Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane IV - noul RS 2017
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
stefandinescu70
Spate impozant , fata neschimbata

<span class='edit'>10 Aug 2017, 13:54:</span>
motor ???? cutie manuala ???
silvanu96
Tot nu inteleg de ce 5 usi ?
Reduceri de costuri sau ... urmeaza coupe-ul si asul asilor ...?
aba81
la spate este diferit doar difuzorul fata de GT.
speedman
si evazarile...alta culoare care o prinde bine smile.gif
jantele nu sunt cine stie ce, alea de gt imi par mai spectaculoase...
bara fata se putea si mai bine...se spune ca vor fi ambele variante de cutie
John A.
Ce este cu grilele laterale de aerisire de pe spate? O.O
Dri
Arata superb... dar stati putin:
Sigur gura aia centrala nu e cumva evacuare falsa, si de fapt esapamentul e o teava mica pe sub masina pe undeva? biggrin.gif
stefandinescu70
QUOTE(John A. @ 10 Aug 2017, 15:19)
Ce este cu grilele laterale de aerisire de pe spate? O.O
*



Sunt gurile de ventilatie frane spate + absorbtie ( tip ejector ) pentru marirea portantei prin evacuarea aerului ( la viteze mari ) de sub partea spate a masinii ( fac treaba buna impreuna cu tunelurile existente sub bara spate ) . Aceasta tehnologie este folosita de mult in motorsport , inlocuind cu brio un eleron/aripa portanta de dimensiuni mari , inestetica pentru o masina de strada.

Motorul sunt curios care va fi , sunt multe discutii .... ca va fi un nou 2.0 turbo sau 1.8 turbo , iar cutia cica numai EDC pe unele siteuri ????? ( care din ele ?? ca deja Renault abereaza cu EDC ul , la puteri mari si cupluri mari) . Manuala ar fi sfanta .. sau .. EDC ul de 6 trepte care a mers cu brio si pe Mitsu Lancer EVO 10 , SST ( 6DCT470 Getrag ) .. daca incep iar cu noua cutie EDC 7 sigur va fi de treaba in service uri in urmatorii ani ..
John A.
"Leakurile" zvoneau ca ar fi 1.8-ul de pe Alpina, cu ceva mai multi caluti. Acum nu stiu cat de incredere sunt aceste zvonuri. Legat de cutie, au anuntat oficial ca va fi "si" cu CV manuala. Poate ajung la GT (mai am de rezolvat niste cheltuieli cu nunta, chestii) , pun si pe ea optiunea de manual.
speedman
au spus ca va fi oferita optional o cutie automata..ceea ce inseamna ca va avea manuala, iar contra cost automata
papa_mulo
Daca va avea si manuala si automata mi se pare o treaba buna...sa fie bine pt toate gusturile.
In ceea ce priveste motorizarea toate zvonurile duc catre 1.8 de pe alpine impins mai sus. Recordul lui Trophy RS pe Nurburgring de 7 minute 54 secunde a fost intre timp daramat succesiv de concurenti, actualmente civicul fiind leader cu 7:44. Intrebarea mea e urmatoarea: oare pot meseriasii de la reno sa bata recordul asta cu un 1.8(adica din talent)? Probabil ca da, dar apoi vor veni si ceilalti cu upgradeuri si nu stiu daca nu cumva la un moment dat vor mai putea tine pasul cu 1.8 la motoare de 2.0. Chiar nu stiu...eu tin cu ei si mi-ar parea rau sa ramana in spate doar din cauza ca n-au ales un 2.0
jbn
Stiu ei ce stiu 😉
stefandinescu70
Unul dintre cele mai performante motoare ale motorsportului a fost tot un 1.8 de la Lancia cu configuratie bi-turbo TRIFLUX care pentru unele perioade ale grupei B avea /putea avea si 800 cp si chiar 1300 cp in calificari pe F1 , Ferrari . Asa ca 1.8 sau 2.0 nu are nici o importanta mare , daca stii sa il configurezi pentru performanta dar si pentru un consum echitabil, cat de cat , fiind totusi Megane IV RS o masina de strada .
Este anuntat un 1.8 TCE pe RS de chiar 270/300 cp (si totodata pe Alpine) asa ca Renault inca dovedeste ca poate sa scoata motoare .
http://www.car-addicts.com/2/renault-turbo-engine-alpine
Dri
QUOTE(stefandinescu70 @ 11 Aug 2017, 17:40)
Unul dintre cele mai performante motoare ale motorsportului a fost tot un 1.8 de la Lancia cu configuratie bi-turbo TRIFLUX care pentru unele perioade ale grupei B avea /putea avea si 800 cp si chiar 1300 cp in calificari pe F1 ,  Ferrari . Asa ca 1.8 sau 2.0 nu are nici o importanta mare , daca stii sa il configurezi pentru performanta dar si pentru un consum echitabil, cat de cat , fiind totusi Megane IV RS o masina de strada .
  Este anuntat un 1.8 TCE pe RS de chiar 270/300 cp (si totodata pe Alpine) asa ca Renault inca dovedeste ca poate sa scoata motoare .
http://www.car-addicts.com/2/renault-turbo-engine-alpine
*


