Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Check Injection+Service Scenic 1.5dci
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
borosciprian
Buna ziua, detin un Renault Scenic II 1.5dci 101cp ( K9K-728 ) am fost la aproape toti mecanicii din piatra neamt si nimeni se pare ca nu stie ce poate sa aibe masina. Deci masina porneste corect, in schimb nu prea are putere cel putin pana intra turbina ( am mai mers cu 1.5dci 101cp si e o diferenta enorma ) asa ca in mers pe tester pompa este in parametri, injectoarele verificate ( am schimbat 2 din ele ca erau foarte putin mai proaste decat celelalte ), pe clip si pe toate diagnozele da in relantiu presiune prea mica in rampa iar in sarcina presiune prea mare in rampa, precizez ca pana in 3000 ture nu apare check injection ci doar dupa 3000ture, iar daca iau piciorul de pe acceleratie si apas iarasi mesajul dispare masina isi revine ( adica trage ) si reapare undeva la 3800ture.
La masina s-a schimbat : 2 injectoare, senzor de pe distribuitor, senzorul de pe pompa, refacut cablaj la 2 injectoare, verificat egr si curatat, saibe noi la toate 4 injectoare, schimbat toate furtunele de diesel.
Revin cu un aspect important, pe masina s-a facut adaptate ( asa am cumparat-o ) cu un filtru de mercedes ( cu o intrare si o iesire ). Am comparat cu una identica ca a mea si circuitul nu a fost modificat deloc ( adica returul din pompa nu il mai trece inca odata prin filtru ci il duce direct spre rezervor ), cei de la reprezentanta nu au avut nimic de obiectat.
Mai exista posibilitatea, intreb doar, nu sunt sigur daca injectoarele mele sunt de 101cp, in schimb sunt sigur ca toate sunt fara dar si poate de euro 3.
Astept parerile dvs !

21 Feb 2017, 15:43:
am uitat sa specific urmatorul aspect, masina consuma 10% in oras si 8 in exterior !
BiGBearRO
Iti recomand cu caldura sa revii la sistemul de filtrare initial
Injectoarele de 101 E3 din cate stiu eu nu sunt la fel ca cele pentru E3 putere mai mica
Oricum dupa codul de piesa (nu codul injectorului) marcat pe ele se poate verifica daca sunt ce trebuie sau nu
espacern
DA asa este injectoarele sunt diferite functie de putere....si montajul neadegvat implica functionare defectoasa.
Injectoarele de pe motorul de 60/75/80/100/110 cu norma E3 arata identic la exterior....dar diferentele sunt la partea electronica care trebuie sa fie pereche cu calculatorul de injectie altfel functioneaza in mod de avarie tot sistemul.
Nu stiu exact ce s-a "bricolat" pe acolo dar daca vrei ca totul sa functioneze corect mergi la un service autorizat in injectie DCI sa te sfatuiasca.....sau la Renault.
BiGBearRO
Codurile de piesa pentru injectorul aflat pe mașina ta sunt:
8200206565 sau
8200365186 sau
8200567290 sau
166009384R

