Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitionare Espace 2006
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Safrane,Velsatis,Avantime si Espace
Mihai8586
Buna ziu. Doresc sa achizitionez un Espace 2006, 2.2, cutie automata, Initiale Paris, 250.000 km reali. As dorii cateva pareri din partea detinatorilor de Espace. Pana acum am auzit de la a sa zisi cunascatori si mecanici(din auzite) numai lucruri rele: cutia automata se strica repede nu mai recunoaste D si in R scoate un sunet mai pronuntat, bordu fiind electronic incepe sa se stinga si sa se aprinda( datorita caldurii contactele(lipiturile) pieselor electronice devin imperfecte), cititorul cartelei nu mai functioneaza, consumul in oras cat si afara este mare.
Imi place foarte mult masina si dabea astept sfaturile/parerile voastre pozitive cat si negative cu problemelele care le-ati avut.
Delis
QUOTE(Mihai8586 @ 3 Oct 2017, 13:04)
Buna ziu. Doresc sa achizitionez un Espace 2006, 2.2, cutie automata, Initiale Paris, 250.000 km reali. As dorii cateva pareri din partea detinatorilor de Espace. Pana acum am auzit de la a sa zisi cunascatori si mecanici(din auzite) numai lucruri rele: cutia automata se strica repede nu mai recunoaste D si in R scoate un sunet mai pronuntat, bordu fiind electronic incepe sa se stinga si sa se aprinda( datorita caldurii contactele(lipiturile) pieselor electronice devin imperfecte), cititorul cartelei nu mai functioneaza, consumul in oras cat si afara este mare.
Imi place foarte mult masina si dabea astept sfaturile/parerile voastre pozitive cat si negative cu problemelele care le-ati avut.
*


Si foarte multe probleme la motorul de 2200 dci
Bujorel
In toată documentarea privind achiziționarea unui espace,motorul ăsta era de evitat,cel de 2.0 dci fiind mai reușit.Valva egr cade des,de aici numai belele.În schimb,varianta initiale are dotări de top...dacă e un preț sub 5000 euro eu zic că merită,cu condiția să mai bagi ulterior bani când o pica ceva...cu bordul...cum e norocul...al meu încă merge perfect.
Delis
QUOTE(Bujorel @ 3 Oct 2017, 13:24)
In toată documentarea privind achiziționarea unui espace,motorul ăsta era de evitat,cel de 2.0 dci fiind mai reușit.Valva egr cade des,de aici numai belele.În schimb,varianta initiale are dotări de top...dacă e un preț sub 5000 euro eu zic că merită,cu condiția să mai bagi ulterior bani când o pica ceva...cu bordul...cum e norocul...al meu încă merge perfect.
*


Motorul de 2.0 dci il am eu si are 300000 de mii de km
Si inca merge perfect
lepadatu_alexander
Bună! Am achiziționat și eu de curând un Grand Espace 2.0 dci din 2010, INITIALE PARIS, mașină super îngrijită cu 151 000 km reali la bord, mașină de reprezentanță, 10 000 euro. Extraordinară mașină, am avut înainte VW Sharan model 2005 timp de 4 ani. Nu există grad de comparație, totul este la superlativ comparativ cu sharanul, din păcate și consumul este și el la superlativ. Sharanul îmi scotea consum mediu de 7,5 l/100km, Espace-ul nu ia nici mai mult dar nici mai puțin de 9,5-10 l /100km. Cam asta ar fi singura nemulțumire până acum, în rest o mașină extraordinară din toate punctele de vedere. Succes în găsirea mașinii dorite și la cât mai puține surprize neplăcute.
PiroskaZoli
Salut. Motoarele G9T 2,2 dCi au sistem de distribuție combinat, pinioane și curea, cu prea multe piese în mișcare, înlocuirea lor este destul de costisitoare. Supapa EGR nu este una reușită, nici sistemul de injecție diesel, cablajul electric din compartimentul motor lasă și el de dorit, sunt destule probleme și cu perfericele (senzori, traductori, etc.). Personal aș recomanda M9R 2,0 dCi. Cutiile automate fabricate după 2006 nu mai "suferă" de acele boli, de care ai amintit mai sus. Baftă!
segcm
Salut. Am scris pe thread-ul cu comparația între Espace și grand espace din experienta mea cu aceasta mașină.
As mai adauga: ferește-te cât poți de 2.2dci. Este un motor derivat din tehnologia anilor 90, evident updatat la normele anilor 2000. Poți verifica pe forumuri ca s-au montat și pe laguna 2, x-trail 1, velsatis. Vei vedea pb grave egr, biele ieșite prin bloc la 50k km, turbine căzute prematur etc. Alt dezavantaj ar fi ca e euro 3 și impozitul de 5~6x mai mare decât 2.0dci (evident ca si asigurarea).

Cutiile automate Renault de pana în 2012 nu sunt cele mai fiabile. Chiar și la 2.0dci cutia are bube mari. O singura garnitura separă lichidul de răcire de uleiul din cutie și în F multe cazuri cedează aceasta garnitură, astfel antigelul ajunge în cutie, se amesteca cu uleiul, și într-o prima faza nu prezintă simptome, astfel ca ajungi sa distrugi cutia. Evident ca nu poți verifica nimic printr-o zona de vizitare sau ceva de genul ci doar prin demontare de subansamble mari cu costuri mari de manopera. Recomand doar 2.0dci, cutie manuala atât dpdv costuri/fiabilitate cât și pentru consum.
Baftă!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.