Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pornire -5°C. Moare dupa 1 minut de ralanti perfec
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2
Sharky666
Salut

Detin un Megane 3 2013 1.5dci 110cp grandtour. Problema masinii este ca porneste la temperaturi cu minus impecabil, merge 1-2 minute normal si cand scade turatia de la 1000-1100rpm la 900 cand se incalzeste putin, incepe sa se balbaie si moare. Daca incerc sa o accelerez, ori nu raspunde acceleratiei ori se tureaza intrerupt. Odata ce s.a incalzit, merge fsra probleme tot restul zilei. Problema e ca face cand este lasata peste noapte. Am fost in reprezentanta si am schimbat senzor pompa inalta si senzor axa came, dar fara rezultat. Ca si corectie in injectosre am de la 1 la 4 0.5 0.6 1.2 1.4. Stiu ca nu e in parametrii normali, dar daca erau injectoarele proaste, nu trebuia sa faca si in alte conditii? Pe tester n.am nimic, presiunea in rampa e ok cand fluctueaza...nu stiu ce sa.i mai fac. Daca a agut cineva problema asta si a rezilvat.o, va rog sa imi dati o solutir ca imi vine sa o scot la poarta si sa.i dau foc.

Observ ca este o problema generala, mai ales pe grupul de fb renault club romania.

In ciuda faptului, sunt super multumit de masina, nu vreau sa o vand la dezmembrari...

Multumesc anticipat.
solidconvert
Incearca sa schimbi si service ul... wink.gif
Sharky666
Am fost la Serus pe dnbc militari. Unde in alta parte? La dacoserv? Mai bine o dezmembrez..
chivereanumarian
Asa face și a mea și a unui vecin ,regulator de presiune ar fi problema
CezarTM
sad.gif Din pacate si eu am aceeasi problema, am sesizat asta acum o luna cand am fost la munte si erau -11 dimineata. De atunci nu a mai facut, doar ieri si astazi de dimineata, la ora 6 cand afara au fost sub -10 , sta 30 sec -1min incepe sa se balbaie si apoi isi da duhul, moare. O pornesc si nu mai face nici o ciudatenie toata ziua. Pe tester nimik, presiune ok, injectoare ok, filtru particule ok, motorina buna, draci, ca altceva ce sa fie? Daca cineva rezolva problema, asteptam sugestii/ajutor!
chivereanumarian
sleep.gif
solidconvert
Incearca Serus bd. Timisoara... eu spre exemplu numai acolo merg si nu m au dezamagit pana acum. Este doar o sugestie asta nu inseamna ca acolo este Shambala.
L.E.: Si eu am avut 1.5 dci si n am avut niciodata problema asta cu toate ca am prins si -20 grade.
Bogdangabriel93
Salut, s
Și eu am aceeași problema Renault megane 3 grandtour 1.5 dci varianta 110 cai. Am înțeles ca aceasta problema ar fi pentru mașinile care au opțiunea cu start stop la semafor.

Mașina se oprește după 30 secunde, 1 minut la relanti după aceea merge perfect. Doar la temperaturi cu minus.

A găsit cineva soluția?

Mulțumesc
silvanu96
"Am înțeles ca aceasta problema ar fi pentru mașinile care au opțiunea cu start stop la semafor."
Aici te-a pacalit cineva.
Cati km are masina?
Cand face figura asta,ridica capota si vezi cum e para de motorina. In felul asta excluzi problema de alimentare. (daca para e supta inseamna ca ai jeg in rezervor)
Bogdangabriel93
Mașina este adusa recent din afară, are 156.000 km și revizia făcută acum 2 luni. Problema am văzut ca este generala pe forum, am exact aceleași simptome, ma interesa dacă a rezolvat cineva.
74r12
o posibila cauza sa fie asta? :

http://www.renaultforums.co.uk/14-engines/...gine-issue.html
chivereanumarian
QUOTE(silvanu96 @ 2 Mar 2018, 09:08)
"Am înțeles ca aceasta problema ar fi pentru mașinile care au opțiunea cu start stop la semafor."
Aici te-a pacalit cineva.
Cati km are masina?
Cand face figura asta,ridica capota si vezi cum e para de motorina. In felul asta excluzi problema de alimentare. (daca para e supta inseamna ca ai jeg in rezervor)
*



