Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sfaturi achizitie Grand Scenic sau echivalent
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
Pages: 1, 2, 3
myhay1208
Salutare !

Dupa 4 ani pe Clio incep sa simt nevoia de ceva mai spatios. Familia e deja marisoara asa ca am nevoie de ceva care sa care bagaje si persoane. Destul de multe persoane smile.gif.

Pe scurt, am inceput sa ma uit la varianta unui monovolum.

Initial mi-a sarit in ochi VW Touran. Masina arata bine, mi se pare spatioasa. Am inceput sa fac reseach sa vad care ar fi problemele cu care se confrunta modelul. Vreau sa vad daca merita riscul sau nu.

Acum, nefiind fan VW, am gasit ca Grand Scenic ar fi similar cu Touran. Am inceput si aici research-ul dar nu cred ca stiu ce sa caut. Am nevoie de sfaturile celor care au asa ceva.


Din start voi exclude motorizarile DCI / TDI. Nu sunt fan motorina. Voi merge pe variantele pe benzina cu posibilitatea adaugarii unei instalatii GPL.
Sunt ok cu GPL-ul si multumit de rezultate de-alungul timpului.

Ca motorizare, n-am pretentii atata timp cat masina se misca decent. Pentru mine e important spatiul din interior si fiabilitatea.
Cred ca 1.6 e mai mult decat suficient. Ca putere 105-130cp sunt mai mult decat suficienti. Nu imi trebuie o masina de alergat cu 180km/h.
Mai mult, nu simt nevoia "puterii in depasiri"! Eu depasesc cand consider ca sunt in siguranta din toate punctele de vedere. Deci 1.6 - 2.0 (maxim).
Prefer un motor mai mic, decent fara impozite/asigurari astronomice.

Motivele pentru care as merge pe alta marca decat VW sunt urmatoarele:
- pret de achizitie mai scazut
- mai multe optiuni
- an mai nou

M-am uitat pe anunturi la Grand Scenic din 2004 in sus si m-am oprit pe la 2010. Bugetul este redus.
As fii dispus sa dau cam 3000 de euro pe o astfel de masina, fara costurile de inmatriculare / intretinere intiala (distributie, uleiuri, filtre, etc). Ca si dotari, strictul necesar: abs/geamuri electrice/ oglinzi incalzite / esp (daca e cazul) / AC manual (mai mult decat suficient)/ etc.

Va rog sa ma ajutati cu ceva opinii referitoare la modelul Grand Scenic. Daca mai sunt si alte echivalente, va ascult!

smile.gif

Ceva de genul asta ar fi interesant: Grand Scenic OLX

2 lucruri ma sperie, pana acum: cartela si frana de mana electrica...

Vreau sa ma documentez inainte sa stiu cat de cat ce cumpar. Nu de alta dar m-am lovit de multe ori, cand am luat Clio, de "vanzatori" care imi explicau cat de mica e taxa si ca motorul era EURO 4 (D4, parca in Germania)...

Orice informatie e foarte bine venita!
Va multumesc!
Magic4Ce
Cu cartela nu sunt probleme, nu e un motiv de îngrijorare. Închipuie-ți o cartelă de interfon... E cam aceeași chestie. Dacă rămâi fără baterie, o bagi și merge. Eu de dragul jocului am scos bateria din cartelă, am deschis ușa cu cheia și am putut pleca fără nici o problemă.
Frâna electrică poate fi foarte bună sau păcătoasă, e după noroc. Eu nu am avut nici o problemă cu asta. Sunt unele variante care nu au frână electrică ci manuală dar fiind echipări economice, nu ai mai nimic ("mai nimicul" de la Renault e mult față de clasa de mijloc VW). Adică nu o să ai trapa panoramică, AC automat, cotieră electrică, tempomat/cruise control etc.
Una peste alta, o mașină decentă care își va arăta anii și grija purtată de proprietarii anteriori.
Înclin să cred că moartea acestor mașini este instalația electrică prost gândită.
Un alt minus e că totul este înghesuit sub capotă, cel puțin la dCi. Ca să demontezi ceva trebuie să demontezi alte "ceva". Exemplu: ca să schimb flanșa termostat a trebuit să dau jos, tăvița de la baterie pe care e... Bateria, Ecu... Apoi tubulatura de la turbo, ceva plastic de sub ștergătoare... O grămadă de piese pentru un nenorocit de termostat.
Plusurile sunt multe și subiective. It's a love and hate relationship...

