Puterea este de 100 CP/5.000 rpm față de 90 CP/5.000 rpm deci un plus de 10 CP la aceeași turație de putere maximă!
Cuplu maxim 160 Nm/2.750 rpm față de 140 Nm/2.250 rpm la 0.9 Tce, deci un plus de 20 Nm
Colector de evacuare integrat în chiulasă și capacul chiulasei dintr-un material plastic!
Mai mult pe autoexpert.ro
http://bit.ly/2SSOP0h
einstein1984
22 Feb 2019, 15:46
cam ca un 1.6 16 valve ca performante, cuplul maxim mai jos si probabil consum mai mic.
Ar si plasma bore coating ca cel de 1,33
IRONICK
22 Feb 2019, 16:43
Nemtii scot 115 CP din 1.0 ...
Oricum este un plus si asta.
15 cai scot din ulei!
IRONICK
22 Feb 2019, 17:22
Bwwlan
22 Feb 2019, 20:45
Initial scosara cu "succes" 105 din 1.2, acu' dupa ce le-a ajuns lanțu' la gat, incearca cu cureaua.
Mno, ce sa zic, succesuri
incercarea moarte n-are...
Oricum, ce face VAG si ce putere scoate din ce cilindree intereseaza poate pe consumatorii de la alta masa, sincer.
sobolan
22 Feb 2019, 20:49
QUOTE(IRONICK @ 22 Feb 2019, 17:43)
Nemtii scot 115 CP din 1.0 ...
da si tine cat are masina garantie ,asta daca nu mergi multi kilometri....
Asta macar are 4 pistoane,mult mai ok fata de ala de 90 care e pe 3,ca la tico din anii 90.....
IRONICK
22 Feb 2019, 21:11
Nu are 4 ca a taiat unu din 1.3 sa ramana 1.0.
Bwwlan
22 Feb 2019, 21:36
Colegu´ sobolan se referea la motorul de 1.33, ala are patru cilindri. Pentru cine stie sa citeasca e clar ca ala de 1.0 are trei, deci despre ce discutam aici?
Despre drujbe??
Bwwlan
22 Feb 2019, 23:05
Bun așea. Carry on then, lads...
cj98czh
22 Feb 2019, 23:28
QUOTE(Agrig @ 22 Feb 2019, 21:51)
Despre drujbe??
ba pardon ... turbo-drujbe ...
macar l-au facut echilibrat si dupa sunet nu iti dai seama ca este doar jumate de V6 😁 vb de cel de 0.9
sobolan
22 Feb 2019, 23:32
https://www.youtube.com/watch?v=c8IOEpwMiz0asta macar are supape,drujba n-are supape,are guri/fante/porturi de baleaj
IRONICK
23 Feb 2019, 07:39
Aia-i vechea drujba tce100.
axabrt
23 Feb 2019, 08:08
Chiar și așa Ford are 1.0 cu 140 cp daca mi amintesc bine.
Deci nimic extraordinar la motorul Renault .
Oricum se pare că 0.9 a fost un motor reușit, mai bun decât 1.2 tce.
Acum treaba s a cam schimbat , am impresia că1.33 este cel mai indicat, oricum mai bun decât 1.0.
Adică eu de as avea de ales intre astea două motoare as alege 1.33 140 cp fara prea multe ganduri
papa_mulo
23 Feb 2019, 11:11
0.9 era 1.2 fara un cilindru la fel cum acum 1.0 e 1.33 fara un cilindru. E cam impropriu spus ca 0.9 a fost mai bun/reusit ca 1.2...
axabrt
23 Feb 2019, 11:38
Din câte știu 0.9 nu consuma ulei că 1.2
Posibil sa fie și alte diferente
myreno4me
23 Feb 2019, 11:40
Si unde ai citit povestile cu consumul de ulei la 1.2 , erau multe ?
