Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cand este EURO6 , cu Start/Stop activ sau inactiv?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Diverse
stefandinescu70
Mi-am pus intrebarea si tot ma chinui sa ii gasesc raspunsul . Sistemul SS nu este tot un fel de pacaleala a normelor ??
R19/16v
Nu, pentru ca se calculeaza la kilometru.
stefandinescu70
Corect , ....daca KM ala il faci cu SS activ ( se opreste motorul de 3 ori ) si atunci motorul produce X grame de CO2/km = EURO 6
Dar daca acelasi KM il parcurgi cu SS inactiv si motorul nu se mai opreste niciodata atunci consumi mai mult CO2/km.... deci = EURO 5 ..... ??????

Deci cand este EURO 6 , cu sau fara SS......

Nu tin cu ursul , dar la fel este si pacaleala aia de soft ( la unii ..... nu dam nume ...cica mai nou sunt mai multi ...) care in unele conditii scoate motorul EURO 6 iar in alte conditii motorul corespunde cu un alt EURO ...... sigur mai mic
silvanu96
Euro6 nu se refera strict la teava de esapament.
Euro6 este un pachet complet. In el intra obligativitate SS, senzori presiune pneuri, centuri spate, veste reflectorizante ... mai sunt.
Sa vezi Euro7 ... wacko.gif
stefandinescu70
EURO 6 este si Logan / Sandero . Au start stop toate EURO 6 ?????? , senzori de presiune pneuri ???? vorbim doar vorbe . Norma EURO se refera la ecologie ( la teava ) nu la accesorii obligatorii dupa nu stiu ce an incoace ... care oricum la unele modele de masini low cost nu vor exista niciodata.
silvanu96
Nup. Au . Ia uita-te.
Dacia le-a bagat de la 01-ian-2016.
Ah, uitasem ,ESP obligatoriu, tot cu Euro6.
torquemada
Din ciclul ... mai citiți:

TPMS: introdus de Dacia începând cu 09/2014
Euro: întrodus de Dacia începând cu 07/2015
S&S(Stop&Start): e prezent standard pe toate motorizările, exceptând 1,2 16v Euro6(D4F) și 1.0 12v Euro6(B4D aka 1,0 SCe), încă din 2015
stefandinescu70
Din ciclul .......lasati discutiile de-o parte despre accesorii care nu au treaba cu EURO 6 .......si nu sunt obligatorii la EURO 6 (......... 1,2 16v Euro6(D4F) și 1.0 12v Euro6 (B4D aka 1,0 SCe) sunt EURO 6 si nu au nici un S/S )


EURO 6 se refera numai si exclusiv la norme de poluare si limite de noxe

http://www.autoexpress.co.uk/car-news/cons...ey-mean-for-you

si aici

https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards



Deci ..... cand un diesel/benzinar cu norma EURO 6 produce sub limitele de CO=0.50 / NOx=0.080 / PM=0.005 cu S/S ACTIV sau cu el INACTIV ?????
torquemada
Căutam surse oficiale nu site-uri de 2 bani sau wiki

https://ec.europa.eu/clima/policies/transpo...ehicles/cars_en

P.S. 1,0 SCe are S&S dar nu pentru piața europeană.
P.S2 Dieselul e ca și mort
stefandinescu70
Cand Diesel dispare ??? Vom vedea camioane si vapoare cu motoare pe benzina EURO 7 ??? Sau locomotive turbo pe benzina , NU ????
Numai ca benzinarul mai nou este POLUANT la fel ca dieselul , din acest motiv ii pune si filtru de particule din 2017 SEPT , obligatoriu . Mai vedem cine va mai cumpara benzinare cu filtre de particule si alte complicaturi ce implica noul EURO 7 .
silvanu96
Euro7 incearca sa traseze o limita la 100gr CO2/km. Aici benzinarele ies pe langa, dar, spun ei, se vor putea inmatricula si masini cu valori mai mari, platind o supra taxa.
Diesel-ul este mai verde aici, dar a rezultat NO (mono oxid de azot), care e periculos pentru fiinta umana (sist nervos). La fel, ce depaseste se plateste.
Mai nou ni se serveste ca de la 01 ian 2019 masinile noi vor fi hibride sau electrice...
Vom vedea.
torquemada
În marile orașe mergi cu mașini mici, nu camioane, nu locomotive nu vapoare nu avioane.

În momentul în care niște oameni cu idei (aka iDIOTI) din comisia europeană decid că x e mai rau ca y , ai restricții ca la paris (interzicere parțială/totală mașini diesel)
espacern
La Paris nu a interzis nimeni circulatia partiala/totala a masinilor diesel.....doar restrictionata in caz de poluare ridicata cu posibilitate plata pentru acces.
torquemada
Ai pus punctul pe i : cu posibilitate plata pentru acces, noi vrem gratis
espacern
Plata inseamna 1-2 €....sau amenda de 20€ si poti circula "linistit" indiferent de poluare.
Dar pana la interzicere totala cum ai scris mai e drum lung......chiar imposibil de ajuns acolo.
Trofin Liviu
Creșterea cererii de benzina va produce în primul rând un decalaj de preț mai consistent față de motorină. Apoi vor veni alți lingători de hârtii în funcțiile de decizie și vor găsi că dieselurile nu mai sunt atât de nocive. Nu uitați că tot birocrații au fost cei care au stabilit cu mai bine de două decenii în urmă că dieselul este mai puțin poluant. Chiar nu contează ce credem noi.
silvanu96
Suntem condusi de incompetenti, ipocriti si demagogi.
Faza e ca toata treaba asta ne costa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.