In urma cu vre-o luna am observat ca usita de la alimentare combustibil nu se mai blocheaza si am tras concluzia unui actuator defect.
In prima faza am deconectat mufa actuatorului sa nu incerce degeaba.
Intr-o zi cu soare m-am apucat sa-l demontez. Francezul a gandit-o cam ciudat dar nu am avut incotro si am demontat carenajul rotii stanga spate. Pt. asta am extras 2 braduti si vre-o 6-7 piulite din plactic.
Carenajul este fixat cu 3 pop-nituri de para spate dar acelea nu trebuie demontate. Plasticul carenajului este destul de flexibil pt. a fi dat la o parte in siguranta (intr-o zi calduroasa).
Cu o cheie fixa de 17 am demontat piulita de fixare din spatele carenajului si actuatorul s-a extras prin portbagaj.
Am declipsat fara probleme carcasa actuatorului si am extras tija din plastic impreuna cu bucsa metalica si roata dintata.
Din fericire, problema a fost oxidarea la interior a bucsei metalice, astfel reducandu-se diametrul si blocand tija din plastic.
Dupa ceva chin de extragere a bucsei de pe ax, am "alezat-o" cu un burghiu de 5,5mm, putina vaselina si totul re-montat, inclusiv pe masina.
Functioneaza perfect, sper, pentru mai multi ani.
[attachmentid=1628069056] [attachmentid=1628069057] [attachmentid=1628069058] [attachmentid=1628069059]