Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garantie refuzata de Huawei
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Legislatie
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
meganus_bicorpus
Am cumparat pe 26.07.2017 un Huawei P9 de la telefonultau.eu si am activat si garantia VIP, adica 3 luni in care mi se schimba telefonul daca e vreo problema hardware si inca cateva beneficii.
Din prima sapatamana am constata ca telefonul se descarca uneori foarte repede, chiar daca nu este folosit si are momente, destul de dese, cand incepe sa friga foarte tare, chiar daca sta in buzunar.
Am sunat la Huawei si mi s-a spus ca , pe baza IMEI-ului, telefonul este facut pentru Europa de vest si nu beneficiaza de garantia Huawei in Romania, nici cea VIP de 3 luni.
Am luat legatura cu vanzatorul care mi-a confirmat acest lucru, dar de-abia acum, si mi-a spus ca se va repara in garantie la un service partener, ceea ce eu nu sunt de acord.
Acum eu nu stiu exact cine are cea mai mare vina, Huawei ca refuza o garantie VIP sau magazinul care nu a specificat ca acest telefon nu este pt Romania.
Fac comparatia cu o masina, daca ma duceam cu reno-ul , in garantie, in China la dealer acesta imi refuza garantia??Eu zic ca nu...
argon
Am auzit din multe parti ca sunt neseriosi respectivii, deci eu zic ca vina o au ei ca nu au specificat.
dandobre
L-ai luat de pe olx?
meganus_bicorpus
L-am luat de la un prieten, el este primul cumparator.In caz de ceva, am tot suportul lui
cj98czh
Am mai auzit de probleme din astea la telefoane luate de pe site-uri gen telefonieftin,ro ..
meganus_bicorpus
Culmea, telefonul cica este facut pentru Europa de Vest, adica fete mai spalate ca noi, are toate aplicatiile pe care le avem si noi.Nu inteleg de ce mi se refuza acea garantie, nu inteleg de ce vanzatorul a ascuns acest lucru.
telefonul nu a fost chiar ieftin, Emag l-a vandut acum o sapatamana sub pretul pe care l-am luat eu
MoneyTalks
Nu cumva telefonul a fost "speriat" de undeva din vest si cei de la Huawei nu vor sa iti souna ca sa nu intri in panica? blink.gif
bion
..Certificatele de garantie sunt emise de SC VIGAFON SRL si de producator/importator, caz in care clientii trebuie sa apeleze la reteaua de service autorizata al acestuia (retea care este gasita in acest certificat , sau va este comunicata dupa completarea formularului de garantie)....
Vorba veche cu cine nu beleste ochii sad.gif
meganus_bicorpus
Am cerut magazinului returnarea banilor si am vorbit si cu cei de la ANPC care imi sustin cauza daca nu ajung la intelegere cu magazinul.
cj98czh
Succes, nu vreau sa cobesc .... dar ...
argon
ANPC nu face nimic la firmele de rând, ce sa mai zic de telefonultau.eu care sunt infractori cu acte de ani de zile și vând în continuare?!
meganus_bicorpus
cam acestea sunt conditiile de garantie, nu vad de ce n u m-as inscrie si eu