10 Mar 2019, 20:25:
P.S. mașina din anunțul pus de tine pare ok. Sună proprietarul, fă o probă de drum, o diagnoză și o verificare mecanică a trenului se rulare la un service și dacă îți lasă o impresie bună, ia-o. Dacă avea și AC automat era parcă mai bine dar cum ai specificat că nu e un impediment pentru tine...
myhay1208
Multumesc pentru raspuns !

Din pacate cea din anunt e prea departe de mine. O sa ma uit prin zona Bucuresti si imprejurimi sa vad ce si cum.

LE: Din ce an au pus pe acest model motoare Euro 4 (benzina) si ce cod au acestea ?


BiGBearRO
Pentru Grand Scenic mai potrivit ar fi 2.0 benzina, merge GPL pe el fara probleme
Pe VW motoarele pe benzina sunt prepronderent cu Turbo si nu prea fac pereche buna cu GPL
myhay1208
Deci 2.0 simplu, nu cel cu turbo. M-am uitat putin si la varianta asta.

Referitor la VW, te referi la motorul FSI (1.4 / 1.6 ) sau TFSI?
Acolo am gasit MPI (pe care l-as vrea), FSI (nu pare rau nici asta dar nu stiu cat ii de fiabil avand in vedere distributia pe lant) si TFSI (pe care le exclud din start).

BiGBearRO
Exact, simplu fara Turbo.
Pe Touran iti trebuie tot un motor de 2.0 aspirat , nu stiu daca exista insa
Trebuie sa ai in vedere ca e o masina nu tocmai usoara si prin trecerea pe GPL pierzi niste caluti.
Oricum inainte de a avansa cu achizitia, oricare ar fi ea, ar fi indicat sa ai cotatia de pret si parerea de la cei care se ocupa de montat GPL
pentru Scenic colegul miciceii e cel mai in masura sa exprime o parere https://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=254554
myhay1208
Multumesc pentru referinta !
Ovys
Eu mi-am luat astă toamnă un Grand Scenic 3 2011, 1.5dci la 6000 euro.
Am căutat și verificat online peste 10 mașini până să mă decid la asta.
Cu 3000 euro, vei putea lua doar Scenic / Grand Scenic 2.
Din experiența mea, ești la limita superioară a bugetului pentru o mașină acceptabilă dpdv tehnic si cu km reali (până în 200.000 km).
Un prieten și-a luat la inceput de 2018 un Scenic2, 2008, 1.9dci cu vreo 230.000 km cu 3000 euro.
Din experiența celor 4 Renaulturi de până acum, n-aș lua unul cu mai mult de 200.000 km și 10 ani, pentru că nu sunt mecanic și nu vreau să meșteresc mereu la mașină.
Cât despre Grand Scenic 3, e o mașină grea (1550 kg). Are nevoie de minim 110-120 CP și cuplu cat mai mare. Se urnește greu de pe loc, dar la drum e foarte confortabilă. Principalul atu: cele 3 locuri individuale din spate: pot fi puse 2 scaune de copii si un adult în condiții foarte bune, mult mai confortabile decât pe orice banchetă.
myhay1208
Eu as vrea sa merg pe modelul Grande Scenic 2 (cam atat este bugetul).
Am vazut masina in mare, e destul de confortabila si spatioasa pentru ce imi trebuie mie.
DCI nu intra pe lista mea.
Benzina mi se pare foarte ok pentru nevoile mele. Motorul de 1.6 16V ar fi mai mult decat suficient.
Grande Scenic 3... nu-i rau deloc dar nu intra in buget!
Multumesc pentru feedback!
BiGBearRO
cu motorul de 1.6 o sa cam suferi cand e masina incarcata, AC pornit si esti pe gaz ... o sa ai sub 100 de caluti disponibili si un cuplu mic
la mine 1.5, dci 101, scenic scurt, 4 persoane in masina, bagaje si ac pornit gafaie ... si cuplu nu se compara cu 1.6 pe gaz