xmisterx
23 Feb 2019, 11:42
Expresia asta cu "taierea unui cilindru din 1.33" e c-am trasa de par asa, ca motorul pastreaza acelasi diametru, cursa pe pistoane si alte cateva componete comune nu inseamna ca e un 1.33 fara un cilindru, motorul a fost regandit din mai multe puncte de vedere( alt arbore cotit, alte axe cu came, alta distrbutie, alta chiulasa si cu sguranta mai sunt si alte componente diferite ).
axabrt
23 Feb 2019, 12:00
QUOTE(myreno4me @ 23 Feb 2019, 11:40)
Si unde ai citit povestile cu consumul de ulei la 1.2 , erau multe ?
Sunt cazuri și aici pe forum . E de ajuns o căutare cu google.
Destule...
[attachmentid=1628100672]
catalin27182
23 Feb 2019, 20:15
Asta e varianta de motor care o sa ajunga pe Logan. Jurnalistii de 2 bani nu dau toate informatiile.
Acelasi motor poate si 115CP cu 200Nm. Sa moara de ciuda fanii VW.
Configurati o Micra pe site-ul din UK pentru detalii.
sobolan
23 Feb 2019, 20:35
QUOTE(myreno4me @ 23 Feb 2019, 12:40)
Si unde ai citit povestile cu consumul de ulei la 1.2 , erau multe ?
nu-s povesti,e realitate,motoarele alea is notorii la consumul de ulei cum e dci-ul euro3 notoriu la fu%^t injectoare din cauza pompei delphi de kkt.
myreno4me
24 Feb 2019, 00:08
QUOTE(axabrt @ 23 Feb 2019, 12:00)
Sunt cazuri și aici pe forum . E de ajuns o căutare cu google.
Am cautat 6 luni si nu am gasit nici macar un exemplu nici in tara, nici afara.
In goana dupa hatereala citati niste articole care nu au nici o legatura cu discutia.
Motorul 1.2 Tce H5ft Generatia 2 , 132 cp este alt motor fata de cel de 120 si respectiv 125 cp de pe duster, juke , captur si altele.
Deci....o simpla cautare pe google era suficienta !
IRONICK
24 Feb 2019, 00:09
QUOTE(papa_mulo @ 23 Feb 2019, 12:11)
E cam impropriu spus ca 0.9 a fost mai bun/reusit ca 1.2...
0.9 are o singura problema, software. Da in nas, are porniri ratate, probleme de mentinere turatie, este sensibil la carburant.
1.2 papa ulei. Nu mai este nimic de comentat.
24 Feb 2019, 01:15:QUOTE(sobolan @ 23 Feb 2019, 21:35)
nu-s povesti,e realitate,motoarele alea is notorii la consumul de ulei
Nici nu trebuie bagat in seama, daca te uitai in istoricul posturilor lui, se activeaza la urmatoarele cuvinte = 1.2+consuma ulei+renault/dacia.
Helper Dacia/Renault?
xmisterx
24 Feb 2019, 07:41
myreno4me
24 Feb 2019, 08:42
Ai si citit ce scrie acolo ?
120=132 ??
Tce120=Tce132 ?
Tce125=Tce132 ?
Mai citeste inca o data ce tip de motor este pe captur,duster,juke .
Nu exista motor de 132cp asa cum este cel de 1.2 in discutie pe respectivele modele !
Tce132 a echipat masini din clase superioare, megane, kadjar !
Cauta dupa codul motorului !
Chiar am cautat probleme cu motorul H5ft Generatia 2 si nu am gasit , de asta ma si "activez " cand vad discutii despre el, fiindca spre deosebire de ironici eu chiar am pierdut vremea cautand !
Dar na, e de notorietate superficialitatea si dorinta de hatereala ieftina !
Flatron
24 Feb 2019, 11:22
Dacă nu vă bateți e degeaba.
