Buna seara
Am un Megane IV de aprox 1 an si am parcurs 16 000 km
Am fost de mai multe ori la service ul Renault pt se auzea pe partea stanga fata un zgomot metalic (o troncaneala ) cand treceam peste denivelari.
S-a schimbat bieleta .....sa simtit o reducere a fregventei de producere a zgomotului
S-au verificat daca sunt stranse toate suruburile de la suspensie ....inclusiv cel de la amortizor.
S au testat amortizoarele ...sunt in parametri
Am stat langa ei la toate aceste operatiuni ...de la 10 dimineata pana la ora 16 ....oameni de la service chiar au incercat tot au inercat dar degeaba....am fost in mai multe teste dupa fiecare operatie ...
Nu am intrat cu masina prin gropi ....nu am lovit o ...deci nu inteleg cum de a aparut acest zgomot
metalic (troncaneala) cand trec peste denivelari mai mari (nu prin gropi )...nu pe piatra cubica ...nu peste denivelari mici (gen plombe de pe asfalt)
Mi au spus ca ultima lor solutie ar fi schimabarea amortizorlui ...dar nu pe garantie pt ca din teste el este in parametri .
V-ati mai intalnit cu o astfel de situatie ?
andreicri
20 Dec 2017, 22:51
Salut.incerc sa raspund eu.eu am avut un zgomot similar dar pe o fiesta si ghici de la ce era?o pietricica intrase in suportul motorului.merita investigat
Ceva asemanator am avut eu la M2. Trosnea exact la denivelari de tipul celor descrise de tine. Cel mai rau trosnea la o denivelare dintr-un sens giratoriu din Pitesti, unde tirurile facusera un oarecare sant in asfalt, iar exact in dreptul acelui sant eu trebuia sa iau dreapta ca sa ies din giratoriu si astfel masina se balanganea destul de tare. Aveam impresia ca o sa imi ramana roata acolo. Solutia a fost inlocuirea amortizoarelor. Dar acele amortizoare erau vechi de cand masina cred (masina luata la mana a 3-a, batrana de 9 ani in momentul respectiv).
adrianovici_2006
21 Dec 2017, 08:17
CCIP.....
Este un zgomot specific uzurii premature a bieletei de directie si a pivotului inferior!...inteleg ca au schimbat bieleta...la pivot s-au uitat?
In fapt PIVOTUL trebuia verificat mai intai!
cand stai cu masina pe loc si dai cu pumnul/piciorul mai tare in roata(cauciuc) auzi vreun sunet metalic?
Buna ziua
Au verificat si au tras de fiecare element al articulatiei.
Am pus masina si pe stand si sau verificat amortizoarele.
Ma gandesc ca daca un pivot este deteriorat ...defect si au putut da ei seama .
Am pierdut 3 zile in service....pt ca de 3 ori am fot si am tot verificat masina.
Masina care are 1 an si 16 000 km ...cu care am.mers doar pe asfalt
.....tin la ea ca la ochii din cap....nu dau cu ea prin gropi....si totusi ma dezamagit profund.
Nici una din .masinile la sh pe care le am avut nu au troncanit in halu asta la trecere peste denivelari ...pe care le tot gasim in carosabil.
Am scris si o reclamatie la vocea clientului....pt ca nu.mi se pare ok ca o masina de 17 000
euro sa se dezintegreze vazand cu ochii.
Pe langa aceasta problema am mai ajuns in service cu o reclamtie cu.privire la socurile mecanice ce le simti in volan (se misca volanul in mana) la trecere peste denivelari la viteze mici sau atunci cand mergi pe piatra cubica ...cel putin cu aceasta reclamatie am mau implut de vrajeala si mi au spus ca nu au ce face deoarece bucsile de la suportul motor sunt rigide si transmit vibratiile in coloana de directie....care apoi ajung in volan
Apoi bordul....zarnaie ingrozitor....dar am rezolcat o ..
.am desfacut un surub care prinde bordul de caroserie ....si astfel vibratiile din caroserie nu se mai transmit in bord.
Fetele de usa ...zornaie cand dai drumul normal.la muzica....fara bass puternic.....dar le am bagat niste cartonse pt a mai atenua zornaiala.
