Bogeyman
12 Dec 2017, 09:51
Am achizitionat masina din titlu pe 6 dec. Prima inmatriculare pe 9 decembrie 2014. Avea 66.499 km si tot ce ne doream (eu si jumatatea mai buna), adica motor benzina (turbo a fost bonus), piele, cutie automata si trapa, si cate ceva in plus. Singurul aspect negativ pe care l-am observat pana acum sunt greierasii din usi sau din stalpi, inca nu am reusit sa-mi dau seama unde se aud. Sper sa gasesc cauza acestora. In rest, in cateva sute de km, impresiile sunt bune, se misca decent, arata foarte bine, pana acum ma declar multumit de alegere. Deocamdata echipata cu anvelope de iarna bune.
Am incercat sa pun si cateva poze, dar nu am reusit. Mai incerc
[attachmentid=1628077385] [attachmentid=1628077389]
wolfin
12 Dec 2017, 09:56
pt poze ...ataseaza cu rezolutie mai mica
sa te bucuri de ea
solidconvert
12 Dec 2017, 10:25
S o stapanesti sanatos!
Bogeyman
12 Dec 2017, 12:17
Multumesc. Se pare ca m-am prins cum se pun pozele.
[attachmentid=1628077408] [attachmentid=1628077409]
[attachmentid=1628077410]
number of the beast
[attachmentid=1628077411]
Mijto agregatu'
S-o stapaniti sanatosi!
Ce nivel de echipare e?
Pt. greerasii din usi vezi aci:
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=294...dpost&p=4522492N-ar strica sa ungi si chederele cu o solutie speciala acu' in prag de iarna , ceva de genu':
https://www.dedeman.ro/ro/solutie-intretine...75-ml/p/1032399
Bogeyman
12 Dec 2017, 15:30
Merci, 74R12. O sa tin seama de sugestii, dar daca e de umblat in usi, o sa mai aiba de asteptat. Nu prea imi dau seama, uneori mi se pare ca se aude in usi, alteori in stalpi.
Nu stiu ce nivel de echipare e si nu stiu nici unde sa ma uit ca sa verific
Gill_ro
12 Dec 2017, 21:14
GTLine ...
Bogeyman
13 Dec 2017, 10:10
Echiparea GT Line nu vine cu scaune incalzite reglabile electric? Sau e o optiune pe care o poti alege sau nu in cadrul echiparii/pachetului?
silvanu96
14 Dec 2017, 11:52
Era optional.
Apropos de greieri, sa stii ca si culoarea masinii influenteaza acest lucru.
S-o stapanesti sanatos! Ai un motoras interesant sub capota.
Bogeyman
15 Dec 2017, 09:19
QUOTE(silvanu96 @ 14 Dec 2017, 11:52)
Apropos de greieri, sa stii ca si culoarea masinii influenteaza acest lucru.
S-o stapanesti sanatos! Ai un motoras interesant sub capota.
Multumesc.
Oricum, m-am orientat binisor. Am inteles ca pe alte culori e si mai grav (alb-gandaci de bucatarie, albastru-furnici etc.).
Aseara nu mai puteam vorbi la maini libere pe telefon. Adica se ducea apelul, se oprea radio, raspundeam, dar nu se auzea nimic. S-a rezolvat cu o revalidare la conectare bluetooth.
silvanu96
15 Dec 2017, 09:53
Chestii normale, sa nu fie viata plictisitoare.
Cum vede noapte lupele alea, in comparatie cu oglinzile ? Sunt multi care se plang de lupele cu halogen.
15 Dec 2017, 09:54:
Sunt cu xenon?
Bogeyman
18 Dec 2017, 09:16
Da.
Dupa cateva drumuri scurte prin oras, consum mediu 14,3 l/100
Poate ar fi trebuit sa ma orientez catre un TDI de 3 litri
Cat sa consume cand din 45 de minute pe drum 34 le stai?
solidconvert
19 Dec 2017, 16:04
QUOTE(silvanu96 @ 15 Dec 2017, 09:53)
QUOTE(Bogeyman @ 18 Dec 2017, 09:16)
Eu stiam ca pe facelift nu s a mai montat xenon... masina din cate imi amintesc are rotita care regleaza lumina farurilor pe inaltime. Cum este pana la urma? Intreb pentru ca io xenon cu rotita de reglaj n am vazut niciodata!
