Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Consum Talisman
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Talisman
Pages: 1, 2, 3, 4
dantes
Si cum pe orice arie gasim si inegalabilul topic de consum, zic sa avem si aici niste comparatii...REALE pliz, nu sf-uri... Macar sa stim si noi cum sa ne dozam pedala tongue.gif

Momentan la mine e irelevant, sunt primii 3000km, regim mixt 50%-50% bucuresti si autostrada, 100% clima ON, deci din start un consum marit. Pana acum 8,8%, benzina.
Nu prea conteaza consumul ptr mine, dar de la un 14% / 16% mixt la phaeton si 10% mixt la laguna 3...asta e parfum biggrin.gif
Pana si la megane 2 1.6 16v aveam un 12-14%...deci 101% multumit.
stefandinescu70
Dupa 13 000 km rulati , la mine DCI 160 EDC , mediu peste 1000 km , 6.5 l/100( 40 % sosea / 60 % oras ) . Varful pana a cum a fost de 8.2 l/100 , dus intors autostrada A 2 cu viteze in jur de 200 km la ora , iar minimul l-a realizat sotia de 4.2 l/100 pe un drum de Ploiesti - Brasov - Sibiu si retur . Numai in oras ( Ploiesti sau Bucuresti ) 7/ 7.2 l/100 cu clima pe 22 grade si motorul functionand cu orele prin parcari ( bineinteles cu cineva in masina , nu degeaba sa rontaie aiurea) . Pedala oricum o dozezi te situezi in domeniul 4.5 - 8,5 , nu sare mai sus si nici nu scade , oricat te-ai forta in vreo directie.
NordicN
DCI 160 EDC - Nu am testat masina sa vad cat as putea sa o duc in extreme, fie ele referitoare la cosnumul cel mai mic sau cel mai mare. Consum mixt afisat pe bord : 6.1 mix 60% afara 40% oras cu clima si grupul motopropulsor sport. Cel mai mic consum a fost de 5.3 pe o distanta de 600 km, mers relativ domol, dar cu 4 persoane in masina si portbagajul plin "ochi"(pana si locul de la roata de rezerva era umplut cu doze de suc si bere).
O sa fac un test zilele ce vine sa vad cat scoate pe 100-200 km mers foarte domol, pe eco. Sper sa prind trafic bun.
2069
am observat ca daca este setat modul ECO, turatia ventilatorului se mentie in treptele 2 sau 3. Nu prea depaseste aceaste viteze. Ma refer la cazul in care AC ul este ON. Turatia redusa a ventilatorului conduce spre o economie de combustibil ? Banuiesc ca aceasta economie nu se datoreaza exclusiv diferentei de curent consumata de ventilator care este mentinut la o turatie redusa . Turatia ventilatorului influenteaza functionarea compresorului AC ?
clio4edc12
Compresorul AC are compresie variabila, deci pe ECO face rece mai putin, de acolo nevoia unui ventilator mai putin turat.
cal
Consumul mediu afisat dupa 9000 km de la ultimul reset 7.9l cu 50% oras. Pe drumul inspre Grecia 1300km plus plimbatul pe insula 150km, consumul a oscilat la 7.7-7.8l 😀
Maine pornim inspre Romania! Poate mai scade!😃
Viteza de autostrada 120-136 cu varfuri de 160-170 pe perioade relativ scurte.Din cei 1420 km aproximativ 1200 au fost pe autostrazile din Ungaria Serbia Macedonia si Grecia.
Inaintea acelui reset , consumul mediu a fost 8.2 masurat in perioada de rodaj de 12000km!
dantes
Ca sa mai stergem praful si pe aici...
Ultimii 2500km din care 50% urban bucuresti la ore de varf si 50% A1 sau A2 cu viteze nu tocmai legale, sunt la 9.5%
Super multumit!

cal
7.8 l/100 consum mediu, pe ultimii 7800 km, 75% extraurban.Foarte multumit! Mers dinamic!😀
zdrunovai
Nu stiu cum puteti fi multumiti cu consumuri extraurbane de 7.8 smile.gif) eu ce sa zic de al meu minim 4.4, mediu 5.5 si cel mult 7 (dci 160 cu un racechip de l am dus la 200 cai)
dantes
Nimic nu se compara cu un benzinar. Nu vei putea intelege lucrul acesta. Consumul nu este un scop in viata! Sa ne limitam la comparatii de consumuri intre motorizari similare.