Serios acum, 1.2 TCe a consumat ulei la multe modele, la începutul vieții sale. Acum, din 2016/2017 încoace nu s-a plâns lumea, cel puțin pe la M4, pe unde citesc mai mult.
bgd2018
24 Feb 2019, 14:59
Cei care nu au mers si nu merg zilnic cu tce 1.2, stiu mai bine decat cei care au masini cu motorul asta ca motorul tce 1.2 consuma ulei. E mai logic sa nu-i combati pentru ca ei au argumente cateva postari care se bazeaza pe situatii reale sau nu.
xmisterx
24 Feb 2019, 17:27
myreno4me
QUOTE(axabrt @ 23 Feb 2019, 11:38)
Din câte știu 0.9 nu consuma ulei că 1.2
Posibil sa fie și alte diferente
axabrt aproape sigur se refera la prima generatie. de 1.2 tce.
einstein1984
25 Feb 2019, 08:11
QUOTE(xmisterx @ 23 Feb 2019, 12:42)
Expresia asta cu "taierea unui cilindru din 1.33" e c-am trasa de par asa, ca motorul pastreaza acelasi diametru, cursa pe pistoane si alte cateva componete comune nu inseamna ca e un 1.33 fara un cilindru, motorul a fost regandit din mai multe puncte de vedere( alt arbore cotit, alte axe cu came, alta distrbutie, alta chiulasa si cu sguranta mai sunt si alte componente diferite ).
acelasi piston, biela, camera de ardere, cuzineti, supape, profil de cama, utilaje de asamblare.....
distributia de ce sa fie alta?
25 Feb 2019, 09:12:QUOTE(IRONICK @ 24 Feb 2019, 01:09)
0.9 are o singura problema, software. Da in nas, are porniri ratate, probleme de mentinere turatie, este sensibil la carburant.
1.2 papa ulei. Nu mai este nimic de comentat.
unele 1,2 papa ulei, nu toate. la VW daca e sa pape ulei din design , chiar papa toate.
meganus_bicorpus
25 Feb 2019, 08:16
Din ce stiu eu, 0,9 si 1,2 impart aceeasi distributie...putem spune ca noul motor de 1 provine din cel de 1,33 prin indepartarea unui cilindru, ambele motoare impart foarte multe repere si tehnologii
torquemada
25 Feb 2019, 08:42
QUOTE(myreno4me @ 24 Feb 2019, 09:42)
Ai si citit ce scrie acolo ?
120=132 ??
Tce120=Tce132 ?
Tce125=Tce132 ?
Mai citeste inca o data ce tip de motor este pe captur,duster,juke .
Nu exista motor de 132cp asa cum este cel de 1.2 in discutie pe respectivele modele !
Tce132 a echipat masini din clase superioare, megane, kadjar !
Cauta dupa codul motorului !
Chiar am cautat probleme cu motorul H5ft Generatia 2 si nu am gasit , de asta ma si "activez " cand vad discutii despre el, fiindca spre deosebire de ironici eu chiar am pierdut vremea cautand !
Dar na, e de notorietate superficialitatea si dorinta de hatereala ieftina !
Define H5F generație 2.
Până atunci te obișnuiești cu grija că orice H5F, cu orice serie de fabricație, de pe orice model al alianței Renault-Nissan-Mitsubishi-Dacia-Lada are probleme, unele o duc pe picioare altele nu
IRONICK
25 Feb 2019, 09:49
QUOTE(bgd2018 @ 24 Feb 2019, 15:59)
Cei care nu au mers si nu merg zilnic cu tce 1.2, stiu mai bine decat cei care au masini cu motorul asta ca motorul tce 1.2 consuma ulei. E mai logic sa nu-i combati pentru ca ei au argumente cateva postari care se bazeaza pe situatii reale sau nu.
Argumentul suprem.
QUOTE(einstein1984 @ 25 Feb 2019, 09:11)
unele 1,2 papa ulei, nu toate. la VW daca e sa pape ulei din design , chiar papa toate.
