Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane Sport Tourer 1.2 Tce GT Line 2014
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Bogeyman
Am achizitionat masina din titlu pe 6 dec. Prima inmatriculare pe 9 decembrie 2014. Avea 66.499 km si tot ce ne doream (eu si jumatatea mai buna), adica motor benzina (turbo a fost bonus), piele, cutie automata si trapa, si cate ceva in plus. Singurul aspect negativ pe care l-am observat pana acum sunt greierasii din usi sau din stalpi, inca nu am reusit sa-mi dau seama unde se aud. Sper sa gasesc cauza acestora. In rest, in cateva sute de km, impresiile sunt bune, se misca decent, arata foarte bine, pana acum ma declar multumit de alegere. Deocamdata echipata cu anvelope de iarna bune.
Am incercat sa pun si cateva poze, dar nu am reusit. Mai incerc blush.gif
[attachmentid=1628077385] [attachmentid=1628077389]
wolfin
pt poze ...ataseaza cu rezolutie mai mica

sa te bucuri de ea
solidconvert
S o stapanesti sanatos!
Bogeyman
Multumesc. Se pare ca m-am prins cum se pun pozele.

[attachmentid=1628077408] [attachmentid=1628077409]
[attachmentid=1628077410]
number of the beast 243.gif [attachmentid=1628077411]
74r12
Mijto agregatu'
S-o stapaniti sanatosi!
Ce nivel de echipare e?
Pt. greerasii din usi vezi aci: http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=294...dpost&p=4522492
N-ar strica sa ungi si chederele cu o solutie speciala acu' in prag de iarna , ceva de genu': https://www.dedeman.ro/ro/solutie-intretine...75-ml/p/1032399
Bogeyman
Merci, 74R12. O sa tin seama de sugestii, dar daca e de umblat in usi, o sa mai aiba de asteptat. Nu prea imi dau seama, uneori mi se pare ca se aude in usi, alteori in stalpi.
Nu stiu ce nivel de echipare e si nu stiu nici unde sa ma uit ca sa verific laugh.gif
Gill_ro
GTLine ...
Bogeyman
Echiparea GT Line nu vine cu scaune incalzite reglabile electric? Sau e o optiune pe care o poti alege sau nu in cadrul echiparii/pachetului?
silvanu96
Era optional.
Apropos de greieri, sa stii ca si culoarea masinii influenteaza acest lucru.
S-o stapanesti sanatos! Ai un motoras interesant sub capota.
Bogeyman
QUOTE(silvanu96 @ 14 Dec 2017, 11:52)
Apropos de greieri, sa stii ca si culoarea masinii influenteaza acest lucru.
S-o stapanesti sanatos! Ai un motoras interesant sub capota.
*



Multumesc.
Oricum, m-am orientat binisor. Am inteles ca pe alte culori e si mai grav (alb-gandaci de bucatarie, albastru-furnici etc.).
Aseara nu mai puteam vorbi la maini libere pe telefon. Adica se ducea apelul, se oprea radio, raspundeam, dar nu se auzea nimic. S-a rezolvat cu o revalidare la conectare bluetooth.
silvanu96
Chestii normale, sa nu fie viata plictisitoare.
Cum vede noapte lupele alea, in comparatie cu oglinzile ? Sunt multi care se plang de lupele cu halogen.

15 Dec 2017, 09:54:
Sunt cu xenon?
Bogeyman
Da.
Dupa cateva drumuri scurte prin oras, consum mediu 14,3 l/100 rolleyes.gif Poate ar fi trebuit sa ma orientez catre un TDI de 3 litri wink.gif
MuciX
Cat sa consume cand din 45 de minute pe drum 34 le stai?
solidconvert
QUOTE(silvanu96 @ 15 Dec 2017, 09:53)
Sunt cu xenon?
*