O sa astept topicul cu ....ce cutii proaste sunt pe talisman sau vai ce motoare proaste fac.
roland
Si ca sfat, eternul sfat de pe topicurile de consum, dati datele complete.
Adica: consumul mediu, distanta parcursa, viteza medie, regimul de consum (urban, extra-urban, mixt, eventual si proportia de mixt).

Pe acest topic lipseste cu desavarsire viteza medie. Este un indicator foarte important pentru consumul mediu, dar vad ca majoritatea omite sa-l dea.

O viteza medie foarte mica in regim urban conduce la un consum foarte mare.
O viteza medie foarte mare in regim extra urban conduce la un consum foarte mare.

Fara viteza medie, un consum de 9% la un diesel pare SF, dar daca mentionezi si ca viteza medie e de 12km/h atunci devine plauzibil.
Daca spui ca un dci a consumat extra-urban 10%, pare SF, dar daca spui ca viteza MEDIE a fost de 180km/h atunci, din nou, e plauzibil.
zdrunovai
Voi reveni cu detalii...pana una alta, viteza medie e de 61km/h pt ca mai mult conduc extraurban. Cat despre diferenta intre diesel si benzina..sa fim seriosi, o sa aleg mereu cuplul superior in trepte mici (ce aduce a masini electrice) in locul lentorii cu care accelereaza benzinarele. Am avut 4 masini la viata mea, 2 benzina, 2 diesel. Nu ma mai intorc la benzina decat sa mi dau foc smile.gif)) urmatoru pas firesc oricum e ceva electric cu autonomie de cel putin 600km pt mine. Sunt luni in care fac si 6000 km deci am nevoie.
Nu doresc si nu urmaresc sa jignesc sau ofensez pe nimeni, doar mi am exprimat parerea.
Voi reveni cu "dovezi" in vederea sustinerii a ceea ce am spus.

Ps - cu race chip ul mentionat, am un timp de 0-100km/h de vreo 8.8-9 secunde fata de cam 10 secunde cat e normal. Mai explicati mi va rog de ce ar trebui sa tin cont de benzinare de fel cand deja tehnologia diesel e cel putin la fel de competitiva...?!
R19/16v
Pen'ca nu e wink.gif
icsfails
QUOTE(zdrunovai @ 15 Feb 2018, 10:51)
... in locul lentorii cu care accelereaza benzinarele. ...

Ps - cu race chip ul mentionat, am un timp de 0-100km/h de vreo 8.8-9 secunde fata de cam 10 secunde cat e normal. Mai explicati mi va rog de ce ar trebui sa tin cont de benzinare de fel cand deja tehnologia diesel e cel putin la fel de competitiva...?!
*



7.6 secunde cum au tce-urile lui dantes si cal iti spune ceva? fara nici un race chip sau alte prostii smile.gif
roland
In afara de faptul ca e off-topic, orice tehnologie are pros si cons. Inclusiv cea electrica si aici vorbim si de autonomie, timp de incarcare, distributie statii incarcare, etc.

Revenind la benzina si diesel, pros and cons, daca ar exista o tehnologie castigatoare atunci cealalta ar disparea complet.

@zdrunovai, probabil exprimarea corecta era ca, pentru tine, dupa ce ai analizat atent pros and cons, avantajele unei masini pe benzina nu sunt factori de luat in calcul, precum si dezavantajele diesel-ului nu sunt relevante. Dar nu poti afirma ca una e mai buna decat cealalta, pentru ca te contrazice practica.

15 Feb 2018, 11:37:
QUOTE(icsfails @ 15 Feb 2018, 11:31)
7.6 secunde cum au tce-urile lui dantes si cal iti spune ceva? fara nici un race chip sau alte prostii smile.gif
*



Evidenta comparatie mere cu pere. Compari 200 cai de la benzina cu 130 sau 160 dci. Cred ca esti de acord ca daca luam o caruta, sanie, ce vrei tu... si adaugam aia 40 sau 70 de cai... o sa fie o diferenta.
icsfails
Era un raspuns la ce am citat, vezi primul rand ...
dandobre
E o comparație bună, 200 CP ambele motoare, unul diesel altul benzină, ambele 1.6
dantes
Exact! Omul a facut racechip si acum zice ca are 200 de ponei dopati iar noi avem benzina stoc de 200. Tocmai ca benzina accelereaza mult mai repede ca un diesel...ptr ca-cai... v max mai mare, etc. Diesel = workhorse...cari sau faci multi km si te doare consumul.

