Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Golf GTI
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
sobolan
Alta ,m-a mancat pielea,e al treilea golf care imi trece prin maini de cand am dat dacia si sincer le vad masini bune pentru "joaca",asta dupa ce am calarit un golf 3 GT 1800 si un Golf 2 Syncro 1800 GT.

Troaca e un Golf3 GTI,an '93,motor clasic 2000 benzina tip 2E,8valve,116cai,injectie multipunct Bosch,frane pe disc fata-spate,5 prezoane,MFA,dotari : servo,trapa electrica si full nimic in rest,nici macar urma de vreun airbag,cheala.
Kilometri 308ooo ,la modelul asta de masina la 299999 se da la zero,de aia arata doar 8oookm. wink.gif
Luat din Bucuresti de la un pasionat de masini care s-a intins mai mult decat plapuma la un pret corect.
Am adus-o acasa pe roti cu un mare huruit la cutie,distributia neschimbata de vreo 8 ani,fusese abandonata.Daca se rupea cureaua de la distributie in drum era no problem,fuck it,e motor fara interferenta.
Actele in regula,tot valabil,am si inmatriculat-o pe mine.
Am mers cu ea doar 1200km si in intervalul asta am vazut ca motorul trage destul de bine,ulei nu papa,deci nu ma leg de el pentru ca nu am de ce,apa e ok,presiunea la ulei ok,trage de rupe,fum nu da,consuma cam 7% extraurban(cu schimbare la 3000) dupa cum se vede si in poze......pot sa dau teroare la bmw-uri smile.gif radmasa.gif cu 116 cai si 900kg cat are ea e racheta + ca pot schimba lejer la +5000rpm daca e nevoie.
Daca nu ma insel am cuplul maxim pe la 2300rpm si puterea maxima la 5500.

Lucrari si aventuri la service:
-Schimbat cutia de viteze tot cu una de GTI,greu tare am gasit-o la Piatra Neamt + inlocuit la service(nu am elevator),tot atunci s-a inlocuit si burdufele la planetare,placutele fata spate si ambreiajul.Costul a fost destul de dureros,cu tot cu cutie am bagat in ea 1500 ron,am suportat-o si pe asta..... dry.gif Ca sa pun una de de 1.8 benzina trebuia sa pun si kit ambreiaj de 1800 avand priza mai subtire darrrr,alea au o problema cu niturile de la grup si unde pun cutie de aia la motor cu un cuplu mai mare,o facea terci.
Tot in service animalele mi-au dat calandrul jos si au dereglat geometria,se putea si fara dar daca nu e cap vai de picioare.
Mi-au uitat si o roata pe spate slaba,era sa-mi sara in drum,noroc ca am auzit bataie...

Ce am facut doar eu acasa in 3 luni,nu mare lucru:
-Schimbat ulei+filtre(am pus elf 10w40 si filtre man)
-Schimbat bujii+fise+bobina inductie+capac delc+rotor.
-Schimbat distributia acasa(curea+rola) si accesoriile(curea+pomapa apa+curea servo)...
-Schimbat orice inseamna bucsa/articulatie timonerie
-Refacut o mica parte din instalatia electrica pe sub bord si pe la faruri(merge ok acum)
-refacut trasee masa motor
-inlocuit furtun+supapa PCV servo
-inlocuit valva+furtun CK Breather
-Schimbat mecanism stergatoare+releu temporizare ca nu mai functiona corect nimic.
-Inlocuit alte plasticaraie prin interior
-inlocuit trapa electrica cu una manuala de la un Polo,e ok la garnituri,nu ia apa,merge fenomenal de ok pe toate cele doar doua pozitii,ma declar multumit
-inlocuit garnitura de la termoflot.
-reparat inchiderea centralizata pneumatica(a avut ceva bube,una din ele fiind compresorul de aer)
-inlocuit macaraua geamului de la sofer
-reparat mecanism rabatare scaun sofer(aici am inlocuit o sufa subtire prin scaun,am injurat un pic dar a mers)

Radiatorul se umezeste la un colt sleep.gif

Recent m-am luat de tabla,doar eu :
Am mai cumparat un dric de golf 3 CL ,1.4 benzina rosu de prin 95 pentru aripi,praguri si tot ce am mai luat de pe ea...ce mai ramane pun pe celalalt golf al meu(1600 benzina ,multipunct,101cp)

Am reusit in 4 zile bune cu temperaturi de peste 10C sa reglez usa soferului sa cada ok la dunga si sa refac un prag de la zero ,am sudat doar MIG,FLUX,sarma de 08 si 09,tabla buna de 1,2mm recuperata de pe un excavator Castor,un aparat mic de 130A cu 4 trepte,l-am tinut numai pe 2,am dat 100E pe el nou,cand termin masina il vand si nu am pierdut nimic smile.gif
Am si un telwin care stie MAG dar gazul e scump,trebuie alta duza pentru sarma flux la pistol si alte role de ghidaj in el pentru sarma flux(is in V pentru sarma plina si U pentru sarma flux,pentru ca sarma flux e goala in interior sau are nustiu ce carbune).

Momentan is in pauza,ma simt epuizat rau de vreo cateva zile sleep.gif ,cand imi revin ma apuc sa mai scot de pe aia rosie ce mai e si sa bag mare,mai am un prag,o gaura pe sub bara spate si radiatorul la inlocuit,acum e frig rau in Galati si chiar daca as putea eu ca om nu ma lasa mintea mea sa sudez sub 5C ,exista riscul de a crapa sudura,iar pe autogen am boala,nu-l mai vreau.

