Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 2016 Citroen C5 Tourer Exclusive
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
Bwwlan
Pentru moment, o sa las doar ASTA aici wink.gif
diesel_power
???
marksman
Probabil Citronel cecinciturer.
Solon
Alt vagon?
hepea
Masina lui Amy Shumer? biggrin.gif
Diac
D-asta vreau si eu. Mai astept un an asa.
MyKe89
Dacă nu greșesc, nu se mai fabrică din iunie.

Însă sunt câteva pe stoc și au reduceri impresionante (ex: 2.0 diesel, 180cp, cutie automată, navi și alte opționale - 22.000 EUR).
Bwwlan
Deci: intai o prezentare pe scurt a utilajului, iar maine o sa vina si expunerea de motive care au stat la baza achizitiei.

Citroen C5 Tourer 2016, varianta Exclusive, BVA, 2.0 HDI 181 CP, Euro 6, la momentul preluarii avea 29.011 km., mai are garantie pana in 10/2018 si ma gandesc sa mai achizitionez doi ani de garantie Citroen Select. Masina a intrat in proprietatea noastra in schimbul a 22.300 Euro, plus 420 Euro un set de gume Nokian WR A4. Ca dotari, e mai simplu sa enumar ce lipseste de pe lista de optionale: pachetul Luxury (piele complet, inclusiv bord, fetele usilor si consola mediana si sistem audio HIFI). In rest, e echipat complet.

Iaca si niste suport vizual:

[attachmentid=1628076274] [attachmentid=1628076275] [attachmentid=1628076276]
[attachmentid=1628076277] [attachmentid=1628076278]

[attachmentid=1628076279] [attachmentid=1628076280] [attachmentid=1628076281]
[attachmentid=1628076282] [attachmentid=1628076283]

[attachmentid=1628076284] [attachmentid=1628076285] [attachmentid=1628076286]
[attachmentid=1628076287] [attachmentid=1628076288]

[attachmentid=1628076289] [attachmentid=1628076290] [attachmentid=1628076291] [attachmentid=1628076292] [attachmentid=1628076293]
b06fcn
Kilometri fara numar...arata foarte bine masina...
Solon
Misto! S-o stapaniti sanatosi! Inteleg ca te-a convins cj-ul sa iti iei vagon. A doua masina luata din germania sapt asta la 23000 eur cu garantie si km putini. Deci se poate sa scapi de gunoaiele de samsari si gunoaiele aduse din autohaua-uri turcesti si rusesti!
speedman
super masinuta! sa o stapaniti fara probleme!
Agrig
Frumos, foarte frumos vaporul!
Sa`l folosesti sanatos si sa te bucuri de el!

Grig
Manuel
Să -ți trăiască franțuzoaica! Foarte frumoasă, într-adevăr!
R19/16v
Curu' o strica smile.gif
Da' daca trebuia sa fie break, best possible choice!
Foarte buna alegere scaunele - cele full leather sunt mai confortabile dar au 0 suport lateral.

Oglinzile exterioare au dimming?
cj98czh
Nu zic decat : No asa da!

Sa te poarte mult si bine fara nici un eveniment!
Bicicleta galbena
Misto, cand te plictisesti pui un fileu pe mijlocul portbagajului si bagi un tenis de camp cu un prieten biggrin.gif





Bwwlan
Multumesc pentru urari peacefingers.gif
@R19/16v: da, au.

Postul asta o sa fie putin mai lung smile.gif asa ca sit back and relax.

De vreun an jucam ping-pong cu ideea ne luam masina da sau nu. Am trecut, cred, prin toate variantele posibile, de la Logan MCV la E-Klasse, probabil tocmai fiindca nu eram hotarati daca ne luam ceva, ce sa ne luam si ce buget alocam. Dupa ce nevasta-mea mi-a facut scandal ca ea nu vrea Logan/Sandero, cumva decizia parea sa se indrepte spre Mazda CX5. Am facut drive test, aveam 20K pusi deoparte de avans si chiar daca 40K pareau multi bani, in conditiile in care, totusi, stam in chirie, am zis ca merita si ca meritam, ca doar nu degeaba muncim. Dupa care ne-am rearanjat prioritatile financiare si am decis, totusi, sa luam o masina mai rationala dpdv fincnciar, undeva pe la 22-25K si fiindca designul de la Mazda ne placea mult, ne-am reorientat spre o Mazda 3 Revolution de 2.2l 150CP.

