Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Megane 1.2 sleeper project
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Modificari si imbunatatiri
Alegz30
Buna seara,

Revin cu urmatoare problema ce mi-a incoltit in minte, dar am nevoie de un pic de indrumare.

Detin un Megane 1.2 motor 1.6 K7M, masina care a fost in familie de noua si dupa ce am invatat sa conduc pe ea nu prea imi vine sa ma despart de ea. Cum momentan sunt student, viitor angajat al minunatului sistem de sanatate, costurile de intretinere al masinii sunt mici, masina este in stare foarte buna, si nu imi plac alternativele mai moderne, o sa o tin pe termen nedefinit.

Ideea pe care o am, deoarece motorul incepe sa isi arate varsta (nu prea il menajez), chiar si cu intretierea regulata, si tot isi schimba locul pe unde mai pierde ulei dupa fiecare reparatie laugh.gif ma gandesc la o conversie la un motor F7R cu tot cu cutie si accesorii. Din cate am vazut acest motor se gaseste pe variantele Coupe de Megane 1, as vrea sa stiu daca compartimentele motor sunt gandite la fel, suportii de motor am observat ca sunt diferiti. In prima faza ma gandesc sa gasesc un motor (fie de pe un megane coupe, fie de pe un clio 182, aici intervine problema compatibilitatii), sa il duc la o revizie completa la cineva specializat (poate si niste axe cu came mai agresive), si ulterior swap-ul complet si hartogaraia aferenta (facem totul legal). Sunt constient ca in a doua faza va trebui facut upgrade la suspensie, sistem de franare (inclusiv punte discuri).

Probabil toata zranganaua o sa ma usureze de 3000e poate mai mult.
Intebarea cea mai importanta: este fezabil tot planul?

De un an tot ma gandeam la un e30 m20b25 tot break dar cum mecanicul m-a avertizat ca aia este magnet pentru politie, preturile incep sa sara in aer la ursi, si masina actuala este foarte inocenta, caut alternative. Astept raspunsurile voastre. Masina cu pricina este atasata.
espacern
DA se poate face....dar cel mai bine cauta o masina identica cu un 1,8 16 V la care nu mai schimbi mare lucru!
Alegz30
QUOTE(espacern @ 2 Nov 2017, 20:15)
DA se poate face....dar cel mai bine cauta o masina identica cu un 1,8 16 V la care nu mai schimbi mare lucru!
*



Da, am mai citit si de 1.8 16v (F7P) si ar fi o varianta. Dar ma intereseaza mai mult motoarele de 2.0 16v, cum au fost F7R sau cele de pe clio 172/182 (F4R). As tinti spre 170 de caluti sau mai sus.
As vrea sa stiu ce probleme as avea. Multumesc.
bogdan.bunea
ma despart de ea. Cum momentan sunt student, viitor angajat al minunatului sistem de sanatate, costurile de intretinere al masinii sunt mici, masina este in stare foarte buna, si nu imi plac alternativele mai moderne, o sa o tin pe termen nedefinit.

si dupa upgrade o sa pui benzina cu seringa cand aceasta va consuma 20l % in oras icon_mrgreen.gif
Alegz30
QUOTE(bogdan.bunea @ 4 Nov 2017, 06:33)
ma despart de ea. Cum momentan sunt student, viitor angajat al minunatului sistem de sanatate, costurile de intretinere al masinii sunt mici, masina este in stare foarte buna, si nu imi plac alternativele mai moderne, o sa o tin pe termen nedefinit.

si dupa upgrade o sa pui benzina cu seringa cand aceasta va consuma 20l % in oras  icon_mrgreen.gif
*



Nu sunt genul care freaca masina in oras la facultate/spital, exista sistem public de transport, si face o treaba minunata in general, sau cand vremea permite, merg cu bicicleta. Momentan sunt departe de ultracentral, deci se poate si fara masina.

La un mixt de 9-10% n-ar fi dauna atat de mare, asa ca nu consumul va fi problema mea.
Un motiv pe care l-am uitat sa il mentionez pentru care as tine masina este si partea practica: este foarte spatioasa si am prostul obicei sa car biciclete sau bagaje des laugh.gif

As vrea sa mai aud pareri. Cu ce probleme m-as confrunta? Care ar fi cea mai buna varianta: piesele luate separat sau mai usor gasesc un Coupe 2.0/Clio 182 pe afara, complet? Motoarele suporta spre 200cp pe internele de fabrica? Puntea spate ar trebui schimbata la disc, dar am inteles ca ar fi o diferenta de rezistenta intre cele de break si celelalte.
bogdan.bunea
intreaba la rar daca va omologa acest motor pe caroseria ta . sigur nu .
costurile vor fi ff mari si implica multe motor cutie , fuzete planetare , instalatie electrica ecu , sistem franare , articulatie samd ....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.