Pozele nu-s puse in ordine dar is toate de pe partea stanga,totul e gata,mai am de dat cu teroson,de pus aripa,carenajul etcccc....in prima poza un meg. coach,cel mai bun renault pe care l-am avut si inca il am. smile.gif
Agrig
Nu crapa sudura la 5C insa te umpli de frig in oase si vei simti mai tirziu, asa pe la 60+...asta din experinta trista o spun.
Rolele pentru sirma flux au dintisori, in U sint pentru aluminiu.
Merg si cele in V daca ai pistoletul bun si nu trebuie sa stringi sirma tare.
Fa rost de un extinctor cu CO2 si vezi cum merge.
Asta e pentru sirma flux
[attachmentid=1628099652]
Sa`ti iasa lucrarea, e mult de lucrat.
Bafta!
sobolan
QUOTE(Agrig @ 6 Feb 2019, 02:07)
Nu crapa sudura la 5C insa te umpli de frig in oase si vei simti mai tirziu, asa pe la 60+...asta din experinta trista o spun.
*



Frigul adunat la oase m-a terminat de mult,simt dureri inainte de ploaie prin genunchi si coate.....la 60 o sa fiu vai de pla mea.... radmasa.gif
Dupa cum se vede masina a stat cu rotile pe 3-4 randuri de dale si eu tavalit pe sub ea pe presurile alea de cauciuc,trebuia data pe doua roti da' mi-a fost frica sa n-o scap de tot si sa daram gardu' radmasa.gif ca am curtea ingusta.
Am mai evoluat oricum,de la tavalitul pe pamant pe sub dacii (asa s-au exprimat pe aici unii destepti carora le-au facut altii masinile si nu ei) pana la asta care e pe ciment acum.
Mersi de pont.Treaba cu extinctorul am mai citit-o pe undeva pe aici,o sa ma documentez iar,nu sunt sudor de profesie si nici tinichigiu,asta e doar un hobby,fac si eu ce pot in timpul liber.Nu am abcant doar ciocane si nicovala,am o foarfeca mare de banc si una mica de mana,lucrez old-school ca in anii 80 up.gif
Mersi de urare,o sa am de treaba un pic radmasa.gif

Chinezaria Galbena MIG are rola ca in poza iar la pistol am duze de 08,de 09 etc interschimbabile :
Agrig
Da, aia e rola potrivita.
Acolo ai liner-ul din plastic, ca la orice irftinaciune, dupa un timp merge tot mai greu firul prin el.
Tot eu am pus foto cu extinctorul si ceva cordoane.
Nu arata tot atit de frumos ca la Corgon18 dar este perfect pentru otel si mai ales ca disponibilitate.
Undeva am facut si foto la cordon taiat, cred ca pe forumul electronistilor.
Repun si aici citeva foto.

[attachmentid=1628099668]
Taietura, zona din stinga fara fuziune a fost din vina mea, materialul este 12x12mm, 2 cordoane fara mari pregatiri, ideea era sa vad porozitatea care ar denota un gaz contaminat si nu este nici un por.
[attachmentid=1628099669]
Aranjamentul cu incalzitor.
Pe vara si cu debit de 10l/min nu este nevoie de el.
[attachmentid=1628099670]
Nici eu nu`s de meserie, am fost nevoit sa invat si asta cind am lucrat, acum imi foloseste la pensie, sint multe de facut si daca stai tot timpul dupa un sudor nu mai termini.
IRONICK
QUOTE(sobolan @ 6 Feb 2019, 00:21)
Alta ,m-a mancat pielea,e al treilea golf care imi trece prin maini de cand am dat dacia si sincer le vad masini bune pentru "joaca",asta dupa ce am calarit un golf 3 GT 1800 si un Golf 2 Syncro 1800 GT.
*

Nu ai stare deloc. up.gif
YRX
Mie-mi place de el... "Nu va mai luati buei rable SH!" si el vine cu GTI 3.

S-o stapanesti sanatos nea Sobolane, acu' ai distractia asigurata vreun an.
Singurul care l-am vazut mai dea aproape era al unui vecin care si-l luase la vremea lui, o galagie de bani, dar era cu motorul VR6. Era dotat, avea si niste jante smechere.
SiloS
QUOTE
.... sint multe de facut si daca stai tot timpul dupa un sudor nu mai termini.


Cat adevar!!!

Sa stapanesti sanatos rablamentul si sa ai timp si bani sa o faci cum doresti!
sobolan
QUOTE(Agrig @ 6 Feb 2019, 13:06)
Acolo ai liner-ul din plastic, ca la orice irftinaciune, dupa un timp merge tot mai greu firul prin el.
......
Nici eu nu`s de meserie, am fost nevoit sa invat si asta cind am lucrat, acum imi foloseste la pensie, sint multe de facut si daca stai tot timpul dupa un sudor nu mai termini.
*



daca acolo unde am pus eu sageata e linerul pai vad ca are armatura de metal prin el,e ca un cablu- camasa prin care trece sufa de franare la o bicicleta doar ca la mine sufa e firul de sudura....n-o fi el chiar asa de kkt radmasa.gif
sau linerul e tubul ala de plastic de 3-4 cm pe unde intra sarma ?
Ti-am citit cateva postari in alt loc....daca tu nu esti meserias la suduri inseamna ca eu sunt boschetar radmasa.gif


QUOTE(IRONICK @ 6 Feb 2019, 13:56)
Nu ai stare deloc.  up.gif
*



pai daca nu am ocupatie si stau prea mult timp liber fac "rautati",chiar si femeia ma lasa linistit in pace cand vede ca-s la masina desi alta nu o sa mai iau curand dry.gif

QUOTE(YRX @ 6 Feb 2019, 15:47)
Mie-mi place de el... "Nu va mai luati buei rable SH!" si el vine cu GTI 3.

S-o stapanesti sanatos nea Sobolane, acu' ai distractia asigurata vreun an.
Singurul care l-am vazut mai dea aproape era al unui vecin care si-l luase la vremea lui, o galagie de bani, dar era cu motorul VR6. Era dotat, avea si niste jante smechere.
*



Man,oi fi zis,asta e masina de joaca,nu o voi scoate zi de zi,nu voi polua strazile zi de zi,nu-mi voi pune viata mea in pericol si nici a altora mergand cu ea cu 240....desi o voi reconditiona fierul nu are reguli.....vorbind de fiare vechi am vreo doua conducte de frana ruginite sad.gif
Vr-6 am vrut dar tu crezi ca cine are unul bun de ala il da ? sau daca il da cere 3000E pe el ca asa am gasit,poate ca il luam dar daca dupa un an imi cadeau pragurile si la ala pentru ca era facut pentru vanzare si eu nu vedeam ? masinile astea au un cult al lor,au forumuri prin toata lumea,grupuri pe facebook,eu nu cunosc pe nimeni de incredere in tara cu asa ceva la vanzare,nu mai bine o fac eu ?rable de vr6 mancate de rugina nu gasesti.....mersi de urare !
Am un motor bun de audi a4,este 1800T ,daca m-ar manca mai tare l-as pune pe cutia de GTI dar parca pentru 10 cai in plus nu m-as risca...unde mai pui ca-s o mie de fire de legat si adaptat la calculator si bord,eu il tineam pentru G2-ul 4x4 dar daca masina aia a plecat aia e....am ramas cu motorul pe cap.... radmasa.gif


QUOTE(SiloS @ 6 Feb 2019, 16:03)
Cat adevar!!!