Sau are xenon after market?
Parca CLIO 4 2017 avea rotita si Xenon sau rotita si LED.
solidconvert
20 Dec 2017, 08:31
Lasa Clio 4 2017... La Megane 3 facelift a fost un intreg scandal tocmai pentru faptul ca au renuntat la xenon.
Pana la urma cum este initiator cu xenonu' ca sunt tare curios?
AndreiMR
20 Dec 2017, 08:39
QUOTE(St @ 19 Dec 2017, 19:22)
Parca CLIO 4 2017 avea rotita si Xenon sau rotita si LED.
La Clio 4 au reglaj manual si LED. Pentru Xenon de 25w nu e obligatoriu auto leveling, deci ai rotita...dar nu cred ca a existat asa ceva pe vreun Renault.
Bogeyman
20 Dec 2017, 08:55
Aveam impresia ca alea care au spalatoare de faruri au si xenon, dar se pare ca sunt cu lupa.
Se regleaza la rotita. Singurul drum mai lung noaptea (A1) l-am facut dupa ce am luat-o. Se vede bine, nu simt nevoia deocamdata sa le schimb cu ceva mai bun. Inca ne obisnuim cu masina, trebuie sa mai citesc de prin carte, dar e lipsa de timp.
Aseara nu mai aveam navigatie ("nu au fost gasite harti pentru incarcare"). Iesise cardul SD din slot
solidconvert
20 Dec 2017, 10:34
Cum se misca masina cu motorul asta? Imi pare micut motorul chiar daca are turbina.
Bogeyman
20 Dec 2017, 14:34
Meh, ce sa zic...pare micut si chiar e la cilindree. 1.6 si 130 de cai nu mai suna asa micut, nu?
O sa-mi fac o idee la drumuri lungi, in oras nu prea ma dau la ea, nici nu prea ai unde. Nu-mi trebe prea multi cai sub talpa ca sa ma simt bine, ma axez mai mult pe confort. Vin de pe Fluence, 1.6 aspirat de 110 cai, care nu m-a dezamagit deloc, niciodata si cu care inca imi place la nebunie sa merg si acum. Depinde ce-ti doresti de la masina.
solidconvert
21 Dec 2017, 12:03
Comparativ intre 1.6 aspirat de pe Fluence si 1.2 Turbo pe Meganul asta care ti se pare ca se misca mai bine?
L.E.: mie si 1.6 le meu de 130 cp dci tot micut mi se pare... l am impins la 150 si pare mai ok acum dar tot mic ramane la cc
Bogeyman
21 Dec 2017, 13:58
Fluence se misca bine mai sus in ture, am facut multe drumuri lungi cu el si s-a descurcat de minune de fiecare data. Cu Megane, dupa cum am zis, inca n-am facut drumuri afara, cu exceptia celui de intoarcere dupa ce l-am cumparat si atunci am fost mai ocupat sa ma tin dupa nevasta-mea (care conducea Fluence-ul) care isi luase pantoful drept cu talpa de plumb.
Am facut de cateva ori kick-down si imi place cum raspunde, desigur, pentru caii pe care ii are.
In alta ordine de idei, azi dimineata am pornit Fluence-ul dupa vreo 2 saptamani de pauza si dupa pornire mi s-a aprins infamul motoras galben, a clipit cam 30 de secunde, apoi s-a stins
Care o fi cauza?
Bogeyman
22 Dec 2017, 19:21
Credinciosul Fluence probabil simte ca va pleca in curand de la noi. Indicatorul de temperatura motor ramane nemiscat dupa ce se incalzeste motorul. Suspectez sonda de temperatura. Imi puteti da un cod piesa sau localizarea acesteia?
Bogeyman
29 Dec 2017, 11:05
Pe ultimii 200 km am obtinut un consum mediu de 6,7 l/100 si o viteza medie de 80 km/h, ceea ce zic eu ca nu e prea rau. Ajunge usor la 130-140 km/h, dar n-as putea spune ca este insonorizata perfect. Probabil si barele de pe plafon "ajuta" la zgomot dar, una peste alta, sunt incantat de felul in care se comporta.
Am constatat ca am un bec ars la numarul spate, l-am inlocuit, fara succes. De fapt, soclul metalic in care intra becul a ruginit si s-a rupt o clema, deci trebuie sa inlocuiesc toata piesa.