http://consumer.huawei.com/minisite/ro/vip...warranty/ro.pdf
argon
Cu anpc-ul mergi la Huawei Romania? Poate ai vreo șansă, fiind firma serioasa, dar la telefonultaupuncteu nu vei rezolva nimic.
meganus_bicorpus
am mers cu mailuri si telefoane in toate cele 3 directii...sa vedem care raspunde primul si ce raspuns primesc...pp ca ANPC sunt ultimii...
cj98czh
La aia ma refeream si eu ... cu fiemele de gen este ok cs cumperi ieftin ... da sa nu mai ai nevoie de ei dupa ..
argon
Nu e ieftin, tocmai, pe eMag zise că era mai ieftin ulterior. Iar când am căutat eu, pe samsung
Romania era mai ieftin că pe telefonultau.
meganus_bicorpus
Asa ceva scrie pe cutia telefonului...ce ar fi trebuit sa imi dea de banuit?
cj98czh
Sa nu cumperi de pe site-uri din astea dubioase ?!?
meganus_bicorpus
De ce ar fi dubios??? ca nu scrie emag sus???
dandobre
Până la urmă, dacă îl repară in service partener e ok, neajunsul e că stai fără telefon între timp.
marksman
Eu am avut o chestie asemanatoare cu Nokia. Telefonul a fost cumparat din UAE "pă persoană fizică", garantia nu a fost valabila in Europa. Bine, ea deja expirase, dar mi s-a adus la cunostinta ca telefonul a fost fabricat pentru MEA si a beneficiat de un an garantie acolo, si doar acolo. Daca factura ar fi fost pe numele meu mi-ar fi putut oferi un discount la achizitia unui alt telefon.
meganus_bicorpus
Nu stiu cine umbla in telefon si nu stiu ce piese folosesc....iar daca telefonul are acea garantie VIP ce mai conteaza ca nu e facut pentru Romania si e facut pentru Olanda sau Luxemburg?cred ca daca era invers ceilalti s-ar fi simtit jigniti.....
R19/16v
Tu esti naiv rau, bag seama.
1. Vrei garantie de la producator, cumperi de la unul dintre distribuitorii autorizati. In acest caz, n-ai facut-o.
2. Te-ai bucurat la bani putini, asta-i reversul medaliei.
3. Sunt firme MULT mai mari decat amaratul de vigafon care fac treaba asta de multa vreme, vezi QuickMobile.
4. Garantia aia VIP este vanduta de vigafon, nu are nicio treaba cu huawei si nu ii va interesa absolut deloc de ea.
5. "ce ar fi trebuit sa imi dea de banuit?" - Made in China smile.gif
meganus_bicorpus
Punctul 5 este intr-adevar punctul forte...
Garantia VIP este data de Huawei pt anumite modele, printre care si P9.Pe site-ul lor scrie mare acest lucru, pana la urma este vorba de un produs original lucru pe care nici ei nu il contesta.
Eu fac analogie cu masinile, si orice amarata de Dacia cumparata la mana a 10-a dar care inca mai este in perioada de garantie si are reviziile efectuate la timp beneficiaza la orice dealer in lumea asta de aceeasi garantie.
mars
Huawei - VIP... huh.gif
meganus_bicorpus
Primul răspuns a venit de la producător...

Va multumim ca ati contactat Centrul pentru Relatii cu Clientii Huawei Romania si ne pare rau pentru situatia intampinata.

Referitor la aceasta, motivul pentru care dispozitivul dumneavoastra nu beneficiaza de garantie este pentru ca, conform termenilor garantiei, dispozitivul trebuie sa fie insotit de o dovada de achizitie valida din tara de origine a acestuia. De exemplu, daca achzitionati un dispozitiv din Romania, cu facture din Romania, dar dispozitvul este dintr-o tara Vest-Europeana, atunci garantia este invalida.

Recomandarea noastra este sa luati legatura cu magazinul de unde ati achizitonat acest terminal, si sa solicitati o inlocuire cu unul est European/ destinat Romaniei.


Pentru informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati prin e-mail sau gratuit la TelVerde Huawei : 0800 400 896.

Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi buna.
mars
Aha, deci merge cu unul pentru Bulgaria, dar nu si cu unul pentru Germania. VIP wink.gif!
rtBK
Probabil nu il accepta in conditiile astea pentru ca

1. nu e adus pe canalul oficial...deci nu se baga
2. difera putin modelul pentru romania fata de cele pentru vest si nu au componentele necesare ca sa efectueze o reparatie.

Singurul care te poate ajuta este magazinul de unde a fost cumparat, dar din cate stiu eu garantia VIP nu iti schimba telefonul ci doar asigura o reparatie indiferent ce s-ar fi intamplat. Acum ca ai mai multa incredere intr-un service oficial fata de unul no name asta e altceva, dar diferenta nu te astepta sa fie majora.