QUOTE(Bogeyman @ 18 Dec 2017, 09:16)
Da.
*



Eu stiam ca pe facelift nu s a mai montat xenon... masina din cate imi amintesc are rotita care regleaza lumina farurilor pe inaltime. Cum este pana la urma? Intreb pentru ca io xenon cu rotita de reglaj n am vazut niciodata! blink.gif
Sau are xenon after market?
St
Parca CLIO 4 2017 avea rotita si Xenon sau rotita si LED.
solidconvert
Lasa Clio 4 2017... La Megane 3 facelift a fost un intreg scandal tocmai pentru faptul ca au renuntat la xenon.
Pana la urma cum este initiator cu xenonu' ca sunt tare curios?
AndreiMR
QUOTE(St @ 19 Dec 2017, 19:22)
Parca CLIO 4 2017 avea rotita si Xenon sau rotita si LED.
*



La Clio 4 au reglaj manual si LED. Pentru Xenon de 25w nu e obligatoriu auto leveling, deci ai rotita...dar nu cred ca a existat asa ceva pe vreun Renault.
Bogeyman
Aveam impresia ca alea care au spalatoare de faruri au si xenon, dar se pare ca sunt cu lupa.
Se regleaza la rotita. Singurul drum mai lung noaptea (A1) l-am facut dupa ce am luat-o. Se vede bine, nu simt nevoia deocamdata sa le schimb cu ceva mai bun. Inca ne obisnuim cu masina, trebuie sa mai citesc de prin carte, dar e lipsa de timp.
Aseara nu mai aveam navigatie ("nu au fost gasite harti pentru incarcare"). Iesise cardul SD din slot blush.gif
solidconvert
Cum se misca masina cu motorul asta? Imi pare micut motorul chiar daca are turbina.

Bogeyman
Meh, ce sa zic...pare micut si chiar e la cilindree. 1.6 si 130 de cai nu mai suna asa micut, nu? smile.gif
O sa-mi fac o idee la drumuri lungi, in oras nu prea ma dau la ea, nici nu prea ai unde. Nu-mi trebe prea multi cai sub talpa ca sa ma simt bine, ma axez mai mult pe confort. Vin de pe Fluence, 1.6 aspirat de 110 cai, care nu m-a dezamagit deloc, niciodata si cu care inca imi place la nebunie sa merg si acum. Depinde ce-ti doresti de la masina.
solidconvert
Comparativ intre 1.6 aspirat de pe Fluence si 1.2 Turbo pe Meganul asta care ti se pare ca se misca mai bine?

L.E.: mie si 1.6 le meu de 130 cp dci tot micut mi se pare... l am impins la 150 si pare mai ok acum dar tot mic ramane la cc smile.gif
Bogeyman
Fluence se misca bine mai sus in ture, am facut multe drumuri lungi cu el si s-a descurcat de minune de fiecare data. Cu Megane, dupa cum am zis, inca n-am facut drumuri afara, cu exceptia celui de intoarcere dupa ce l-am cumparat si atunci am fost mai ocupat sa ma tin dupa nevasta-mea (care conducea Fluence-ul) care isi luase pantoful drept cu talpa de plumb.
Am facut de cateva ori kick-down si imi place cum raspunde, desigur, pentru caii pe care ii are.
In alta ordine de idei, azi dimineata am pornit Fluence-ul dupa vreo 2 saptamani de pauza si dupa pornire mi s-a aprins infamul motoras galben, a clipit cam 30 de secunde, apoi s-a stins huh.gif Care o fi cauza?
Bogeyman
Credinciosul Fluence probabil simte ca va pleca in curand de la noi. Indicatorul de temperatura motor ramane nemiscat dupa ce se incalzeste motorul. Suspectez sonda de temperatura. Imi puteti da un cod piesa sau localizarea acesteia?
Bogeyman
Pe ultimii 200 km am obtinut un consum mediu de 6,7 l/100 si o viteza medie de 80 km/h, ceea ce zic eu ca nu e prea rau. Ajunge usor la 130-140 km/h, dar n-as putea spune ca este insonorizata perfect. Probabil si barele de pe plafon "ajuta" la zgomot dar, una peste alta, sunt incantat de felul in care se comporta.
Am constatat ca am un bec ars la numarul spate, l-am inlocuit, fara succes. De fapt, soclul metalic in care intra becul a ruginit si s-a rupt o clema, deci trebuie sa inlocuiesc toata piesa.
Bogeyman
La viteza de croaziera legala pe autostrada, consum intre 6,7 si 7,5 l/100. Ma declar multumit.
Becul de la numar si-a revenit, probabil am deranjat vreun contact pe acolo si acum se aprinde huh.gif
Bogeyman
QUOTE
Credinciosul Fluence probabil simte ca va pleca in curand de la noi. Indicatorul de temperatura motor ramane nemiscat dupa ce se incalzeste motorul. Suspectez sonda de temperatura. Imi puteti da un cod piesa sau localizarea acesteia?