Eu de ex. fac vreo 20-25k pe an, dar si daca as face 50k, tot benzina as lua. Dar fiecare le stie pe ale lui.

Dupa cum am spus, pe ultimii 2500 km, cam 50%-50% urban si extra, in urban e vb de bucuresti pe trasee si ore de trafic maxim, dar nu pot zice v medie ci doar ca stau ca prostu' in trafic (start stop off ca il urasc) iar extraurban am doar autostrazi cu viteze mai mari asa. Foarte rar non-autostrada. ptr asta am 9.5%
Am facut la un moment dat un drum asa mai eco care de la plin la plin am obtinut un 6,7%...doar ca nu ma caracterizeaza, iar exceptiile nu le scriu. Ca da, masina poate si mai putin, aia e. Dar la ce imi ofera, e ok.
korny
Daca tot s-a discutat de accelerare diesel vs benzina, uitati un video foarte interesant in care se explica de ce in general un benzinar accelereaza mai rapid decat un diesel de acceasi putere. Enjoy!

https://www.youtube.com/watch?v=-YXSqcfWTBs

Scuze de offtopic, dar mi-am amintit instant de videoul asta cand am citit ultimele postari.
roland
Well, aia 200 de cai dopati la acel diesel, nu cred ca sunt chiar 200 smile.gif

Bun clipul ala, insa strict dupa rationamentul de la final, comparand cele doua motoare de mai jos (doar ca exemplu), avem:
- acelasi numar de cai
- daca schimbi in zona de 6000rpm la benzina si 4000rpm la diesel, ai acel usor avantaj la benzina
- daca schimbi in zona de mers mai obisnuit, adica 5000 benzina, 3000 diesel, lucrurile sunt cam egale
- la mers batranesc, cu max 3500rpm la benzina si max 2000rpm la diesel, din nou, cam tot acolo

In video este fortat putin graficul de putere la diesel, in sensul ca la unele motoare arata mai bine. In realitatea din pozele atasat, graficele de putere sunt foarte apropiate.


15 Feb 2018, 14:56:
Sau, daca luam realitatea din teren, pe Kadjar, un Tce 130cp si un dci 130cp, avem asa:
- viteza maxima: diferenta de 2km/h
- 0-100km/h: diferenta de 0.2s
- 0-1000m: diferenta 0.4s
- greutate: diferenta 100kg

toate in favoarea benzinarului. Deci, afirmatiile sunt adevarate, doar ca diferenta este extrem de mica (si dci-ul e un motor cu 100kg mai greu).

Comparatiile diesel - benzina sunt de multe ori fortate, depinde ce vrei sa scoti in evidenta si e foarte important ce anume compari, ce motor, ce cutie de viteze, etc.

La calutii aia forjati la 200 de zdrunovai, sunt curios care e diagrama de putere, comparata cu benzinarul de 200.

Nu doresc sa se transforme topicul in diesel vs. benzina, dar nici afirmatii gen cutare e mai bun, cutare e mai rapid, nu sunt ok.

Ce spunea korny este ok, e "in general", doar ca treaba e nuantata, diferentele nu sunt foarte mari intotdeauna.

Dantes, spuneai ca benzina accelereaza mult mai repede, uite ca in exemplul dat o diferenta de 0.4s dupa un km nu este "mult mai repede", chiar daca probabil vor fi 10 - 15 metri intre masini.
dantes
Argumentul suprem pe care tot timpul il zic... De ce in cursele de masini de viteza gen Formula 1 nu exista diesel?
Ma rog...offtopic... ideea e de a compara consumurile in topicul asta, nu sa il transformam in versus.
roland
Ai dreptate, pentru ca acolo 0.4 secunde e o eternitate (cum spunea Data in Star Trek), acolo o zecime face diferenta, in milioane de dolari. Pe strada nu conteaza asa mult, in curse conteaza (si la GT-uri, etc).
Cand mergi cu masina in concediu sau catre casa, nu conteaza ca ajungi mai repede cu 10 secunde sau minute. La curse conteaza. Deci, conteaza si unde aplici comparatia.
2069
am observat ca nu poti salva separat detaliile referittoare la consum in " Calatoriile Mele " Iti arata ca sunt mai multe calatorii dar calculatorul face o medie, nu le afiseaza pe fiecare in parte. As fi dorit sa imi arate separat consumul dintre doua resetari
stefandinescu70
QUOTE(icsfails @ 15 Feb 2018, 11:31)
7.6 secunde cum au tce-urile lui dantes si cal iti spune ceva? fara nici un race chip sau alte prostii smile.gif
*



