Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vocea Clientului Renault- niste mincinosi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
criv
Am cumparat megane IV Intens acum 3 luni , second hand, din reteaua Renault Selection. Masina mi-a fost prezentata de baietii de la vanzari de la o reprezentanta din Pitesti, mai repede sau mai pe indelete. samd...ii vazusem eu toate caracteristicile anterior , afisate pe internet.
Nu mi-a fost clar asupra deschiderii portbagajului...baietii e la vanzare mi-au spus ca nu are acesta optiune... m-am mirat putin....avand in vedere ca in rest, masina are toate optiunile existente in configuratrul de pe pagina Renault (piele, trapa, head-up display, asistenta la parcare, cruise adaptiv, etc)...numai magic trunk...nu!
Intr-o zi, mai acum o luna , las un mesaj la Vocea clientului, prin care solicit sa mi se comunice daca masina are optiunea "Magic trunk" precizand , bineinteles si VIN-ul masinii.
intre timp, merg la reprezntanta zonala din Tr Severin (Lazar Service) sa schimb rotille de vara cu cele de iarna ...si asteptand acolo cca 2 ore... cer o lista cu toate dotarile masinii... si mi se da lista ...si din cate vad eu..pe lista apare prezenta optiunea "acces facil la portbagaj ...cod optiune Renault RDATA"...mai sa fie!! cei care mi-au vandut-o mi-au spus ca nu are...dar daca totusi uite ca are optiuune si ea nu functioneaza?
la nici 2 zile, ma suna Voce Clientului, O voce suava, ce pare a fi a unei domnisoare dragute, imi spune ca ii pare rau, caci in urma verificarilor efectuate de ei masina mea nu este dotata cu optiunea Magisc trunk. "Domnisoara - ii raspund eu - pai tocmai ce-am primit de la reprezentantul zonal o lista cu optiunile masinii mele, in care este figurata ca prezenta acesta optiune"...imi raspunde ca nu se poate. Incepe o dicutie telefonica contractorica intre noi, in care tipa de la Vocea Clientului tot incearca sa ma convinga ca masina nu este dotata cu acesta optiune, ca ei, la Renault au verificat dupa VIN si ca e posibil ca cei de la reprezentantul zonal sa fi gresit cand mi-a dat lista de la el. Stabilim ca sa le trimit, lor, la vocea clientului, pe mail, in format scanat, o copie dupa documentele date de reprezentantul zonal ,ceea ce am si facut ,in aceiasi zi, pe 11,12,2018. Nici un raspuns de la ei pana in acest moment.
Intre timp, vinerea trecuta, pe 14.11.2018, merg la piata cu nevasta-mea si umplu plasele ...cu "de-ale gurii" .dupa cumparaturi ne intoacem la masina, eu aavnd in mana 2 plase pline, ii zic la nevasta-mea..."vezi...daca masina avea optiunea aia cu piciorul la portbagaj" si chiar simulez practic cu piciorul gestul ala pe sub masina... vazut prin videoclipuri...stupoare!!!! ..portbagajul se deschide singur...fara cheie...in urma gestului cu piciorul.. Ramanem surprinsi si eu si nevasta-mea..pana in acel moment ...nu s-a mai intamplat!!!. inchid capota, fac iar gestul cu piciorul...iar se deschide... si tot asa ...mai fac cateva probe... sistemul magic trunk chiar exista si functiona...
Am mai facut proba si in zilele urmatoare...sistemul chiar exista pe masina si functioneaza...reprezentantul zonal nu a gresit pe lista lui era optiunea! Sunt multumit pentru asta dar...pe de alta parte...cum ramane cu Vocea Clientului? Caci imi amintesc ca acum cateva zile o domnisoara de acolo tot incerca sa ma convinga ca masina nu are optiunea asta? de ce mintea? sau cat de incompetenti sunt, tocmai la Vocea Clientuliu, tocmai la mama Renault din Romania? Inca astept raspunsul lor, sa imi mai spuna inca o data ca masina nu este dotata cu acest sistem..sa vedeti cata galagie le fac la nesimtiti!!!
E clar ca sitemul functioneaza cu sincope...cand am cumparat masina sistemul n-a functionat, acum si-a revenit ..probabil necesita o verificare, eventual reparatie din partea Renault, masina fiind in garantie... Dar de ce Renault sa-si asume aceste verificari si eventuale reparari, cand poate sa spuna pur si simplu ca nu exista, bazandu-se pe naivitatea clientilor si scapanad de o grija si niste cheltuieli in plus? Cum poti incerca sa prostesti in fata, in asemenea hal, un client, care chiar daca a cumparat masina sh , e totusi in garantie , cumparata din reteaua Renault Selection, si a platit cu mult mai mult decat cea mai ieftina varianta de echipare oferita de ei?
Fata de acesta faza , nu pot spune decat RUSINE RENAULT!!!!
Am cumparat Megane 4 , fiind un mai vechi posesor , inca din 2006 de M2 ...care a fost o masina in care am avut incredere , avand in prezent peste 265 000 km..... si care m-a facut sa fiu fan marca Renault!... dar nu suport cand acum ii vad mintind....spunand ca nu exista o optiune..in loc s-o verifice si/sau s-o repare!!!!
Pana una alta, azi dimineata la orele 7:45 marca Renault mi-a facut alta surpriza...masina M4 de nici 2 ani vechime a ramas moarta in parcare fara baterie ,..am plecat la serviciu tot cu batranul M2... dar ...despre asta...deja am deschis alt topic...
Gill_ro
Stai linistit...cei de la Reno au o problema cu identificarea optiunilor de pe masina cand "decodeaza" VIN-ul cei de la "Centru".
cj98czh
Topic de probleme avem, topic de legislatie este ....inchidem aici.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.