Adică toate au jeg în rezervor? Suntem atâția cu aceeași problema și da doar la cele cu start stop injecție sid307
Bogdangabriel93
Alt mecanic mi-a spus ca poate este de la filtrul de motorina. Mașina a fost în revizie acum doua luni însă nu știu dacă acesta s-a schimbat. Este plauzibil?
chivereanumarian
Ai sa vezi când este cald ca nu are problemele acestea !
silvanu96
Vad ca tu deja te-ai antepronuntat cu regulatoru de presiune. Ce ai facut in sensul asta?
Eu am specificat pasii care iash face la identificarea problemei. Pana la sid307 mai e mult.
Unde pui ca nu apare nici o eroare pe calculator . (faza care pe mine ma duce cu gandu la contact imperfect).
solidconvert
Conform colegilor se pare ca doar la cele cu star/stop apare problema... In cazul asta probabil este o problema generalizata care nu trece cu niciun service. mad.gif
Ar fi interesant de aflat daca la megane 4 se manifesta aceeasi problema pentru ca acolo mai toate 1.5 au start/stop...
L.E.: la mine la masina sotiei, pulsar tot cu 1.5 dci si cu start/stop nu face chestia asta. Masina implineste doi ani anul acesta si pot sa spun ca de noua dupa ce porneste fluctueaza putin turometrul (apro. 200 rpm) cand este foarte frig afara, dar fara sa se si auda/simta la motor. Iar in prima iarna in 2017 prima data am pornit o la vreo -17 grade si a pornit fara probleme, dupa care am mutat o 2m mai sus si am oprit o. Dupa 10 minute am vrut sa plec si n a mai pornit vreo 4 ore timp in care i am turnat apa calda pe pompa de inalta. smile.gif
Bogdangabriel93
Aceasta problema cu opritul motorului apare doar dimineața când pornesc motorul prima oara. Dacă o pornesc seara aceeași zi chiar dacă sunt temperaturi cu minus pornește fără probleme.
chivereanumarian
QUOTE(solidconvert @ 2 Mar 2018, 11:44)
Conform colegilor se pare ca doar la cele cu star/stop apare problema...  In cazul asta probabil este o problema generalizata care nu trece cu niciun service. mad.gif
Ar fi interesant de aflat daca la megane 4 se manifesta aceeasi problema pentru ca acolo mai toate 1.5 au start/stop...
L.E.: la mine la masina sotiei, pulsar tot cu 1.5 dci si cu start/stop nu face chestia asta. Masina implineste doi ani anul acesta si pot sa spun ca de noua dupa ce porneste fluctueaza putin turometrul (apro. 200 rpm) cand este foarte frig afara, dar fara sa se si auda/simta la motor. Iar in prima iarna in 2017 prima data am pornit o la vreo -17 grade si a pornit fara probleme, dupa care am mutat o 2m mai sus si am oprit o. Dupa 10 minute am vrut sa plec si n a mai pornit vreo 4 ore timp in care i am turnat apa calda pe pompa de inalta.  smile.gif
*



Pornește fără probleme dar după aproximativ 40-50 secunde se oprește!
Nu ma deranjează deocamdată, am văzut ca face aceasta problema doar când e sub 0 grade

2 Mar 2018, 13:09:
QUOTE(silvanu96 @ 2 Mar 2018, 11:30)
Vad ca tu deja te-ai antepronuntat cu regulatoru de presiune. Ce ai facut in sensul asta?
Eu am specificat pasii care iash face la identificarea problemei. Pana la sid307 mai e mult.
Unde pui ca nu apare nici o eroare pe calculator . (faza care pe mine ma duce cu gandu la contact imperfect).
*



Nu am făcut nimic, după ce porneste accelerez puțin și gata nu se mai oprește!
Ce zici ca pana la sid307 mai e mult?
Bogdangabriel93
Chiar dacă accelerez tot moare atunci când o las pe liber sa o deszapezesc..nu am idee... Voi cât timp o accelerați?
silvanu96
Pai asta zic eu, daca cineva taie motorina (regulatoru sau sid307), sau vine motorina putina si deaia se gatuie-opreste.
chivereanumarian
E chestie ca doar când e frig face figuri!
silvanu96
Si banui ca ar fi din soft? Intrebati-l pe pm, pe colegul espacern, daca poate afla ceva de vreo rechemare-service, pentru astea cu S&S ,dupa 2013.
chivereanumarian
Am avut și niște update-uri la mașină, dar tot degeaba!