Ovys
S-ar putea să nu ți se pară leneș motorul de 1.6V la un Grand Scenic 2 dacă tu ești obișnuit cu 1.4 de pe Simbol. Fă un calcul pe raportul putere/masă la cele două și vezi cum stai. Ideal ar fi să ai un raport mai mare, având în vedere că Scenicul te va îndemna să pui mai multe bagaje în el, având spațiul mult mai generos decât Clio.
myhay1208
Momentan sunt ok cu 1.4 16V de pe Clio Hatch. E foarte fasnet.
Clio 2 ar avea in jur de 1000kg (in medie) / 98CP =>0.098CP /kg
Scenic 2 ar avea in jur de 1500kg (in medie) / 115CP => 0.076CP/kg
Cu motorul de 2.0, Scenicul ar iesi 0.90CP/kg.

Demarajul este mai slab decat la actualul Clio. Ambele le-am calculat estimativ, din ce am gasit pe autodata.

Pana acum n-am gasit decat un 1.6 16V care ar fi meritat banii. 2.0 sunt mai rare si ce am gasit nu mi-a placut.
In schimb, este plina piata de 1.9... ai de unde alege. Doar ca pe mine nu ma intereseaza motorizarea asta.

Si pana la urma chiar n-ar fi un imediment un 1.6 ceva mai dotat, mai ales pe partea de siguranta. Ca ajung mai tarziu la destinatie si ca trage mai greu... asta e. Am condus Logan 1.4 ani de zile deci n-am o probleme cu "lenea" motorului.

Stiu ca bugetul nu-i mare asa ca prefer ceva mai vechi care sa fie ok tehnic. Asa am tot gasit oferte pentu Scenic III dar... mi-e ca arunc banii pe fereastra.

LE:
Nici actualul Clio n-a fost cine stie ce achizitie. M-a costat 1500 euro acu 4 ani si pana in momentul de fata am mai bagat inca 1500 in el, schimband diverse.
Ideea e ca ma pot urca in el acum si sunt convins ca pot ajunge oriunde in Europa si nu ma lasa in drum.
BiGBearRO
daca as fi in locul tau as aduceo din Germania , vezi pe mobile.de
cu adus cu tot iesi in buget, poat 1-200 peste
R19/16v
2.0 aspirat nu merita luat. Poate numai daca insisti sa ai BVA. Alternativ - 2.0T e musai.
myhay1208
2.0T.... vise !
Varianta cu Germania imi place doar ca nu am pe nimeni si ar trebui sa aleg 2-3 variante, aproape de un aeroport, si sa ma rog sa le mai aiba cand ajung sa le vad.

Dar 2.0T cum se impaca cu GPL-ul?

Daca vorbim deja de 2.0T.... ma bate gandul de Espace biggrin.gif.
Ovys
Eu n-am înțeles de ce vrei monovolum. Câți membri are familia? Un break n-ar fi ok?
MPV-urile sunt mari si grele si nu prea se împacă cu motoare mici pe benzină.
R19/16v
Pentru ca sunt, poate, 5 breakuri care sa arate decent in intreaga istorie a automobilului?!
myhay1208
Break-ul... nu place tuturor. Din 5 persoane 3 imi spun break = dric. Nici sa n-auda de asa ceva.
O avea el break-ul avantaje dar... pas. Puteam sa iau break acum 4 ani dar a fost aceeasi discutie.
Dupa cautari si sfatuiri familiale s-a ajuns la varianta unui monovolum. Arata ceva mai bine decat un break, e mai scurt si ceva mai inalt.

As vrea si eu un motor mai mare dar o sa ma coste mult asigurarea. Nu o pot pune pe numele unei persoane mai in varsta. Cred ca o sa ma multumesc si cu 1.6 16V pana la urma.