Acum.am vazut ca mansonul de la schimbator ...asa cum sta el pliat ...sa taiat ...acolo intr un colt ...singur ...fara sa fac nimic.
Si uite asa am platit pt o masina noua si stau prin service .
Modelul asta este low cost...
Vandut la pret mare ..
Chiar sunt dezamagit
24 Dec 2017, 23:06:
Daca lovesti cu piciorul roata nu se aude nici un zgomot .
Sau schimbat ambele bielete...ca sa fie bine ..desi zgomotul se aude doar de pe parte stanga.
Totusi nu pot sa cred ...chiar nu pot sa cred ca eu as avea o problema la un pivot si stia de la Apan Braila sa fie chiar asa de praf incat sa nu si fi dat seama.
Troncaneala ..bataie metalica ...eate ca si cum o.piesa loveste in alta piese ...adica metal pe metal
Cristi17
25 Dec 2017, 23:35
Salut CCIP, am citit si eu cele descrise de tine.Pe mine nu ma uimeste acel zgomot metalic pe care il ai la roata...ci toate "operatiile" aduse masinii...gen: "am desfacut un surub care prinde bordul de caroserie ....si astfel vibratiile din caroserie nu se mai transmit in bord.
Fetele de usa ...zornaie cand dai drumul normal.la muzica....fara bass puternic.....dar le am bagat niste cartonse pt a mai atenua zornaiala."
Nu te inteleg sincer....daca tot zici ca ai fost cu masina la garantie de ce nu ai rezolvat si problemele de mai sus tot in service? In sfarsit....cunosti tu mai bine cum se rezolva problemele legate de zgomote din cate vad...Poate daca aplici din metodele de mai sus si la roata (mai desfaci un surub...mai bagi niste cartonase) o rezolvi si pe asta si nu mai stai cate 3 zile prin service.Bafta.
adrianovici_2006
26 Dec 2017, 08:08
Salut CCIP,
Raman pe mai departe consecvent ideii ca PIVOTUL Inferior este de vina!
Am trecut de 30000km si totul este ok!
Da asa este ar trebui sa le pun masina in brate si sa rezolve problemele dar nu ai cu cine vorbi .
Oamenii din service nu aud ...nu vad ...nu li se pare nimic anormal .....orice reclamatie ...sesizare le aduci cu greu ii convingi sa se puna pe treaba
Fug de tine prin service ....se fac ca sunt foarte ocupati .....devin nervosi si iraschibili ....
Daca ma puteti ajuta sau daca cunoasteti pe cineva la Renault ROmania chiar mi ar prinde bine.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Eu oricum am o istorie frumoasa cu service ul APAN ....am avut un Fluence si la 52 000 km si 2 ani de exploatare m-ma dus sa schimb parbrizul si sa vopsesc spoilerul si cupola pt ca aveau niste ciupituri ....
Masina a stat 1 luna de zile in service ......atat le a trebuit sa vopseasca cele 2 elemete si sa schimbe parbrizul ......apoi la prima ploaie mai zdravana mi sa umplut masina de apa .....acvariu
Intr un final am reusit sa am o intalnire cu Dl Andreev (patronul) .... care a acceptat sa cumpere Fluence ul ( mai mult barca decat masina) iar eu am platit inca 7000 euro si uite asa mi-am luat (vrand ne vrand ) noul Megane ......si zic eu .....uau ...asta da masina ....
Sincer ... Fluence ul era un fel de Logan mai bunicel dar stiam una si buna
Acum am ajuns in costul de achizitie aproapre de o Skoda Octavia ( si va spun ca am tot avut de la firma mai toate modelele de Skoda ) Masina personala ...folosita de acasa si pana la mall si cateva iesiri prin tara ......si imi zic eu masina asta o sa tina 5 ani fara probleme
Dar de unde Reanult a ajuns la Vechii Greierasi ....sau sa reintors la vechile obiceiuri ....ba zdragane ceva pe aici ...ba troncane ce pe acolo ....doar asa mergand normal pe asfalt .....nu pe camp sau facand curse cu ea ....