La service mi s-a spus ca este senzorul de temperatura antigel si e vreo 300 de lei cu tot cu manopera. Nu e reprezentanta, ci un service la care am mai fost si am fost multumit de fiecare data. Masina e ca si vanduta, dar n-as vrea s-o dau cu probleme cunoscute. Oare sa caut eu piesa respectiva sau diferenta de bani ar fi nesemnificativa?
Mentionez ca nu s-a schimbat in nici un fel comportamentul motorului sau al accesoriilor, nu se aprind becuri in bord etc. de cand am constatat ca nu mai indica temperatura (de fapt, indica, se urca la jumatate unde trebuie sa stea dar "cade" dupa foarte putin timp, ca si cum motorul e rece).
einstein1984
se duce naibii motorul daca crede mereu ca e rece. Cauti piesa pe epiesa au autokarma si e 20 d eminute sa o schimbe si niste antigem.
Bogeyman
Luni se rezolva.
Bogeyman
Am schimbat ieri senzorul respectiv (sotia, de fapt, ca eu sunt cu programul de sclav la firma). A plecat de acolo, s-a plimbat cu masina incolo-incoace, temperatura nici gand sa se ridice. S-a intors la service, au conectat laptopul si au plecat. Pe tester, temperatura creste, la bord-pauza. Explicatia a fost ca, la Fluence fiind un indicator din 2 blocuri (nu stiu cum sa zic altfel), in momentul in care scade putin sub 90, cade tot blocul respectiv pana jos. Mi se pare ciudat, ca sa nu zic ca nu cred. Pana acum n-a facut asa, nici la -20 de grade. Astazi am venit pana la munca, vreo 12-13 km, nu s-a mai ridicat deloc. Deloc. A ramas jos. Sunt perplex blink.gif
solidconvert
Explicatia lor este plauzibila cand sunt -20 grade... am observat si eu la fostul megane 3. La tine in schimb, cred ca ai alta problema. La ce temperaturi sunt acum ar trebui sa indice normal.
Bogeyman
Sa fie oare ceasul din bord? Termostatul cred ca iese din discutie, caldura baga dupa 2 km de la pornire.
Bogeyman
Saptamana trecuta am terminat cu Fluence-ul (scos de la taxe, deja inmatriculat de noul proprietar) si de azi avem numere si acte noi pe Megane. Aveam programare marti 13 popa.gif, dar am avut luni treaba prin zona, ne-am miscat rapid cu actele si am rezolvat-o. De-acu' inainte, apa, paie si bataie.
bgdrenault
de rezolvat ai rezolvat-o sau ramane noul proprietar?
Bogeyman
QUOTE
de rezolvat ai rezolvat-o sau ramane noul proprietar?


