Hai noroc la toata lumea.
01.04.2017 – fără nicio păcăleală.
Împreună cu doi prieteni am plecat cu trenul CFR Călători IR 1581 București Nord (07:30) – Constanța 09:35), fără vagon pentru biciclete.
Cei doi prieteni au insistat să stea cu bicicletele în vagonul în care aveau locuri, io m-am dus direct la ultima ușă a trenului.
Bineînțeles ca înainte de a ne urca în tren am vorbit cu nasu’ și l-am rugat frumos să ne lase cu bicicletele.
Oricum coboram la prima stație pentru care IR 1581 este unul dintre cele două trenuri zilnice ale CFR Călători care nu oprește în nicio stație până la Constanța.
Bicicleta, cu ghidonul aliniat paralel cu cadrul a stat foarte bine la ultima ușă a trenului.
[attachmentid=1628059179]
În cazul în care mai există cineva care nu crede, pe linia București – Constanța trenul operat de CFR Călători circulă cu 160 km / h.
[attachmentid=1628059180]
Adică trenul dă rușine mașinilor de pe A2.
[attachmentid=1628059181]
La Fetești se pare că există un depou feroviar cu piese interesante, care ar merita văzute mai de aproape, nu din goana trenului (prin Fețești nu circula cu 160 km/h).
[attachmentid=1628059182] [attachmentid=1628059183]
Podul lui Saligny de pe brațul Borcea.
[attachmentid=1628059184]
Lucrările de consolidare / refacere a căii ferate pe podul peste Dunăre.
[attachmentid=1628059185] [attachmentid=1628059186]
Nașu’ mi-a spus că la începutul verii vor fi gata aceste lucrări iar rezultatul va fi că trenul va trece pe podurile dintre Fetești și Cernavodă cu o viteză de 60 km/h, față de sub 30 km / h în prezent.
Adică va parcurge distanța București – Constanța 1,40 ore, față de 2,05 ore în prezent.
Dacă a făcut nașu’ mișto de mine și io am pus botu’, asta e.
Deasupra Dunării.
[attachmentid=1628059187]
Poduri feroviare din generații diferite.
[attachmentid=1628059188]
Pe sub autostrada A2.
[attachmentid=1628059189]
Canalul Dunăre – Marea Neagră de care mă leagă amintiri plăcute.
[attachmentid=1628059190] [attachmentid=1628059191]