Ideea e sa pot transporta 5 persoane (adulti/copii) in conditii decente si sa am loc suficient pentru carucioare, jucarii, bagaje, etc.
R19/16v
Aia 2 mint biggrin.gif
cj98czh
acu serios, nu este break chiar frumos dar este foarte practic ... da sa zici ca un monovolum gen scenic sau grand scenic este frumos .... eu il vad ca un megane umflat cu pompa ... numa frumos nu este .... ca si ala este practic da .... dar intre break si monovolum aleg break cu ochii inchisi ..
myhay1208
N-am zis ca e frumos... ci doar ceva mai frumos. Asa mi se pare mie. Acu de-ar fi sa stau sa aleg ceva care sa arate bine mi-ar trebui buget.

De ex, Touran-ul mi se pare mai ok la aspect decat Scenicul.

Ce mi se pare mie chiar aiurea la Scenic este compartimentul motor. Spatiu putin de manevra daca nu desfaci diverse pe acolo.

@ R19, 2 sau 3?
R19/16v
@czh - tu ai unul dintre alea 5 breakuri mentionate de mine anterior.
@myahy - aia 2 care nu-ti zic ca e breaku' dric mint smile.gif Da, n-ai spatiul de "manevra" ca la un E-Klasse care ridica capota la verticala, dar nici nu ai nevoie.
BiGBearRO
doar cei care au sau au avut monovolum stiu sa il aprecieze wink.gif
problema: cum bagi tu doi adulti, un copil in scaun de copil, o bicicleta de copii cu roti ajutatoare si un carut intr-o masina? scoti doua scaune din spate de la Scenic si ai rezolvat biggrin.gif
ca fost posesor si de break aleg monovolumul instant
R19/16v
Connoisseur wink.gif aplauze.gif up.gif
myhay1208
QUOTE(BiGBearRO @ 21 Mar 2019, 13:15)
doar cei care au sau au avut monovolum stiu sa il aprecieze wink.gif
problema: cum bagi tu doi adulti, un copil in scaun de copil, o bicicleta de copii cu roti ajutatoare si un carut intr-o masina? scoti doua scaune din spate de la Scenic si ai rezolvat biggrin.gif
ca fost posesor si de break aleg monovolumul instant
*



Fix una din situatiile de care ma lovesc in momentul de fata si de care o sa lovesc si in viitor. Multumesc pentru exemplu!
Ovys
Eu am luat Grand Scenic pt cele 3 locuri din spate si portbagaj. Ca aspect exterior, mi se pare urâțel, cel puțin mai urât decât un Megane Estate. Dar din punct de vedere practic, e super ok GS3.
cj98czh
QUOTE(BiGBearRO @ 21 Mar 2019, 12:15)
cum bagi tu doi adulti, un copil in scaun de copil, o bicicleta de copii cu roti ajutatoare si un carut intr-o masina? scoti doua scaune din spate
*



La mine incap, nu trebuie sa scot nimic ... am dus chiar si un buggy de copii ... sunt poze pe jurnalul meu ..

https://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=288491&st=660 postul 667
BiGBearRO
Sa începem o polemica pe ce încape si pe ce nu e NON-sens
Avantajul e dat de scaunele individuale, care se pot scoate care cum vrei + înălțime.
Un MPV cu bancheta in spate nu m-ar atrage.
si ca sa fiu rau biggrin.gif un accesoriu pentru Scenic II bun pentru drumuri foarte lungi https://www.bestautovest.ro/cotiera-auto-la...7701415177.html
cj98czh
la restul se rabateaza 1/3 sau 2/3 ... de ce as mai sta sa le scot .... ma rog eu nu ii vad utilitatea inafara scaunelor individuale .... + la break ai portbagaj mai mare .... acum fiecare ...
myhay1208
A aparut o varianta interesanta pe OLX:
Scenic 2.0T
Din poze nu pare a fi rau deloc. Pretul pare ok.

Vad ca are deja GPL...

Singurul minus pe care l-as vedea, ar fi cei 270 000 !pardon! vroiam sa scriu 170 000km care pare destul de ireali pentru o astfel de masina, luand in considerare motorul si varsta.

Cum se intra in modul de test la modelul asta ?
Am incercat la un moment dat am incercat pe o masina combinatia pe care o fac pe Clio dar n-a dat nici un raspuns.