Sa stapanesti sanatos rablamentul si sa ai timp si bani sa o faci cum doresti!
*



mersi ,incerc........

Vorbind de tinichigii....nu am vrut sa ma tavalesc pe sub ea si am zis sa aduc un mosulica(m-a mai ajutat)...a inceput ca el nu stie cu MIG,el doar autogen o poate face ok,da' vrea si el un avans pentru inceput de parca nu il plateam la urma.....adica eu ii car piese din dezmembrari si ii dau clienti si acu' venea cu texte....uite asa e omu' ,uita in general......de aia am ambitia s-o fac singur...
Pozele de sus is vraiste,daca va uitati atent pragul e gata complet,masina sta pe cric la buza pragului desi nu e ok sa fie ridicata de acolo,are ea alt loc in planseu de unde o poti ridica dar romanul e tot roman....in dreptul ramforsarii cricului in fata si spate am 3 table de 1,2mm....e TANC.
Si o poza cu portbagajul de la logan,am fiare si prin ala,o poza cu interiorul la GTI si masina donatoare.......

Eu judec ca daca am rezolvat un prag in 4 zile si alalalt va fi tot in 4 zile gata,mai am o gaurice sub bara spate si cand ploua intra apa in masina si niste rugina la busonul de benzina,am taiat de pe aia rosie din pasaj....acolo treaba e belita,trebuie sa dau jos rezervorul,imi e cam oarecum sa sudez cu carpa uda acolo.....
Nu vreo s-o intind prea mult cu masina asta dar vremea nu ma lasa sa fac nimic,acum is 3 grade cu vand aici,azi mi-au inghetat mainile pe flex la aia rosie....
In poza 5 arat eu de unde se caleaza masina asta,asa scrie si in carte.....
NviGtd
Imi place maxim ce faci, o sa-ti urmaresc cu interes topicul. Motorul e tanc rezista mai mult decat masina. Franele ce diametru au 280 cumva?
sobolan
Mersi,is ventilate pe fata dar habar nu am ce diametru am la discuri,o sa le masor,pe autodata imi da 256 pe fata,real nu stiu pana nu masor....motorul e nemuritor,stiu asta,de fapt stie tot poporul ca AFT/ABS/ADZ/AGG/2E is motoare de viata lunga....tot ce e motor benzinar de G3 , e "inclinat" si e pe 8 valve e bullet-proof....benzinarele la G4 is de kkt,au probleme cu uleiul,nu tin mult si culmea ca is tot euro 2 radmasa.gif ,singurul G4 care imi place e ala cu motor AXR/ALH.
Era sa uit,am un etrier blocat pe spate doar la frana de mana,la frana de servici merge....am vazut eu ce si cum,imi trebuie un set de reparatie si multa multa rabdare.... wacko.gif
NviGtd
Toate motoarele lor au +-. De la g3 1.4 si 1.6 dupa '96 au probleme cu ungerea la chiuloasa si halesc ulei cu galeata daca nu sunt intretinute si nu li se schimba uleiul la timp. La g4 sa sti ca sunt euro 2 pana in 2000. La 1.4/1.6/2.0 se duc segmentii si simeringurile la supape. Nu sufera de aceleasi probleme de ungere la chiuloasa ca gama 1.0/1.4/1.6 de la g3/polo 6n. Dupa 2000 sunt euro 4, al meu AZD nu haleste ulei desi a trecut demult de 200k.
La etrierele spate ai putea sa-ti faci upgrade la etriere de g4. Le gasesti ieftine in dezmembrari si sunt mai rezistente decat cele de pe g2, g3. Cred ca gasesti etrier cu totul mai ieftin decat un kit de reparatie pentru cele de g3.
einstein1984
QUOTE(sobolan @ 6 Feb 2019, 17:17)
Mersi,is ventilate pe fata dar habar nu am ce diametru am la discuri,o sa le masor,pe autodata imi da 256 pe fata,real nu stiu pana nu masor....motorul e nemuritor,stiu asta,de fapt stie tot poporul ca AFT/ABS/ADZ/AGG/2E is motoare de viata lunga....tot ce e motor benzinar de G3 , e "inclinat" si e pe 8 valve e bullet-proof....benzinarele la G4 is de kkt,au probleme cu uleiul,nu tin mult si culmea ca is tot euro 2 radmasa.gif ,singurul G4 care imi place e ala cu motor AXR/ALH.

*


la 60 de cai per litru ar fi si culmea sa nu tina
Laurentziu83
Referitor la motorul de 2.0 115 CP, am condus un Passat 2004 cu asa ceva si mi s-a parut mizerabil. Clio-ul meu de 75 CP era avion pe langa ala, nu tragea nici la 3000 de ture, nici la 5000 de ture, ziceai ca are evacuarea infundata sau dracu stie ce. Proprietarul spunea si ca ii papa 11% afara si 16% in oras (GL) si ca mai si consuma ceva ulei. Masina era luata de noua, la reprezentanta i se spunea ca "asa face toate", iar dupa cativa ani s-a trezit si cu ceva rugina in antigel si pana la urma a scapat de ea. Din ce am mai auzit, se pare ca era o problema de conceptie la distributie sau naiba stie.
sobolan
Clio ca al tau am avut si eu luat de nou,era 14mpi cu 75cp,stii ca veneam cu el la revizii la apan...pentru mine ala a fost o mizerie de masina.cum sa afirmi ca trage mai tare?ce dracu man?
Pe passat ni stiu ce motoare s-au pus dar passatul e o masina mare si grea.
Einstein ,oarecum revii la vorbele mele...stii tu cand ne contram pe alt topic referitor la motor mic si dopat vs motor mare aspirat?
Agrig
QUOTE(sobolan @ 6 Feb 2019, 15:28)
daca acolo unde am pus eu sageata e linerul pai vad ca are armatura de metal prin el,e ca un cablu- camasa prin care trece sufa de franare la o bicicleta doar ca la mine sufa e firul de sudura....n-o fi el chiar asa de kkt radmasa.gif
sau linerul e tubul ala de plastic de 3-4 cm pe unde intra sarma ?
*


Liner-ul este in cordonul pistoletului, la tine banuiesc ca nu ai cupla Euroconector si probabil ala este, daca este pe interior metalic e de bine, tine mult mai mult conditia fiind sa nu a sirma ruginita sau murdara, astea ieftine au in general un tub de plastic care merge excelent 2-3 role si dupa aia incepe sa se uzeze si cam intepeneste sirma.
Urmarea e ca umbli de nebun si nu stii de ce nu mai merge bine.
La ceva Telwin ieftine au gluma asta, se inlocuieste cu metalic si gata.
Daca partea cu tubul negru este spre pistolet, ala e linerul de plastic, cel negru.
Principalul este sa mearga si sa ai spor.

