Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Motoare noi .preturi noi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3
clic
Adaug foto cu noua fisa pentru Megane 2018 din ce retin pentru varianta grand coupe.[attachmentid=1628091431]
Noile motoare benzina 1.3 tce 115cp respectiv 140cp.
Dispare 1.6sce si 1.2tce din echiparea Megane.
Cred ca la motoarele pe benzina apare filtrul de particule daca nu cumva era si pana acum.
myreno4me
Doar 200 de euro in plus, e ok . Astea is motoarele alea facute cu Daimler ?
Poty
@myreno4me, da, dar dinpacate nu l pun si p ala de 163 sad.gif
jbn
Pai si la diesel dispare 1.6-le? Se pare ca noua putere de la 1.5 dci o sa fie aceeasi ca cea de la A Class smile.gif
Poty
la diesel o sa apara un 1.7 blue dci ( toate dci urile vor avea ad blue ca idee)

http://www.autoexpert.md/noutati/renault-i...-0-litri-volum/

r@d00
Oare cu motoarele de pe GT si RS ce se intampla, le inlocuiesc si pe ele?
cosmin&b
Cum sa dispara 1.6-le dCi... ?? Abia l-au scos pe piata, reconstruit de la zero pe baza celui de 1.9!!!
Si-au dat seama ca e prea bun?
RveMO
Stiu ei mai bine. Sunt multe chestii care trebuie luate in seama si probabil a fost mai rentabil sa faca altul.
meg2s
Motorul de 1.6 dCi nu este scos din productie. Se poate verifica pe renault.fr:
https://www.renault.fr/vehicules/vehicules-...ure/AnVA/engine
unde puteti regasi noul motor (1.33) pe benzina in toate variantele de putere, alaturi de 1.6 dCi in cele doua versiuni 130 si 165 cp (care e cunoscut la noi de pe GT-ul diesel).
La ei sunt disponibile pe configurator noile motoare de cateva luni deja. Iar pentru cel de 1.6 (ca si pentru cele pe benzina) au publicat deja teste:
https://group.renault.com/en/rde-2/
care arata ca sunt conformi cu standardele WLTP, daca nu chiar cu cele RDE. Greu de spus de ce dispare din oferta in Romania, dar putin probabil sa renunte complet la un motor nou dezvoltat de cei de la Renault Sport...
Gill_ro
Un test cu noul motor 1.3 TCe 160cp - https://www.caradisiac.com/essai-renault-me...ence-170350.htm
JV16Bar
Lista de preturi Megane Hatch "WLTP".
myreno4me
Nu se mai vinde intens pe benzina ras hohote.gif
papa_mulo
Probabil ca apare mai tarziu. Ciudata diferenta de pret intre life si zen cu acelasi motor, ba 1000, ba 1050 ba 1400 smile.gif
JV16Bar
Megane Estate
Flatron
Fără hate pentru diesel, dar trebuie să fii ceva fan să iei un diesel de 95 de cai mai scump decât un motor pe benzină de 140.
r@d00
Nici un motor pe benzina cu EDC mad.gif

Nici o varianta cu 160TCe ...

Tinand cont ca GT-ul nu se mai produce, singurul Megane pe benzina cu EDC ramas este Megane RS ...
cuki46
nici in vremuriile bune Renault nu era renumit pentru paleta larga de motoare. Acuma probabil ca numai aceste motoare respecta noiile norme fara mari modificari. Restul probabil ca o sa apara treptat, in functie de tipul si natura modificariilor ce trebuie facute pentru respectarea noiilor norme.

old_jhon
Probabil sedanu se vinde cel mai bine in Romania si de-asta pe Estate si Hatch nu o sa puna EDC-uri pe mai multe motoare
myreno4me
QUOTE(Flatron @ 29 Aug 2018, 12:11)
Fără hate pentru diesel, dar trebuie să fii ceva fan să iei un diesel de 95 de cai mai scump decât un motor pe benzină de 140.
*


Ala e motor de medie sub 5 spre deosebire de benzinar care este de peste 7, unii se mai uita si la asta blink.gif
cj98czh
Medie sub 5% pe dracu ... si fuge la vara ...

1.5 dci consuma bine in toate variantele de putere dar totusi pana sa ajunga sub 5% medie mai este .... condus in orase aglomerate ... ca sa fie clar.
BioHazarD
Tell me about it...la clio consumul de 5% (sau sub) era la ordinea zilei. La megane abia abia scot 5.6-5.8 - si asta mers potolit.
(extra urban)
dunn2dunn
QUOTE(JV16Bar @ 29 Aug 2018, 10:31)
Lista de preturi Megane Hatch "WLTP".
*



ati vazut nota de subsol cu roata de rezerva? ph34r.gif
mnm
QUOTE(dunn2dunn @ 29 Aug 2018, 16:27)
ati vazut nota de subsol cu roata de rezerva?  ph34r.gif
*



Am vazut-o, cred ca si RCR Srl a vazut posturile noastre dar tentatia reducerii costurilor este mare.

