg pana in 8 km interval in care GPL-ul nu intra.
*


Temperatura la care instalatia comuta pe gaz e de 30-40 grade...asta se atinge iarna in maxim 1 km iar vara in 4-500 m. GPL e f bun pt oras pt ca consumul e mare....si asta datorat plecarilor dese de pe loc.
Eu fac mult in oras si se simte...
babolea87
Salutări, am reușit să montez și să omologhez instalație GPL pe Clio 3, am ales instalația Landi Renzo, rezervor toroidal exterior 42L, după 2000km sunt foarte mulțumit, consum foarte bun 10% GPL în oraș(Cluj-Napoca - Florești) cu clima pe auto. Pt cine are nevoie de mai multe informații aștept mesaj privat. Cost total instalație, mod pt rezervor și omologare 3300 lei.
bazate
Am sunat la Rar Voluntari pentru un prieten....se pare ca ai avut noroc cu omologarea. A zis ca la Clio se depaseste suprafata acceptata ce poate fi taiata. Rog sa actionati cu grija !
realmcsar
Nu se mai omologheaza nici toroidal exterior nici interior?

O sa fiu proprietar de Clio Estate si am intrat la idei deja legat de RAR si butelie.
Va multumesc pentru orice informatie care ma poate ajuta!
babolea87
Sfatul meu este sa vorbești cu un montator autorizat daca îți monteaza ce vrei tu(modificarea la caroserie o faci tu pe barba ta) și după cu o firma cu "experiență" la RAR, dacă primești răspunsuri pozitive in ambele cazuri, dă-i bătaie, eu așa am procedat, ce-i drept m-a costat 50e in plus dar asta e, oricum e aiurea chestia cu omologarea in ideea în care pe mașini aduse de afară se omologhează fără emoții dar daca montezi la noi pot apărea surprize
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.