borosciprian
Super! Multumesc !
Maine dimineata am programare la service am gasit 4 inj. EJBR01801A, le voi proba si voi vedea diferenta.
Astazi am pus din nou clip-ul si am observat ca la ultimul service la care am fost mi-au scris injectoarele gresit, mai precis la Renault injectorul 1 pleaca de la cutie, iar cei de la ultimul service mi-au scris codurile exact invers!
espacern
La Euro 3 porneste si fara injectoare scrise......dar problema ta nu este de acolo.
Degeaba sunt scrise corect daca nu sunt compatibile cu calculatorul tau.....intelegi asta nu?
Adica codul EJBR01801A se "potrivesc" si pe 80/100/105....este generic si cel mai bine cauta informatia corecta.
borosciprian
Astazi am dat jos injectoarele, 3 dintre ele erau pe acest cod iar unul nu.
Codul 8200206565 imi da si dupa identificare piesa dupa serie caroserie in partslink.
BiGBearRO
Scrie clar in manual de unde începe numerotarea cilindrilor
Cylinder 1 injector: command VP001 Cylinder 1 injector code (cylinder at flywheel end)
... adică de la volanta
Magic4Ce
Salut! Imi apare si mie mesajul cu check injection si service. Am pus masina pe tester si imi arata ca injectorul nr 1 e cam puturos si il forteaza pe 4 sa dea mai mult pentru a compensa. Ideea e ca sa il curat e 350 lei si sa il inlocuiesc cu unul SH e 200... Trebuie rescris vre-un cod ceva sau pur si simplu il inlocuiesc si...GATA!?
Multumesc anticipat!
espacern
La 1.9 DCI E3 porneste si fara scriere....dar functioneaza corect daca se scriu codurile.
Magic4Ce
Multumesc.
grig001
Salut la toți.
Am și eu iată o problema și nu ii pot da de capăt sad.gif
Dețin scenic II 2008 1.5 dci 106 c.p. De doua saptamini a apărut următoarea problemă : in orice viteza nu ar fi, este foarte leneșă, ridica turații cu greu,turbina nu se include deloc, consum ridicat. Daca ii dau vreo 4000 de turații automat apare : check injection și după apariția erorii surpriza : mașina merge ideal,turbina se include la orice turație intre 1800 < . Consumul este ok și tot asta pina opresc motorul,eroarea dispare de pe bord și iar de la început aceleași simptome. Cu o săptămână în urmă am recondiționat turbina și este că noua. Cu clip eroarea este df 301. La cite service-uri am fost,nimeni nu m-ai ajutat, și nici o soluție nu mi-au dat. Va rog să îmi dați vreo soluție. Mulțumesc anticipat
Magic4Ce
DF301 :
Air inlet circuit, Leak detected, Intermitent.
Verifica furtunele, intercoolerul si supapa de presiune.
grig001
Merci de sfat.
O întrebare atunci : de ce după apariția erorii funcționează foarte bine ? Iată asta nu îmi pot explica
Magic4Ce
Nu cred ca functioneaza foarte bine. Poate ca masina merge dar te asigur ca nu in parametrii normali! Cu siguranta nu trag toti caii!
Paste fericit!
grig001
Salut. Cer scuze de bătăile de cap ....
Pina in ziua de azi nu am depistat problema.la cite service-uri am fost toți dau din umeri. Turbina e recondiționata, injectoarele in norma, toți zic că e ceva electronic și că nu au intilnit asa problema in experiența lor.
Am filmat procesul : https://youtu.be/dMeee523ag8 asta este modul în care mașina lucrează pină la apariția erorii,
Iar aici este video după apariția erorii : https://youtu.be/wl2Nr7OWFIA
Diferența cred că e mai mult decit vizibila.

Poate totuși cineva din voi a avut așa situație sau cel puțin mai pe aproape îmi poate sugera ce poate fi sau la ce sa atrag atenție.

Mulțumesc anticipat
azaghorth
Salutare,
daca de exemplu se defecteaza un senzor (sau functioneaza intermitent),ECU va da mesaj de eroare in bord si nu va mai citi valoarea data de senzor ci va functiona cu o valoare default.Probabil de aceea inainte de eroare masina merge ciudat (semnal senzor eronat) si dupa aparitia erorii masina functioneaza ok (semnal senzor substituit).Probabil chiar senzorul de turatie e problema in cazul asta...
O diagnoza probabil clarifica situatia
grig001
Salut. Mulțumesc de răspuns. Am făcut diagnostica deja la vreo 4 service-uri. Eroarea este df301....
BiGBearRO
asa e ca nici unul din cele 4 service-uri nu a fost un concesionar Renault?
dan22y
QUOTE(grig001 @ 25 May 2017, 19:04)
Salut. Mulțumesc de răspuns. Am făcut diagnostica deja la vreo 4 service-uri. Eroarea este df301....
*


Incearca la cineva care are CLIP (tester dedicat renault), nu mai da banii pe testere generice... sau la o reprezentanta Renault, asa cum au zis si colegii.
azaghorth
QUOTE(grig001 @ 25 May 2017, 19:04)
Salut. Mulțumesc de răspuns. Am făcut diagnostica deja la vreo 4 service-uri. Eroarea este df301....
*


Poate ajuta asta : DF301
grig001
Nu am mers la nici un concesionar Renault deoarece în Moldova este doar un dealer Renault și din ce am citit iau bani pentru diagnostica,dar de rezolvat cu adevărat problemele cam nu. Am făcut și cu un tester dedicat Renault a unui persoane care a lucrat ceva ani la o reprezentanta Renault și mi-a zis că din toată experiența sa,așa enigma nu a intilnit. De asta și mai consult forumurile dedicate in speranța că poate voi da de capăt. Mulțumesc
alexcuprimera
Borosciprian , ai rezolvat ceva cu eroarea? Am aceeasi problema. Lasa un nr. de telefon te rog. Ms.
CrissGabriel
Exact acceasi problema o am si eu. Sincer parca de abia astept sa apara mesajul sa simt si eu cum trage masina. Parca ceva blocheaza alimentarea sau admisia. Abia se tureaza la 3000 iar cand apare mesajul masina parca zboara.
O sa fac o diagnoza Clip sa vad ce erori s-au inregistrat.

Cu stima,

gini79
Salut,ai reusit sa rezolvi ceva?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.