Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna 2.0 16V - Laguna 2.0 16V Turbo
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
capcaunu
Va salut,

Am o Laguna 2 PH2 din 2005 cu motor 2.0 16V benzina, kilometri putini, in stare foarte buna, pe care nu vreau sa o vand foarte curand. Singura mea mica nemultumire este ca nu are prea mare cuplu pentru depasiri din scurt. Da, stiu ca pentru cuplu trebuie diesel dar eu nu vreau diesel si nici nu vreau sa schimb o masina perfect functionala pentru un moft...si sa risc sa ma aleg cu cine stie ce alte probleme la urmatoarea masina.

Acum revenind la motivul pentru care postez, as vrea sa adaug turbina pe motorul aspirat pe care il am. (Nu vreau sa schimb cutia de viteze) Nu vreau sa cumpar un motor turbo pe care sa il instalez, pentru ca sunt rare si pentru ca e posibil sa nimeresc unu cu nu stiu cate sute de mii de kilometri pe el. Vreau doar sa imbunatatesc performantele motorului pe care il am.

Intrebarea mea este urmatoarea: Care sunt piesele care difera de la motorul aspirat la cel turbo?

Mai exact, daca cumpar galerie admisie + galerie evacuare + turbosuflanta + intercooler de la o Laguna 2, 2.0 16V Turbo, ele vor merge instalate pe motorul meu aspirat?

Daca da, ce alte componente ar mai trebui modificate?

Multumesc anticipat!
cj98czh
Pistoane, segmenti, calculator de injectie ... etc ... prea costisitor si nu ai nici o garantie de reusita .... vrei o turbata ... cumperi o turbata sau cel putin un motor complet + cele aferente lui ..
audiofilu'
Cine ti-a spus ca pentru cuplu iti trebuie diesel?
Stii macar ca difera o CV de benzinar fata de una de diesel? Ia pune un motor de benzina pe o cutie de diesel sau invers si vezi ce iese.
PetruDez
Un benzinar este totusi un benzinar. Trebuie turat si pace. Ia dai ture cat trebuie si o sa ai si cuplu suficient. Ori iei un motor mai mare....
cj98czh
Nici eu nu cred ca la motorul ala sa ai vreo emotie in depasiri ... da-i ture ... pleaca in depasire de la 3500 pana catre zona rosie .... si vezi ce zvac are ..
argon
QUOTE(capcaunu @ 8 Oct 2017, 17:53)
pentru cuplu trebuie diesel
*



Nu e adevarat. Pentru cuplu trebuie turbina, daca tot compari, incearca un 2.0sdi de va vw, sa vezi cum plangi langa ea in depasiri. Si e diesel.

Esti mai castigat daca o lasi asa, si inveti sa o conduci corect. Vezi ca ii place 5000 rpm, daca vrei depasiri in scurt, nu te pune nimeni sa intri in depasire la 2000 rpm.
andri1940
capcaunu, ori iei alta cu 2.0T, ori o conduci corect pe asta a ta, cum spun si colegii.

Sa faci un schimb de motor la o astfel de masina nu renteaza absolut deloc, instalatia electrica oricum e fragila, cine stie ce gremlini dezvolta dupa o operatiune de genul... In plus, la ce pret se invart Lagunele, cred ca e destul de usor sa cumperi o turbata ieftin.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.