Ce n-am intrebat eu pana acum, ca nu m-am gandit: Volanta e cu masa dubla ? Care ar fi durata ei de viata pe modelele astea ?

Am cateva tdi/dci/tdci/etc de la diversi producatori prin zona care au volanta de-asta si mi-au lasat impresia ca-s destul de slabe calitativ.
R19/16v
Ce idiot. Habar n-are ce vinde.
2.0T nu are distributie variabila, nu are volant cu masa dubla si nici mod de test.
Motorul este bullet proof.
Eu n-am avut niciodata nevoie sa tin trusa de scule in portbagaj, totusi...
Incearca sa nu-i spui idiotului ca vinde 2.0T, nu 2.0 aspirat.
BiGBearRO
stie, scrie in anunt ca e Turbo sleep.gif ... la cai cred ca a gresit cool.gif

"Benzină+Gpl,capacitate motor 1997,turbo,136 cai putere,Are 7 locuri,Trapă deasupra,Programare RAR pe 2 mai,"
myhay1208
QUOTE(R19/16v @ 8 Apr 2019, 14:31)
Ce idiot. Habar n-are ce vinde.
2.0T nu are distributie variabila, nu are volant cu masa dubla si nici mod de test.
Motorul este bullet proof.
Eu n-am avut niciodata nevoie sa tin trusa de scule in portbagaj, totusi...
Incearca sa nu-i spui idiotului ca vinde 2.0T, nu 2.0 aspirat.
*




Mmmm... daca e asa cum zici incerc sa-i fac o vizionare spre weekend ca mai devreme n-am cum sa ajung.

@BigBearRo: Ar trebui sa fie 163... in loc de 136.


Masina pare adusa de afara si pregatita cat de cat de vanzare. Nimic mai mult. Ceva de genul astuia am intalnit cand am cumparat Clio si incerca sa ma convinga ca-i Euro 4...
Eu incerc sa ma informez cat se poate ca sa-mi dau eu seama daca masina e ok si sa nu ascult la ce zice vanzatoru'.

R19/16v
Atentie - eu am obtinut de la RAR o certificare ca masina mea in mod special este Euro4. Verificand-o pe noua lor inventie, vad ca e incadrata ca E3.
Tu vezi sa mearga lucrurile relativ scumpe - tot ce-i electric.
Mecanic nu prea are ce te supara.
BiGBearRO
Fiind faza 2 din 2007 ar trebui sa fie euro 4
vsebir
QUOTE(myhay1208 @ 10 Mar 2019, 17:05)
Salutare !

Dupa 4 ani pe Clio incep sa simt nevoia de ceva mai spatios. Familia e deja marisoara asa ca am nevoie de ceva care sa care bagaje si persoane. Destul de multe persoane smile.gif.

Pe scurt, am inceput sa ma uit la varianta unui monovolum.

Initial mi-a sarit in ochi VW Touran. Masina arata bine, mi se pare spatioasa. Am inceput sa fac reseach sa vad care ar fi problemele cu care se confrunta modelul. Vreau sa vad daca merita riscul sau nu.

Acum, nefiind fan VW, am gasit ca Grand Scenic ar fi similar cu Touran. Am inceput si aici research-ul dar nu cred ca stiu ce sa caut. Am nevoie de sfaturile celor care au asa ceva.
Din start voi exclude motorizarile DCI / TDI. Nu sunt fan motorina. Voi merge pe variantele pe benzina cu posibilitatea adaugarii unei instalatii GPL.
Sunt ok cu GPL-ul si multumit de rezultate de-alungul timpului.

Ca motorizare, n-am pretentii atata timp cat masina se misca decent. Pentru mine e important spatiul din interior si fiabilitatea.
Cred ca 1.6 e mai mult decat suficient. Ca putere 105-130cp sunt mai mult decat suficienti. Nu imi trebuie o masina de alergat cu 180km/h.
Mai mult, nu simt nevoia "puterii in depasiri"! Eu depasesc cand consider ca sunt in siguranta din toate punctele de vedere. Deci 1.6 - 2.0 (maxim).
Prefer un motor mai mic, decent fara impozite/asigurari astronomice.