Si consumul TAICA ? Neicusorule , un rezervor de 47 litri nu ajunge de la Ploiesti la Constanta pe A3 si apoi A2 in full span la TCE 200 ( ambele masini full persoane si bagaje) . Testat de pretinu meu cu Talsiman TCE 200 din Ploiesti ( Paulesti ) . Mers/plecat in aceasi timp, la mine la DCI 160 m-am si intors la Ploiesti cu acelasi rezervor , bineinteles GOL , iar el a facut plinul la Constanta dus si la Ploiesti la intors era din nou EMPTY. Eu cipuit ( 208 cp / 405 nm , saxofon 60mm gol) , el original Renault ( 200 cp / ?nm ) . Si nu este offtopic , este exact in subiect discutia .. radmasa.gif


La mers elegant , altfel este povestea la TCE 200, dar numai sa nu te stropsesti la el ......
cal
Noi sa fim sanatosi! Ca benzinarii sunt! Am facut dus intors Grecia si opririle la cate o benzinarie mi-au picat foarte bine dupa cateva ore bune de condus!

Sa folosesti dieselul sanatos! Eu ma multumesc cu benzina 😀!
bogdan liviu
la mine zilnic 100 km consumul mediu undeva la 6 - 6,1.ce nu mi place e ca la laguna cu motor de 2 si 150 de cai aveam un consum de 6,6 dar era mult mai sport sa spunem.la talisman ma multumea un 5.6 mixt...da nu e. stilul de condus fiind la fel..poate mai agresiv un pic pe laguna.
tatimeu
QUOTE(stefandinescu70 @ 16 Feb 2018, 16:37)
Si consumul TAICA ?    Neicusorule , un rezervor de 47 litri nu ajunge de la Ploiesti la Constanta pe A3 si apoi A2 in full span la TCE 200 ( ambele masini full persoane si bagaje)  . Testat de pretinu meu cu Talsiman TCE 200 din Ploiesti ( Paulesti ) . Mers/plecat in aceasi timp,  la mine la DCI 160 m-am si intors la Ploiesti cu acelasi rezervor , bineinteles GOL , iar el a facut plinul la Constanta dus si la Ploiesti la intors era din nou EMPTY.  Eu cipuit ( 208 cp / 405 nm , saxofon 60mm gol) ,  el original Renault ( 200 cp / ?nm )  . Si nu este offtopic , este exact in subiect discutia ..  radmasa.gif
La mers elegant , altfel este povestea la TCE 200, dar numai sa nu te stropsesti la el ......
*



adica tu vrei sa spui ca el benzinarul a avut un consum mediu de aproximativ 20% iar tu ai avut aproximativ 10%?

asta cu 10% tinde spre adevar dar restul.....
roland
Vezi? Aceeasi poveste cu viteza medie, care nu este data. Una ar fi 130km/h si alta 170km/h.
tatimeu
pai au avut aceeasi viteza medie nu conteaza care
el ne spune ca au plecat din acelasi loc acelasi timp
roland
Corect, dar... dintr-o observatie facuta mai demult, am vazut ca, consumul in jurul vitezei de 130 - 140km/h este foarte apropiat de consumul urban dat de producator. Erau ceva diesel-e si benzinare aspirate. Atunci vorbeam de aprox. 6 la diesel si aprox 9 la benzina.

Daca urci catre 180km/h, consumul creste exponential si, daca se pastreaza raportul, atunci ne putem apropia de ce zice Stefan.

Oricum, cifrele lipsesc, era interesant de evidentiat consumul cu toate datele aferente, viteza medie, distanta exacta...
stefandinescu70
QUOTE(tatimeu @ 19 Feb 2018, 14:13)
adica tu vrei sa spui ca el benzinarul a avut un consum mediu de aproximativ 20% iar tu ai avut aproximativ 10 % ........
*




Da , purul adevar , s-a mers la un min de 160 km/ora si un max de 220/230 km la ora la mine . El se mai ducea cred dar nu a exagerat . Am facut in jur de 2 ore Ploiesti pana la Mamaia cu ceva vreme pierduta pe centura Bucuresti. Drum liber , autostrazile aproape goale( A3/ A2/A4 ) si radare deloc . (?) Cel putim asta stim pana acum radmasa.gif..
cj98czh
si marmota ... uite asa invartea ciocolata .... sau ai inchiriat drumul sa nu fie nimeni pe el ...