Grig
mircea_aq
Acum, ce nu inteleg eu e cum naiba problemele astea se perpetueaza si la motoarele moderne pe benzina ale VAG. Cum poti sa dai tu ca producator consum de 1litru/1000km ca normal in cartea masinii...si sa-ti mai gasesti si clienti sa-ti cumpere agregatul.

In privinta B5-ul de 2.0 115 ponei, fisa tehnica confirma ce banuiam cu totii, e mare, e grea, n-are cuplu si se misca incet: https://www.auto-data.net/ro/volkswagen-pas...2.0i-115hp-8916

Clio e intr-adevar mizerabil, motoarele sunt insa partea cea mai buna a lui.

Aspiratele, bine ca s-au dus, ca oricum n-aveam noi bani de V8/10/12, iar un 1.3-1.5T din ziua de azi e mult mai placut de condus decat un 2.0 aspirat de putere similara.


sobolan
QUOTE(Agrig @ 6 Feb 2019, 21:43)
Liner-ul este in cordonul pistoletului, la tine banuiesc ca nu ai cupla Euroconector si probabil ala este, daca este pe interior metalic e de bine, tine mult mai mult conditia fiind sa nu a sirma ruginita sau murdara, astea ieftine au in general un tub de plastic care merge excelent 2-3 role si dupa aia incepe sa se uzeze si cam intepeneste sirma.
Urmarea e ca umbli de nebun si nu stii de ce nu mai merge bine.
La ceva Telwin ieftine au gluma asta, se inlocuieste cu metalic si gata.
Daca partea cu tubul negru este spre pistolet, ala e linerul de plastic, cel negru.
Principalul este sa mearga si sa ai spor.

Grig
*



Linerul meu e "armat" cu otel,daca nu era se gasesc cabluri de schimb bune sau se poate pune un cablu de bicicleta,sarac sa fii si tot il faci sa mearga....cat despre plasticaraia de la antrenarea sarmei nu e nimic nou nici la telwin,ala e tot o chinezarie.....sunt aparate bune miller sau champi etc dar eu l-am luat pe asta doar ca sa fac masina si o sa mearga up.gif ,are deja doua role consumate.

QUOTE(mircea_aq @ 6 Feb 2019, 21:52)
Acum, ce nu inteleg eu e cum naiba problemele astea se perpetueaza si la motoarele moderne pe benzina ale VAG. Cum poti sa dai tu ca producator consum de 1litru/1000km ca normal in cartea masinii...
In privinta B5-ul de 2.0 115 ponei, fisa tehnica confirma ce banuiam cu totii, e mare, e grea, n-are cuplu si se misca incet: https://www.auto-data.net/ro/volkswagen-pas...2.0i-115hp-8916

Clio e intr-adevar mizerabil, motoarele sunt insa partea cea mai buna a lui.

*




conform https://www.auto-data.net/ro/volkswagen-gol...-2.0-115hp-8727 am cuplul la fel dar la turatie mai mica + ca e masina mai usoara decat un passat....motoarele la clio is durabile si atat dar ca sa compari un golf 3 gti cu un clio de 75 de cai e blasfemie.....
La opel astra G e dat in carte asa ceva,si-s multe...in general pica rapid simeringurile supapelor....eu pe troaca asta n-am probleme si nici pe ailalta nu-s.....nici pe ala verde cu motor 1800 nu erau......pe syncro habar n-am,nu am mers mult cu ea desi cred ca nici ala nu halea,era acelasi bloc doar ca avea carbelitor si pompa mecanica....

Iar la Golf diesel prefer pe cele cu pompa de injectie,alea clasice,de la golf 3( TD /TDI) pana la 4(exceptie pompa-duze).....am avut pe mana un AXR si e the best.
4x4
Bafta! Sper sa ajungi sa te dai cu ea cat mai repede, vad ca ai ceva de lucru.

Personal, nu pot intelege neam de ce ai da bani pe asa ceva, banuiesc ca ai dat o suma simbolica gen 2xxx ron, (daca incepe cu mai mult de 2, cred ca ai luat teapa).

Modelele dupa 95 au frane mai bune, mai putine probleme cu rugina, au si ac, si la fel, dpmdv, trebuia musai 16v. Din nou, ca sa fiu un pic hater, mk3 cred ca e cel mai penal gti, urmat inadeaproape de mk4.
Da ignore smile.gif Important e sa fiii tu fericit up.gif
sobolan
Pretul de achizitie e mai putin interesant,interesant e ca am bagat in el la greu si inca e in stadiul de rabla,la final banii investiti in el or da fie mai multi decat banii de achizitie,e clar.....
Modelele de dupa 95 au aceleasi probleme cu tablaria si rugina,ca dotari in plus au airbag obligatoriu si restul dupa cum ai configurat-o....de regula daca ai trapa nu ai AC,asa erau ele la vremea aia....
Am luat-o fiindca e o masina rara,a ajuns sa fie greu de gasit si imi place,alea cu 16v nu imi plac,sa nu aud de ele,numai belele in plus pentru inca fix 10 cai,la mintea mea nu merita.
Am avut odata un E30 si l-am dat,acuma au inceput sa-mi placa draciile astea mici,fiecare cu gusturile lui...
De kkt poate fi orice masina daca o iei de la un taran obosit care si-a batut joc de ea,unii nu se pricep si inghit galusca,aia e.....
Mai jos fosta capra de 1800/8v/90cp care si asta la randul ei era o mica bestie.Am dat-o acum 3 luni la insistentele unui vecin cu 1300E,a fost refacuta si asta la tablarie,1996,aceleasi probleme,idem doar ca autogen(greselile vietii,ce sa facem).
4x4
Nu am zis ca e de kkt. E doar un pic mai grea si mai lenta decat te astepti de la un "hothatch", de fapt e un golf cu un motor ok, care se misca ok, dar nimic special (suta mi se pare ca o ia in 10s).

Tu esti priceput si poti sa o refaci la partea de caroserie, pe multi rugina aia ii ingropa financiar sau le dadea cancel la proiect, de aici a venit comentariul legat de pret, valoarea manoperei tale depaseste clar restul investitiilor.

