Costy2.0
9 Dec 2018, 09:03
A mai patit careva,atunci cand franezi pe o distanta mai lunga si putin mai tare,gen de la 60-70 in sus, sa-i apara in bord Braking fault, stop si semnul exclamarii,toate rosii,si un bip sonor,si sa dispara imediat ce termini de franat? Frana tine,abs-ul l-am mai testat,intra si imi arata esp cu galben (normal),dar nu stiu care-i treaba cu braking fault asta. Pe langa diagnoza,ca o sa i-o fac si pe aia,daca v-ati mai confruntat cu treaba asta,astept sfaturi.Mersi.
Lichid de frana putin? Vezi aici:
link.
Costy2.0
10 Dec 2018, 09:05
Acum am verificat,pare cam 3 sferturi,recipientul, mai are pana la max. Cand l-am verificat ultima oara,banuiesc ca era lasata de bot,datorita pozitiei,si era mai plin,ori...am o pierdere. O sa completez si fac proba. Mersi mars
L.e. Daca nu ma insel, pompa de ambreiaj isi ia lichid din acelasi recipient cu cel al franei,nu? Am avut o pierdere de lichid pe la robinetelul ala mic,din plastic,de la pompita de ambreiaj de pe cutia de viteze. Nu era inchis calumea si aveam pedala de ambreiaj din ce in ce mai moale,pana ce ramanea la podea. Si acum mai are toane cand e tare,cand jumate de cursa parca calc in gol si are o plaja scurta in care cupleaza si decupleaza...poate pierde lichid sau trage aer pe la rulmentul de presiune? Asa mai auzisem.
xmisterx
10 Dec 2018, 11:18
Mai baga niste lichid acolo, borcanul are 2 compartimente iar primul(cel de sub buson) ramane intodeauna ceva mai plin fata de celalalt si asta te poate pacali, daca nu ma insel senzorul de nivel este pozitionat in al 2-lea compartiment.
cj98czh
10 Dec 2018, 16:10
Lichidul de frana se mai si schimba periodic + o aerisire a instalatiei ..
Costy2.0
11 Dec 2018, 09:04
Rezolvat! Asa a fost. La prima vedere, ziceai ca nivelul e peste minim,dar cand am inceput sa torn,cred ca au intrat vreo 200ml pana sa creasca nivelul,aproape de maxim. Am facut cateva probe de franare si nu se mai aprinde. La primavara o sa-l schimb,sa fiu sigur ca e nou (pare limpede si acum,dar nu ca unul nou). In schimb,pedala de ambreiaj,tot are toane.ba o gasesc uneori dimineata,jumatate moale,dupa care se intareste la cateva apasari, ba e tare si dupa un demaraj/depasire mai in forta, se inmoaie iar, si tine la 2-3 cm de cum ridic pedala...nu face des chestia asta,de cele mai multe ori merge normal. Posibil sa fie garniturile la pompa de frana de la pedala,nu? Deh,Renault e capitol nou pt mine,mai am pana ii invat toate nazurile
multumesc pt rezolvari,colegii!
andru1973
11 Dec 2018, 10:38
de ce nu faci o aerisire la pedala de ambreiaj?de-aia are toane
Costy2.0
11 Dec 2018, 21:41
andru1973 am facut, de mai multe ori,dar tot asa face. Banuiesc ca sunt de vina niste garnituri la pompa de ambreiaj,am vazut kit-ul pe net,ca atunci cand e moale,gen dimineata,ii dau 3-4 pedale si se comporta normal.
cj98czh
12 Dec 2018, 00:19
Daca a scazut nivelul asa tare .... verifica sa nu pierzi pe undeva .... daca nu se pierde ai placute de frana de schimbat ..
xmisterx
12 Dec 2018, 02:32
Si cel mai probabil arcul la pedala ambreiaj este slab sau rupt.
Costy2.0
12 Dec 2018, 09:10
cj98czh pierdere am avut pe la "robinetul" de aerisire de la intrarea in cutia de viteze spre rulmentul de presiune. Nu era inchis bine fluturasul si am gasit ud de lichid pe acolo.
xmisterx arcul nu e rupt,am verificat. Pedala functioneaza ca una normala in marea majoritate a timpului,insa cand o calc uneori mai tare,apoi apas ambreiajul, pedala sta sus,normal,dar la apasare,jumate de cursa zici ca apesi in gol,ca apoi sa simti ca intra in sarcina,iar la decuplare,dupa ce ridici piciorul vreo 2 cm,cupleaza ambreiajul. Si se mai intampla ca dimineata cand ma urc in masina, pedala sa aiba jumate din cursa in gol. Dupa 3-4 apasari pe loc,se intareste ca orice pedala de ambreiaj,apoi se comporta normal (pana la o repriza de mini "forja"),de aici banuiesc garnituri uzate...sa tina pana la primavara-vara 😁
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.