Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tuning motor Trafic 1.9 dCi 100
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Tuning
dontoll
Ma gandeam sa maresc puterea unui Trafic 1.9 dCi de 100 cp luat din Anglia cu 138.000 mile la bord ,i-am schimbat distributia,alte consumabile merge perfect,nu consuma ulei ,nu scoate fum .Avem colegi care au resoftat motorul de pe Trafic ? nu prea il incarc dar vreau sa se miste mai repede,are cineva tot ce-i trebuie sa-l inviorez putin?
cj98czh
Cred ca mai bine puneai banii de tuning si luai una cu volan pe partea corecta
dontoll
Nu vreau pentru ca ma intorc intr-o luna in Anglia ,nici de vandut n-am vrut sa o vand ca am nevoie de ea acolo,ma gandesc doar ca ma asteapta alti 2.600 km inapoi,am luat-o la un pret bun ca englezu' credea ca-i dusa turbina a schimbat-o si tot nu tragea din cauza electrovalvei de comanda ,avea o mizerie care restrictiona mult vacuum-ul care actiona actutatorul.Dupa drumul asta care nu se mai termina am ajuns la concluzia ca este o masina ,economica,destul de stabila,nu te oboseste la drum nici pozitia la volan nici zgomot la interior,daca o voi da o dau pentru una cu cel putin inca o bancheta de locuri ori doar de locuri .
Flatron
Mai bine întrebi direct aici să îți spună specialiștii: https://www.reno.ro/Anunturi-Oferte-Permanente-f109.html

Este deja topic creat pentru așa ceva.
dontoll
Incerc sa gasesc posesori de Trafic 1.9 dCi 100 care l-au remapat ,poate nu e chiar ce trebuie mai bine aflu de la altii decat sa dau cu capu in gard ,cand am ajuns in tara am tunat deja pompa de ulei ,primul lucru dat jos pompa sorbul era astupat aproape 50% de mizerie si silicon ,l-am desfundat am marit restrictia de tabla la absorbtie si am inlocuit arcul de la supapa de suprapresiune cu una de la pompa de Megane 1.5 dci ,cine stie arcul e mai mare si preseaza mai mult, inlocuit si lantul de antrenare ca era intins destul de mult. Masina merge bine,dupa cateva drumuri de 500-1000 km nu a consumat ulei nici un gram,consumul de motorina ultima portiune 5,7 la viteza de 100 constant 130 pe unde s-a putut 300 kg incarcatura.
Astea sunt modificarile de pana acum,sper sa fi rezolvat problema presiunii de ulei,urmeaza sa ii directionez intr-un fel aerul prin masca in intercooler fie ca o remapez fie ca nu ,cand vor fi 40 de grade si te grabesti prin tari unde exista si autostrazi se vede ca incepe sa nadusesca....cam atat .
Tuning este si modificarea unor mici caracteristici ale unui motor sa-i cresti performantele fie ea si anduranta,daca se [poate si puterea cred ca 1.9 dCi-ul asta duce pana la 120 cp la cati km urmeaza sa bage prefer scaderea de consum fara mare lucru in celelalte directii eu l-am pregatit putin.
busu 12
mai bine ramai pe softul de fabrica fiindca nu stii la ce tuneri ajungi si ce harti iti vor pune. Risti sa faci masina mai lenesa, sa consume mai mult sau sa apara alte probleme.
dontoll
Se amana tuningul ,am vazut eu ca nu prea trage ,nu fum ,nu pornit greu,nu zgomote,nu consum marit....am pus Clip-ul intr-o doara dupa ce mi-a pornit si scotea fum negru .....corectii injectoare sa-ti pui mainile in cap....1 are -4,9, 2 are 5,1 , 3 are 0,1 si 4 are -0,4 .....ca sa fie treaba treaba nici actuatorul de la turbina nu se mai misca la pornire,lipsa vacuum in electrovalva de comanda .Reparam si mai vedem dupa aia.
SEBASTIAN_RC
Pe un trafic similar eu am avut crescuta puterea la 140hp dar recomand un 30, e suficient. Maisna a mersexcelent dupa modificare si urca usor la 180, chiar 190km/h cu fortari de 200 in Germania.
roland
Testat pe dyno?
SEBASTIAN_RC
Da.
Sa vad daca mai am fisa salvata pt ca am vandut de ceva timp masina.

Am reusit!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.