Cer scuze daca am intrecut masura, eu sunt fanboi mk1, deci trebuie sa fie si fani de mk3 ca sa fie pace si echilibru in lume biggrin.gif
sobolan
QUOTE(4x4 @ 6 Feb 2019, 22:41)
eu sunt fanboi mk1, deci trebuie sa fie si fani de mk3 ca sa fie pace si echilibru in lume  biggrin.gif
*



mi-a placut asta up.gif


posteaza ceea ce crezi ca asta e mai important,nu am de ce sa ma supar....iar cu rugina....pai de asta a dat-o si ala,il ingropa rau financiar,omu' mi-a spus ca la un service ieftinache prin B,pentru doua praguri si inlocuit aripile ii lua cat pe un mercedes sh....e si el pasionat de masini,mai are vreo 5 printre care si un polo harlequin,masina rara....
Eu cred ca o refac ok,vreau ca pentru a doua oara in viata sa ma bucur de ceea ce fac si s-o alerg cum si cat vreau......vreau ca sa fie gata pana la primavara,mai prind eu zile bune....

Mai jos un golf 2 syncro(adica 4x4),trebuia refacut,am mers cu el asa o luna dupa cere l-am maritat la un om cu bani,il face el acum....e 1800 benzina,carbelitor,aprindere cu senzor hall,89,5 viteze.
einstein1984
QUOTE(sobolan @ 6 Feb 2019, 20:35)
Clio ca al tau am avut si eu luat de nou,era 14mpi cu 75cp,stii ca veneam cu el la revizii la apan...pentru mine ala a fost o mizerie de masina.cum sa afirmi ca trage mai tare?ce dracu man?
Pe passat ni stiu ce motoare s-au pus dar passatul e o masina mare si grea.
Einstein ,oarecum revii la vorbele mele...stii tu cand ne contram pe alt topic referitor la motor mic si dopat vs motor mare aspirat?
*


eu nu am zis niciodata ca un motor aspirat mare si nestrasat nu tine. Dar exista 1.0 tsi care face 140 de cai parca? Si tine suficient pentru o masina noua, in 30 dracu stie daca va mai avea voie pe strada sau vom zbura deja toti cu navete autonome ca in jetsons.
e vorba de eficienta doar. Asa si mercedes avea dieseluri e 2 l si 75 de cai care tineau 2 vieti, dar lenteee raaau.

Nu era fun sa indesi un G60 sau VR6 sub capota? iesea un sleeper ratrod fantstic.
Agrig
QUOTE(einstein1984 @ 7 Feb 2019, 08:38)
in 30 dracu stie daca va mai avea voie pe strada sau vom zbura deja toti cu navete autonome ca in jetsons.

*



Dupa cum merge lumea asta mai repede ca`n Flinstones...
sobolan
QUOTE(einstein1984 @ 7 Feb 2019, 09:38)
Nu era fun sa indesi un G60 sau VR6 sub capota? iesea un sleeper ratrod fantstic.
*



Eu am vrut vr6 sa iau dar repet ca nu am gasit,G60 e posibil sa fie in tara dar is numarate pe degete,din ce stiu eu G60 este un 1800 mai fasnet,stock e sub VR6.
Referitor la ce-ai scris mai sus e deajuns ca masina respectiva(10 tsi) sa tina 10 ani in stil de mers casnic,daca tine atat fara probleme majore(desi sunt) inseamna ca si-a facut treaba.Tehnologia evolueaza dar e vorba si de concurenta si toti se grabesc sa scoata pe piata primii,de aici si probleme,cad lanturile la 08tce(la unele),la fordul fiesta de 10 cu o suta si ceva de cai se duc segmentii etc....
Preferam ,pentru familie,un mercedes de ala cu motor diesel clasic,de ala care tine doua vieti,lent asa cum e el trage cu casa,dar il preferam nou,lucru imposibil.

QUOTE(Agrig @ 7 Feb 2019, 12:44)
Dupa cum merge lumea asta mai repede ca`n Flinstones...
*



din pacate cam da....
ss_remus
Un banal Megane1 1,6 16v, masina fara pretentii sportive, e la fel de rapida ca Golf3 GTI, desi e mai mare, mai grea si are motor mai mic si mai putin puternic. E GTI doar cu numele http://www.zeperfs.com/duel816-6644.htm
mircea_aq
E GTI in toata regula, GTI la standardele din anii '90.
Pe vremea aia Cielo era masina de curse, iar Calibra super-car.

Megane-ul la care faci referire a iesit pe poarta fabricii in '99-20, e alta generatie.
Performantele sunt cele care sunt, nu le neaga nimeni, dar lucrurile trebuie privite din perspectiva potrivita, adica din cea emotionala in acest caz.
BN64FLO
Standarde din anii 90...2l si 192 cp, w202 kompressor...si nu se vrea masina reising...deci G3 e GTI doar cu numele la 2l si 116 cp
4x4
Bun, dar ala e cu alimentare fortata, basca mai e si mertan.
No flame, doar pentru educatia lui mircea_aq, chiar si la lansare, nimeni nu il considera un gti veritabil, fiind mai lent decat modelele anterioare pana sa bage 16v, si pretentii de boy racer nu prea avea cum, in situatia in care un banal ford sierra cu motoru de 2l (dupa 85) il mucificadovedea (sa nu exagerez). Cine vroia raceing se uita la japoneze sau franceze, daca vroia un interior de passat, si o masina sa iti faci treaba de zi cu zi, asta era peste cutiile de la concurenta.
axabrt
Ma eu zic sa apreciati ca omul se pricepe si are o pasiune.Mai rar asa ceva. Bravo lui.

Eu ca am doua maini stangi, ma pricep decat sa pun benzina si lichid de barbriz si nici alea fara sa dau pe langa, chiar il admir. Nu e usor sa faci asa ceva si nici chiar ieftin, daca vrei sa iasa bine. La sfarsit daca ii iese treaba va avea o masina foarte buna zic eu.