Aseara si eu am facut de la Bucuresti la CJ ... 45 de minute ....
stefandinescu70
Acest drum este facut saptamanal VARA si se face intre 2 si 3 ore de la Ploiesti ( sunt 2 autostrazi directe A3 si A2 , cu un 15 km intre ele de centura a Bucurestiului - care poate fi si ocolita , intre punctul A si punctul B = exact 298 Km ) . Marmota de Prahova nu exista . Daca se merge legal ( max 130 km/ora ) consumurile sunt minione 6% max la DCI si 8 % max la TCE ( testat si asta cand conduc sotiile si Bahus este cu masculii) . Dar la pedala grea , intra in delir consumul
dantes
radmasa.gif

Minim si maxim...fiind instant
A2, viteza pe acolo, media pe distanta asta fiind 7,7 cu tot cu iesirea din bucuresti si cta.

PS:...e clar ca imi bag picioarele in ele de poze. win10 si photos arata bine tot timpul..la upload...mumu
PPS: scuze...erau 7.7 nu 6.7... aia cu 6.7 a fost la un alt drum. my bad
Flatron
Încercă să deschizi cu Microsoft Office pentru poze sau Paint, ori chestii din astea basic. Dacă la una dintre ele îți apare poza ca fiind rotită, așa se va pune și pe forum, parcă am pățit și eu. Parcă MS Office era soluția.
dantes
paint-ul e paint 3d si il arata in picioare. office picture whatever, nu il am...am office 365 mai cu de toate dar nu picture asta...
Altele..nu imi bat capul...pana mea..
tatimeu
mai Stefane tu ne faci pe fata prosti, da prosti de tot.
Adica tu vrei sa ne spui ca in Romania unde nu ai autostrada cu trei benzi si unde toti sunt super soferi (adica fara bun simt) tu ai mers constant cu 150km/h, adica nu ai avut si tu un mic nesimtit in fata care sa mearga cu 130 km/h si sa nu treaca pe prima banda.

Mai astia au eliberat tot drumul pentru tine ca sa poti tu sa ne spui ce consum are un benzinar pe drumul Ploiesti - Constanta
cj98czh
Pai eu asta vroiam sa ii arat ca cam da cu virgula ...nu scoti medie de 150 km/h ... ma rog poate el zboara ...
papa_mulo
Scoti...n-a zis nimeni ca a mers prin aglomeratie. Noaptea nu te deranjeaza nimeni...si te vad mai repede cand vi din spate si cei de pe banda a II-a.
cj98czh
Si reusesti sa scoti medie de 150 .... medie ... serios?
papa_mulo
Pai ai doar autostrada si 15 km de centura, parte din centura e latita...inclusiv pe centura scoti medie de 100. La 280 km de autostrada cu medie 160 si 20 km cu medie 90-100 ai medie generala de aprox 150. Mie mi se pare plauzibil...faci treaba asta si cu dci de 130.
espacern
Ce inseamna viteza medie la voi....mai exact?
Ca eu cu A8 de 4.2 am viteza medie 130 la un drum lung pe autostrada....si merg fregvent cu viteza peste 200.
stefandinescu70
Dragi colegi , nu va contraziceti degeaba si nu calculati viteze medii degeaba. Daca opresti la un PECO sa papa sau pi.. sau ca.. s-a dus media pe bord chiar daca pana atunci ai inrosit turbinele si te-au injurat toti pe drum de viteza ta . Eu vorbesc de mers permanent in span si fara opriri ( sambata dimineata la ora 06.00 / vinerea la ora 23.00 plecare din Ploiesti / Luni intoarcere la ora 20.00 s.a.m.d ) . Oricum subiectul discutiei era CONSUMUL . Care depinde de TALPA , nu de fabricantul masinii .. Din acest motiv nu am luat TCE , consumul se duce grav in sus la full pedala.