Nu ma pot abtine sa nu comentez, nu ca sa combat, ci pentru acuratetea informatiilor (eu fiind un fan inrait al istoriei curselor auto).
Lancia Delta S4 de Grupa B raliuri avea un 1.8 litri 4 in linie cu turbocompresor si compresor mecanic, deci nu era bi-turbo. Asta in 1986.
F1 aveau motoare de 1.5 litri V6 bi-turbo, si apoi quad-turbo.
Motorul Lanciei era dezvoltat de Abarth, insa cel al masinii de F1 era dezvoltat de Ferrari.
Nu aveau legatura intre ele.
stefandinescu70
Sa fiu mai precis .... http://www.ecv1.com/e-motore.htm



Se pare ca noul Megane IV RS va folosi cutia 6DCT451 folosita si pe ultimul Clio RS .

https://www.carsguide.com.au/car-news/renau...irst-time-56056
speedman
pare mai degraba un 1.8 decat un 2.0... scaunele in varianta stock par identice cu ale gt ului....asteptam sa vedem ce poate in materie de performanta.
papa_mulo
Ce texte de nota 4 au astia...creca de acolo le vine patraru ala din numele 4ciuning.
John A.
QUOTE(papa_mulo @ 18 Aug 2017, 12:29)
Ce texte de nota 4 au astia...creca de acolo le vine patraru ala din numele 4ciuning.
*



Mda, am incetat sa ma mai uit pe pagina lor. Articolele lor de obicei suna precum "cea mai rapida masina din univers" si "arata cel mai misto dintre toate masinile existente". Cu astfel de scriitori nu poti nici macar sa te certi.
NovaS
Nu va mai luati dupa textele de pe 4tunning ca nu merita timpul pierdut.
Pattrick Ratti (Seful renault sport) zice ca masina o sa fie 1.8 de pe Alpine dar modificat sa ajunga la 300 in prima faza.Va urma apoi un soft nou la peste 320 in varianta trophy sau facelift.
Va fi sigur numai in 5 usi si nu va exista un coupe din pacate. Nu e vorba de o lansare urmatoare, pur si simplu au spus ca nu renteaza pentru ei sa mai faca masini in 3 usi.
Mie mi se pare asta o prostie dar asta este.

10 Sep 2017, 11:23:
A, si era sa uit. Zic ei ca EDC-ul e doar o optiune dar au anuntat deja ca la lansare vor oferi doar varianta automata sad.gif
aba81
la puterea asta e mai bine automata daca vrei sa te bucuri mai mult de masina si sa nu schimbi ambreiaje pe banda rulanta.
cj98czh
De parca la variantele anterioare ai auzit la RS de ambreiaje cazute ... si sunt destule de 265 resoftate la 300 ...
mars
RS cu patru usi... Ca berea cu lamaie.
aba81
QUOTE(cj98czh @ 10 Sep 2017, 19:12)
De parca la variantele anterioare ai auzit la RS de ambreiaje cazute ... si sunt destule de 265 resoftate la 300 ...
*


nici nu ai avea de unde sa auzi...ca nici nu prea vezi pe strazile noastre toata ziua rs. din punct de vedere teoretic...de obicei (exceptand GT-urile de la inceputul productiei biggrin.gif) cutiile automate gestioneaza mai eficient schimburile. multe masini sport se vand numai in varianta transmisiei automate. Renault urmeaza acest trend.