Motivele pentru care as merge pe alta marca decat VW sunt urmatoarele:
- pret de achizitie mai scazut
- mai multe optiuni
- an mai nou

M-am uitat pe anunturi la Grand Scenic din 2004 in sus si m-am oprit pe la 2010. Bugetul este redus.
As fii dispus sa dau cam 3000 de euro pe o astfel de masina, fara costurile de inmatriculare / intretinere intiala (distributie, uleiuri, filtre, etc). Ca si dotari, strictul necesar: abs/geamuri electrice/ oglinzi incalzite / esp (daca e cazul) / AC manual (mai mult decat suficient)/ etc.

Va rog sa ma ajutati cu ceva opinii referitoare la modelul Grand Scenic. Daca mai sunt si alte echivalente, va ascult!

smile.gif

Ceva de genul asta ar fi interesant: Grand Scenic OLX

2 lucruri ma sperie, pana acum: cartela si frana de mana electrica...

Vreau sa ma documentez inainte sa stiu cat de cat ce cumpar. Nu de alta dar m-am lovit de multe ori, cand am luat Clio, de "vanzatori" care imi explicau cat de mica e taxa si ca motorul era EURO 4 (D4, parca in Germania)...

Orice informatie e foarte bine venita!
Va multumesc!
*




Salutari! Și eu sunt cam în aceiași situație. Singura diferență este ca eu vreau sa trec de la un fiat punto la grand scenic. Am găsit câteva anunțuri, unul singur în căutările mele a ieșit în evidență.
Nu știu ce sa cred. Mi se pare puțin cam ieftin la tot ce are pe el.
https://www.autovit.ro/anunt/renault-grand-...html#66ec23c79c
Urmăresc de ceva timp acest vânzător, a mai avut g. scenic-uri pe benzina dar pe ăsta îl are de ceva timp. În poze arată f. bine și ca dotări este super. Prețul cam bate la ochi...
Vă rog să ma ajutați cu un sfat. Mulțumesc

iulex80
Caută o cunoștință în Zalău sa o vadă, dacă spune că e ok mergi și tu să o vezi. Totuși e o mașină de 14 ani . Eu am luat anul trecut în iunie un scenic 1.6 din 2005 cu 1350 Eur din Ploiesti, conștient că trebuia să schimb ambreaj, distribuție și parbriz, până la urmă a fost doar parbriz și apoi dauna totala. Am primit de la asigurare 1700 Eur + epava și am luat alt scenic 1.6 cu dotări asemănătoare cu ce ai aratat din 2007 din Zalău cu 2200 Eur + 300 Ron transport cu platforma pana la Tg. Mures. Părerea mea e că prețul este ok părerea mea.
cj98czh
astia de la Zalau daca nu le aduc lovite le manaresc km ... verifica istoric ... + motorul ala este gurmand si destul de lenes ..
vsebir
QUOTE(cj98czh @ 14 Apr 2019, 22:44)
astia de la Zalau daca nu le aduc lovite le manaresc km ... verifica istoric ... + motorul ala este gurmand si destul de lenes ..
*


Cred ca la majoritatea mașinilor sa umblat la km.
Am găsit pe olx un scenic din 2004 cu vreo 90000 de km.
cj98czh
la cele aduse de samsari ai o sansa mare de tot sa fie manarite ... sunt convins ca gasesti si cu km putini dar alea costa ... si nu mai sunt rentabile pentru ei ..
myhay1208
M-am uitat si eu ceva timp la anuntul respectiv dar am zis pas.
Distanta pana la Zalau e mare (de la Bucuresti) si in plus nu cred ca-i Euro 4 din 2005. Rog colegii sa ma corecteze daca gresesc.

Ce nu mi-a mai placut e manerul usii si interiorul usii. Mi se pare ca a fost utilizata in regim de taxi.

cj98czh
Taxi cu 2.0 aspirat ... cam greu ... era diesel 100% ..
iulex80
Din 2005 depinde de unde e adus daca e din Franța este E3 daca e din Germania este E4. Dar se poate întreba la RAR. Trimiți proprietarul la RAR sa solicite certificare, dar scrie și în actele mașinii. Astea din Olanda nu le cunosc.
myhay1208
Salutare !
Am gasit o varianta mai mult decat decenta pentru nevoile mele.
Model Grande Scenic 2, facelift, motorizare 1.6 16V cu suficiente dotari: 6 trepte, pilot automat, trapa, abs, asr (nu cred ca-i esp totusi), AC manual, geamuri electrice, airbag-uri laterale / cortina, oglinzi electrice. Cam asta e tot ce ma interesa.
Toate chestiile electrice sunt functionale.
Motorul merge rotund, trage bine.