Discutiile le-am purtat cu dealerul din Cluj, Dl. Pop fiind un om care nu doar ca stie sa se exprime cu subiect si predicat corect acordate, ci mai ales pune intrebari ca sa afle ce vrea clientul. Il recomand cu toata caldura. Fiindca nu aveau un 2.2D la drive test (zicea omul ca din cauza impozitarii cretine care suprataxeaza ilogic motoarele peste 2000 cmc, importul de 2.2D e sub 1% din ce vinde Mazda), am ramas intelesi ca venim in Germania, facem un dt si dupa ce vedem cum se comporta masina, semnam contractul. I-am achitat un avans de 2K Euro (pe care i-am recuperat ulterior) si lucrurile pareau batute in cuie. Dar...

In Germania am condus un Mazda 3 echipat complet, cutie automata, motor 2.2 de 150CP, exact ce voiam. Cu ocazia asta am realizat ca puntea spate e foarte galagioasa la 130+ km/h, ca nu sunt sertare sub scaunele fata, ca scaunul dreapta nu are reglaj electric, ca temperatura aerului conditionat poate fi reglata independent st/dr, nu insa si directia in care sufle si ne-am hotarat ca nu asta e masina noastra.

Cred ca Citroama asta a fost luata avand la baza cele mai ciudate si mai putin obiective criterii: eu voiam neaparat diesel, automata si plafon panoramic (limuzina sau station wagon nu era un criteriu). Deasemenea, nu negru. Alb, gri sau argintiu, fiindca nu am chef sa ma coc vara in ea.
Nevasta-mea voia neaparat sa isi poata regla separat fata de mine directia in care sufla AC-ul, sa isi poata regla complet electric scaunul pasagerului iar masina sa nu aiba peste 200 CP, ca sa nu merg ca nebunul pe autostrada smile.gif

Drept urmare, daca te uiti pe mobile.de dupa o masina noua (2016+), diesel, automata, intre 155 si 200 CP, plafon panoramic, scaune reglabile electric, alb-gri-argintiu, optiunile se restrang considerabil.

Opel Insignia nu am vrut din capul locului, fiindca buza aia de incarcare e lata cat o zi de post si, in plus, cu portbagajul ridicat masina arata sinistru.

Seat/Skoda/VW le-am exclus din start, pur si simplu nu mai pot sa vad bordul ala STAS, tipic VW. Am condus destule, si cu si fara probleme si mi s-a cam acrit de ele. In plus, daca mi se face dor, pot lua oricand orice vreau de la Europcar, de la A6, A4, A3, Passat, Superb pana la Golf, cand merg in deplasare si imi ajunge, nu e neaparat sa detin una.

Peugeot 308 e prea mic.

In cursa ramasesera 508, Talisman si C5. Fiindca 508-ul si C5-ul sunt practic aceeasi masina ambalata diferit si fiindca la 508 singura particularitate sunt farurile full LED, l-am eliminat in favoarea C5-ului pentru care punctau suspensia si scaunele.

Talismanul era o optiune foarte interesanta si sotiei mele i-a placut eleganta limuzinei (break-ul nu ne-a incantat foarte mult) si ne-am gandit la un Initiale Paris, insa se indrepta spre 30K Euro, motiv pentru care a trecut in plan secund.

Prin urmare, am convenit sa ne cautam un C5.

L-am gasit pe asta al nostru la vreo 400+ km. de casa. Discutiile le-am purtat prin mail si/sau telefonic, si ce mi-a placut a fost faptul ca dealerul chiar mi-a dat impresia unui profesionist. Pretul cerut initial a fost 22.500 si mi l-a lasat la 22.300.
Mi s-a parut o reducere cam slabuta, insa am mai primit asa: el s-a ocupat de inmatricularea temporara (numere+asigurare, cam 100 Euro), am primit presuri textile originale noi fata+spate, pachetul de urgenta (2 veste, triunghi, trusa, toate noi), detailing interior/exterior si mi-a platit si masina de inchiriere pana la ei (combustibilul a trebuit sa-l platesc eu),

[attachmentid=1628076310]

plus ca masina avea plinul facut cand am luat-o si TUV facut pe 24.11, valabil 2 ani.
Suplimentar, fiindca masina venea cu gume de vara, ii cerusem dealerului sa imi faca o oferta de gume de iarna cu jante de aliaj. De ce de aliaj, fiindca pe C5 pot pune doar 17"+, asa ca alea de tabla ies automat din discutie. Om cinstit, mi-a zis ca imi poate oferi doar Semperituri +ajnte AM la 950 si ca la gumele premium nu are preturi prea bune. Drept urmare am zis pas, insa l-am intrebat daca ar fi posibil sa comand eu de pe net Nokianuri cu livrare la el si sa imi faca doar montajul. A zis ca fara probleme, deci asa am si facut.