Pe youtube era un nene care si-a construit un iphone cu piese cumparate de pe net si a fost 100% functional fara sa-ti dai seama ca e facut din piese biggrin.gif
argon
Io când am zis pe alt topic că garanția e nulă fara dovada achiziției...
marksman
Cu alte cuvinte garantia e valabila pentru cel care a achizitionat primul produsul, acolo unde l-a achizitionat, asta iti transmite producatorul. Fix cum ziceam mai sus c-am patit cu Nokia. Daca solicitam garantia in UAE si factura ar fi fost pe numele meu -> no problem. Idem dac-ar fi solicitat-o amicul care a cumparat telefonul pentru mine. Daca eu sau el am fi solicitat garantia in Europa ne-ar fi dat cu flit, lucru pe care l-am si patit, telefonul fiind destinat pietei MEA, dar ca si consolare as fi beneficiat de un discount la achizitia unui nou telefon, in caz ca factura ar fi fost pe numele meu.
In cazul tau, magazinul este cel care trebuie sa solicite garantia in vestul Europei de la Huawei, fiind cel care a achizitionat telefonul.
meganus_bicorpus
In cazul meu magazinul doarme si tot insista sa isi bage ei mana in el, pe garantia lor...
De ce insista huawei pe modul in care a intrat produsul in tara cand este vorba de un produs 100% original, nu inteleg...
bion
Daca valahul baga un ochi pe site-ul huawei innainte sa cumpere probabil ca era mai reticent.Nu numai chinezoii isi apara produsele de concurenta cu propria marfa datorata preturilor diferite de la o tara la alta.
Ptr.marsOFF TOPIC
Huawei e mai telefon decat laguna masina cool.gif
rtBK
QUOTE(meganus_bicorpus @ 29 Aug 2017, 16:08)
In cazul meu magazinul doarme si tot insista sa isi bage ei mana in el, pe garantia lor...
De ce insista huawei pe modul in care a intrat produsul in tara cand este vorba de un produs 100% original, nu inteleg...
*



pentru ca au nevoie de actele originale de achizitie, singurul service la care poti sa apelezi in cazul de fata este cel al magazinului de unde ai cumparat. Nu are legatura cu faptul ca e original sau fake, pur si simplu nu ai actele originale... ai o factura facuta de o firma din romania la un produs care nu avea ce cauta aici. Puteai si tu sa-ti faci o factura la imprimanta si sa zici ce vrei tu acolo... smile.gif

P.S. la anpc nu stiu daca rezolvi prea multe, pentru ca ei nu au refuzat sa-ti primeasca telefonul in service.. tu ai refuzat sa il lasi la ei.
hepea
Eu sunt curios ce zice ANPC la raspunsul de mai sus. Oare e legal ce zic ei acolo? Adica ei pot scrie ce vor in fituicile alea...
meganus_bicorpus
Eu nu am fost informat de magazin ca primesc un produs destinat altor piete, neconform pentru Romania...cred ca e suficient
rtBK
Si eu sunt curios ce raspuns o sa primesti, mai ales ca sunt multe magazine care vand telefoane pentru asia, nici macar incarcatorul nu este pentru europa smile.gif. adica nu poti sa fortezi o firma sa aduca numai pe canalul oficial, dar daca fac asta sunt obligati sa asigure service.

Asta ca nu ai fost informat ca nu este destinat pentru Romania, efectiv nu stiu ce castig de cauza o sa ai atata timp cat ei iti asigura serviceul. Daca iti spuneau ca trebuie sa il trimita in china pentru service si dureaza mai mult de 2 saptamani, da.. era o problema. Produsul efectiv nu e mai slab si e culmea ca pana acum lumea umbla dupa produse care nu erau destinate pentru Romania smile.gif

p.s. neconform, inseamna ca nu poate fi utilizat conform datelor date de producator.. insa el functiona in Romania din ce povestesti.
meganus_bicorpus
In afara de faptul ca se incinge ca un celebru note si se descarca bateria aleator, nu am ce sa ii reprosez telefonului...ma gandesc ca setarile pentru Romania includ si o conectare pe o anumita latime de banda sau mai stie eu ce alta magie
rtBK
Nu mi-o lua in nume de rau, doar iti zic ce raspunsuri e posibil sa primesti pentru ca am lucrat in vanzari la un magazin mare, dar care nu lua pe nu in brate pana la absurd.

Ideea era sa iti pregatesti un contra raspuns pentru orice ar putea sa spuna.

Eu m-am luptat, da asta e cuvantul cel mai potrivit, cu vodafone romania 2 luni sa imi dea inapoi banii pe un note 4 de care stiau toti din magazine ca a avut probleme. Pana la urma s-a lasat cu anpc si amenda, dar nervii mei nu ii mai recuperez si nici banii pentru toate vizitele facute prin magazine ca sa gasim o solutie amiabila.

De atunci am renuntat la abonament si cumpar numai de la emag, care in maxim 2 saptamani rezolva orice problema sau iti dau banii inapoi.
dandobre
Noua 10 pentru eMag și depanero care îți iau telefonul de acasă prin curier și îl aduc înapoi la fel, fără niciun cost suplimentar. Mi se pare o soluție foarte eleganta
4x4
LOL, de ce refuzi sa iti repare oamenii telefonul?