Pe Fluence aveam acelasi motor dar tragea de la 1800 rot / min pana la 3200 rot /min
La Megane au mututat cuplul si incepe de 2500 rot/ min ---- 4000 rot /min si acum trebuie sa stai in treapta inferiora daca vrei sa depasesti o masina ....daca te pride la 2000 rot / min si accelerezi sa depasesti ....iti sare inima din piept ....mai mai sa te izbesti de masina din fata ....
Si uite asa inca o bucurie ....conduc un diesel cu un comportament de "benzinara " treapta mica....turatie mare (peste 3000 rot /min) si atunci poti sa fii singur ca depasesti fara se te omori pe tine si pe altii
Explicatia primita ....Megane IV este euro 6 si are mai multe filtre ...deci ii trebuie turatie mai mare pt evacuarea gazelor
Sincer chiar ma gandesc sa o scot la vanzare ....decat sa ma chinui atat cu o masina noua....unde nici placerea condusului numai este ce a fost .....vb din prisma utilizatorului unui Fluence cu acelasi motor ...si aceeasi cai putere ....
Chiar ma asteptam sa fie mai bine numai rau .....
Catalin Nastase
11 Jan 2018, 12:05
Salutare,
Detin si eu un Megane 4 1.5 Dci si am aceeasi problema cu zgomotul dreapta fata descrisa mai sus.
Am fost deja la garantie de 2 ori la Amat Pitesti pentru aceasta problema si mi au fost schimbate bieletele antiruliu dar problema nu a fost rezolvata.
Personal cred ca problema vine de la amortizoare...
Am vb cu o persoana din Bucuresti care are aceeasi problema ............acesta a fost de mai multe ori la service ul Serus facand ca si mine si un test de amortizoare ...totul fiind ok .....
Cei de la Serus nu au reusit sa i dea de cap....
tudor2702
15 Jan 2018, 07:37
QUOTE(CCIP @ 11 Jan 2018, 19:22)
Am vb cu o persoana din Bucuresti care are aceeasi problema ............acesta a fost de mai multe ori la service ul Serus facand ca si mine si un test de amortizoare ...totul fiind ok .....
Cei de la Serus nu au reusit sa i dea de cap....
Tot la Serus, acelasi zgomot, partea stanga fata - imi schimba flansa pe garantie. Constatarea a fost facuta la sfarsitul lunii noiembrie.
ATENTIE la pct.2 G din Regulament!
gcgeorgescu
18 Jan 2018, 15:44
Ma bag si eu ca si posesor de fluence si fost posesor de logan. Diferentee sunt majore si nu se pot face comparatii din punct de vedere tehnic si chiar estetic.
Singurul meu of despre fluence este ca este prea mare si greu de folosit in Bucuresti. Mai mult este si diesel. Deci un megane 4 tce(NU SEDAN) edc este ideal pentru cetateanul roman care face drumuri dese in capitala asta. si care iese la doua week end uri la munte sau la mare.
Sper ca asta sa fie urmatoarea. scuze de off topic.
Sunt de acord ....am avut Fluence ....acum am Megane IV si da .....sunt multe plusuri dar sunt si neplaceri gen :
- Bordul zornarie
- Fetele de usa zornaie cand dai drumul mai tare la muzica si pe anumite portiuni de carosabil
- Telefonul se decontecteaza singur si sunt probleme in functionarea conectivitatii (nu sunt singurul care ma plang)
- Soc mecanic in coloana de directie la trecerea cu viteza mica (usor) peste denivelari ...gen linie de tramvai
- Troncane pe Fata ...astept sa schimb amortizoarele
- Are o directie imprecisa pot spune ca este aceeasi ca pe Fluence ....si nu este la fel de precisa ca la vw sau skoda ....
- Usile nu se inchid bine si nu sunt alineate ....am fost de 2 ori pt a le aranja cat de cat ...acum trebuie sa ma mai duc inca o data deoarece se agata cauciucul usii din fata de cauciucul usii din spate
Eu unul nu mai cumpar in viata mea masina din Seria 1 .....astept facelift ul (pt ca atunci se vor repara multe din problemele constatate dupa lansare).....sau cumperi o masina / model care este pe piata de cel putin 2 ani
Iar Renault cere mult pe Megane .....unul mai bine dotat costa peste 18 000 euro ....si dupa 1 an de utilizare pot spune sincer ca nu este o alegere buna .....
