Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: TCe 116 GPF
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
kontrast
Salut, are cineva acest motor ? TCe 116 GPF?
Sau ceva detalii/păreri despre el?

MS.
axabrt
https://directlease.be/DLBe/nl/lease/renaul...3326?reset=true

Este 4 cilindri si are filtru de particule.
Ar putea fi cel dezvoltat impreuna cu mrrcedes.

Sa speram ca nu.mai.consuma ulei, ca 1.2 tce
Poty
Ce 1.2 Tce consumă ulei pe megane?smile.gif
kontrast
Este acum în oferta pentru rabla la megane. Văd că nu prea se știe multe despre el...
steffys
Este motorul nou facut in colaborare cu cei de la Daymler, si este dezvoltat in conformitate cu noile de omologare privind noxele si consumul - WLTP. Si eu sunt interesat prin Decembrie sa dau comanda de un megane cu motorul de 140 cp, si sunt in cautare de noi detalii.
axabrt
Apare 140 cp prin noiembrie.
O avea suspensie independenta pe spate ?
speedman
Dc ar avea independenta? Ei nu folosesc această soluție...ai informatii referitoare la introducerea de suspensii independente?
axabrt
Citind postul tau mi am adus aminte ca nici megane rs n are independenta .
Imi cer scuze, deci.

Ca idee versiunea de 140 cp a lui mehane estea vanzare in franta de prin primavara.
Era cam 23000 euro la ei.
M astept ca la noi sa fie inspre 17000
mnm
QUOTE(kontrast @ 8 Sep 2018, 19:49)
Salut, are cineva acest motor ? TCe 116 GPF?
Sau ceva detalii/păreri despre el?

MS.
*


Pe la noi... inca nimeni.

Pentru M4 la renault.fr apar in configurator pe benzina si motorizarile :
1. TCe 115 FAP ... 1332 cmc, 0-100 km/h in 17 s ???
2. TCe 140 FAP ... 1332 cmc, 0-100 km/h in 9,5 s

Depinde la care va referiti.
axabrt
E o greseala acolo. Nu e 17 ci mai degraba 10.7 sau ceva in genul. Vezi link ul pus de mine mai sus.

cuplu de la 1500 pana pe la 3500 ? Poate confirma cineva?
clic
Salut.Am comandat Megane berlina 1.33 tce 140 ,inca din prima zi cand s-a primit lista de preturi.masina va ajunge abea la jumatea lui Noiembrie.
Nu e nimic diferit pe Megane 1.33 fata de magane 1.2 in afara motorizarii.
10caluti in plus sunt bine-veniti.motorul e cel in colaborare
renault nissan mercedes
kontrast
QUOTE(clic @ 9 Sep 2018, 17:04)
Salut.Am comandat Megane berlina 1.33 tce 140 ,inca din prima zi cand s-a primit lista de preturi.masina va ajunge abea la jumatea lui Noiembrie.
Nu e nimic diferit pe Megane 1.33 fata de magane 1.2 in afara motorizarii.
10caluti in plus sunt bine-veniti.motorul e cel in colaborare
renault nissan mercedes
*



Da, se pare că este o motorizare nouă, mâine încerc să dau și eu o comandă, dar prima variantă cu caii mai puțini...
mnm
Posibil 1.33 tce 140 doar aspirat ?
Fara turbina sa scoata doar 116 ?
Om trai si vom vedea !
speedman
Daca este 1.3 tce...cum sa fie fara turbo? T ul din alcatuirea denumirii inseamna turbo...ca are 116 130 140 tot turbo e smile.gif radmasa.gif
Mike959
Salut,

Am comandat si eu un Renault megane IV sedan 1.3 140 cp GPF inca de pe 21 august si urmeaza sa vina cam pe la jumătatea lunii octombrie:)