10 Sep 2017, 19:44:
QUOTE(mars @ 10 Sep 2017, 19:28)
RS cu patru usi... Ca berea cu lamaie.
*


da...aici nu prea au nimerit-o...frumos mai era m3 rs trophy 275 cup sad.gif
mircea_aq
A disparut varianta in 3 usi, a aparut kadjar-ul in program. Tu care crezi ca vinde mai bine?

Compromisul dpdv design e unul asumat, sa vedem cum merge masina.
Sunt unii pe forum care se plang ca m3rs arata prea agresiv, poate-i va multumi 4rs.

Stim ca va avea 1.8T (banuiesc ca biturbo, alfel nu vad cum o sa urce cuplul la 380-400nm), in jur de 300 cai si va veni cu edc sau manuala la alegere. Eu inca sper ca va avea suspensie adaptiva...

Au mai ramas mai putin de doua zile pana la prezentare.
Comenzi in Romania, banuiesc ca de la primavara.


Dri
QUOTE(mars @ 10 Sep 2017, 19:28)
RS cu patru usi... Ca berea cu lamaie.
*


Ei, stii si tu cum e sa trebuiasca sa cobori in ploaie ca sa coboare pasagerul din spatele tau, sau cum e sa te chinui sa iesi din masina pentru ca portiera e mult prea lunga dar era singurul loc din parcare.

Am fost posesor de masina in 2 usi, si nu as mai vrea sa fiu, decat daca ar fi un Huracan, sau macar un Clio V6. biggrin.gif
aba81
QUOTE(Dri @ 10 Sep 2017, 20:04)
Ei, stii si tu cum e sa trebuiasca sa cobori in ploaie ca sa coboare pasagerul din spatele tau,
*


apoi nu mai poti lua pe nimeni la ocazie.... radmasa.gif
mars
Nu-ti iei RS pentru pasageri sau bagaje. Daca ai si astfel de "obligatii", mai iei o masina. Cum ar da un RS tras la rampa la Ikea sau incarcat cu doua carucioare de la Carrefour? Al naibii de romanesc wink.gif.
aba81
dupa cum se contureaza....pe mine m-ar prinde bine un rs...ca merg 90% singur biggrin.gif si de obicei cumpar de la magazinele din cartier biggrin.gif
speedman
pai vinde gt ul cu 25 k, doar stii ca sehas e mai valoros ca nou
.. biggrin.gif
Dri
QUOTE(mars @ 10 Sep 2017, 20:29)
Nu-ti iei RS pentru pasageri sau bagaje. Daca ai si astfel de "obligatii", mai iei o masina. Cum ar da un RS tras la rampa la Ikea sau incarcat cu doua carucioare de la Carrefour? Al naibii de romanesc wink.gif.
*


Care e logica, lasand caterinca la o parte?

De ce e musai, in acceptiunea ta, ca o masina de 300 CP sa fie in 2 usi?

A zburat vreodata, pe langa al tau Laguna Coupe, un Audi RS6 "break de familie"?

Hai sa fim seriosi, o masina performanta poate sa aiba 2 sau 4 usi, un Focus RS in 4 usi e fantastic, nu e cazul sa ne c*cam pe noi ca Megane RS e mai RS daca are 2 usi in loc de 4.
espacern
QUOTE(Dri @ 10 Sep 2017, 21:35)
Hai sa fim seriosi, o masina performanta poate sa aiba 2 sau 4 usi, un Focus RS in 4 usi e fantastic, nu e cazul sa ne c*cam pe noi ca Megane RS e mai RS daca are 2 usi in loc de 4.