Bogeyman
8 Jan 2018, 11:06
La viteza de croaziera legala pe autostrada, consum intre 6,7 si 7,5 l/100. Ma declar multumit.
Becul de la numar si-a revenit, probabil am deranjat vreun contact pe acolo si acum se aprinde
Bogeyman
12 Jan 2018, 14:36
QUOTE
Credinciosul Fluence probabil simte ca va pleca in curand de la noi. Indicatorul de temperatura motor ramane nemiscat dupa ce se incalzeste motorul. Suspectez sonda de temperatura. Imi puteti da un cod piesa sau localizarea acesteia?
La service mi s-a spus ca este senzorul de temperatura antigel si e vreo 300 de lei cu tot cu manopera. Nu e reprezentanta, ci un service la care am mai fost si am fost multumit de fiecare data. Masina e ca si vanduta, dar n-as vrea s-o dau cu probleme cunoscute. Oare sa caut eu piesa respectiva sau diferenta de bani ar fi nesemnificativa?
Mentionez ca nu s-a schimbat in nici un fel comportamentul motorului sau al accesoriilor, nu se aprind becuri in bord etc. de cand am constatat ca nu mai indica temperatura (de fapt, indica, se urca la jumatate unde trebuie sa stea dar "cade" dupa foarte putin timp, ca si cum motorul e rece).
einstein1984
12 Jan 2018, 15:54
se duce naibii motorul daca crede mereu ca e rece. Cauti piesa pe epiesa au autokarma si e 20 d eminute sa o schimbe si niste antigem.
Bogeyman
14 Jan 2018, 00:10
Luni se rezolva.
Bogeyman
16 Jan 2018, 09:02
Am schimbat ieri senzorul respectiv (sotia, de fapt, ca eu sunt cu programul de sclav la firma). A plecat de acolo, s-a plimbat cu masina incolo-incoace, temperatura nici gand sa se ridice. S-a intors la service, au conectat laptopul si au plecat. Pe tester, temperatura creste, la bord-pauza. Explicatia a fost ca, la Fluence fiind un indicator din 2 blocuri (nu stiu cum sa zic altfel), in momentul in care scade putin sub 90, cade tot blocul respectiv pana jos. Mi se pare ciudat, ca sa nu zic ca nu cred. Pana acum n-a facut asa, nici la -20 de grade. Astazi am venit pana la munca, vreo 12-13 km, nu s-a mai ridicat deloc. Deloc. A ramas jos. Sunt perplex
solidconvert
18 Jan 2018, 14:09
Explicatia lor este plauzibila cand sunt -20 grade... am observat si eu la fostul megane 3. La tine in schimb, cred ca ai alta problema. La ce temperaturi sunt acum ar trebui sa indice normal.
Bogeyman
20 Jan 2018, 15:18
Sa fie oare ceasul din bord? Termostatul cred ca iese din discutie, caldura baga dupa 2 km de la pornire.
Bogeyman
7 Feb 2018, 08:27
Saptamana trecuta am terminat cu Fluence-ul (scos de la taxe, deja inmatriculat de noul proprietar) si de azi avem numere si acte noi pe Megane. Aveam programare marti 13
, dar am avut luni treaba prin zona, ne-am miscat rapid cu actele si am rezolvat-o. De-acu' inainte, apa, paie si bataie.
bgdrenault
7 Feb 2018, 09:27
de rezolvat ai rezolvat-o sau ramane noul proprietar?
Bogeyman
7 Feb 2018, 14:36
QUOTE
de rezolvat ai rezolvat-o sau ramane noul proprietar?
huh?
Flatron
7 Feb 2018, 18:35
Probabil se referã la problema aia ce-o avea Fluence-ul (nu mai rețin exact care și nu mai stau sã caut acum).
bgdrenault
7 Feb 2018, 18:44
exact, la acea problema ma refeream.
Bogeyman
7 Feb 2018, 18:49
I-am spus noului proprietar despre problema. Am recuperat si vechiul senzor, nu cred ca acolo era buba. Oricum tin legatura cu el. Si eu sunt curios.