Merita sa cumperi un Megane doar daca il cumperi super ..super bine dotat si la bani mai putini decat un model similar de la concurenta ....doar asa se justifica / merita sa cumperi un Megane
Am avut fluence ....1.5dci Pro am platit 13 000 euro pe el ....adica cat pe ul logan MCV deci stiam una si buna ....ca nu mi am cumparat vreun Porsche dar ......cand sari de 18 000 euro treci deja in liga unor producatori care chiar ofera o masina noua care merge bine cel putin 2 -3 ani si nu una care trebuie sa o duci des in service ....de noua !!!.......
acum nu stiu daca ai observat dar preturile au crescut la toti producatorii si renault ofera un raport pret/dotari destul de bun si in concurenta directa cu multe marci. eu personal cand am cumparat megane nu am gasit in pretul dat pe el ceva asemanator la concurenta.
Da ...da ...si acum stau prin service si incerc sa i dau de cap.......inainte de a implini 1 an de utilizare si 14 000 km parcursi ....
dflorin10
21 Jan 2018, 12:07
Ai avut ghinion . Am patit ceva asemanator la ford , imi batea ceva pe fata cand plecam de ziceai ca se rupe masina . Am mers la toate reprezentatele si service uri multi marca si nimeni nu i-a dat de cap , ajunsesem sa dau tare in ea numai ca sa se rupa si sa pot schimba in sfarsit ceva ...ghinion ca nu s-a rupt si a mers cu bataia respectiva 82 de mii de km pana am vandut masina ( masina luata de noua ) . Acum am fluence si deja am 105 mii km si n-am nici un stres , o verific de 2 ori pe an in reprezentanta , ii fac tot ce trebuie la timp ( sunt mai tipicar cu masina sa zicem ) si nu am nici o problema . Chiar ma batea gandul sa o scot la vanzare ca sa mi iau altceva . A si ca o paranteza mai am 2 loganuri , ambele cu peste 200 mii km la bord ....unu merge de zbarnaie iar celuilalt tre sa ii schimb motorul ( cel care zbarnaie a fost condus doar de mine de nou ) ....ce pot sa zic decat ghinion .
As fi considerat ca am ghinion daca eram singurul care se confrunta cu cateva din problemele enumerate mai sus ...dar nu sunt ...am ramas surpins cand mi a scris o persoana si pe facebook (nu stiu cum de ma gasit) ....si ma intrebat daca eu am reusit sa rezolv problema cu zgomotul de pe fata .......
Cred ca actualul Megane IV berlina ....are cateva ..." hibe " pentru ca este o masina din seria 1 si .....daca ...cred ca Renault le va rezolva pe parcurs pt ca nu sunt ....iesite din comun ...
Eu am scris pe acest forum si pentru ajuta (ghida) persoanele care doresc sa isi cumpere aceasta masina
Unul dintre marile mele "Offf-uri" este acesta : -- Cum de Fluence ul ce l-am avut a mers fara probleme nimic nu tranocanea nimic nu zornaia / scartia si ....cum de o groaza de Loganuri merg bine si nu au aceste probleme ....iar NOUL si INCREDIBILUL MEGANE IV vine la pachet cu "NERVI SI TIMP PIERDUT PRIN SERVICE"
Nu ar fi trebuit ca RETETA Sa fie respecatata.... ca doar nu au pus pe aceasta masina numai piese noi facute special pentru ea .....masina contine o groaza de repere care se folosesc si la alte modele ....tehnologia de fabricatie nu este una folosita doar pentru acest model .....adica cum naiba la Fluence facut tot in TURCIA nu am avut nicio problema si la asta am....si nu doar nu .....
Eu unul simt ceva din Gustul lui Megane 1 ....
Am fost sunat joi 25.01 de cei de la Renault In urma reclamtiei trimise la Vocea Clientului.
Am fost surprins deoarece doamna cu care am vorbit sa declarat total socata de cele povestite de mine deoarece ei numai au nicio o sesizare pe aceasta tema .
Ma intreb sunt singurul care a trimis o reclamatie la ei sau care a fost in service cu masina pentru a rezolva aceasta problema sau joaca teatru doamna de la Renault ?