O reducere de 200 de euro poate parea mica, dar daca stau sa ma gandesc ca am mai primit bombonele de 400 de euro + 200 in numerar, mi se pare rezonabila la cata masina am luat de bani astia. Plus o revizie cu schimb de ulei si filtre.

Cealalata ramane la mine fiindca desi e veche si are un nr de kilometri considerabil, tehnic si estetic e impecabila si functioneaza ireprosabil, asa ca n-are rost sa o dau pe bani de Smart TV. Ii fac un TUV si o duc in tara sa am acolo cu ce umbla, ca sa nu frec vagonul prin traficul din Romania. Si mi-e si draga, deci s-a rezolvat smile.gif

LE: a, era sa uit: masina nu e platita smile.gif ne-a dat ala toate cheile, actele, sampania si florile, blabla, va multumim, si zice: ati facut viramentul? Zic: "pai, nu, cum sa platesc in avans o masina pe care n-am vazut-o?" Ala zice: "no, nu-i nimic, uitati contul, faceti luni viramentul, va rog"
Aroganta maxima smile.gif in conditiile in care, cand am luat Polo-ul, aia mi-au cerut dovada platii SI confirmarea contabilitatii lor ca banii le-au intrat in cont dry.gif

Aseara i-am mai luat o protectie pentru bara din spate

[attachmentid=1628076315]

si deflectoare de vant de la ClimAir, cum am si pe aia rosie.
aphophis
sa o stapanesti sanatos. frumoasa masina (ca sedan). Si pacat ca au trantit partea aia argintie pe volan, arata fix ca nuca-n perete. Suspensia e obisnuita?
Solon
Frumos povestit! Din ce am vazut numai masinile europene ofera tot felul de sertarase si gaurele! Avand 2 japoneze diferite am observat asta, ca japonezii nu le au cu sticlele cu cutiile de servetele etc.
Eu zic ca ai primit o reducere ok. Sigur,nu cash la prima strigare. Dar ce ti-a oferit apoi cu tuv revizii si presuri si plin facut zic eu ca au comensat. E o idee si cu citromelul ala sa il tii pt romanica. Doar sa nu se degradeze stand pe loc si ajungi la ea si cand vrei sa pleci cu ea nu porneste. Zic si eu!
AndreiMR
Sa o stapanesti sanatos! E foarte misto masina, clar mai misto decat o Mazda 3 smile.gif
Bwwlan
@apophis: daca era obisnuita n-o luam. Si mie mi se pare ca decorul ala de pe volan e cam ca nuca-n perete acolo.

Clar, sedanul e mai elegant, problema e ca nemtii nu-s prea mari fan sedan. Ce cautasem eu limuzina, am cautat inclusiv in Franta in zona Strasbourg (ca e mai aproape de Jermaniea) si prin Provence (ca acolo sta maica-mea) si n-am gasit de-astea mai tinerele decat la preturi care nu justificau deranjul. Culmea, m-as fi asteptat ca la el acasa sa gasesc preturi mai rezonabile... din contra, is mai scumpe decat in Germania.

@solon: sertare sub scaune aveam la Citroenul ala vechi, la asta lipsesc sad.gif si ce critica as avea la asta nou e lipsa cronica de spatii de depozitare. Pur si simplu nu ai unde pune o cafea to go smile.gif
...iar Citronelul rosu n-o sa stea nemiscat 2-3 luni pana vin data viitoare, mai merg cu el la cumparaturi, tocmai ca sa nu stea complet imobilizat.
tomageorgian
QUOTE(Bwwlan @ 26 Nov 2017, 13:45)

Peugeot 308 e prea mic.

*



Daca te referi la portbagaj sa stii ca e mai mare la 308 sw decat la 508 sw
Bwwlan
OK, insa nu la asta ma refeream, ci la spatiul interior si la ampartament, care influenteaza direct comportamentul si comfortul masinii.
VladSoare
Interiorul mi se pare superb. Mă bucur că încă mai știu să facă volane rotunde, și mai ales că încă mai au treaba cu centrul volanului fix, care-mi place la nebunie. La C4 am impresia că au renunțat la ea; mă bucur că la C5 au păstrat-o.
Bravo, să te bucuri de ea și să faci kilometri fără număr!
Bwwlan
Mulțam smile.gif
La C4 aveau, insa doar la cel contemporan cu C5-ul rosu.
La generatia urmatoare de C4, cea contemporana cu C5-ul argintiu au renuntat la acest gimmick. Nici DS5-ul nu are. Cred ca e o chestie de genul "love it or hate it". Mie imi place ca C5-ul e o masina curajoasa, care se distinge prin individualitate de Passat, Superb, Mondeo, Insignia & Co.
Se simte ca nu e o masina a zilelor noastre, ca nu are Side Assist si nu parcheaza singura, insa asta nu ma deranjeaza, io si-asa nu-s un tech junkie smile.gif
VladSoare
Și mie mi-a plăcut întotdeauna chestia asta la Citroënuri, că-s altfel decît restul lumii. Din păcate azi nu mai sînt chiar atît de "altfel" cum erau pe vremea, să zicem, CX-ului, dar încă mai au ceva al lor, unic. wub.gif