Momentan detin un 1.5 dci in jur de 100 de cai(flash tuning) pe un logan 2 dar sper sa raspunda cel putin la fel de prompt motorul de pe megane!
cuki46
am fost cu clasa A echipata cu acest motor, dar cutie automata. Acuma sincer nu stiu daca este diferenta mare de greutate intre Renault si MB, dar cel putin pe MB era ok-ish...Tragea ok, dar nimica spectaculos. Are un pic de cuplu, misca masina in oras pe cam pe la 1500-2000rpm fara probleme. Foarte comparabil cu vechiul motor de 1.4 TSI si 140CP din grupul VW, dar parca un pic mai orientat pe eco. Oricum motorul asta va fi clar un bestseller, pacat de consum...care sarea bine de 10l.
Mike959
QUOTE(cuki46 @ 13 Sep 2018, 11:21)
am fost cu clasa A echipata cu acest motor, dar cutie automata. Acuma sincer nu stiu daca este diferenta mare de greutate intre Renault si MB, dar cel putin pe MB era ok-ish...Tragea ok, dar nimica spectaculos. Are un pic de cuplu, misca masina in oras pe cam pe la 1500-2000rpm fara probleme. Foarte comparabil cu vechiul motor de 1.4 TSI si 140CP din grupul VW, dar parca un pic mai orientat pe eco. Oricum motorul asta va fi clar un bestseller, pacat de consum...care sarea bine de 10l.
*




Multumesc pentru parere,bine de stiut,totusi cum se lauda ei ca avand cuplu maricel de la 1600 rpm pana pe la 3500rpm constant,sper sa simt ceva mai bine ca la diesel acel "bagat" in scaun in special cand schimbi vreo banda si ai nevoie de zvac si in general. Cel putin actualul meu diesel asta face si daca tot da lumea in diesel-uri am zis sa trec pe acest benzinar care trebuie si sper sa ofere cam aceleasi senzatii smile.gif
Cred ca daca mergi omeneste o sa consume ok.
AndreiMR
In testele din presa cu noul A benzinar parerile despre motor nu sunt grozave...e un motor care isi face treaba, dar nu deosebit de potent, nici foarte rafinat, si deloc economic.
cuki46
QUOTE(Mike959 @ 13 Sep 2018, 12:20)
1. - sper sa simt ceva mai bine ca la diesel acel "bagat" in scaun in special cand schimbi vreo banda si ai nevoie de zvac si in general.
2. - Cred ca daca mergi omeneste o sa consume ok.
*



1. - Nu se simte cuplul in turatii joase ca la 1.5 dci de ex. Daca vrei "bagat" in scaun tre sa treci de 3000rpm. Mentionez ca am condus automata, daca apasam mai tare pe acceleratie retrograda atatea trepte necesare ca sa am peste 3000-3500rpm. Pe urcare ca sa simt ceva am mers in 5000-5500.
2. - depinde ce inseamna ok, eu cred ca la motorul asta pe un megane manual in oras Ok inseamna 9-10. Deci am 2l in plus fata de diesel.
kontrast
Acesta era în ofertă acesta am comandat. Cică ar trebui să apară luna viitoare. Voi reveni atunci cu opinii și consumuri.

myreno4me
Comparatia cu dieselul nu trebuie facuta la aceleasi turatii, dieselul se opreste la 3500 iar benzinarul mai merge aproape inca pe atat ! E drept ca benzianarul mic turbo se conduce ca dieselul, adica turat ca sa nu bulesti turbina, nu este ca aspiratul care mergea si la 1300 rpm. Cel putin pentru mine a insemnat o perioada de acomodare, si inca mai am....dupa 4500 km.
Aveti o curba de cuplu pentru motoarele astea ?
E dubios cum pe grafic arata cuplul maxim la 2000 rpm si in specificatii zice ca este la 1500....
Oricum calutii sunt toti la 4500 rpm, deci....degeaba ai cuplu ca nu ai calutii.
Mike959
QUOTE(myreno4me @ 13 Sep 2018, 18:34)
Comparatia cu dieselul nu trebuie facuta la aceleasi turatii, dieselul se opreste la 3500 iar benzinarul mai merge aproape inca pe atat ! E drept ca benzianarul mic turbo se conduce ca dieselul, adica turat ca sa nu bulesti turbina, nu este ca aspiratul care mergea si la 1300 rpm. Cel putin pentru mine a insemnat o perioada de acomodare, si inca mai am....dupa 4500 km.
Aveti o curba de cuplu pentru motoarele astea ?
E dubios cum pe grafic arata cuplul maxim la 2000 rpm si in specificatii zice ca este la 1500....
Oricum calutii sunt toti la 4500 rpm, deci....degeaba ai cuplu ca nu ai calutii.
*