Catalin Nastase
28 Jan 2018, 19:02
Colegii care au rezolvat deja problema zgomotului pe fata ar putea sa ne indice si noua VIN-ul.
Astfel am putea sa cerem si noi la reprezentanta sa verifice solutia aplicate la voi.
Am facut si eu sesizare la Vocea Clientului...dar ca de obocei toata lumea spune ca este prima data cand aud de o astfel de problema....
rel.trand
2 Feb 2018, 13:44
Am fost astazi la Serus Chiajna cu aceeasi problema - zgomot punte fata la denivelari, la temperaturi scazute.
Oamenii au constatat la un drive-test zgomotul, insa la verificarea amanuntita (am asistat si eu) nu a reiesit nimik in neregula. Am facut inclusiv test de amortizoare.
Intr-un final, conform celor din service, la modelul acesta (sedan) sunt probleme reclamate de multi utilizatori - zgomote punte fata la temperaturi scazute, care, conform producatorului, ar proveni de la niste bucse de la amortizoare care "se blocheaza". Solutia producatorului - se ung acele bucse cu un lubrifiant special, insa procedeul presupune demontarea ansamblului amortizor.
Nu aveau pe stoc solutia respectiva, asa ca m-au programat sapt. viitoare pentru aceasta operatiune.
Sa vedem ce-o fii...o sa va tin la curent.
gerula2006
2 Feb 2018, 18:27
Cam carpeala soluția dată. Dece nu se schimbă bucsele cu unele care "țin" la frig?
Mai bine dădeau cu WD 40....
Catalin Nastase
3 Feb 2018, 11:20
In acest caz in momentul in care vehiculul este ridicat pe elevator se ,,descarca" suspensia si din aceasta cauza zgomotul nu se va mai auzio scurta perioada (gen 10..15 Km).
Daca problema bine de la amortizoare se poate rezolva doar prin schimbare de amortizor.
Solutii ca si cea listata mai sus cu ungere cu lubrifianti speciali vor avea doar efect temporar.Nu cred ca ati fi dispusi sa mergeti la service din 10k Km in de 10k Km se repetati operatiunea.
In cazul meu acest zgomot a aparut cam la 6000 de Km si se auzea chiar daca afara era cald(luna august ....30 grade Celsius).
rel.trand
3 Feb 2018, 12:33
De acord ca este "doar o carpeala" dar din pacate asta este urmatorul pas pe care il recomanda ei. In mod normal ar trebui schimbate dar cert nu le convine, prefera sa mai traga de timp asa poate renunta omul. Schimbarea piesei cred ca este luata in calcul ca ultima solutie, si atat timp cat iti ofera diverse solutii intermediare, nu prea ai cum sa-i obligi. Pas cu pas... si cu rabdare, pana iese din garantie 😁
Va recomand sa trimiteti o reclamatie la Vocea Clientului in care sa solicitati inlocuirea celor 2 amortizoare fata .....nu consider ca este normal ca la o masina noua ce prezinta defecte de fabricatie sa fie unse diferite componente doar pentru a acoperiri problemele lor.......
attidenes
20 Feb 2018, 21:43
Si eu am aceeasi bataie pe stanga fata si am doar 7000 km dar la mine se aude si daca este cald afara.Am fost de doua ori in service, au verificat daca totul este strans dar bataia persista.Eu cred ca va mai dura pana va gasi producatorul o solutie.
Am înlocuit astazi ambele amortizoare plus flansele....... Am asistat la schimbarea acestora....
Concluzia....... Pe denivelările mici numai trancane....... Dar pe denivelările mai accentuate tot trancane..... Deci nu de la amortizoare sau flanșe este Buba..
rel.trand
23 Feb 2018, 09:22
QUOTE(rel.trand @ 3 Feb 2018, 12:33)
De acord ca este "doar o carpeala" dar din pacate asta este urmatorul pas pe care il recomanda ei. In mod normal ar trebui schimbate dar cert nu le convine, prefera sa mai traga de timp asa poate renunta omul. Schimbarea piesei cred ca este luata in calcul ca ultima solutie, si atat timp cat iti ofera diverse solutii intermediare, nu prea ai cum sa-i obligi. Pas cu pas... si cu rabdare, pana iese din garantie 😁
Am fost la service, s-a executat operatiunea de "ungere" a bucselor si zgomotul s-a atenuat intr-adevar, insa nu a disparut. Baietii din service au constatat si au decis schimbarea flanselor si amortizoarelor, s-a facut comanda si acum astept sosirea pieselor.