marksman
Jahreswagen rulz! biggrin.gif

Multi kmp fara probleme!
CT-05-DGP
Misto masina dar unde-i pielea de pe bord?
Bwwlan
N-are sad.gif
Optiunea aia e din pachetul Luxury despre care spuneam cateva randuri mai sus ca e singurul care lipseste.
Solon
E jale mare daca n-ai asa ceva???
cj98czh
Roti pe 18"?
Solon
Piele pe bord.
Raduchu
wub.gif

S-o calaresti sanatos multi kmp fara probleme!
R19/16v
19"!!
Bwwlan
Din punctul meu de vedere nu e tragic.

Jante, urmeaza wink.gif

[attachmentid=1628076363]
dan22y
Frumos Citronelul... cati mai multi kmp cu el. Sa va bucurati de ea wink.gif
Bwwlan
@Raduu & dan22y: multumiri cu plecaciune smile.gif
Flatron
Să o stăpânești sănătos și mulți kmp fără probleme!

Mișto jante vrei să-i pui. smile.gif
Bwwlan
Multumesc smile.gif

Sincer, is foarte nehotarat de care jante sa-i pun, ca amandoua modelele imi plac:

Astea... [attachmentid=1628076370] "Adriatique" pe 19"

...sau astea: [attachmentid=1628076371] "Caspienne" pe 18"?
dandobre
modelul nr. 2
Si sa nu uit, sa o stapaniti sanatosi, ai facut o alegere foarte buna.
Bwwlan
@Flatron & dandobre: mulțumesc pentru urări smile.gif

Poate ajung azi sa cobor pana la masina sa mai butonez una-alta sa ma dumiresc de niste setari, ca sambata am ajuns tarziu si ieri am reusit sa trag o tranta pe scari de ma mir cum nu m-am lovit la cap, asa ca fix de masina n-am mai avut chef.
AndreiMR
Si eu zic tot modelul 2. 1 nu mi se pare ca merge asa bine cu liniile masinii
cj98czh
Bwwlan - Daca ai nedumeriri ... suna un prieten smile.gif
Bwwlan
smile.gif poi zi, nu te mai retine smile.gif

Si mie imi plac tot Caspienne si in plus, probabil ca si gumele ar fi ceva mai ieftine. Problema cea mai mare e ca nu se gasesc in stare buna (chiar si uzate-s rare...), iar noi ar fi cam 250 Euro/bucata. Plus gumele, iaca 1500 sad.gif mult, foarte mult...
Oricum, stau cu ochii pe ebay, pana la primavara poate-poate pica ceva.
RZV
Sa aveti noroc de noua shareta. icon_mrgreen.gif

Looks like a real deal....adica la banii dati, dotarile si clasa masinii, nu cred ca gaseai ceva mai bun.

Clar ca e o optiune mult mai OK decat Logan-ul MCV cu care cochetai. blush.gif
cj98czh
QUOTE(Bwwlan @ 27 Nov 2017, 10:43)
smile.gif poi zi, nu te mai retine smile.gif
*



Io as zice da nu pot sa ghicesc ce te nedumereste sau ce anume ai vrea sa stii .. smile.gif
R19/16v
Adriatique noir!
Bwwlan
Pai, in primul rand, as fi curios in ce conditii se activeaza sistemul start-stop. In bord nu e dezactivat, insa cand ajung la semafor si stau cu piciorul pe frana, in bord clipeste de 3 ori un martor verde pe care scrie ECO, in sa motorul nu se opreste. Habar n-am, ca inca nu am citit manualul.
Si am navigatie, merge, insa nu stiu und e cardul. huh.gif
R19/16v
De ce crezi ca ai card? smile.gif Cum o cheama pe navi?
Start-stop se activeaza, ca la toata lumea, in functie de conditiile de confort, de incarcare a bateriei, temperatura samd.
bucatzel
Am mai scris si prin alte locuri, daca motorul e prea rece sau prea cald, S&S nu se baga.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.