Sa o stapanesti sanatos,cum se comporta dupa 4500 km? Ma gandesc ca de ex cum spun ei ca are cuplu maximi de la 1500-1600 rpm motorul de 1.3 140 cp si daca schimb la 2000 sau 2500 rpm ea va pica tot in plaja de cuplu si ma gandesc ca nefiind ca diesel-ul gen nu trebuie turata mai mult ca de ex sa nu infunzi filtrul de particule. Atunci daca te ajuta cuplul si schimbi de obicei pana in 3000 rpm se pot obtine consumuri ok pentru benzina.
Cati km ti-au zis gen sa nu depasesti 3000 de ture?
myreno4me
Eu am vechiul motor de 1.2 , am mers in rodaj 1000-1500 km fara sa depasesc 3500 rpm si peste 2000rpm in general, abia acum m-am prostit si merg pe la 1500-1700 rpm dar incerc sa ma corectez. Legat de rodaj scrie in carte , acum na, fiecare il face cum vrea, eu am facut prima mie in extraurban, inclusiv serpentine, deci a trecut prin toate si frane de motor si acceleratii si mers de croaziera.
Asta cu cuplul eu o consider relativa, repet , nu este diesel , nu are cuplu de diesel, nu o conduce ca pe un diesel. Degeaba am cuplu maxim la 2000 rpm daca ea incepe sa traga bine de la 3000 rpm, mai rau ii faci la turbina daca ii dai pedala subturata, de fapt vei descoperi singur lucrurile astea . Cruising merge , cum spuneam, si la 1500 rpm daca stii cum sa mergi insa de accelerat si bagat in scaun de la 2700-3000rpm in sus.
Asta am observat eu.
Dominohunter
motor mic, la inceput de drum, rezultat dintr-o colaborare si cu filtru de particule.Oare de ce am impresia ca cei care le cumpara acum vor fi generatia de cobai a producatorului?
sorynache
Clic ,ce varianta de echipare ai comandat si la ce pret?Multumesc
Mike959
QUOTE(Dominohunter @ 14 Sep 2018, 07:47)
motor mic, la inceput de drum, rezultat dintr-o colaborare si cu filtru de particule.Oare de ce am impresia ca cei care le cumpara acum vor fi generatia de cobai a producatorului?
*



Salut,
Acest motor se afla de ceva timp pe Scenic si pe A class daca nu ma insel,este la început de drum pentru Megane 4 si alte modele smile.gif
Sper sa fie un motor reusit si apreciat.
Flatron
@Dominohunter: Păi ai impresia asta pentru că, de obicei, lumea se teme de schimbări. smile.gif
cj98czh
QUOTE(Mike959 @ 13 Sep 2018, 13:20)
sper sa simt ceva mai bine ca la diesel acel "bagat" in scaun in special cand schimbi vreo banda si ai nevoie de zvac si in general
Cred ca daca mergi omeneste o sa consume ok.
*



Un benzinar turbo se tureaza ca sa simti ceva .... il simti ca trage ok de la 3500 la 5500 .... ca de aia este motor de turatie ....


QUOTE(myreno4me @ 13 Sep 2018, 19:34)
dieselul se opreste la 3500 iar benzinarul mai merge aproape inca pe atat !
*



Hai serios ..... se opreste dieselul unde a hotarat producatorul sa ii puna limitarea ... care nu este la 3500 ci vreo 1000 rpm mai sus ... iar povesteti ... doar asa de amorul artei ..
Poty
Mai ai inca 1000rpm dar ce rost are sa il duci acolo? cuplu la diesel are plaja de turatie mica, la 3500deja nu mai esti in zona de cuplu
Flatron
QUOTE(Poty @ 14 Sep 2018, 10:48)
Mai ai inca 1000rpm dar ce rost are sa il duci acolo? cuplu la diesel are plaja de turatie mica, la 3500deja nu mai esti in zona de cuplu
*



Ce treabă ai cu plaja de cuplu? O automată diesel schimbă tot la 4k+ pe modul Sport. În fine, suntem offtopic oricum, CJ poți să ștergi. biggrin.gif
papa_mulo
QUOTE(Poty @ 14 Sep 2018, 10:48)
Mai ai inca 1000rpm dar ce rost are sa il duci acolo? cuplu la diesel are plaja de turatie mica, la 3500deja nu mai esti in zona de cuplu
*



Si 1.2tce de pe masina ta incepe sa piarda cuplu de pe la 3200. Deci il duci acolo pe dci din acelasi motiv pt care simti si tu nevoia sa il duci la 4,5,6 mii pe tce.
mircea_aq
Mi se pare pomana acest motor pentru versiunea de baza, versiune pe care au scumpit-o cu 500 de euro, sa nu uitam si acest amanunt.