Acum o saptamana am alimentat de la Lukoil. Astazi mi-a clipit motorasul de 2 ori in trafic timp de 30 de secunde. Bad fuel, I guess. Prima oara cand se intampla in 2 luni si singura oara cand am bagat benzina de acolo. Deci, bye bye Lukoil.
bgdrenault
7 Feb 2018, 21:29
Nu pot spune cu certitudine, dar am alimentat si eu vreo 6 luni pe la Lukoil momit de acea promotie ectosport duminica.Rezultatul a fost murdarirea clapetei, necesar curatare, costuri 80 de lei.
A, si o baterie noua, ca netul spunea ca la aprinderea esp-ului primul lucru este bateria defecta. Si cum avea 6,5 ani a fost schimbata.
Acum nu pot spune cu certitudine daca benzina lukoil a determinat murdarirea clapetei(la 92000 de km era prima curatare), dar ramane o posibilitate. Evit Lukoli de atunci.
einstein1984
8 Feb 2018, 09:57
ce treaba are clapeta cu benzina? Injectoarele sunt vreo 400 mm mai in aval fata de clapeta.
Ei, doar nu o fi aerul curat de romanica de vina. Sau DPF-urile scoase de ciuneri.
Bogeyman
22 Feb 2018, 09:10
Trebuie sa achizitionez in curand niste jante de vara pe 17''. Exista ceva dedicat pentru GTLine? Stiu ca Celsium pe care le am acum vin din fabrica pe echiparea asta. Alte modele de jante si dimensiuni pentru GTLine care sunt?
silvanu96
22 Feb 2018, 09:43
5x114,3; 7-7,5J; Et-40-47; gaura minima 66,1.
Piata e plina .
Bogeyman
23 Feb 2018, 08:21
@silvanu Merci pt info.
Daca nu ma insel, din ce am citit p-aici, eu am cutia 6DCT250 cu ambreiaje uscate. M-am uitat prin cartile pe care le-am primit cu masina, dar n-am gasit nimic referitor la intretinerea cutiei (i.e. schimb ulei si altele, dupa caz). Din carnetul de service reiese ca nu s-a umblat pe acolo. Am un pic peste 68k km. Ar trebui sa fac ceva in sensul asta?
silvanu96
23 Feb 2018, 09:46
Nu se specifica nimic de intretinerea ei , de aceea multi colegi spun ca nu se umbla la ea.
Dar nu cred ca se supara daca o data la 5 ani ii dai si tu ulei proaspat.
Bogeyman
7 Mar 2018, 22:23
Jante cu ET 49 nu sunt bune, doar 40-47?
8 Mar 2018, 08:45:
De 2 zile, "imposibil de conectat la R Link". Am repornit telefonul, am dezactivat bluetooth si l-am revalidat, degeaba. Cred ca trebuie sa ajung in reprezentanta pentru update de soft.
silvanu96
8 Mar 2018, 14:48
Merge si 49. Vezi sa nu fie convexe ca sunt urate.
Bogeyman
26 Mar 2018, 10:10
Ma uit de ceva vreme dupa o masina de oras, ceva mic cu motor de 1-1,2 litri, 2 sau 4 usi (dar 4 locuri), consum de 5-6%, in jur de 3.000 EUR. Adica gen 107, C1, Twingo, Ypsilon, Ibiza, Polo, Lupo, A Klasse, Corsa, Clio, Micra, Swift, Fiesta si lista ramane deschisa. Ceva sugestii/pareri?
cj98czh
26 Mar 2018, 10:15
5-6% ... in ce oras ... ca strict in Cluj, centru si aglomeratie Clio ia cam 8-9% ... la 900 cmc ..
Bogeyman
26 Mar 2018, 12:57
In frumosul oras Bucuresti, ca io am niste ore de dus si intors la/de la munca asa, mai ciudate.
AndreiMR
26 Mar 2018, 13:28
5-6 in Bucuresti vezi doar la Yaris hibrid, daca vrei benzinara. Daca vrei diesel, eu la Clio dci aveam cam 6.5-7 in Bucuresti...condus normal, nu economic, nu agresiv. Polo 1.4 TDI lua cam cu jumatate de litru mai putin. La Mazda 2 din semnatura, care s-ar incadra in cerintele tale de categorie si pret, cam 8.5-9 doar in Bucuresti, in aceleasi conditii, la ore destul de aglomerate. Strict pentru consum redus, probabil un Lupo 3L ar fi cel mai indicat, desi in rest e un cotet de masina si nici fiabila nu prea e.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.