PS. Sorry Espacern , tu crezi ca eu degeaba am ars cuzinetii de biela la vechiul 1.5 DCI 101 ??? smile.gif Sa vedem cat tine acum si vestitul biturbo 1.6 DCI de la Renault radmasa.gif

<span class='edit'>24 Feb 2018, 11:51:</span>
QUOTE(papa_mulo @ 24 Feb 2018, 07:53)
Mie mi se pare plauzibil...faci treaba asta si cu dci de 130.
*



+1
up.gif
tatimeu
deci domnul Dinescu in continuare ne considera niste prostalai. Arunca niste informatii total nerealistice (visate probabil de el) iar cand anumiti colegi ii atrag atentia incearca sa dreaga busuiocul cu...plecat de la ora 23:00 din Ploiesti, mers permanent in span si fara opriri cum se exprima distinsul coleg, deci teoretic ajunge la mirificul litoral la ora 02:00 ca sa ce.....aadmire luna radmasa.gif

normal ca ai consum instant 20 si mai mult la benzinar cat si la tractor daca circuli cu viteza maxima dar sa ne spui ca acea viteza maxima o ai pe intreg traseul Ploiesti -Constanta e de toata jena. A da noi circulam pe marte
papa_mulo
Setezi cc la 175 ca sa nu iti ia carnetul in caz de ceva si apoi ti de covrig. Ce mare filozofie sa scoti pe autostrada la ore fara trafic medie 150 mai ales ca a zis ca i-a dat si varfuri de 220? Ai o incetinire la punctul de plata si de lasat mai moale pe pod la fetesti. In rest nu exista decat viraje foarte largi care nu necesita sa scazi sub 150.
mannick
Asteptam cu interes un snapshot al bordului cu respectiva viteza medie (150) dupa cca. 280 km. Poate zana buna a suflat toate tirurile de pe drum, nimeni nu a mai mers cu 100 pe banda de viteza, masinile grele nu s-au mai depasit unele pe altele, politia dormea iar centura a fost un vis.
cj98czh
papa_mulo, tu ori nu ai fost ori nu ai idee ce inseamna sa scoti o medie de 150 km/h ...

Faci 1000 km in DE cu span la viteze de 180-200 unde nu ai limitari ... si daca iesi cu o medie pe o mie de km de 130-135 esti tare ....

La noi avand infrastructura, trafic redus si toti circuland curect pe banda 1 ... este adevarat ca este mai usor sa scoti o medie de 150 ....

Imi pare rau .. dar parerea mea este ca se minte grosolan .. nu am de ce sa ma ascund .. asta este parerea mea.
tatimeu
papa si tu ne incadrezi in categoria celor care sunt de pe luna?
ce nu cunoastem drumul spre mare?
e vorba de fabulatiile colegului
cand iti dai seama ca esti prins cu mata in sac incerci sa o dregi, dar din pacate el o da din lac in put.
nimeni nu contesta faptul ca pe distanta Ploiesti Constanta golesti un rezervor de benzina, motorina, dar iti spun eu ca talismanul lui il goleste daca ii da blana cum sustine el.Nu la sosirea inapoi la Ploiesti ci ceva dupa Constanta...poate nu se mai opreaa talismanul asa viteza avea. nimeni nu contesta acest fapt ci ......plecam de la ora 23 la mare, calatorim doua ore jumate si apoi admiram luna. Tu iti dai seama cat de rupt de cele comentate anterior esti cand incerci sa argumentezi ...ce?
mircea_aq
Viteza medie 150kmh pe Ploiesti Constanta e greu de realizat datorita centurii Bucuresti, unde intre intersectia dn2-> a2 nu ai pur si simplu cum sa o calci.
Nu zic ca e imposibil de scos o asemenea viteza, zic ca e improbabil.
Daca pleci noaptea, resetezi cb-ul la iesire din Ploiesti, o asfaltezi cat duce si nu opresti sa te pisi, zic ca poti scoate 150 kmh medie.

Consumul stabilizat la 200kmh e cam 13-14%, ceea ce inseamna vreo 40 litri pana la Constanta. Indiferent ca ai diesel sau benzina nu mai ajungi inapoi fara sa alimentezi.

Acum cat de bine se simte Talismanul la 200kmh, poate ne zic colegii.
Masinile de segment d sunt destul de silentioase pana la 160kmh.
Daca vrei sa frigi km cu 200+ in conditii de confort acustic de obicei urci o clasa mai sus.
ss_remus
Pe un topic de consum se vorbeste despre viteza maxima, doar pe reno.ro vezi asta. Colegul cu barca de familie cu motor de tractor a depasit viteza maxima data de producator, si-a luat diesel pt consum dar merge cu viteza maxima la drum lung...cam da cu virgula. Nici pe autobahn cu o masina cu adevarat puternica nu scoti medie de 160, dar colegul poate are un real talent. Lasa barcile de familie si du-te in formula1, vei deveni o legenda.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.