La VW papa ulei din design, la Renault nu.
Pai este si mai trist la Renault, inseamna ca nici un motor nu seamama cu altu'. Au probleme de fabricatie, sunt facute la pila. Unu este in cote, unu nu ...
clio4edc12
25 Feb 2019, 10:10
QUOTE(meganus_bicorpus @ 25 Feb 2019, 08:16)
Din ce stiu eu, 0,9 si 1,2 impart aceeasi distributie...putem spune ca noul motor de 1 provine din cel de 1,33 prin indepartarea unui cilindru, ambele motoare impart foarte multe repere si tehnologii
Asa e. Au aceeasi distributie, acelasi kit de accesorii. Schimbat eu acum jumatate de an. Ma astept ca 1,33 cu 1 sa fie acelasi lucru. Ceea ce in sine nu e un lucru rau. Iti cumperi Megane cu 1,33 de 160 de cai si poti pune pe el piese de Logan 1.0 de 8000 de euro.
Numai sa nu fie alea de Logan mai scumpe...
IRONICK
25 Feb 2019, 10:42
Hyundai face capacul din plastic de cateva generatii. Oricum este de bine.
Ax cu came mai scurt sau mai lung. Asa zice ca o curea/lant este supus unor forte diferite, sigur este acelasi reper?
einstein1984
25 Feb 2019, 11:01
Nu e vorba de mai arbore scurt, e vorba de cate supape deschide in acelasi timp, niste echilibre de momente. Dar daca ai o piesa supradimensionata e de bine.
Capac de plastic ajuta la zgomot dar trebuie sa faci altfel lagaruirea arborelui, gen VW care baga arborele prin alezaje in chiulasa (si nu-l mai poti scoate).
myreno4me
25 Feb 2019, 11:32
QUOTE(torquemada @ 25 Feb 2019, 08:42)
Define H5F generație 2.
Până atunci te obișnuiești cu grija că orice H5F, cu orice serie de fabricație, de pe orice model al alianței Renault-Nissan-Mitsubishi-Dacia-Lada are probleme, unele o duc pe picioare altele nu
H5ft Generatia a doua Tce130 se refera la a doua generatia a motorului de 1.2 litri, prima fiind Tce115, si a fost lansata la Geneva in martie 2013.
Dar stiu ca stiai asta 😉
Ideea era ca personal nu am gasit probleme cu TCE130, doar Tce120 si Tce125, chiar daca la baza este acelasi motor.
Sanatosi sa fim caci involutia este in desfasurare....
IRONICK
25 Feb 2019, 11:36
QUOTE(einstein1984 @ 25 Feb 2019, 12:01)
Nu e vorba de mai arbore scurt, e vorba de cate supape deschide in acelasi timp, niste echilibre de momente. Dar daca ai o piesa supradimensionata e de bine.
Capac de plastic ajuta la zgomot dar trebuie sa faci altfel lagaruirea arborelui, gen VW care baga arborele prin alezaje in chiulasa (si nu-l mai poti scoate).
Era un fel de a spune scurt'lung.
tatabobu
25 Feb 2019, 15:22
QUOTE(IRONICK @ 25 Feb 2019, 10:42)
Hyundai face capacul din plastic de cateva generatii. Oricum este de bine.
Aha, de prin 1990. Scoupe.
Si ai mai vazut tu vreunu' in functiune?
cj98czh
25 Feb 2019, 17:49
la ecoshit de la ford .. pica in draci capacele de admisie de plastic .... asa ca de ce sa nu mai adauge si astia o potentiala problema ..
sobolan
25 Feb 2019, 21:30
QUOTE(einstein1984 @ 25 Feb 2019, 09:11)
unele 1,2 papa ulei, nu toate. la VW daca e sa pape ulei din design , chiar papa toate.
polo 9n 1.2 papa ulei de rupe si ala,la vw is simeringurile de la supape de vina,cad extrem de repede si pentru 3 simeringuri de doi lei si o manopera grasa de tot lumea prefera sa le lase asa...opel astra g si in general Z16XE papa ulei si ala...asa-s ele...am si doi amici cu logan-uri 1.2 din 2014,unul e pe taxi,ambele papa ulei la greu.
