Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Scădere nivel antigel Kadjar
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Kadjar
Remicade
Nu mai are nimeni probleme cu scăderea nivelului de antigel? Am completat acum 6 săptămâni cu 200 ml și văd că iarăși a scăzut.
romeo_id
Si la mine a scazut nivelul la antigel, desi e alt tip de motor, am completat acum vreo 2 luni cu antigel nediluat si pare sa fi scazut iar nivelul, era totusi cam intuneric afara si nu am vazut prea bine. Ori sunt eu chior, ori cu greu se disting liniile de max si min pe vasul cu antigel. Revin cu un update.
myreno4me
Si la mine pare scazut, oricum pe langa uleiul negru ca taciunele , e mizilic 😂😂😂.
Remi, sa nu faci greseala sa verifici uleiul 😉
alexpslr
La benzina uleiul ar trebui sa fie deschis la culoare. Aproape la fel ca cel noi. La diesel e normal sa se facă negru. E anormal sa nu fie negru. Asa cum la benzina e anormal sa fie negru.
cj98czh
Nu la turbo benzinara ..
Remicade
De ce ai pus antigel nediluat ? Ca nu e corect, punctul de inghet e mult mai sus decat daca il diluezi fifty-fifty.

26 Dec 2018, 08:38:
Asta ar fi reperul, poza e de pe grupul de facebook
Ridermann
Eu am Captur 1.5 dCi, 12.000km, 1an 3 luni.
- Am primit masina 0km cu antigel pe MIN, am completat pana la maximum.
- Am pus saptamana asta 200ml din nou.
Remicade
Pe Softpedia mi s-au spus că ar fi normal, eu nu am mai avut decât 2 Loganuri la care în 13 ani a trebuit să completez doar o data deci mă cam nelămurireste treaba asta.
bgd2018
QUOTE(Remicade @ 26 Dec 2018, 08:36)
De ce ai pus antigel nediluat ? Ca nu e corect, punctul de inghet e mult mai sus decat daca il diluezi fifty-fifty.

Ceea ce a scris Remicade este adevarat, în ghidul de utilizare, la întreținere, se vorbește de lichid de racire ( lichidul de răcire este o împărțire de 50-50 de apă și o formulă antigel), nu de antigel.
Antigelul e folosit pentru reducerea punctului de îngheț al lichidelor și împiedică înghețarea motorului.
Lichidul de răcire e folosit pentru a transfera căldura departe de motor și a împiedica supraîncălzirea motorului.
Remicade
Nediluat ingheata la -14 grade, diluat 1:1 cu apa ingheata la -37.