Caroseria coupe este mai rigida comparativ cu altele......si implicit masina coupe e mai performanta ca tinuta de drum.
mars
Nu e mai RS, ci doar ala ar trebui sa fie RS. Am condus asa ceva (Megane III RS), nu e masina de oras, de familie etc. Nici faptul ca GT nu e si in varianta coupe nu ma bucura de vreun fel, ar fi fost prima mea alegere. Unora chiar nu le trebuie masini care tipa dupa bagaje sau pasageri. Iar daca imi zici de Audi, e clar...
Dri
Sunt de acord cu voi, mars si espacern.
Insa diferenta pe care o face coupe-ul fata de hatchback este minimala ca si comportament pentru soferul obisnuit, si se manifesta in principal in cazul unui pilotaj pe taseu virajat. In rest beneficiul ampatamentului redus este cvasi-inexistent.

Daca RS-ul ar fi adus ca noutate tractiune integrala sau tractiune spate, 2 usi in loc de 4 dar motor spate, atunci ar fi fost clar o masina aparte, fara compromisuri. Dar, dupa toate aparentele, e doar un GT mai puternic, si atat. Si este 100% conform concurentei.
leolache
Masina care se potriveste perfect acestei descrieri este noul Alpine smile.gif

Altfel, eu cred ca noul RS va fi sensibil peste concurenta. Da, poate diferentele sunt minore pe hartie, insa cred ca in practica ele vor fi considerabile. Asa cum Megane GT m-a surprins extrem de placut in raport cu mai puternicul (si mai scumpul) Golf 7 GTI.
mars
Eram sigur ca aici vrei sa ajungi: un GT mai puternic smile.gif. Nope, n-ai sa vezi, sper sa nu fie asa. Daca astia de la Reno chiar si-au pus in cap sa fie din nou pe primul loc la Nürburgring, pentru ca... Type-R, atunci o sa fie un cu totul alt animal, cum au fost si celelalte serii. Coaja va arata cam la fel (prea la fel, cu patru usi) si cam atat. De aceea nu pricep de ce trebuie sa fie si o masina practica, in acelasi timp. Dar na, asta o fi cerut piata, naiba stie, cum e si cu EDC. Pana la 300 CP puteau sa lase si o manuala, mai ales pe Clio.
Dri
QUOTE(mars @ 10 Sep 2017, 22:16)
Eram sigur ca aici vrei sa ajungi: un GT mai puternic smile.gif. Nope, n-ai sa vezi, sper sa nu fie asa. Daca astia de la Reno chiar si-au pus in cap sa fie din nou pe primul loc la Nürburgring, pentru ca... Type-R, atunci o sa fie un cu totul alt animal, cum au fost si celelalte serii. Coaja va arata cam la fel (prea la fel, cu patru usi) si cam atat. De aceea nu pricep de ce trebuie sa fie si o masina practica, in acelasi timp. Dar na, asta o fi cerut piata, naiba stie, cum e si cu EDC. Pana la 300 CP puteau sa lase si o manuala, mai ales pe Clio.
*


Bineinteles, de la bun inceput am considerat M4 RS ca si un GT mai puternic. Nu am avut pana acum motive sa ma astept la o revolutie din partea RS-ului. Iar vremurile cand se inventau masini revolutionare gen Clio V6 s-au dus.
Focus RS si Golf R joaca in alta liga fata de RS (tractiune integrala, putere mult peste 300 CP).
Megane RS se vrea solutia de buget care eventual sa bata Honda Type-R (care este tot FWD) pe Nordschleife. Si chiar daca nu o va bate, va fi oricum mai ieftina si mai aratoasa decat ultima generatie de Type-R.
leolache
Diferentele intre RS si GT exced cu mult ansamblul motor-cutie de viteze. Suspensia, evacuarea, LSD, franele, distributia maselor, printre altele, inseamna ca RS-ul este alta mancare de peste fata de GT, care altfel propune un excelent compromis intre masina cotidiana si jucarie sport.

