QUOTE(grig1960 @ 29 May 2018, 17:07)
Asa si trebuie, cutia aia e mai mult o pacaleala, daca vreti sa vedeti ca acea cutie neagra face ceva sau nu se poate face un test pe stannd Dyno si se poate vedea daca masina produce cai putere cat scrie in carte sau mai multi. Mergeti cum ati spus si mai sus pe remapare,
atentie, facuta numai de catre cineva care stie ce face, altfel se pot produce ''stricaciuni" iremediabile. Cititi pe aici pe forum, sunt colegi care stiu sa faca aceste treburi in mod profesional.
Cu stima.
QUOTE(dan22y @ 29 May 2018, 20:04)
Eu zic sa lasi masina asa cum a lasat-o din fabrica. Orice resoftare sa nu influențeze DPFul. Iar un dpf off si o resoftare stage 2 pe la 210cp e undeva la 1500lei cu tot cu dyno.
Depinde ce vrei.
Am gasit niste baieti aici in Tm, despre care am auzit lucruri bune.
Eu as vrea sa fac masina sa raspunda putin mai bine la pedala la viteze nu foarte mari si pentru asta mi-au recomandat un stage 1, EGR-off, plus dyno inainte si dupa.
Problema este ca imi iese 400 euro afacerea. Bani pe care momentan nu am sa-i dau pe asa ceva, ca tre sa-i schimb anvelopele la masinuta.
QUOTE(b06fcn @ 30 May 2018, 06:26)
Pe kia din semnatura am pus acum multi ani un powerbox, puterea a urcat de la 120 la 145 de cai, verificat pe dyno. Un powerbox daca e facut cum trebuie e chiar OK. La asiatice cam asta e solutia de tuning, remaparea nu functioneaza...
box-ul meu ce l-am dat jos asta are in el, asa ca nu prea pot spune ce face sau nu
[attachmentid=1628087425]
Probabil ca un powerbox din ala de 700euro face treaba, adica la banii aia ar putea baga un laptop in masina, dar asta ce am eu seama cu alea de 50euro de la chinezi. Nu are nici un branding, nimic.