A avut GPL pus din Germania de la km 10. Inca functioneaza instalatia.
Arata mai mult decat decent cu zgarieturi conform varstei. Nimic de nerezolvat. Interiorul este ok, bordul arata ca nou, fara zgarieturi sau retusuri, tapiteria usor tocita pe scaunul soferului (intr-un singur loc). In rest totul arata bine.

Dupa cateva zile de utilizare am observat ca ar fi de rezolvat urmatoarele:
1. Inlocuit butelie GPL. Nu pot gasi anul fabricatiei dar sunt 90% convins ca e butelia montata in 2007.
2. Refacere unghi de fuga. Vanzatorul a schimbat ceva bucsi si nu i-a facut unghiul.
3. Retusat zgarieturi de suprafata.
4. De schimbat limba de afisaj din bord in engleza.
5. Am o eroare legata de baterie/alternator. Apare aleator si dispare dupa ce opresc motorul.
6. Corp termostat. Am varianta neagra si in vasul de expansiune am o tenta de ulei deasupra. Nimic grav deocamdata. Antigelul este curat si subtire dar observ ulei in el.
7. Trapa are nevoie de o curatare/gresare.

Punctele 1,2,3 au fost mentionate/discutate inca de la inceput la telefon.
De punctul 4 si 5, am aflat la fata locului.

Punctul 6 a aparut pe lista astazi.

In rest, n-am observat nimic altceva de rau. Sunt chiar multumit de ea.
Avea 207.120km la momentul in care am luat-o.

Este EURO 4, trecut in acte.
Pretul a fost putin cam mare, 2750 euro.
Ma cam dadea inapoi dar, la drum, tinuta a fost mai mult decat buna si cred ca a meritat. Plus un set de cauciucuri de iarna cu jante cu tot.

Acum, o fii mult, o fii putin asta e. Am luat-o si sper sa-mi fac treaba cu ea cat mai mult timp.

Urmeaza sa o duc la un tester CLIP pentru schimbarea din germana in engleza si o posibila diagnosticare a erorii legata de baterie/incarcare.
Nike_bodo008
Salutare,

Cine vrea un Grand Scenic din 2006 1.9 DCi 130 CP, E4, o detin din 2009, adusa din Italia cu 23.000 KM, acum a ajuns la 151.000KM, necesita diverse interventii (inlocuire spira airbag volan, bucse, pivoti, arcuri, amortizoare, revizie). Ca si pret 1400E putin negociabil. Motorul nu papa ulei!
Contact 0752231430.
rue
Daca crezi ca nu ai nevoie de 7 locuri, m as uita si dupa Laguna. Uite masina unui amic, proprietari socrul lui si el (deci... unic), revizii facute la timp, masina folosita in familie. Pretul e conform varstei:
https://www.olx.ro/oferta/vand-renault-lagu...html#426f7396b0
cosmin&b
QUOTE(myhay1208 @ 29 Apr 2019, 23:21)
Salutare !
Am gasit o varianta mai mult decat decenta pentru nevoile mele.
Model Grande Scenic 2, facelift, motorizare 1.6 16V cu suficiente dotari: 6 trepte, pilot automat, trapa, abs, asr (nu cred ca-i esp totusi), AC manual, geamuri electrice, airbag-uri laterale / cortina, oglinzi electrice. Cam asta e tot ce ma interesa.
Toate chestiile electrice sunt functionale.
Motorul merge rotund, trage bine.

A avut GPL pus din Germania de la km 10. Inca functioneaza instalatia.
Arata mai mult decat decent cu zgarieturi conform varstei. Nimic de nerezolvat. Interiorul este ok, bordul arata ca nou, fara zgarieturi sau retusuri, tapiteria usor tocita pe scaunul soferului (intr-un singur loc). In rest totul arata bine.