Nu stiu care e liga aia in care joaca Focus RS si Golf R, dar la o simpla cautare pe Internet se constata ca Ford-ul vine pe Nordschleife semnificativ mai slab decat Megane 3 RS, cu toti cei 350CP si tractiunea integrala de care dispune. Evident ca timpii pe circuit nu spun totul despre o masina (sunt o gramada de alti factori care pot inclina balanta - pilot, conditii de testare, anvelope etc.), dar nu cred ca putem nega faptul ca acesti timpi ofera totusi o indicatie destul de buna asupra potentialului masinii. Si nu am niciun dubiu ca RS-ul nou va fi senzational, inclusiv in contextul intarzierii cu care Renault il aduce pe piata.
mars
QUOTE(leolache @ 10 Sep 2017, 22:48)
Diferentele intre RS si GT exced cu mult ansamblul motor-cutie de viteze. Suspensia, evacuarea, LSD, franele, distributia maselor, printre altele, inseamna ca RS-ul este alta mancare de peste fata de GT, care altfel propune un excelent compromis intre masina cotidiana si jucarie sport.
*



Exact asta zic si eu. Anul trecut am testat mai multe masini, printre care si un RS 250, din care m-am dat jos speriat de rigiditatea suspensiei si de brutalitatea motorului si a cutiei. Te lasa mut, cu senzatia ca nu are nicio legatura cu un Megane normal. Asta astept de la un RS, o masina care sa imi placa, dar pe care, din motive de prudenta, sa nu mi-o cumpar. Cam ca o motocicleta wink.gif.
cj98czh
QUOTE(Dri @ 10 Sep 2017, 23:31)
Focus RS si Golf R joaca in alta liga fata de RS (tractiune integrala, putere mult peste 300 CP)
*



de aia si-o fura pe circuit ambele .. de cand a aparut RS-ul ..
papa_mulo
D'ale lui renault...au talentul asta de a lua decizii ciudate. Au sarit dintr-o extrema in alta, de la un coupe original pe m3(jumatea din spate nu avea legatura cu varianta 5 usi) la lipsa totala. Pe langa avantajul rigiditatii sporite de care se amintea mai sus, variantele cu 3 usi ofera un feeling special, o senzatie de libertate oferita de faptul ca montantul B este mai in spate si nu intra deloc in campul vizual. In combinatie cu trapa senzatia e si mai misto. Ca e usa mare si mai putin practica in parcari...neimportant pt unul care apreciaza senzatia data de un coupe/3 usi.
speedman
probabil nu renta pt ei o varianta in 3 usi, banuiesc ca au facut ceva studii inainte...da ar fi fost super, insa si asa este ok...oricum nu am idee ce vanzari a avut m3 rs sau m3 rs trophy, insa daca erau super vanzari nu cred ca renuntau la versiunea cu 3 usi...Eu recunosc ca m as multumi si cu versiunea in 5 usi...
vladof
Eu ma gandesc sa dau GT-ul pe un R.S cand iese. biggrin.gif

Pentru mine cel putin, e important sa am putina flexibilitate in a cara chestii. Stiu, veti spune ca cine-si ia R.S. nu-si ia pentru spatiu sau practicabilitate, dar daca le poate avea pe toate, mi se pare super bonus.

Imi place R.S., de la culoare pana la farurile cu semnalizare integrata si ledurile alea din bara - genial. Si pe spate nu s-au mai chinuit cu esapament fake, au pe mijloc si mi se pare ca arata extrem de bine in combinatia asta.

Sper sa nu ne sperie preturile din Romania (auzisem ca e peste 40.000E). Cumva francezii au preturi cu aproximativ 10.000 in plus fata de Romania. Un GT configurat cum este al meu costa 35.000 in Franta.
papa_mulo
@Speed: pai caroseria cu 3 usi a existat pe toata gama m3, nu au vandut-o doar pe gt si rs.
@Vladof: te uiti la preturi de catalog...gt nu sare de 25000. Daca m3rs era pe la 25000, eu zic ca m4rs o sa fie in jur de 30000.
speedman
papa: stiu versiunile de la m3, rs si gt doar in 3 usi..nu am spus ca au fost in 5 si nu auvandut, ma refeream la volumul de vanzari al rs ului (asa cum era el in 3 usi)
vladof: a ta este prin rci parca, nu? cat ai rata? smile.gif
poate te scap de ea tongue.gif
aba81
QUOTE(vladof @ 11 Sep 2017, 08:53)
Eu ma gandesc sa dau GT-ul pe un R.S cand iese. biggrin.gif

