QUOTE(f.cristi @ 12 Sep 2017, 00:44)
Am incercat dar nu merge; imi zice ca VIN-ul nu corespunde cu serialul navigației. Cred ca stiu de unde mi se trage: la aproape un an de când am luat masina mi s-a schimbat calculatorul navigației (pt.ca "pierdea" hărțile) si probabil nu s-a facut asocierea in sistem intre VIN si noua serie a sistemului multimedia. O sa sun si la Renault sa le cer sa-mi faca asocierea.
Am însă cont in MyRenault România (facut inainte de schimbarea calculatorului navigatiei) si cand bag cardul SD imi zice ca e actualizata.
Nu e acelasi lucru pe ambele site-uri ? Nu sunt aceleasi update -uri ?
Pai daca tu pe contul tau ai inca navigatia veche, ai nevoie de reactualizare in sistem cu serialul nou.
Cand introduci cardul se creaza o amprenta pe el cu informatiile despre dispozitiv, inclusiv despre serial si versiunea de software, informatii pe care rlink toolbox le foloseste sa verifice pe server daca ai sau nu actualizari.
Trebuie sa ai asocierea corecta intre VIN si serialul real, care este acum pe masina pentru a putea continua sa faci orice operatiune pe rlinkstore.