QUOTE(adrianovici_2006 @ 26 Dec 2017, 08:08)
Salut CCIP,
Raman pe mai departe consecvent ideii ca PIVOTUL Inferior este de vina!
Am trecut de 30000km si totul este ok!
Chiar nu stiam ca M4 are 2 pivoti pe o singura parte.
adrianovici_2006
23 Feb 2018, 18:41
QUOTE(exe @ 23 Feb 2018, 15:24)
Chiar nu stiam ca M4 are 2 pivoti pe o singura parte.
Asta e chiar tare!....masinile au 2 pivoti de zeci de ani!
dupa cum am precizat eu am inlocuit amortizoarele + flansele ....degeaba ....
pe denivelari ....la temperaturi scazute .....masina troncane ...metal pe metal
QUOTE(adrianovici_2006 @ 23 Feb 2018, 18:41)
Asta e chiar tare!....masinile au 2 pivoti de zeci de ani!
Da. Stiu altceva si-ti arat si tie sa mai afli si tu noutati. Rugamintea este sa-mi indici cei 2 pivoti pe aceeasi parte (inferior si superior cum avea batrana dacie 1300) la setul de articulatii pentru M2. Multumesc.
espacern
24 Feb 2018, 10:04
Sa ramanem totusi ontopic....nu?
Perfect de acord, dar sa nu-i informam gresit pe necunoscatori cu afirmatii nedocumentate si cred ca trebuie atrasa atentia asupra informatiilor eronate atunci cand suntem siguri. Cat despre ,,bataia metalica'' cu, care se confrunta colegul si eu suspectez tot pivotul avand o experienta similara .La controlul de rampa nu avea nici un joc, dar la denivelari mai ales in viraj, batea. Dar poate este alta cauza.
adrianovici_2006
24 Feb 2018, 18:49
QUOTE(exe @ 23 Feb 2018, 23:04)
Da. Stiu altceva si-ti arat si tie sa mai afli si tu noutati. Rugamintea este sa-mi indici cei 2 pivoti pe aceeasi parte (inferior si superior cum avea batrana dacie 1300) la setul de articulatii pentru M2. Multumesc.
Daca ma pui sa-ti traduc poza sunt nevoit sa-ti spun ca pisele de acolo nu au legatura decat prin asociere cu M4...acolo avem Kit brate suspensie fata Renault Megane III!...iar pivotul inferior se poate observa foarte bine in capatul de sus al bratelor!.....imaginile de jos prezinta elemente ale sistemului de directie...bucse, tije, bielete,capete de bara!
Pivotul superior este evident la partea superioara a suspensiei si nu este prins pe bratul din imagini!
Ai spus ca toate masinile au doi pivoti pe o parte. Unde este pivotul celalalt. Nicaieri....pentru ca nu exista. O singura data in anii in care ai avut M2, daca aruncai o privire asupra ansamblului fata la un control de rampa, stiai despre ce discutam. La viraj fuzeta se misca impreuna ca amortizorul, de asta avem rulment in capul amortizorului si nu mai este nevoie de pivot superior asa cum avea vechea Dacie. Este doar un singur pivot pe o parte, cel putin la Megane (2,3..nu stiu 4, dar nu cred sa vina cu 2). Vad ca nu am succes sa-i explic. Poate reuseste un alt coleg.Imi asum off topic, dar am considerat necesar sa atrag atentia asupra ,,vorbelor goale".
Catalin Nastase
26 Feb 2018, 08:24
Mi au schimbat si mie de flansele si rulmentii de la amortizoare dar nu s-a rezolvat problema.
problema este in Service ul Renault unde oamenii buni au plecat iar in locul lor au venit niste "copii" neexperimentati si astfel orice mica problema se transforma intr o tragedie foarte greu de rezolvat.