2 Mar 2018, 17:56:
Update
Astăzi am vb cu un vecin cu aceeași problema ,el a rezolvat schimbând releu de bujii și mașina nu se mai oprește!
gcgeorgescu
Îmi cer scuze daca mă bag aiurea. Am și eu 1.5 Dci 110cp din 2010, 30 dec prima înmatriculare. Și nu am pățit așa ceva. Doar o pornire greoaie din cauza gerului , niște zgomote de diesel și tremurături primul minut. Cea ce cred că e normal la un diesel pe -20°C. Dar am înțeles că cele cu start stop fac figura.
Eu mă gândesc să nu fie vreo o setare de anti poluare inventata de cei de la Renault. Că sa nu staționezi cu motorul pornit iarna. Zic și eu nu aruncați cu pietre. Și încă o data îmi cer scuze daca am poluat topicul.
Johnny86
Salut,

Si eu am acceleasi simtome la masina din semnatura, am incercat tot ce am putut. Anul trecut am gasit 2 bujii arse, le-am schimbat pe toate si tot a facut. Anul trecut a fost 4 ori in reprezentanta si nu au stiut ce sa imi zica. Pana la urma am incercat o verificare a corectiilor de injectoare pe tester, toate stateau in 1.0 pe urma am facut test retur injectoare timp de 2 minute si toate erau la fel. Intr-un final am decis sa schimb 2 injectoare sa vad ce se intampla si surpriza a doua zi dimineata la -13 grade a mai facut dar foarte putin si nu s-a mai oprit, nu s-a mai auzit zgomotul ala urat de injectie. Azi am mai schimbat un injector doar asta mi-a venit azi si sa vedem cum se comporta. Mentionez ca inafara de un injector pe care l-am scos uscat toate celelalte 3 erau fleasca de motorina. M-am incapatanat sa cred in toata lumea care a zis ca nu este din injectoare cu toate ca se aude un zgomot puternic de injectie si cu toate testele facute de mine aratau ca injectoarele sunt ok. Acum mai astept frigul sa vad cum se comporta si va anunt. Mentionez ca injectoarele au fost noi pe vdo siemens.

Bafta!
solidconvert
Nasol daca a fost din injectoare... siemens pareau fara problme pana acum comparativ cu delphi.
azaghorth
Injectoarele Delphi nu s-ar fi defectat daca nu le infunda cu span pompa de transfer.
Nici un injector nu functioneaza prea bine cu span,indiferent daca e Bosch,Denso sau VDO...wink.gif
De uzat toate se uzeaza,era interesant daca zicea colegul ce anume a fost defect la injector.
Moartea lor e spanul si desigur...apa din motorina wacko.gif
Johnny86
Salut,

Modelul nostru de pompa de injectie nu face span. Dupa parea mea cred ca pur si simplu au picat din moment ce am gasit 3 din 4 injectoare ude, deci insemna ca ele nu mai pulverizeaza asa cum trebuie. La demontare pe injector erau si niste inpuritati cred din motorina noastra aia buna pe care o putem dar nu era span.

Bafta!
chivereanumarian
Nu este de la injector oprirea după un minut !
Aceasta procedura a fost făcută de unii colegi și a dat rezultate

4 Mar 2018, 18:24:
Rezolvarea merita încercată decât sa schimbați injectoarele fără mottiv
azaghorth
QUOTE(Johnny86 @ 4 Mar 2018, 18:53)
Salut,

Modelul nostru de pompa de injectie nu face span. Dupa parea mea cred ca pur si simplu au picat din moment ce am gasit 3 din 4 injectoare ude, deci insemna ca ele nu mai pulverizeaza asa cum trebuie. La demontare pe injector erau si niste inpuritati cred din motorina noastra aia buna pe care o putem dar nu era span.