http://www.proauto.ro/despre-antigeluri-et...propilenglicol/
myreno4me
Pana una alta eu am scris la veceu, sa rezolve problema....vedem ce o sa raspunda !
Din punctul meu de vedere este vorba de defect in garantie, e anormal in 6 luni sa am nivelul pe minim !
Merci Remi pentru postare !
D-Ice
100% îți vor răspunde ca sunt pierderi datorate evaporarii.
Cauta pe lângă pompa de apa daca sunt depuneri de săruri la culoarea antigelului și la fel la furtunuri. Dacă ai scăpări imposibil sa nu se vadă.
Eu asa am schimbat o pompa de apa pe garanție la vechiul Symbol. VC ma ducea cu preșul ca "asa face toate, domnu'".
L. E. Și da, la turbo benzina uleiul se jigareste mai repede decât la aspirat.
L. L. E. Nu e un capăt de tara dacă pui câțiva ml. de antigel nediluat pentru ca oricum se amesteca cu restul. E mai grav sa nu pui fix același tip de antigel peste cel existent. Dacă le amesteci și nu sunt compatibile au prostul obicei sa sedimenteze.
myreno4me
Da, am fost programat la service, cica Domne, se evapora apa din antigel...😂😂😂
Le-am zis, perfect, dati-mi scris ca e normal ca nivelul sa fie sub minim si ca nu face obiectul garantiei ! Cica, nu putem...atunci rezolvati problema !
30 de minute mai tarziu, antigelul a fost completat si am plecat acasa ramanand ca o sa revin sa cumpar antigel...ya right 😂😂
Deci...case closed, mai nasol va fi cu uleiul, trebuie sa imi rezerv vreo 2-3 ore de stat prin service 😎
cj98czh
Da cu uleiul ce bai ai? Sau mergi sa ii intrebi de ce s-a facut negru?
myreno4me
Uleiul vreau sa il schimb, problema este ca ei considera asta revizie, daca nu ne intelegem...atunci, da, ii intreb de ce e negru si ii pun sa ii faca analize chimice sa imi comunice parametrii dupa care sa imi dea in scris ca se incadreaza in fisa de produs !
Am vazut ca le e frica sa scrie lucruri...😂😂
eugen261
După umblat la supape, motor 1,4 8v ,scădea nivelul antigelului in timp. Uleiul nu se înspuma, pierderi de lichid nu, atunci care e cauza? După stat cu ochii pe nivel câteva luni m-am hotărât și am schimbat garnitura de chiulasa cu tot dezacordul mecanicului. Garnitura nu prezenta urme de deteriorare, dar pierderile au dispărut. După. cca. o săptămână mă cheamă mecanicul și îmi arătă cu o lupa pe inelul metalic al garniturii o urmă fina de alta culoare fata de restul și am presupus că la căldură acea deformație se marea permițând lichidului sa treacă intr-o masura atât de mică încât se evaporă fara sa afecteze uleiul. Cele doua garnituri montate de același mecanic.
ntn742003
La fel completam și eu. Uleiul nu avea spuma și nici în antigel nu era ulei și, totuși a fost garnitura de chiulasa.
După reparație nu am mai avut probleme. Atenție: daca aveți capac de chiulasa din plastic, acesta de cele mai multe ori se deformează după demontare și trebuie înlocuit. Daca pierde ulei nu este de la garnitura ci de la capac
D-Ice
Și la mine se înnegrește uleiul mai tare decât la aspirat. E normal și nu îmi bat capul. Injecția directa și turbo jigaresc uleiul. Se vede și la eșapament, țeavă neagra fata de 1.4 8v curata ca lacrima.
catalin27182
1.4 8V e un motor de legenda smile.gif

La 1.6 16V teava nu mai e curata ca lacrima.
aldea florin
A intampinat cineva la kadjar 1.5 dci sa consume antigel?
nicu suciu
3 ani,91.000 km nu am completat antigel,nici la revizii nu mi-au completat.
Alexandru Costache
Salutare. Imi puteti spune la kadjar, 1.6 dci, ce tip de antigel trebuie pus? Mersi.
Gil26
Si la Kadjar 1.6 dCi motor R9M410\412\414 se foloseste antigel (Glaceol RX) typeD diluat 50% cu apa distilata, daca se schimba intra aproximativ 7.6 litri in instalatie, grija si la golirea completa, curatarea instalatiei, aerisire, purjare si umplerea la nivel (maxim cu motorul caldut), vezi si atasat.
salopeta
Salutare!

Pentru Kadjar 1.5 Dci, ce tip de antigel sa pun? Nu găsesc în manual.
La fel și lichid de frâna, va mulțumesc!
Gil26
Si la Kadjar 1.5 dCi K9K se foloseste lichid de racire typeD (ex bidon de 1L cod OE 7711170548 sau 7711171589), in instalatie intra aprox 6.4 L. Lichid de frana DOT4 ISO Class 6 norma Renault 03-50-006 pentru vechicule cu\fara ESP (ex bidon de 0.5L cod OE 7711218589) si se foloseste cam 1 L (grija si la purjarea circuitului).
PS: iar pentru acestea se poate vedea si fisa de intretinere a masinii si\sau in MyRenault.
salopeta
Mulțumesc mult!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.