Desi ca si fost fan opel consider kadet gsi cu motorul 2.0 sfi 150 mai tare .
ss_remus
E de apreciat pasiunea insa e de neinteles efortul, timpul si banii bagati intr-o masina numai buna de casat. Imi plac masinile vechi dar asta nu merita sa fie resuscitata. Nu e un model cu un design deosebit, are performante modeste iar exemplarul in cauza nu a fost intretinut. Un Citroen Saxo, Xsara VTS, Peugeot 106 Rallye, Megane1 Coach, Fiat Coupe, Alfa GTV, toate din anii 90,oricare ar fi o optiune mult mai distractiva ca masina de weekend. Si in plus la unele din modelele enumerate investitia nu ar fi in zadar, pentru ca, spre deosebire de golf3, in timp vor deveni din ce in ce mai dorite.
sobolan
remus: megane 1 coach am,16/8v/90cp,e foarte intretinut crede-ma(prima poza),e tabla buna la el,stiu ce poate,e nervos dar cu mult sub golful asta,alfa si fiat NEVER EVER,peugeot 106 rallye imi place dar e RAR,singura masina italiana care imi place e Fiat RITMO/Lancia delta(is facute pe aceeasi platforma)....de ce golf ? e simplu : pentru ca mie imi plac aceste modele ! smile.gif
axabrt: mersi ! smile.gif
4x4: ford sierra RS cossworth e racheta,imi place up.gif
BN64FLO : o dai aiurea,de ce nu compari aceasta troaca de golf cu un porsche 911 de prin anii 90 ? e clar ca e muci pe langa porsche.....sau compara-l cu o dacie 1310 din anii 90 asta daca exista vreo legatura intre ele desi nu cred smile.gif ...daca restauram un porsce 911 il comparai cu vreu ferrari maranelo si iar imi dadeai la cap radmasa.gif
Mircea : up.gif

Pana la urma si vr6 daca era tot ceva nu era ok.....trebuie sa intelegem ca la o masina cu atatia ani exista rugina,intretinuta a fost,la un moment dat cineva i-a pus suspensii noi pe toate rotile marca KYB,brate,si consumabile man si bosch am gasit pe ea doar ca a ramas nefolosita mult timp printr-o parcare din Bucuresti in ploaie si zapada nemiscata,asta a terminat-o mai rau.....
Nu e problema,pe mine ma tine timpul pe loc,o rezolv eu,sigur ca da ! O sa fac o filmare cu ea cu plecari de pe loc si depasiri in forta ca sa va dati seama cum trage,asta ca sa convingem audienta ca nu e chiar asa de lenta.
axabrt
Acu dintre toate eu zic ca lancia delta e cea mai cea.
Era o versiune HF, ceva de vis. Totusi e extrem de scumpa.

Golful asta s ar putea sa fie mai fiabil decat 1.0 tsi 115 cp.
De fapt as vrea sa vad un 1.0 tsi cu 30 de ani vechime. Cred ca nu va exista asa ceva.
Din punctul asta de vedere s ar putea sa merite. Daca o.face ca lumea.mai merge zece ani.

Dar.cinestie cat vor.fi taxele..

sobolan
Daca vin taxele o mut pe bulgaria sau mai am eu un iepuras in palarie dar sa vedem....de facut o sa o fac,asta e intentia,lancia delta HF e o bestie maxima greu tare de gasit chiar si in italia unde una buna poate ajunge 45oooE .....cu banii astia imi iau o troaca de 911 de prin 78 si mai raman si cu bani.
Laurentziu83
Eu nu ma dau in vant neaparat dupa masinile nemtesti, insa Golf-ul 3 mi-a placut dintotdeauna, atat la interior (bordul e chiar misto si linia lui au pastrat-o si la G7), cat si la exterior, mai mult chiar decat versiunile ulterioare. Nu e de mirare totusi ca VW Golf e printre cele mai vandute masini din Europa, pastrand in linii mari acelasi design. Renault la R19/Megane n-a pastrat aceeasi linie, fiecare model e total diferit de predecesorul, inclin sa cred ca nu s-au hotarat inca.

Pacat insa ca au trecut anii peste masina si trebuie sa pui cam multa sudura pe ea sa o aduci in parametri.

Oricum, la cate informatii poti gasi pe internet, cate scule poti gasi in magazinele de bricolaj astazi si la cat de greu gasesti mesteri buni, e o idee buna sa te apuci tu sa bricolezi o masina. Mai nasol e sa ai o curte in care sa poti face asta, de la 5 grade in sus poti lucra lejer. Mi-ar fi placut si mie sa am un astfel de spatiu de lucru sa bricolez o masina, la Galati il aveam dar nu mai stau acolo de 8 ani, in Bucuresti insa o casa la curte costa cat 2-3 masini de lux.

Spor in continuare!

cj98czh
Imi aduc aminte de primul renault ... Un 18 1.6 turbo ... 126 cai pe o caroserie de 800 kile ... pe vremea cand eram mai tanar si ne dadeam la liniute ... GTI-ul nu-mi vedea decat numarul din spate .... tot pe vremea aia stiu ca avea un amic un R19 1.8 16v de prin 92-93 .... super car pe langa ale noastre smile.gif

Atunic ursul era la putere si calibra ... asta din urma mai raruta ...
sobolan
tocmai ce-am inspectat pragul drept.....aceeasi poveste iar eu credeam ca acolo e mai simplu,am belit pla,trebuie sa repet episodul iar radmasa.gif

Laurentiu : asta e ,o fac si eu cum pot,o mai tine 10 ani,dupa ce o fac bag ceara la greu peste tot,mai mult de atat nu pot,ca noua n-o sa mai fie,asta e clar.....eu n uam vazut masina restaurata care sa mai fie ca aia noua exceptand cazurile cand dai de una cu 15ooo de km si stata in garaj,la aia ii faci un polish,mai schimbi vreo doua surubele si aia e tot,cazuri rare....oricum la mine nu e restaurare,poate ca e o reconditionare si doar atat.

CJ98CZH : singura bestie de la renault care imi place e acel celebru R5 Turbo,aia era o bestie,acum vorbim de masini uzuale care se gasesc sau se gaseau pe strazi,da ? nu am vazut pe strada niciodata vreun williams de ala cu motor pe spate....ursul,celebrul urs,mda,si eu am dat unul de pomana,la vremea aia m-am speriat de o aripa spate ruginita si alte mici aspecte.....a fost odata un timp cand in viata altele erau prioritatile si cand puneam si eu pe dacia aia gri tot felul de motoare de r18 si alte inventii,s-au dus timpurile alea,acum prefer originalitatea asa cum prefer acel casetofon gamma 4 in loc de vreun sony cu o mie de optiuni si usb.....asta e.....

cand nu ai ce face si in loc sa dai 90ron pe o aripa noua dai 30 pe una sh mancata si cu o lopata de kit pe ea si incerci s-o repari,te bucuri ca e la culoare si doar ii dau un polish,pe dracu....a iesit ea dar tot nu o pun....pentru un sarac mergea stas,nu ca-s bogat dar maine iau si aripa ailalta de pe aia rosie,pana la urma vopsesc tot agregatul in stilul asta si tare e urat cand inhalezi mirosurile alea si-ti intra in ochi praf de vopsea....poate ca e timpul sa ma civilizez si eu si s-o las pe mana vopsitorilor smile.gif
MuciX
Mvai de mine cate pareri wub.gif

In primul rand, sobolane, ia si clateste-ti ochii.