E o chinezarie ordinara oricum, nu stiu ce crezi ca ai cumparat... dar cu siguranta nu e o experienta VIP. Personal am "casco" la telefon facut la orange de cativa ani, si sunt complet multumit.

Au tot inlocuit baietii fostu meu smart telefon de 500ron pana ce a iesit din productie, iar atunci mi-au oferit un huawei radmasa.gif
bion
Voi uitati ca e o firma de tepari notorii. Dac il repara in serviceul cu care au contract, maganaru nostrum poa sa zica merci.
meganus_bicorpus
Am citit și eu articolul postat anterior și într-adevăr, patronul Vigafon avea vreo 30 de zile de arest prin martie pentru astfel de înșelătorii.
După mai multe smarfoane LG, vreo două nexus-uri, vreo 3 HTC-uri și ceva Samsung mie mi se pare Huawei P9 unul din cele mai bune telefoane pe care le-am avut, ffff bine construit, f solid, soft ok,camera excepțională.
pot sa dau și 1000 de euro pe un telefon dar datorita mediului în care lucrez și datorită copiilor destul de neatenți, prefer sa nu dau sume ff mari după care să plâng.
Deja devine o chestie de principiu, mă deranjează că mi s-a ascuns o informație cu bună știință , informație care m-ar fi făcut cu siguranța să cumpăr telefonul din alta parte
bion
Ce a zis hamericanu ; cine are informatia are puterea. biggrin.gif
Data viitoare fa sapaturi innainte sa te arunci la cumparaturi la frme din astea noname.
argon
Cum poți să spui că softul e ok? De aia umbli cu el prin serviceuri, de ok ce e.
meganus_bicorpus
Mai am un P8 si un P9 lite de care nu am de ce sa ma plang...eu cred ca am o problema de baterie, de-aia se descarca si de-aia si frige...sau montaj necorespunzator.

Am primit si un raspuns din parte vanzatoruluiȘ

Buna ziua,

Produsul beneficiaza de garantie oferita de service-ul nostru asa cum atesta si certificatul de garantie eliberat de societatea noastra. Daca aveti probleme cu terminalul acesta trebuie trimis in service-ul nostru. Pe toata durata garantiei aveti plata transportului asigurata de societatea noastra.



Cu stima,

Telefonultau.eu

Lex Luthor
Nu toti producatorii fac asemenea fite precum Huawei.
De ex. Asus are o garantie europeana pt telefoanele vandute in Europa. Nu conteaza din ce tara UE il iei. Il poti repara la orice service din UE.
Mai mult, au o prevedere interesanta in conditiile de garantie prin care, in cazul in care nu poti dovedi data cumpararii telefonului cu vreun act (factura, ...) durata de garantie incepe sa curga de la data cand a fost fabricat telefonul (tecuta in eticheta de pe cutie). Asa ca daca nu a trecut mult de la data fabricatiei pana la data cumpararii, cele doua termene sunt foarte apropiate ca durata.
rtBK
QUOTE(meganus_bicorpus @ 29 Aug 2017, 22:16)
Mai am un P8 si un P9 lite de care nu am de ce sa ma plang...eu cred ca am o problema de baterie, de-aia se descarca si de-aia si frige...sau montaj necorespunzator.

Am primit si un raspuns din parte vanzatoruluiȘ

Buna ziua,

  Produsul beneficiaza de garantie oferita de service-ul nostru asa cum atesta si certificatul de garantie eliberat de societatea noastra. Daca aveti probleme cu terminalul acesta trebuie trimis in service-ul nostru. Pe toata durata garantiei aveti plata transportului asigurata de societatea noastra.



Cu stima,

Telefonultau.eu
*




Daca ai probleme cu bacteria verifica mai intai sa vezi daca este umflata. Stiu ca e incapsulata, dar daca s-a umflat ar trebui sa se vada pe partea cu ecranul.

Legat de a 2a parte... e raspunsul care ti-am zis ca o sa il primesti.
argon
Telefonul nu e capsulat, monobloc, sau cum de mai zice, are 2 șuruburi și se scoate spatele.
rtBK
Ma rog.. tot nu poate sa verifice el bateria fara sa piarda garantia.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.