In viitorul apropiat ca roata de rezerva cred ca vor echipa masinile cu o roata de rezerva temporara, luata din Dedeman de la roti de roabe, gaurita/ bucsata, cu prezoane separate, limitare de viteza 10 km/h, vopsita in galben, ca oricum este mai ieftina ca o anvelopa din cele 4 ale masinii pentru mers.
RveMO
QUOTE(BioHazarD @ 29 Aug 2018, 15:20)
Tell me about it...la clio consumul de 5% (sau sub) era la ordinea zilei. La megane abia abia scot 5.6-5.8 - si asta mers potolit.
(extra urban)
*



Eu nu merg deloc potolit si consumul extraurban e in jur de 5.5 . Am reusit sa scot peste 6 cand am mers cu ea numai pe sport.
Clio din 2008, daca e in varianta fara turbina, e normal sa consume mult mai putin.
clio4edc12
Nu exista Clio din 2008 diesel fara turbina.
cosmin&b
Poate se referea la benzină
ethical
se misca greu cu motoarele/echiparile noi in ro.. asa au facut si cu edc`ul pe sedan 1.2 (l`as fi luat in locul dci`ului de 1.6 doar pt edc)
dar un facelift ceva oare vedem curand? poate si 1.8 225 cp de la espace si talisman pe gt?
RveMO
QUOTE(clio4edc12 @ 29 Aug 2018, 18:39)
Nu exista Clio din 2008 diesel fara turbina.
*



Credeam ca are modelul asta. https://www.auto-data.net/ro/renault-symbol...-dci-65hp-10664
Nu stiu pana cand a fost facut, dar stiu ca era nesimtit de economic.

Sigur o sa se mai suplineasca gama de motoare la M4, dar ca de obicei, fiind tara de mana a 7-a, primim ultimii.
papa_mulo
Orice dci e turbo(dci=direct commonrail injection)
Ultimele diesel aspirat de la reno erau 1.9 cu vreo 65 cai...alea puse pe solenza si papuc.
BioHazarD
QUOTE(RveMO @ 29 Aug 2018, 18:24)
Eu nu merg deloc potolit si consumul extraurban e in jur de 5.5 . Am reusit sa scot peste 6 cand am mers cu ea numai pe sport.



Tu ai EDC smile.gif
Si da, clio e diesel (ph4) de 65cp. Ce-i drept, si cu vreo 250kg mai putin...
meg2s
Au urcat in sfarsit noile motoare pe Configurator, deocamdata doar pt Sedan, vad ca pe Hatch si Estate nu merg paginile inca, probabil lucreaza la update.
Cum stiau si cei de la vanzari, se pare ca noul 1.33 TCe nu vine la noi si in versiunea de 160cp manual/edc. La francezi e disponibila demult.
Poty
O sa vina si la noi.. si daca nu vine ii faci soft, e același motor
meg2s
Esti sigur ca e doar din soft si nu sunt diferente hardware? Chiar si asa, nu m-as arunca sa renunt la garantie, mai ales la un motor nou-nout - cine stie ce 'boli ale copilariei' ies la iveala dupa primele mii (zeci de mii) de utilizatori. As mai astepta 2-3 ani pana sa iau motorul asta, sa aiba timp sa se maturizeze - la ce geometrie are chiuloasa aia si ce presiuni de injectie sunt mentionate...
Batranul 1.5 dci (acum blue) e un fel de 'little engine that could' - probabil nu exista ceva mai fiabil acum la reno. Ce nu-mi este foarte clar este cum reusesc la fiecare noua norma Euro sa-i mai creasca puterea - noxele scad, puterea creste: la M2.1 Euro3 avea 100-102cp; eu am luat Euro4 cu 106cp; Euro5&6 - 110cp; acum la Euro6-b 115cp...
A vazut cineva rezultate dyno pentru motoarele astea stock? Sunt valori reale? Sau e doar marketing?
Poty
Din 1.5 dci scoti cam 135cai si 310Nm doar soft deci cresteri de 5-10cai ce ai au facut ei de la euro 3 la euro6 e cam pistol cu apa..presiune mare in motor=cai multi daca observi de la orice schimbare de norma euro presiunea interna a motorului creste (respectiv presiunea de pe galeria de admisie trebuie sa fie mai mare decat aia pe evacuare automat creste presiunea in motor deci ai ardere mai buna deci cai mai multi) de ce iti trebuie presiunea mai mare in admisie cand avansezi cu norma euro te intrebi acum probabil? Pai, norma euro nu face altceva decat sa sugrume evacuarea.. ba un catalizator slab.. ba unul mai strong care opune rezistență.. ba un filtru de particule care ala e ca un dop in cur pentru motor.. ca sa treaca prin toate filtrele astea, gazele de esapament cu ce presiune trebuiesc împinse? smile.gif Ca si experiment ia orice motor turbo diesel si fa i evacuare teava goala si sa vezi atunci cum trage:)

