Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Schimbat viteze 1.5 dci 110 CP (subturat sau nu)
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Urlea Bogdan
Salutare, vreau sa va intreb voi cat de turat duceti motorul asta? Eu la drumul meu Avrig-Sibiu si inapoi (55 km dus-intors) merg pe DN1 cu 90-95 de km si sta intre 1800 si 1900 de ture, este ok? Cam 3 km (dus-intors) ii fac pe autostrada, unde merg cam cu 130-138 si turatia sta la 2500. Eu vreau sa va intreb daca motorul este subturat sau nu si daca risca sa stric ceva. Mersi fain
Bugghy
Salut! De la 1750 rpm in sus este perfect, nu e subturat. Eu unul schimb mai sus si conduc mai turat de atat, in sensul ca ajunge la 4000 rpm aproape zilnic, fara probleme dupa 150k km, insa nu e nicio problema nici la turatiile mentionate de tine. Drumuri bune!
RveMO
Eu am motorul asta cu cutie automata. Daca o tin pe Eco si nu accelerez prea tare schimba undeva in jur de 1700 daca imi aduc bine aminte. Daca ii dau pe sport si nu accelerez tare schimba pe la 2200.
Daca mergi cu ea si o lasi sa curga schimba in treapta inferioara cand ajunge pe la 1500 cand e pe Eco.
adrianovici_2006
QUOTE(Poty @ 10 Mar 2018, 01:23)
Sa spunem ca m-am jucat aseara putin mai "intens" cu masinuta mea si acum am cornering, am R sound, am controlul tractiunii cu doua moduri automat si expert. Am mesaj de intampinare cu Renault sport. Pentru colegii care doresc activari astept pm (facem discount uri pentru colegi)😂😂
*


Daca cititi cu atentie cartea veti afla raspunsurile ...ca este ok! ...de exemplu poti merge cu vit5 la 52Km/H sau vit 6 la 70km/h fara probleme!...110 dci!
jbn
Adrianovici, ai citat post-ul gresit...
adrianovici_2006
QUOTE(jbn @ 12 Mar 2018, 17:42)
Adrianovici, ai citat post-ul gresit...
*


Nu contest!.... radmasa.gif
lcc
QUOTE(Urlea Bogdan @ 12 Mar 2018, 15:54)
Salutare, vreau sa va intreb voi cat de turat duceti motorul asta? Eu la drumul meu Avrig-Sibiu si inapoi (55 km dus-intors) merg pe DN1 cu 90-95 de km si sta intre 1800 si 1900 de ture, este ok? Cam 3 km (dus-intors) ii fac pe autostrada, unde merg cam cu 130-138 si turatia sta la 2500. Eu vreau sa va intreb daca motorul este subturat sau nu si daca risca sa stric ceva. Mersi fain
*


Este ok. La schimbarea treptelor daca te duci macar pana la 2200 este si mai ok. Nu te uita la consum ca oricum nu trece de 5.5, iar 0.5 litri in plus este nimic pe langa problemele pe care le poti avea la folosirea unui mers subturat. Eu unul, in treptele 1,2,3 schimb pana in 2500 iar in treptele 4,5,6 2100-2300 (in functie de situatia, drumului).si am consum pana in 5,5. Personal mi se pare o tampenie MARE sa dai 19000 pe o masina si sa te lauzi cu ce consum mic ai realizat. Este o parere personala si nu atac pe nimeni care procedeaza altfel decat mine.
jbn
Presupunand ca prin "schimb" te referi la "schimbatul in sus", din treapta 6 unde mai schimbi? radmasa.gif
Urlea Bogdan
Mersi băieți de răspunsuri, adevărul este că până în treapta a 4-a schimb in jurul a 2300-2500 de ture, insa doream sa mai aud și alte pareri.
silvanu96
." Eu unul schimb mai sus si conduc mai turat de atat, in sensul ca ajunge la 4000 rpm aproape zilnic"
Uiiaaa...!
Al meu vede 4000 doar la ...ITP. biggrin.gif
gerula2006
Mers normal, pe Neutru, EDC ul schimba pana în 2000. Dacă urmărești barograful, schimba exact în cuplu. In mers, am undeva pe la 1800 2000. La 160 km/h am 3000 rot/min.
Eu zic că știe EDC ul ce face.
aba81
barograf?
gerula2006
Sau cum se numeste grafica care iti arata cuplul si caii folositi.
cj98czh
Eu zic ca cei care aveti cutie manuala sa le dati in gura ca rau nu faceti ... mai rau faceti daca schimbati la 2000 rpm ... acuma fiecare cum crede ..

Personal la toate masinile diesel detinute sau de servici am schimbat astel incat in treapata superioara sa pice in jur de 2000 rpm ... sau daca situatia o impune nu are nimic ca ii dai si peste 4000 rpm ... periodic chiar rau nu ii face ..

Nu am avut in veci treaba cu EGR, turbo altele ... si astea pe parcursul a multor sute de mii de km ...diferiti producatori ...
lcc
Din experienta mea, cu multe marci si tipuri de auto conduse, sunt total de acord. Exemplu : M2,2006 dci, 278k,schimbat doar o diuza la injectorul 2 (vanduta). Actual are 296k fara probleme.
adrianovici_2006
QUOTE(cj98czh @ 14 Mar 2018, 16:10)
Eu zic ca cei care aveti cutie manuala sa le dati in gura ca rau nu faceti ... mai rau faceti daca schimbati la 2000 rpm ... acuma fiecare cum crede ..

Personal la toate masinile diesel detinute sau de servici am schimbat astel incat in treapata superioara sa pice in jur de 2000 rpm ... sau daca situatia o impune nu are nimic ca ii dai si peste 4000 rpm ... periodic chiar rau nu ii face ..

Nu am avut in veci treaba cu EGR, turbo altele ... si astea pe parcursul a multor sute de mii de km ...diferiti producatori ...
*


Uraaaaaaa!...in sfarsit, confirmi ce eu spuneam acum ceva timp si ma apostrofai ca invat oamenii prostii!
myreno4me
Cum va descurcati cu depasirile? Dieselurile pe care le calaresc merg de regula intre 3000-4000 rpm insa la mijlocul depasirii trebuie sa schimb viteza, ma dispera plaja asta mica de 1500 rpm in care functioneaza ! Vorbesc de dieselurile de pe daciile noi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.