huh? huh.gif
Flatron
Probabil se referã la problema aia ce-o avea Fluence-ul (nu mai rețin exact care și nu mai stau sã caut acum).
bgdrenault
exact, la acea problema ma refeream.
Bogeyman
I-am spus noului proprietar despre problema. Am recuperat si vechiul senzor, nu cred ca acolo era buba. Oricum tin legatura cu el. Si eu sunt curios.
Acum o saptamana am alimentat de la Lukoil. Astazi mi-a clipit motorasul de 2 ori in trafic timp de 30 de secunde. Bad fuel, I guess. Prima oara cand se intampla in 2 luni si singura oara cand am bagat benzina de acolo. Deci, bye bye Lukoil.
bgdrenault
Nu pot spune cu certitudine, dar am alimentat si eu vreo 6 luni pe la Lukoil momit de acea promotie ectosport duminica.Rezultatul a fost murdarirea clapetei, necesar curatare, costuri 80 de lei.
A, si o baterie noua, ca netul spunea ca la aprinderea esp-ului primul lucru este bateria defecta. Si cum avea 6,5 ani a fost schimbata.
Acum nu pot spune cu certitudine daca benzina lukoil a determinat murdarirea clapetei(la 92000 de km era prima curatare), dar ramane o posibilitate. Evit Lukoli de atunci.
einstein1984
ce treaba are clapeta cu benzina? Injectoarele sunt vreo 400 mm mai in aval fata de clapeta.
MuciX
Ei, doar nu o fi aerul curat de romanica de vina. Sau DPF-urile scoase de ciuneri.
Bogeyman
Trebuie sa achizitionez in curand niste jante de vara pe 17''. Exista ceva dedicat pentru GTLine? Stiu ca Celsium pe care le am acum vin din fabrica pe echiparea asta. Alte modele de jante si dimensiuni pentru GTLine care sunt?
silvanu96
5x114,3; 7-7,5J; Et-40-47; gaura minima 66,1.
Piata e plina .
Bogeyman
@silvanu Merci pt info.
Daca nu ma insel, din ce am citit p-aici, eu am cutia 6DCT250 cu ambreiaje uscate. M-am uitat prin cartile pe care le-am primit cu masina, dar n-am gasit nimic referitor la intretinerea cutiei (i.e. schimb ulei si altele, dupa caz). Din carnetul de service reiese ca nu s-a umblat pe acolo. Am un pic peste 68k km. Ar trebui sa fac ceva in sensul asta?
silvanu96
Nu se specifica nimic de intretinerea ei , de aceea multi colegi spun ca nu se umbla la ea.
Dar nu cred ca se supara daca o data la 5 ani ii dai si tu ulei proaspat.
Bogeyman
Jante cu ET 49 nu sunt bune, doar 40-47?

8 Mar 2018, 08:45:
De 2 zile, "imposibil de conectat la R Link". Am repornit telefonul, am dezactivat bluetooth si l-am revalidat, degeaba. Cred ca trebuie sa ajung in reprezentanta pentru update de soft.
silvanu96
Merge si 49. Vezi sa nu fie convexe ca sunt urate.
Bogeyman
Ma uit de ceva vreme dupa o masina de oras, ceva mic cu motor de 1-1,2 litri, 2 sau 4 usi (dar 4 locuri), consum de 5-6%, in jur de 3.000 EUR. Adica gen 107, C1, Twingo, Ypsilon, Ibiza, Polo, Lupo, A Klasse, Corsa, Clio, Micra, Swift, Fiesta si lista ramane deschisa. Ceva sugestii/pareri?
cj98czh
5-6% ... in ce oras ... ca strict in Cluj, centru si aglomeratie Clio ia cam 8-9% ... la 900 cmc ..
Bogeyman
In frumosul oras Bucuresti, ca io am niste ore de dus si intors la/de la munca asa, mai ciudate.
AndreiMR
5-6 in Bucuresti vezi doar la Yaris hibrid, daca vrei benzinara. Daca vrei diesel, eu la Clio dci aveam cam 6.5-7 in Bucuresti...condus normal, nu economic, nu agresiv. Polo 1.4 TDI lua cam cu jumatate de litru mai putin. La Mazda 2 din semnatura, care s-ar incadra in cerintele tale de categorie si pret, cam 8.5-9 doar in Bucuresti, in aceleasi conditii, la ore destul de aglomerate. Strict pentru consum redus, probabil un Lupo 3L ar fi cel mai indicat, desi in rest e un cotet de masina si nici fiabila nu prea e.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.