Dupa cateva zile de utilizare am observat ca ar fi de rezolvat urmatoarele:
1. Inlocuit butelie GPL. Nu pot gasi anul fabricatiei dar sunt 90% convins ca e butelia montata in 2007.
2. Refacere unghi de fuga. Vanzatorul a schimbat ceva bucsi si nu i-a facut unghiul.
3. Retusat zgarieturi de suprafata.
4. De schimbat limba de afisaj din bord in engleza.
5. Am o eroare legata de baterie/alternator. Apare aleator si dispare dupa ce opresc motorul.
6. Corp termostat. Am varianta neagra si in vasul de expansiune am o tenta de ulei deasupra. Nimic grav deocamdata. Antigelul este curat si subtire dar observ ulei in el.
7. Trapa are nevoie de o curatare/gresare.

Punctele 1,2,3 au fost mentionate/discutate inca de la inceput la telefon.
De punctul 4 si 5, am aflat la fata locului.

Punctul 6 a aparut pe lista astazi.

In rest, n-am observat nimic altceva de rau. Sunt chiar multumit de ea.
Avea 207.120km la momentul in care am luat-o.

Este EURO 4, trecut in acte.
Pretul a fost putin cam mare, 2750 euro.
Ma cam dadea inapoi dar, la drum, tinuta a fost mai mult decat buna si cred ca a meritat. Plus un set de cauciucuri de iarna cu jante cu tot.

Acum, o fii mult, o fii putin asta e. Am luat-o si sper sa-mi fac treaba cu ea cat mai mult timp.

Urmeaza sa o duc la un tester CLIP pentru schimbarea din germana in engleza si o posibila diagnosticare a erorii legata de baterie/incarcare.
*



Felicitari pt achizitie.
Sa o folosesti fara evenimente.
Din cate ai enumerat la defecte, ai ceva de reparat pe-acolo. Mi se pare mic motorul pt un Grand Scenic.
Eu am Scenic 2 scurt si motor de 1.9 dCi cu 131 bhp.... foarte potrivit pt el.
Mecanicul meu mi-a recomandat sa iau 1.9 in loc de 1.5 sau benzina. Motivul? Motor fiabil, consum bun, putere.
Acuma fiecare se orienteaza dupa ceea ce ii place
iulex80
@myhay1208 - 4. Daca ai drum prin Tg Mureș se rezolva in 5 minute.
5. Daca ai electronic faulty și e aleator posibil sa fie întrerupătorul de la pedala frana. Criuse control îți funcționează?
myhay1208
@cosmin&b, multumesc!
As fi vrut un 2.0T dar... greu de gasit. Si cand era, nu apucam sa ajung sa o vad macar.
Pentru ce am eu de facut cu ea, familly stuff, e mai mult decat ok.
DCI... nu-s fan motorina din pacate. Motoarele nu-s rele deloc dar am zis pas la tot ce este motorina.

@iulex80, multumesc dar nu cred ca ajung prea curand in zona. smile.gif
Cat despre punctul 5, nu prea il inteleg si apare aleator.

Cruise control este functional. Am testat de cateva ori cruise-ul si a functionat. Cred ca odata sau de 2 nu reuseam sa-i setez viteza dar n-am insistat. Probabil faceam eu ceva gresit.

Cat despre eroarea care apare, e ciudat ca apare aleator: fie cand merg constant, fie cand virez mai puternic, fie cand se aprind luminile (s-a intamplat odata).
Nu se schimba nimic in bord doar apare STOP si martorul BATERIE. Verificat bateria si se incarca. Tensiunea ramane la 13.85V si se modifica in functie de consumatori. Nu scade sub 13.8V.

Motor oprit, motor pornit si nu mai este.
Fara un CLIP nu cred ca-i pot da de cap. In germana, mesajul este "Batterielader defekt".
cosmin&b
Poate fi alternatorul. Perii foarte uzate.
Am un prieten care a avut aceeasi problema si a tot amanat reparatia pana cand s-a topit suportul care tine peria (perie care se uzase complet).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.