Bafta!
*


Se putea schimba doar nozzle-ul injectorului, este kit de reparație. Nu e musai sa schimbi injectorul cu totul...
Colegul solidconvert facea cred referire la sistemul de injectie Delphi de pe Logan.
La motoarele până in 65CP este injectie Delphi, cu pompa de transfer păcătoasa. La Megane este Siemens-VDO sau Bosch, care îs ok.
74r12
Si la Megane 2 1,5 dci 85cp este tot Delphi. La cele cu 1,5 105cp este Siemens.
chivereanumarian
Și la megane 3 2011 cel de 90 de cai tot Delphi dar deja acolo sa intervenit la probleme la pompe !aici nu este cazul de injectoare
iulian_prd
sharky666, cum ti-au schimbat tie senzorul de presiune? Ca eu am fost la Galati la Apan si mi-au spus ca nu vine separat, doar pompa cu totul. Am tot Megane 3, 1.5 110 cp (81kw), 2012 cu S&S. Pompa de inalte este Continental, pe senzorul de presiune nu scrie absolut nimic, este prins in 2 suruburi pe pompa.
chivereanumarian
Eu nu vad sa fi scris undeva ca a schimbat senzorul
radunre
Pentru motor K9K782, 1.5dCi 110cp, Siemens, codurile de regulator presiune/debit sunt aici:
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=271...dpost&p=4439417
iulian_prd
@radunre
la mine este K9K636 pompa continental 110 cp si nu este asa regulatorul de presiune de pe pompa, este cu 2 urechi laterale si prins in 2 suruburi pe pompa.

@chivereanumarian
nu scrie asa in primul post?
Crysty1982
Numai aberatii spuneti toti asta citesc ca un membru nou
Fratilor problema este si la mine se balbaie motorul până își da duhul identic la 2 motoare
Megane 3 1,5 dci 110 cp singura variantă ramane rezistenta de 8-10 k ohm
Dar oare ma intreb de ce oare nu a venit asa din fabrica oare atât de prosti au fost
Inginerii de la renault?
Am tot scotocit in toate forumurile de această problemă nimeni nu spune clar
Nimeni nu a avut rezolvarea clară de instabilitate turatie la rece a renault-ului
Aberațiile vin din partea voastră cu injectoare,bujii,altu cu curățare sita de la pompa de presiune
Umpluți pagini cu supoziții si fara rezolvare
Ca si persoana care ma aflu in aceași situație am niste semne de intrebare
De ce nu este acel senzor legat la rezistenta de 8- 10 k ca sa nu fie probleme?
Oare cand a fost noua de pe banda aceleași sintome avea?
Sita de la senzorii de presiune este Asa de imbacsita de mizerie de necesita curățare?
Motorina până acolo trece prin filtru ,filtru care are un senzor pentru apa sau impuritati
Cand sunt peste 0 grade oare de ce merge normal ,atunci filtru e ca nou?
Oare atunci bujiile care sunt arse au un mers normal?
Va las pe voi sa postati o varianta plauzibilă pentru anomalia mersului de motor de preferat din
Propria experiență nu din supozitii
chivereanumarian
Citește topicul postarea pornire la rece mai jos
IonutSerbanoiu
Din cate am inteles cele fabricate in Spania pentru Olanda sunt afectate. Problema este din soft si din pacate nu se poate rescrie cu alta varianta. Probabil in Olanda este mai cald decat la noi si nu apar aceste simptome. Daca apelezi la reprezentanta Renault nu o sa-ti ofere o solutie pentru ca nu au smile.gif monteaza rezistenta si o sa fie ok. Bafta
fd007s
Aceeasi problema o am si eu. Diferenta e ca la mine se balbaie din prima. Porneste, urca la 1100 rpm si se balbaie.
Exista varianta ca problema sa fie de la filtru de motorina?
Crysty1982
Ionuțserbanoiu este mai plauzibilă varianta ta mai ales că la momentul respectiv in olanda este cu plus fata de noi,dar motoarele nu sunt si ele testate in conditii grele?
Oricum am pus astăzi rezistenta după ce si a dat duhul de 3 ori Pana la mers rotund si asta cu accelerația apăsată din cand in cand,am sa revin dimineata cu impresia despre rezistenta minune
A doua masina a pornit normal si a inceput "balbaiala" dupa 30-50 sec ,am amorsat pompita in mers si parca era resuscitat motorul mergea normal .oare scade motorina din instalatie ma gandesc la o supapa de sens
Imi poate da cineva un linck cu senzorul temperatura de unde poate fi achiziționat eu nu am gasit desi am cautat ore bune, am gasit doar regulatorul presiune
Fd007s incerca sa pornești si sa amorsezi pompa in timpul mersului poate avem mai multe variante si ajungem la o problemă plauzibil cu remediu (supapa sens)
CezarTM
@Crysty1982, codul de regulator Fd007s zici ca e pentru pompa Continental, injectie Sid 305 pt motoarele K9K 636, an 2012 cu S&S. Am vazut ca intra 2 fire in el, daca se strica, dc nu da pe tester? Daca se duxe senzorul de temperatura de pe pompa dc nu da pe tester? Rezistenta respectiva mi se pare o improvizatie si periculoasa de altfel, daca face un scurt ceva si se aprinde? Te uiti la ea apoi.
Crysty1982
De acord cu tine CezarTM,azi -9 grade turatia la pornire 1000 fără a oscila si fara mers sacadat am revenit după montarea rezistentei
Fd007s este user, revin si cu amorsare pompa in timpul mersului dupa pornire si fara rezistenta
Crysty1982
Revin si dupa amorsare pompei in timpul mersului ,parca o resuscireaza atunci cand da sa se oprească, are ceva intreruperi dar nu se opreste
Al3xu5
QUOTE(Crysty1982 @ 3 Dec 2018, 07:52)
De acord cu tine CezarTM,azi -9 grade turatia la pornire 1000  fără a oscila si fara mers sacadat am revenit după montarea rezistentei
Fd007s este user, revin si cu amorsare pompa in timpul mersului dupa pornire si fara rezistenta
*



