ady_vasiloiu
29 Aug 2018, 09:28
Incerc sa inteleg cum functioneaza tot sistemul de alimentare cu combustibil si am nevoie de la alti posesori de Koleos cu motor 2.0dci M9R de urmatoarele informatii:
- presiune in rampa la 750 rpm
- presiune in rampa dupa oprirea motorului
- presiune in rampa dupa stationare mai mult de 10 ore
Toate astea din cauza ca mi se pare ca masina porneste ceva mai greu dupa ce sta 1-2 zile.Mai jos sunt valorile pe care le aveam eu inainte de schimbarea rampei cu una din germania de pe un Koleos cu 84.000 km, valori masurate cu un ELM + app Torque
- presiune in rampa la 750 rpm - 312 bar
- presiune in rampa dupa oprirea motorului - fluctuatii 0- 2.1 bar
- presiune in rampa dupa stationare mai mult de 10 ore 0 bar
Dupa schimbarea rampei valorile s-au modificat putin:
- presiune in rampa la 750 rpm - 312 bar
- presiune in rampa dupa oprirea motorului - fluctuatii 2.1 bar - 4.3 bar
- presiune in rampa dupa stationare mai mult de 10 ore 2.1 bar - 4.3 bar
Acum cateva saptamani m-am intalnit cu userul grig1960 si pe masina lui din ce am putut vedea, presiunea in rampa dupa oprirea motorului este undeva la 6 bar. Avand in vedere ca regulatorul de pe rampa e functional doar cand masina este pornita (fara a fi alimentat cu 12v, valva este deschisa si motorina curge spre filtru) nu inteleg de unde dif de presiune.
Aditzu99660
1 Sep 2018, 23:18
Salut,am avut si eu o problema similarã si am rezolvat o prin schimbarea pompei de joasã poate iti va fi de ajutor
ady_vasiloiu
3 Sep 2018, 11:43
Nu are pompa de joase (e in pompa de inalte), in rezervor este doar sonda litrometrica.
La mine dupa oprire presiunea in rampa este undeva la 10-11 bari. O persoana care lucreaza la un centru service diesel mi-a povestit ca in general regulatorul de presiune functioneaza ca o valva de suprapresiune cand nu este alimentat si trebuie sa reziste la 7 bar.
Conectat la masina acum si la circa o ora dupa ce a fost oprit motorul, presiunea in rampa este 11 bar
Deci daca ajunge la 0, posibil sa fie un regulator defect
ady_vasiloiu
8 Oct 2018, 19:39
Cam asa arata graficul la prima pornire, de dimineata.Nu prea inteleg de ce electromotorul invarte in prima faza la aprox 150rpm si apoi urca bine in rotatii pana la aprox 600rpm.Din cauza asta, si pornirea e ciudata, nu se simte lina, liniara.
Daca are cineva un grafic de la.masina lui, as fi recunoscator.
ady_vasiloiu
26 Oct 2018, 21:36
De cand e frig e si mai rau...am 2 grafice la pornire - Un Koleos 2.0 dci M9R (al meu) si un Nissan Qashqai 2.0 dci M9R, ambele abia pornite dupa 1 zi de stat la rece:
Primul grafic Koleos - al doilea Nissanu. Vreo idee?ma gandesc sa schimb electromotorul sau macar sa-l dau jos si sa-l curat, sa ii schimb carbunii, etc.
QUOTE(ady_vasiloiu @ 26 Oct 2018, 21:36)
De cand e frig e si mai rau...am 2 grafice la pornire - Un Koleos 2.0 dci M9R (al meu) si un Nissan Qashqai 2.0 dci M9R, ambele abia pornite dupa 1 zi de stat la rece:
Primul grafic Koleos - al doilea Nissanu. Vreo idee?ma gandesc sa schimb electromotorul sau macar sa-l dau jos si sa-l curat, sa ii schimb carbunii, etc.
fac maine dimineata un log la RPM la pornire si il postez aici . Maine dimineata findca vor fi 1-2 grade iar masina va fi nepornita de 24h
16 Nov 2018, 10:02:am facut 2 loguri, primul la prima pornire, dupa mai mult de 24h, in jur de 6gr temperatura, al doilea facut imediat dupa prima pornire si functionare 10 secunde
ady_vasiloiu
17 Nov 2018, 20:52
Multumesc, ar fi util sa fac si eu graficele tot cu CLiP..dar de principiu cred ca e o problema la pompa de injectie, am cumparat deja alta si cand am timp o schimb si revin cu detalii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.