Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: TDI @ 400k mls
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Clipuri video
cj98czh
Ala este copil ...

https://www.youtube.com/watch?v=NEIUKGqB7no
einstein1984
uau, ce chestie. Un motor modern tine mult si bine daca e intretinut (adica fara demontare chiulasa pentru reparatii, exceptie smartu), nu mai e ca pe vremea Daciei 1300.
Masinile se schimba acum ca sunt ruginite/obosite, scump de reparat in alte locuri, nu ca e motorul fara compresie.
IRONICK
Cu MPI ajungi la km multi, dar cu tCe sub nici o forma.
einstein1984
si ai vrea??? in interes personal faci vreo 15-20 000 km pe an, vrei sa mergi 20 de ani cu aceiasi masina(primi 1à e masina, dupa aia devine rabla)?
IRONICK
Nici nu m-am gandit la asta (si oricum nu conteaza ca unu face 20k/an sau altu' triplu), doar la fiablitate si comportament. Ideea este sa ramana un mediu de 200k in performante. Si nu prea a plecat cu dreptul.
pishky
QUOTE(IRONICK @ 22 May 2018, 14:32)
Cu MPI ajungi la km multi, dar cu tCe sub nici o forma.
*


poti sa detaliezi putin, te rog!
R19/16v
Putere litrica mare, materiale stresate.
argon
Mare sfârâială, ăla e anticul tdi de 90 de cai care știe toată lumea că a fost the Best, motoarele moderne de la vag rar visează la așa ceva.
pishky
QUOTE(R19/16v @ 22 May 2018, 19:14)
Putere litrica mare, materiale stresate.
*


aprob negativ, sunt motoare cu peste 100 cp / litru de prin ani 90 (ce stiu eu, or fi si mai inainte),

3,2 aspirat de pe m3 e46 are 320 cai, 2jz gte tine spre 800 - 1000 hp cu interne stoc, N54 3.0 biturbo ~ 330 cai stock si duce mult mai mult cu internele stock.
2.0 dci-ul de pe laguna din dotare post soft este la ~ 100 cp / litru (si are 300.000 km acum).
2.0 T-ul tau la fel.
argon
Ai fost la dyno? 200 de cai la dci am auzit că sunt basme cu internele nemodificate .
pishky
n-am fost.
dar plecand de la 173 stock - ceva in plus tre sa fie, la buttdyno se simpte
IRONICK
QUOTE(pishky @ 22 May 2018, 20:24)
aprob negativ, sunt motoare cu peste 100 cp / litru de prin ani 90 (ce stiu eu, or fi si mai inainte)
*

In 90 se foloseau alte metale si tehnologii. Altfel erau calculata uzura unui motor. Alte norme de poluare. Pana si marja era diferita (si asta-i cea mai mare problema de fapt, marja mare, fiabilitate slaba).
einstein1984
QUOTE(R19/16v @ 22 May 2018, 20:14)
Putere litrica mare, materiale stresate.
*


e ironiku hater, am vazut 0,9 tce tinut ore intregi la cuplu maxim (galerii rosii) si nu avea nici pe naiba. In afara de tractata remorca la deal, nici un client nu are unde sa-l foloseasca asa.
Alea de raliu au 120 de cai si sunt facute sa tina 20 000 km fara demontare.
argon
0.9 sunt ok, dar 1.2 si 1.4 tce sunt prastie, din cauza de injectie directa.
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 23 May 2018, 08:15)
e ironiku hater, am vazut 0,9 tce tinut ore intregi la cuplu maxim (galerii rosii) si nu avea nici pe naiba. In afara de tractata remorca la deal, nici un client nu are unde sa-l foloseasca asa.
    Alea de raliu au 120 de cai si sunt facute sa tina 20 000 km fara demontare.
*


da mah tot eu sunt haitar, ce usor este sa arunci vina intodeauna pe ironik cand unii stau prost cu fiabilitatea
intreb si eu pentru un prieten, toate motoarele asta mici de pe piata consuma ulei, dau in nas, le crapa blocul motor, etc..?
marksman
Ce le mai placeau unora poantele cu TDI-ul care consuma ulei!
einstein1984
QUOTE(IRONICK @ 23 May 2018, 23:48)

intreb si eu pentru un prieten, toate motoarele asta mici de pe piata consuma ulei, dau in nas, le crapa blocul motor, etc..?
*


pai sa vedem, la tsiuri se duce distributia , la PSAuri pornesc geu la rece, datu in nas am vazut la minim 3 marci....
IRONICK
hai sa vedem cum sta toata concurenta
cj98czh
Hai sa revenim on topic ... adica video ....
diesel_power
Titlul topicului e un pic gresit. E vorba de un TDI de 90cp non-PD, cu pompa clasica de injectie.
dandobre
Uite argoane aici consum... biggrin.gif
https://youtu.be/5oPShT1DFSI
MuciX



Iulikk
E ca si cum ai lua o baba de 60 de ani, ai pune machiaj si ruj pe ea si ai iesi cu ea pe strada smile.gif .
dandobre
Le văzusem pe toate că sunt abonat la canal.
Sincer, mie îmi place cum a ieșit, dar mai are multe de schimbat la ea că să poată spună restaurare.
Totuși, îmi place ideea asta de a lua un lucru vechi și a-l bibili.
Mucix le are mai bine cu treburile astea laugh.gif
argon
Treburile astea nu au legătură cu viața reală, ci cu a face bani pe YouTube . In UK ieși mai ieftin sa iei o Skoda de 3-4 ani decât să bagi bani in hârbul ăla.
MuciX
Vă luați prea în serios. Acum e de porc un canal de iutub care face bani din ceva care e chiar interesant.
Eu zic sa dăm foc televiziunilor care fac reclamă la margarina wiesana. E foarte nociv rahatul ăla.
argon
Nu a zis nimeni ca e de porc, ci ca nu merita sa faci asa cave in UK, manopera costa foarte mult, masinile SH relativ noi foarte putin.
dandobre
Din cate am înțeles din clip, Skoda a oferit interiorul de RS iar vopsitoria s-a făcut moca pe motiv de reclama. Cu amortizoarele și frânele cred ca la fel.....
axabrt
pai si honda are probleme cu motoarele 1.5 turbo benzina cu injectie directa (am citit pe aici pe forum, amesteca benzina cu uleiul)- deci e clar.

Dar ce credeti de 1.8 de pe megane RS ? Ar fi un motor ok ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.