Multumesc. Noul Captur îl am de 3 saptamani in exploatare, dar n-am reusit decat 500 de km.
Spatiu interior: cupola e mai joasa fata de prima generatie, scaunele sunt foarte confortabile, fata spate, dar spatiul din spate e un pic mai mic, 2-3 cm. Doi adulti si doi copii calatoresc in regula in ea.
Finisajele: clar e o masina care a primit atentie din partea proiectantilor; eu analizez prinderea mochetei, zona pedalierului, tapiteria ce imbraca cupola la taieturi, partea inferioara la scaune, mocheta in portbagaj etc. si nu prea am gasit lucruri neterminate; butoanele toate sunt luminate (volan, actionare geamuri). comparativ cu modelul anterior faza 1, este in regula la finisaje.
Am gasit la exterior varful la un ornament de plastic de la geamul soferului nelipit total, dar e insesizabil (cel ce desparte geamul mic de geamul mare). De luat in calcul ca finisajele apartin nivelului de echipare INTENS, pe celelalte nivele de echipare am sesizate diferente, vizibile cel putin la formatul / tapiteria scaunelor.
Dotarile: sunt toate echipamentele posibile pe ea. am remarcat ca volanul se incalzeste complet, pastrarea benzii de circulatie e o functie temporara, daca nu pui mana pe volan se dezactivează (dupa corectare si avertisment vizual in bord). Franarea de urgenta n-am sesizat-o desi am fortat limitele, sper sa nu fie necesar. e-shift-ul necesita un pic de atentie la trecerea din D in R sau in N, implica o apasare indelungata (nu exagerata, dar m-am trezit ca nu a cuplat in R). Nu mai exista card pentru acces la navigatie si internet, dar nici nu stiu cat timp am acces gratuit. Tableta se misca OK, nu mai sunt jocuri pentru copii ca pe R Link .
Comportamentul rutier: suspensia este rigida la denivelari (gropi), ca la prima generatie si Clio 3. nu am sesizat cloncanit de amortizoare si caseta (gen Megane 2 si clio 3) desi zilnic merg pe drumuri sparte. Motorul silentios, demaraj fara lag la cutia edc si schimbari line ale treptelor de viteza, sta ok in curbe la 100 km/h.
Consum: e irelavant inca la cei 500 de km. pot sa spun ca in regim extraurban am ajuns la 5,4 l/100 km, in oras cel mai mult 8,8 l/100 km. raman fan dci
, dar nu am gasit pe stoc cu dotarile integrale.
Greierasi: ma confrunt cu unul aparut fix la 150 km, pare a fi din zona panoului de sigurante, n-am apucat sa verific, dar daca mai apar si altii revin.
O sa revin cu detalii, cand se vor deschide topicurile adecvate.