Pentru mine cel putin, e important sa am putina flexibilitate in a cara chestii...
*


...chestii cu tite mare si sa accelerezi asa ca nebunu nu cu camera pe ele tongue.gif
papa_mulo
In fine, nu ne-am inteles. Ideea e ca puteau face ca la m2, o varianta cu 3 usi putin diferita de cea cu 5 ca sa coste mai putin proiectul...si vindeau copeul pe toata gama. Exact ca la m2, unde RS si gt era oferit si in 3 si in 5 usi si unde s-a vazut ca un client de asa ceva prefera 3 usi daca ii dai posibilitatea sa aleaga.
Ei au chestia asta cu extremele...nu stiu daca mai exista masina concurenta din clasa asta care sa fi scos de pe lista varianta cu 3 usi. Valabil si la clio...ghosnisme...
mars
QUOTE(speedman @ 11 Sep 2017, 09:43)
papa: stiu versiunile de la m3, rs si gt doar in 3 usi...
*



Cel mai puternic motor al M3 GT a fost si pe Estate (220 CP). In prima faza, coupe-ul a avut numai 180 CP. GT nu inseamna "sport".

La farmecul unui coupe as adauga si usile fara rame. Megane nu a avut inca, dar speranta moare ultima wink.gif.
aba81
usi fara rame....ce frumos suna.
vladof
QUOTE(speedman @ 11 Sep 2017, 09:43)
papa: stiu versiunile de la m3, rs si gt doar in 3 usi..nu am spus ca au fost in 5 si nu auvandut, ma refeream la volumul de vanzari al rs ului (asa cum era el in 3 usi)
vladof: a ta este prin rci parca, nu? cat ai rata?  smile.gif
poate te scap de ea  tongue.gif
*



Recunoaste ca ti-a placut GT-ul meu. Are 2 cai in plus. Il vrei. biggrin.gif

Vorbim in privat. Sa ajunga R.S.-ul in showroom sa fac un test drive cu el. biggrin.gif
aphophis
QUOTE(papa_mulo @ 11 Sep 2017, 10:18)
In fine, nu ne-am inteles. Ideea e ca puteau face ca la m2, o varianta cu 3 usi putin diferita de cea cu 5 ca sa coste mai putin proiectul...si vindeau copeul pe toata gama. Exact ca la m2, unde RS si gt era oferit si in 3 si in 5 usi si unde s-a vazut ca un client de asa ceva prefera 3 usi daca ii dai posibilitatea sa aleaga.
Ei au chestia asta cu extremele...nu stiu daca mai exista masina concurenta din clasa asta care sa fi scos de pe lista varianta cu 3 usi. Valabil si la clio...ghosnisme...
*


vazusem pe jato, ca foarte multi producatori au renuntat la versiunea in 3 usi pentru ca nu se vindea.

Din ce vad eu doar golful are versiune in 3 usi (chiar si pe gti), seat leon (dar un e de mirare fiind doar un golf putin cosmetizat), opel a renuntat la astra in 3 usi, toyota la fel auris in 3usi la actuala generatie nu are, peugeot 308 la fel, mazda la fel, kia are pe cee'd, hyundai nu are pe noul i30 si probabil nici viitorul ceed nu o sa aiba, honda de 2 generatii nu mai are hatch coupe, focus nu are versiune in 3 usi, fiat pe tipo nu are, citroen pe c4 nu are... pur si simplu, masinile astea erau admirate , insa cei cu bani nu le cumparau. Deci deocamdata a ramas in cursa compactelor cu 3 usi, ceed-ul, pt ca la lansarea modelului respectiv nu era asa de evidenta scaderea, dar pun pariu ca nu va mai avea in noua generatie un model cu 3 usi, in timp ce golful pe langa ca are vanzari mari a aparut in 2012, cand iarasi.. nu era asa de evidenta scaderea vanzarilor la modelele in 3u. Si pun pariu ca noul golf nu va avea si el model in 3u, pt ca .. polo de exemplu nu va avea versiune in 3u.

user posted image
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.