QUOTE(mircea_aq @ 25 May 2017, 14:50)
@smardale, nu stiu ce passat gasesti la 30k, dar cu reduceri cu tot de-abia scoti un HL diesel de 150 cai la 35-36k. Mai mult de-atat nici ca as da pe un passat.
Pai am gasit deja. Oricum nu TDI, e benzina. Si nu vorbesc ca sa ma aflu in treaba, am oferta in fata. E appx 28.5k.
E 1.4 TSI DSG. Care desi are 150 cp se simte cam la fel ca tce-ul. Au cuplu similar, la TSI 250 fata de 260, dar intra de la 1700 ture. Poate e si cutia. Mi-a placut o idee mai mult cum schimba DSG-ul, dar e subiectiva impresia.
Repet, ca feeling si comfort mi se par similare. Designul clar in favoarea Talismanului. Daca as alege cu inima as lua Renault, la tehnolgoie prefer Passatul.
Deci, cam la aceleasi dotari si bani:
-Renault are in plus scaunele de peiele cu masaj si LCD-ul mai fain
-Passat: scaune de panza, insa EBA mult mai performant si LED_uri adaptive. Ceva in cap de lista la mine. Mi-ar fi placut sa pot configura un Talsiman cu scaune de panza dar sa stiu ca pot pune faruri LED mai performante.
Neimportant dar sacaitor:
- la Renault nu-mi place ca au mutat multe butoane fizice in submenu-uri din Rlink(cum ar fi controlul zonelor de la AC) si controalele cu touch capacitiv pentru volum, home..care culema sunt si pe partea pasagerului. Nu le nimeream deloc din mers
- la Passat nu-mi plac controalele de pe volan. Multe, complicate, mici. E mai fain volumul la Reanult, care e fix indeiferent de pozitia volanului.
In ceea ce priveste sistemul audio, Bose-ul nu m-a dat pe spate in ceea ce prieveste caliatatea, de aia am si intrebat cum se aude cel standard. La Fluence e slab.
-Bose: inaltele cam sus si cel putin reprezentantul nu a resuit sa le regleze cum trebuie. Tot ce ii iesea era sa miste pozitia "centrului" de colo colo prin masina. Sincer nu as da cei 5-600 Eur in plus decat daca as sti ca stock-ul e foarte slab
-La Passat, stock-ul se auzea foarte bine, comparabil cu Bose. N-am avut ocazia sa incerc sistemul lor de fitze