Alta ,m-a mancat pielea,e al treilea golf care imi trece prin maini de cand am dat dacia si sincer le vad masini bune pentru "joaca",asta dupa ce am calarit un golf 3 GT 1800 si un Golf 2 Syncro 1800 GT.
Troaca e un Golf3 GTI,an '93,motor clasic 2000 benzina tip 2E,8valve,116cai,injectie multipunct Bosch,frane pe disc fata-spate,5 prezoane,MFA,dotari : servo,trapa electrica si full nimic in rest,nici macar urma de vreun airbag,cheala.
Kilometri 308ooo ,la modelul asta de masina la 299999 se da la zero,de aia arata doar 8oookm.
Luat din Bucuresti de la un pasionat de masini care s-a intins mai mult decat plapuma la un pret corect.
Am adus-o acasa pe roti cu un mare huruit la cutie,distributia neschimbata de vreo 8 ani,fusese abandonata.Daca se rupea cureaua de la distributie in drum era no problem,fuck it,e motor fara interferenta.
Actele in regula,tot valabil,am si inmatriculat-o pe mine.
Am mers cu ea doar 1200km si in intervalul asta am vazut ca motorul trage destul de bine,ulei nu papa,deci nu ma leg de el pentru ca nu am de ce,apa e ok,presiunea la ulei ok,trage de rupe,fum nu da,consuma cam 7% extraurban(cu schimbare la 3000) dupa cum se vede si in poze......pot sa dau teroare la bmw-uri cu 116 cai si 900kg cat are ea e racheta + ca pot schimba lejer la +5000rpm daca e nevoie.
Daca nu ma insel am cuplul maxim pe la 2300rpm si puterea maxima la 5500.
Lucrari si aventuri la service:
-Schimbat cutia de viteze tot cu una de GTI,greu tare am gasit-o la Piatra Neamt + inlocuit la service(nu am elevator),tot atunci s-a inlocuit si burdufele la planetare,placutele fata spate si ambreiajul.Costul a fost destul de dureros,cu tot cu cutie am bagat in ea 1500 ron,am suportat-o si pe asta..... Ca sa pun una de de 1.8 benzina trebuia sa pun si kit ambreiaj de 1800 avand priza mai subtire darrrr,alea au o problema cu niturile de la grup si unde pun cutie de aia la motor cu un cuplu mai mare,o facea terci.
Tot in service animalele mi-au dat calandrul jos si au dereglat geometria,se putea si fara dar daca nu e cap vai de picioare.
Mi-au uitat si o roata pe spate slaba,era sa-mi sara in drum,noroc ca am auzit bataie...
Ce am facut doar eu acasa in 3 luni,nu mare lucru:
-Schimbat ulei+filtre(am pus elf 10w40 si filtre man)
-Schimbat bujii+fise+bobina inductie+capac delc+rotor.
-Schimbat distributia acasa(curea+rola) si accesoriile(curea+pomapa apa+curea servo)...
-Schimbat orice inseamna bucsa/articulatie timonerie
-Refacut o mica parte din instalatia electrica pe sub bord si pe la faruri(merge ok acum)
-refacut trasee masa motor
-inlocuit furtun+supapa PCV servo
-inlocuit valva+furtun CK Breather
-Schimbat mecanism stergatoare+releu temporizare ca nu mai functiona corect nimic.
-Inlocuit alte plasticaraie prin interior
-inlocuit trapa electrica cu una manuala de la un Polo,e ok la garnituri,nu ia apa,merge fenomenal de ok pe toate cele doar doua pozitii,ma declar multumit
-inlocuit garnitura de la termoflot.
-reparat inchiderea centralizata pneumatica(a avut ceva bube,una din ele fiind compresorul de aer)
-inlocuit macaraua geamului de la sofer
-reparat mecanism rabatare scaun sofer(aici am inlocuit o sufa subtire prin scaun,am injurat un pic dar a mers)
Radiatorul se umezeste la un colt
Recent m-am luat de tabla,doar eu :
Am mai cumparat un dric de golf 3 CL ,1.4 benzina rosu de prin 95 pentru aripi,praguri si tot ce am mai luat de pe ea...ce mai ramane pun pe celalalt golf al meu(1600 benzina ,multipunct,101cp)
Am reusit in 4 zile bune cu temperaturi de peste 10C sa reglez usa soferului sa cada ok la dunga si sa refac un prag de la zero ,am sudat doar MIG,FLUX,sarma de 08 si 09,tabla buna de 1,2mm recuperata de pe un excavator Castor,un aparat mic de 130A cu 4 trepte,l-am tinut numai pe 2,am dat 100E pe el nou,cand termin masina il vand si nu am pierdut nimic
Am si un telwin care stie MAG dar gazul e scump,trebuie alta duza pentru sarma flux la pistol si alte role de ghidaj in el pentru sarma flux(is in V pentru sarma plina si U pentru sarma flux,pentru ca sarma flux e goala in interior sau are nustiu ce carbune).
Momentan is in pauza,ma simt epuizat rau de vreo cateva zile ,cand imi revin ma apuc sa mai scot de pe aia rosie ce mai e si sa bag mare,mai am un prag,o gaura pe sub bara spate si radiatorul la inlocuit,acum e frig rau in Galati si chiar daca as putea eu ca om nu ma lasa mintea mea sa sudez sub 5C ,exista riscul de a crapa sudura,iar pe autogen am boala,nu-l mai vreau.
Pozele nu-s puse in ordine dar is toate de pe partea stanga,totul e gata,mai am de dat cu teroson,de pus aripa,carenajul etcccc....in prima poza un meg. coach,cel mai bun renault pe care l-am avut si inca il am.