QUOTE(ss_remus @ 7 Feb 2019, 19:14)
Imi plac masinile vechi dar asta nu merita sa fie resuscitata. Nu e un model cu un design deosebit, are performante modeste iar exemplarul in cauza nu a fost intretinut.
*


Poate ca nu merita timpul si efortul tau, dar uite ca omului asta i-a placut suficient de mult cat sa merite; ce ne facem acum? rolleyes.gif

De altfel omul a si recunoscut ca duce lipsa nu numai de echipament, dar si de experienta, deci de ce s-ar incumeta la o masina scumpa, (mai) dificil de reparat de care poate sa ii para rau daca nu iese cum trebuie?

Sobolane, eu am incercat sa ma scarpin cu mana altuia si a iesit fix un rahat. Scump, dar rahat. Poate la tine o sa iasa tot un rahat, dar macar urmatorul rahat o sa fie putin mai bun si tot asa.

QUOTE(ss_remus @ 7 Feb 2019, 19:14)
Un Citroen Saxo, Xsara VTS, Peugeot 106 Rallye, Megane1 Coach, Fiat Coupe, Alfa GTV, toate din anii 90,oricare ar fi o optiune mult mai distractiva ca masina de weekend.
*


... ssang yong, mahindra, proton, orice, numai nemteasca sa nu fie. Gunoaie decandente!!!

QUOTE(ss_remus @ 7 Feb 2019, 19:14)
Si in plus la unele din modelele enumerate investitia nu ar fi in zadar, pentru ca, spre deosebire de golf3, in timp vor deveni din ce in ce mai dorite.
*


Omul nu e samsar, nici investitor nu pare, deci probabil ca valoarea de revanzare a fost ultimul criteriu in mintea lui. Deci valoreaza fix cat crede el ca valoreaza. Stii ce eliberator este gandul?

Pe langa asta, vezi ca de foarte multe ori, contra-culturile nasc propriile culte. Vezi, in domeniul auto, comunitatile de trabantisti (o masina departe de a fi una buna), fan cluburi reliant robin, bosozoku, ratrods, etc. Deci posibil ca si golf 3 sa isi capete propriul cult, chiar daca unora li se pare lipsita de caracter.

Stii care e unul dintre marii factori care contribuie la aprecierea unui model? Faptul ca toti la vremea lor le-au aruncat, au zis ca nu au valoare. Ma uit la ce viata aveau ursuletii prin anii NFS Underground. Toti cautau sa ii taie, sa ii ciunteasca in toate felurile, modificau interioare, etc. Stii cat costa o plansa de bord acum? Sau ceasurile de bord? smile.gif Asa ca daca toti vor arunca inclusiv modelele astea, e suficient ca peste 10 ani sa isi doreasca 100 de insi suficient de mult unul si deja va crea un dezechilibru care sa ii creasca valoarea.

Succesuri iremediabile pentru tutulor.

P.S. m-au amuzat teribil cei care desi sobolan a zis ca a luat masina si pentru ca a fost foarte ieftina, au venit cu propuneri de masini care costa peste 10k in stare de epava proiect.

P.P.S. pe vremea aia erau cateva modele chiar interesante, inclusiv din germania. Numim aici scirocco/corrado, audi coupe, kadett gsi, calibra, ford escort, etc. De merc nu zic nimic, 190 Cossie e "Unicorn Territory".
tatabobu
Lasa-ma, ca iar imi aduc aminte de the one that got away.... in '97 n-am avut o mie de dolari sa-mi iau masina. Daca ii aveam atunci si luam masina aia, si reuseam s-o pastrez functionala, acum aveam un obiect de cultulet (ca nu e asa mare followingu'). Nu valoreaza sume de-astea de 5 cifre-n euro, dar e prima masina care mi-a placut enorm.
Laurentziu83
QUOTE(MuciX @ 8 Feb 2019, 12:07)
Faptul ca toti la vremea lor le-au aruncat, au zis ca nu au valoare. Ma uit la ce viata aveau ursuletii prin anii NFS Underground. Toti cautau sa ii taie, sa ii ciunteasca in toate felurile, modificau interioare, etc. Stii cat costa o plansa de bord acum? Sau ceasurile de bord? smile.gif Asa ca daca toti vor arunca inclusiv modelele astea, e suficient ca peste 10 ani sa isi doreasca 100 de insi suficient de mult unul si deja va crea un dezechilibru care sa ii creasca valoarea.
*



Asa a ajuns si Dacia 1310 sa fie cautata si reconditionata, desi la vremea ei era o mizerie sinistra care n-avea incalzire, n-avea ventilatie, n-aveai garantie ca ajungi la destinatie, iti blestemai zilele daca voiai sa remediezi vreo hiba de fabricatie, etc.

A propos de ursulet, in DE in anii 90 erau privite ca masini absolut banale, cu care nevasta ducea copii la scoala, sau facea piata, etc. Dupa ce au fost vandute la SH si au ajuns in Europa de Est, s-au umplut de sigle Nike pe luneta, aptibilduri cu tuning sport, jante scumpe, etc. Cred ca ar fi ras si cu fundul fostii proprietari daca ar fi vazut ce au ajuns masinile lor pe care ei le credeau demult topite.
MuciX
E, n-am vrut sa fiu rautacios, dar daca e suficient de rar si are suficienti nostalgici, orice poate avea valoare.
sobolan
QUOTE(MuciX @ 8 Feb 2019, 12:07)
Mvai de mine cate pareri wub.gif

ce ne facem acum? rolleyes.gif


mergem inainte...


Sobolane, eu am incercat sa ma scarpin cu mana altuia si a iesit fix un rahat. Scump, dar rahat. Poate la tine o sa iasa tot un rahat, dar macar urmatorul rahat o sa fie putin mai bun si tot asa.

corect !!!