Salut, am si eu aceasi problema. sub -5 C, porneste normal, iar dupa 40-60 sec incepe sa se trepideze si da sa se opreasca.
Vreau sa incerc rezistenta. ma poti lamuri mai in detaliu cum sa procedez? multumesc
Alberto92
Salut, rezistenta de 10 ohmi ce voltaj sau putere trebuie sa aiba? 0,25 0,5 sau de 1?
IonutGligan
QUOTE(Alberto92 @ 11 Dec 2018, 07:02)
Salut, rezistenta de 10 ohmi ce voltaj sau putere trebuie sa aiba? 0,25 0,5 sau de 1?
*



puterea se masoara in W (wati) deci poti pune de 0.5w
cucs87
Suntem cam multi cu problema asta cu mersul neregulat la rece pe aici...
Poate ar fi bine sa mergem peste service uri si facem scandal. Rezistenta poate functioneaza in majoritatea cazurilor, dar mi se pare o soluție de "parcarea blocului"
Sa punem inginerii francezi la treaba, vad ca acum o ard cu veste galbene in loc sa scoată motoare calumea
cj98czh
sa faci scandal la ce ... ca ai o problema la o masina de minim 5 ani iesita din garantie cu destui km la bord, etc, etc ... in baza la ce ... ?!?
I.Neagu
Este os solutie de parcarea blocului, dar care de cele mai multe ori functioneaza. Eu unu, daca as fi avut acel tip de motor, m-as fi bucurat ca rezolvarea a fost gasita si are un cost infim.
Daca te duci la service cu scandal si-ti spun ca se rezolva, vorbind prin absurd, cu schimbarea unei pompe si ecu si costurile ajung la 10.000lei ce-ai face?

Imi aduc aminte de skoda fabia 1fl cu motor de 1. 2 cand a fost scoasa pe piata ca ii murea motorul iarna. Radeau toti cetatenii cu dacie 1300 iar inginerii de la skoda habar n-aveau cum s-o rezolve la inceput. Apoi s-a rezolvat pe garantie.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.