Sunt ferm convins daca ma voi duce intr un service unde cu adevarat se repara masini ...aceasta problema o voi rezolva ....dar am zis sa ma bucur de asa zisa Garantie #Renault care pana acum nu a facut altceva decat sa imi lase un gust amar (numai neplaceri)
QUOTE(Catalin Nastase @ 26 Feb 2018, 08:24)
Mi au schimbat si mie de flansele si rulmentii de la amortizoare dar nu s-a rezolvat problema.
Sunt convins ca ai o stare de neliniste !
.....da ......plus mahnirea ca am platit pentru o masina noua si aveam asteptari ca in urma unei exploatari normale .....masina sa nu ma deranjeze cel putin 3 ani .....dar am ajuns in service la fel ca si cum as avea un SH .........iar oameni de acolo sunt slabi si nepregatiti.........
piratu72
9 Mar 2018, 19:08
buna, am un megane 4 sedan motorizare 1.5 dci de 110 CP. si avea un zgomot in partea stanga fata desi avea numai 23000 km.
dupa doua drumuri la service unde mi-au schimbat ambele bielete antiroliu, au identificat ca tamponul de la lonjeronul stanga era strans gresit fata de cel din dreapta si slabind surubul s-a remediat problema cu troncanitul la denivelari.
Multumesc mult ....maine am programare pentru a schimba bratele fata si cu aceasta ocazie am sa le transmit aceasta informatie
QUOTE(CCIP @ 12 Mar 2018, 10:53)
Multumesc mult ....maine am programare pentru a schimba bratele fata si cu aceasta ocazie am sa le transmit aceasta informatie
Ceva noutati, imbunatatiri, dupa schimbarea basculelor ? Sper sa nu vorbesc intr-un ceas rau, dar parca am pe dreapta un zgomot gen ecou la caderea rotilor intr-o denivelare din asfalt. Nu zgomot metalic. Sa faca zgomot bucsile de la bara de torsiune sau lucratul amortizorului ? Sau mintea mea !
am schimbat bara stabilizatoare...... sa vedem când se mai răcește dacă troncane
Sa inteleg ca bucsile sunt turnate pe bara ? Sau ma insel ?
Doamne ce porcarie ordinara. Pentru 2 cauciucuri sa dai o gramada de bani pe un fier. Si cum dracu sa mai cumperi de la ei dupa ce iese din garantie si sa nu mergi in alta parte cu toate ca nu sunt adeptul acestei proceduri.
Asa este..... Dar stai sa vedem dacă după
Înlocuirea Biletelor
Amortizoarelor plus flansele acestora
Bara Stabilizatoare cu bucsele aferente
se va schimba ceva sau va continua sa troncane ca înainte
Aici este marea dilema
Pe lângă cele de mai sus astept sa vina și ormanentele de la ușile din fata.... pt ca sau deprins cele originale
Am văzut ca am și apa în triple de câteva zile și numai dispare..... s ar putea sa le înlocuiesc și pe acestea.
Mansonul de la schimbător.... l am schimbat pt ca sa tăiat / distrus....
tatimeu
17 Mar 2018, 19:41
ceea ce a scris colegul nostru piratul
eu nu pot sa confirm dar am facut azi revizia si mesterul dupa ce i-am spus ce probleme semnaleaza unii colegi pe forum si i-am spus ce solutie s-a gasit (sper ca cea buna) mi-a spus ca este posibil ca acel montaj gresit sa fie problema. In mare din ce am inteles eu exista acolo un ghidaj pentru acel surub. daca nu e pozitionat corect in acel ghidaj surubul loveste intr-o tabla care posibil sa fie indoita, fortata iar la cele mai mici denivelari sa loveasca lonjeron sau ce stiu eu ...ceva acolo si de aici sunetele.
Eu spun in cuvintele mele ceea ce am inteles de la mecanic
cat e adevar sau....nu stiu
Eu am stat lângă mașina când sa demontat aproape toată partea fata.... ne am uitat împreună cu mecanici de la service dar nu este nici o defecțiune de montaj în aceea zona de aceea i am trimis un mesaj domnului care a spus ca a rezolvat problema rugandul sa îmi lase un nr de mobil pt a discuta cu el.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.