Deci posibil ca si golf 3 sa isi capete propriul cult, chiar daca unora li se pare lipsita de caracter.

nu e deloc asa,e o masina cu multi fani chiar si prin anglia/america(acolo-s numai de la 2.0 in sus).

Stii care e unul dintre marii factori care contribuie la aprecierea unui model? Faptul ca toti la vremea lor le-au aruncat, au zis ca nu au valoare. Ma uit la ce viata aveau ursuletii prin anii NFS Underground. Toti cautau sa ii taie, sa ii ciunteasca in toate felurile, modificau interioare, etc. Stii cat costa o plansa de bord acum? Sau ceasurile de bord? smile.gif Asa ca daca toti vor arunca inclusiv modelele astea, e suficient ca peste 10 ani sa isi doreasca 100 de insi suficient de mult unul si deja va crea un dezechilibru care sa ii creasca valoarea.

up.gif

P.S. m-au amuzat teribil cei care desi sobolan a zis ca a luat masina si pentru ca a fost foarte ieftina, au venit cu propuneri de masini care costa peste 10k in stare de epava proiect.


asteptam propunere pentru o dacie ceva,recent am dat un sport,poate prind vreun 1300 decent si-l bag in ograda si pe ala(pentru revanzare doar).
*




QUOTE(tatabobu @ 8 Feb 2019, 12:41)
Nu valoreaza sume de-astea de 5 cifre-n euro, dar e prima masina care mi-a placut enorm.
*



si mie imi place golful 3,am mai avut unul si era 1800,tragea bine dar am vrut vr6 si in final am luat-o pe asta,aia e....

Azi am scos de pe aia rosie si aripa stanga,cade ok pe masina,dat pe interior cu grund auto 2k aripile...la pensula....pe afara is rosii ambele,batal-ar focu' de golf donator,am gasit unul negru dar era praf la tabla....aia din stanga e data cu ceara,greu de dat jos,am vopsit-o doar pe unde am stiut eu ca ruginesc ele....
b06fcn
QUOTE(tatabobu @ 8 Feb 2019, 11:41)
Lasa-ma, ca iar imi aduc aminte de the one that got away.... in '97 n-am avut o mie de dolari sa-mi iau masina. Daca ii aveam atunci si luam masina aia, si reuseam s-o pastrez functionala, acum aveam un obiect de cultulet (ca nu e asa mare followingu'). Nu valoreaza sume de-astea de 5 cifre-n euro, dar e prima masina care mi-a placut enorm.
*



Exact de aia am cautat pana am gasit o Lada in mintile ei...una buna incepe sa duca destul de sus, dar e doar o banala Lada...cu toate astea, unele tind deja spre cele 5 cifre. La fel si R 21 Turbo...una netraforata si restaurata comme il faut, se duce peste 10000 Euro, pentru ca nu se mai prea gasesc...fata de acum cativa ani cand masinile in cauza, in stare decenta, erau o mie sau doua...
sobolan
aro e gata ?
b06fcn
E pe calea cea buna. Acum se o ocupa electricianul de el, abia weekend-ul viitor ajung din nou la mosie, maine vin la examene si nu ajung pe acolo. O sa am de tras cu aranjatul interiorului, dar il rezolv eu si pe ala...
tatabobu
Stati ma nitel, la mine aia scapata printre degete in '97 nu se mai intoarce. Nu cred ca gasesc vreodata in Romania vreun BMW 2000 la 4 cifre in euro. Stiu ca gasesc in stare buna spre foarte buna la 10-15 k, dar deja iese mult din bugetul pentru o jucarie.
Acum caut alta trasnaie cam cum vi le-ati cautat si voi, pe indelete. Cand oi gasi-o nu mai ratez ocazia.
YRX
Rabla aia maro / visinie care a stat vreo 10 ani parasita?

Nu stiu de ce acrediteaza unii ideea ca Golf 3 este "lipsita de caracter". Fata de ce? De Golf 2? De Golf 4? E Golf frate, mai masina cult ca asta greu sa gasesti, in toate variantele ei. Ca sa devina clasica ii mai trebuie ceva timp. Golful 3 a fost bataia de joc a celor care aduceau masini SH de pana in 500 de euro, dar pe masura ce se termina preturile vor creste si va deveni "desirabila".
Asa a fost cu BMW-ul ursulet / pisicutza, cu Mercedesul W124 etc. Acum ia uitati-va cu cat se vand
sobolan
QUOTE(YRX @ 9 Feb 2019, 09:29)
Nu stiu de ce acrediteaza unii ideea ca Golf 3 este "lipsita de caracter". Fata de ce? De Golf 2? De Golf 4? E Golf frate, mai masina cult ca asta greu sa gasesti, in toate variantele ei. Ca sa devina clasica ii mai trebuie ceva timp.
*



Asta am scris si eu mai sus,cult are chiar si prin tari la care nu te astepti,are si in tara aici,exista grupuri pe fb care organizeaza intalniri,exista market de piese sh(nu ca alea noi is scumpe) ,exista in tara(spre surprinderea mea) multi posesori de golf 3 care isi ingrijesc masina....caracter are orice masina,in anii 2000 toti mergeau cu cielo si radeau de dacia 1100,acum se vand la pret de heroina tongue.gif
Eu am luat-o fiindca mi-a placut ailalta verde si dupa ce am dat-o ii simteam lipsa iar asta e + fata de aialalta,am avut si un golf 2 syncro...e al treilea golf la mine(2 nu-l pun la socoteala,nu a stat mult la mine,m-am speriat de tablarie ,de parca asta e mai ok dry.gif )....golf4 nu e ok la mine decat dieselul clasic cu pompa de injectie,5 e un mare fail si la benzinare si la diesel-uri,6 si 7 nu stiu desi imi place rau 7.
Eu daca am golf3 in cap apoi golf3 ramane indiferent de ce si cum....totusi un golf 3 GTI sa fie masina fara caracter? radmasa.gif n-are cum,asta e imposibil.....peste 4 ani as putea s-o fac clasica,as putea s-o fac la detaliu(pana la ultimul surubel) ca la fabrica,asta si intentionez....
tatabobu
QUOTE(YRX @ 9 Feb 2019, 08:29)
Rabla aia maro / visinie care a stat vreo 10 ani parasita?
*



Nu, era una alba cu interior albastru, functionala, pe langa Drumetului.
pishky
o sa las astea aici

user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image
MuciX
1.7 turbo de Volvo. Păcat, mare păcat. A fost mișto tare mașina aia la vremea ei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.