Legat de 1.3 Tce, da e un motor mic, presiuni exorbitante, dar majortatea motoarelor in ziua de azi mai ales benzinare turbate de cilindree mica vin cu interne forjate din fabrica deci nu prea are ce sa se întâmple
madhorsefuzzy
Zicea papa_mulo ceva de dino pentru dci 110 - 110-112cp si pentru dci 90 - 95-98 de unde si diferenta foarte mica intre ele. Ulterior pe cel de 90 parca l-au si crescut la 95.
papa_mulo
Au mentinut plusul si la dci95 care scotea 100-102. Ce va zic este pe baza de observatie de pe canale youtube ale diversilor tuneri resoftisti care le masoara inainte si dupa. Un canal foarte stufos e al unora din franta care se numesc digiservices.
Gill_ro
Noile motoare pentru Megane IV cat si o noua brosura in franceza.

Se observa faptul ca GT-ul a fost eliminat din oferta ( au ramas doar echiparile GT-line )

PS. In Belgia Talismanul se poate comanda cu motorul de pe Megane 4 RS - 1.8 Tce dar limitat la 225cp cu EDC in 7 trepte ...posibil cine stie sa apara si pe Megane IV in varianta GT.
grd_mihai
Postez aici...sper sa fie ok, daca nu rog moderatorii sa mute postul in rubrica corecta, desi am cautat si nu am gasit alta varianta.

Am cautat pe google dupa vin-ul masinii oferit de dealer, iar ca tara de fabricatie imi apare Franta. Din ce am citit pe forum ale colegilor am inteles ca sunt Turcia si Spania. Au schimbat la motoarele noi tara de productie, sau aici se refera strict la marca Renault ca origine din Franta?
cj98czh
Daca este sedan este fabricat in Turcia ..
myreno4me
Sedanul se fabrica in Turcia si se vinde cu certificat de origine de Franta....
grd_mihai
Am inteles! Multumesc de lamurire!
Gill_ro
Sper sa fie pentru ultima oara cand se discuta despre locul de fabricatie al Megane-ului IV

Fabrica din Palencia, Spania - Mégane IV ( hatchback, estate, GT, RS ) - https://group.renault.com/en/our-company/lo...lencia-plant-2/

Fabrica din Bursa, Turcia - Mégane Sedan - https://group.renault.com/en/our-company/lo...a-oyak-plant-2/


espacern
Litera din numărul de fabricație aflat pe placa ovala indica uzina de asamblare....am tot scris asta!
papa_mulo
Iertati-i, multi sunt utilizatori noi, la primul reno. Unii chiar migrati de la vag...ca sa vezi ce poate face un design misto smile.gif
myreno4me
Ideea era ca in acte scrie una, realitatea este alta...
Gill_ro
In acte totul e ok ... nome et adresse du constructeur - numele si adresa producatorului adica RENAULT s.a.s. - https://group.renault.com/en/finance-2/fina...mation/contact/ exact ce scrie si in COC.

Vedeti link-urile puse de mine unde se specifica exact ce autoturisme se produc in respectivele fabrici ( tari ) si luati aminte ceea ce spune @espacern!


Edit : Pe factura finala se specifica clar tara de origine.
cj98czh
Problema lamurita a nu stiu cata oara, back OnTopic de aici incolo ..
Mike959
Datorita acestui nou motor 1330 si 140 cp am uitat dieselul,se descurca perfect si in pante(nu le simte) si pe drum drept raspund excelent! Este si foarte silentios!
DeusX
Am aflat ca 1.3 TCE, in varianta Euro 6d temp, nu ar avea GPF. Doar de la Euro 6 full si Euro 7 va introduce si GPF.
De asemenea, e singurul motor Renault care nu a crapat la rumble test-ul actual (knock-uri alandala ca sa-l faca praf). Cel mai probabil va lua motorul anului in 2019.
lusca
Salut, cei ce au cumparat de curand, ce preturi ati obtinut?
Vreau in weekend sa dau o tura pe la dealer Renault si as vrea sa stiu unde se incadreaza oferta primita.
Daca se poate, nivel de echipare si motorizare.
Multumesc mult.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.