Am vazut si pinion cu pana pentru** K4M si K4J insa nu cred ca vei reusi sa urci cureaua peste el... Vei avea nevoie de ghiare de otel nu degete !
Mai multe detalii despre pinionul cu pana gasesti
aici . Mie imi pare ca geometria dintilor pinionului cu pana este
un pic diferita fata de original...
Pentru a pune distributia la punct (
100% perfect), trebuie sa slabesti
si suruburile de fixare ale celor doua fulii dintate de sus (la K4M una este defazoare), astfel incat sa se invarta liber pe axurile lor cu came, care axuri sunt la randul lor deja intzepenite/fixate de manerul MOT 1496.
Este vorba de procedura nr.2 (
REPOSE - PROCÉDURE 2 care incepe la pagina 11A-12) din acest manual [attachmentid=1628094602]
Ai nevoie de patru unelte:
1)
MOT 1489 - Surub de calaj
Punct
Mort
Superior (
PMS se refera la cilindrul 1); are lungimea de 69,5mm
2)
MOT 1496 - "Maner" de aliniere si blocare axuri cu came.
3)
MOT 1490-01 - Placa pentru alinierea fuliilor dintate ale axurilor cu came; totodata placa asta te ajuta sa slabesti/strangi suruburile de prindere a acestor doua fulii dintate (Adica
tine contra. Nu va bazati pe 'contra' tinuta de manerul MOT 1496 caci forta de rasucire e foarte mare si distrugeti fantele axurilor)
4) O surubelnita lunga solida ca sa imobilizezi volanta/vibrochenul ca sa nu se invarta in sens invers/antiorar (
nu*** exista scula MOT de blocare volanta); surubul MOT 1489 impiedica rotatia doar in sens orar. Altfel, daca nu blochezi volanta si cu surubelnita, cand te chinui sa urci cureaua pe pinionul vibrochenului, fara sa vrei o sa rotesti antiorar si o sa fuga de la Punctul Mort Superior.