Ce primeste in aia 500 de euro? ar fi un motor modern, care are 220nm de la 1500-3500rpm (nu incape termen de comparatie cu Sce-ul), o cutie de viteze in sase trepte (nu gluma aia in 5 trepte de pe Sce cu o timonerie de te apuca groaza), probabil mai multa liniste in habitaclu atat in oras cat si afara, un consum cu siguranta mai mic in oras, taxe si asigurari mai mici. Ma indoiesc ca se vor gasi oameni sa planga dupa Sce.

Poty
@papa_mula ahahaha. La benzina caii cresc pana pe la 5500-6000 e o crestere progresiva chiar daca nu mai e cuplu la benzina tot avansezi pe cand tu doar arzi motorina aiurea smile.gif

cj98czh
cuplul scade dar calutii ii ai toti in jur de 4000 rpm .... deci ?
clio4edc12
QUOTE(mircea_aq @ 14 Sep 2018, 10:17)
Ma indoiesc ca se vor gasi oameni sa planga dupa Sce.
*



Toti taximetristii care puneau GPL pe SCE biggrin.gif
Dominohunter
strict pe nevoile mele eu plang dupa SCE.sper sa imi iasa pasenta sa mai gasesc unul pe la dealeri.si nu mi-e rusine sa-i pun gpl si nici nu sint vreun sarac pt ca fac asta.si nici nu sint taximetrist.
dar am fost ieri la dealerul din Tm sa aflu mai multe despre motorul asta nou.Fratele meu, nici optiunea aia de Box5 nu sint in stare sa ti-o calculeze, ca deh, motorul are filtru de particule si va fi mai scump.nu tu intervale de intretinere, costuri de revizii.nimic.si din ce am gasit pe net, posesorii se cam plang de consum.stiu si eu? nu are nimeni o masina cu motorul asta sa ne lumineze?
papa_mulo
Pai cine sa aiba, deocamdata se iau doar comenzi, nu s-a livrat nimic.
Gill_ro
Renault Mégane 1.3 TCe 140 : "cel mai bun compromis" - https://www.caradisiac.com/essai-renault-me...omis-170380.htm
75AIM
stie cineva cand va apare si pe captur motorul asta ca ma bag la unul full,pt sotie.
myreno4me
Pe captur o sa puna pe ala de160 de ponei !
papa_mulo
Captur GT smile.gif
Nu o sa vezi 160 cai pe captur.
myreno4me
Pe mine ma surprinde cum acelasi motor poate avea cu 50% mai multi cp ....din fabrica, bine, sunt habarnist in ale mecanicii auto, dar totusi....
Oricum, inainte de pensionare o sa il magaresc si eu pe al meu, sigur merge upgradat !
RveMO
Gandeste-te ca masinile de F1 au motoare de 1.6 l cu 6 cilindri, merg la 15 000 rpm si au jur de 1000 cp....si asta ca sunt limitate. Diferenta o fac materialele folosite si evident, modul de constructie. F1 mereu a fost locul in care se inoveaza si apoi lucrurile ajung in productia de serie.
Ei pot sa faca 1.2 de 300 cp, dar probabil la cateva mii de km trebuie sa schimbi motorul. Si de asta se spunea ca motoarele aspirate sunt mai fiabile.
clio4edc12
Pai cateva mii tin deja alea din Formula 1. Pot face si motor de 1,2 si 300 CP de strada care sa tina 300.000 km. Doar ca va fi foarte scump si nu o sa fie prea dragut de condus.
sorynache
Am sunt la darex sv, 1,4tce 140 cp 1260 euro plus rabla(tichetul era anul trecut 300 e)pe a mea 1.6 sce 1 an 12000 km mi ar da la buy buck 9-10000 (am dat 13000 este cam slabuta pentu stilul meu de mers, m am obisnuit cu ea dar m as pute dezobisui repede)
razvy22ro
Noutati despre noile motoare aveti?
kontrast
QUOTE(razvy22ro @ 11 Oct 2018, 16:44)
Noutati despre noile motoare aveti?
*



Sper să-mi ajungă săptămâna viitoare...
razvy22ro
Super, sa-mi zici ce si cum, ce versiune, optionale, etc. Eu azi merg sa fac TestDrive.
Stoner
A facut cineva test drive cu cel de 140 cai?
Mike959
QUOTE(Stoner @ 13 Oct 2018, 17:50)
A facut cineva test drive cu cel de 140 cai?
*




Nu cred ca este disponibil pentru drive test,cu putin noroc si speranta o sa il am saptamana asta pe cel de 140 cp smile.gif si o sa pot sa imi dau cu parerea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.