Hai ma,lasati-o dracului,care aveti 1.2 si spuneti ca nu papa,papa la toata lumea,la voi nu.....si eu-s oarecum nemultumit de mici aspecte la masina mea si am tot spus...da' ale altora is bune
torquemada
25 Feb 2019, 22:29
QUOTE(myreno4me @ 25 Feb 2019, 12:32)
H5ft Generatia a doua Tce130 se refera la a doua generatia a motorului de 1.2 litri, prima fiind Tce115, si a fost lansata la Geneva in martie 2013.
Dar stiu ca stiai asta 😉
Ideea era ca personal nu am gasit probleme cu TCE130, doar Tce120 si Tce125, chiar daca la baza este acelasi motor.
Sanatosi sa fim caci involutia este in desfasurare....
Mai bagă o fisă, direct de la sursă:
http://www.powertrain.renault.com/applicat...V1_MAJ_2014.pdfDespre H5D(1,0TCe) puțin mai încolo....
papa_mulo
25 Feb 2019, 22:46
QUOTE(sobolan @ 25 Feb 2019, 22:30)
...am si doi amici cu logan-uri 1.2 din 2014,unul e pe taxi,ambele papa ulei la greu.
Hai ma,lasati-o dracului,care aveti 1.2 si spuneti ca nu papa,papa la toata lumea,la voi nu...
Ce legatura au 1.2-urile de la amicii tai de pe logan cu 1.2-urile despre care se vb aici?
sobolan
26 Feb 2019, 00:30
aaaa,da....alea-s stifturi
,aciclea e numa' logane bune
inclusiv al meu,al meu e cel mai bun,n-am schimbat alternatorul pe garantie la 7oookm,era o minciuna
QUOTE(torquemada @ 25 Feb 2019, 23:29)
Mai bagă o fisă, direct de la sursă:
http://www.powertrain.renault.com/applicat...V1_MAJ_2014.pdfDespre H5D(1,0TCe) puțin mai încolo....
La prima generatie era 190 cuplul la variantele mai slabe, si 205 la varianta de 130 cai.
La generatia a doua au 205 nm toate variantele, iar varianta mai puternica are 132 cai.
einstein1984
26 Feb 2019, 08:50
QUOTE(sobolan @ 25 Feb 2019, 22:30)
polo 9n 1.2 papa ulei de rupe si ala,la vw is simeringurile de la supape de vina,cad extrem de repede si pentru 3 simeringuri de doi lei si o manopera grasa de tot lumea prefera sa le lase asa...opel astra g si in general Z16XE papa ulei si ala...asa-s ele...am si doi amici cu logan-uri 1.2 din 2014,unul e pe taxi,ambele papa ulei la greu.
Hai ma,lasati-o dracului,care aveti 1.2 si spuneti ca nu papa,papa la toata lumea,la voi nu.....si eu-s oarecum nemultumit de mici aspecte la masina mea si am tot spus...da' ale altora is bune
QUOTE(sobolan @ 26 Feb 2019, 01:30)
aaaa,da....alea-s stifturi
,aciclea e numa' logane bune
inclusiv al meu,al meu e cel mai bun,n-am schimbat alternatorul pe garantie la 7oookm,era o minciuna
pe logan D4F (motor douvrin de fonta, folosit si de PSA de prin 1998 parca), ala de care zicem noi e H5F, motor de aluminiu cu injectie directa, n-are nici o legatura.
Si D4F nu consuma ulei decat daca e neglijat... auzisem un taximetrist care zicea ca el schimba unleiul la 15- 20 000 in bucuresti...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.