Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme diverse Captur
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Captur
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Andrei.TUT
Mai aveam cam 130km pana avea nevoie de motorina si am zis sa mai bag de 50 lei sa fiu sigur, surpriza, dupa alimentare acu parea sa stea aproape lafel in conditiile in care cu 220 lei ii fac full-ul iar "range-ul" era tot 130km. Am observat ca dupa o proaspata alimentare acu la motorina scade foarte greu vreo 100-110km iar apoi scade foarte repede. Acelasi lucru l-am observat si cand ii fac full-ul si cand e aproape gol si mai bag de 50-70lei. Un alt lucru ciudat, dupa ce fac full-ul resetez motorina consumata, ajung cu motorina consumata pe la 25l si acu este peste jumate(nu cu mult) si iar asa scade foarte repede... A mai observat cineva sau doar mi se pare mie? Apropo daca imi poate zice cineva cum fac sa vad in timp real cata motorina am in rezervor(daca se poate).
eagleking95
Da, cam asa este si la mine.. totusi faza sa alimentez si sa nu se miste acul nu mi s-a intamplat.

Mie mi se pare ca atunci cand am peste jumatate de rezervor imi arata mai mult de cat am defapt (mi s-a intamplat sa imi arate si aproape full cand aveam deja jumatate de rezervor si am bagat doar de vreo 50 de lei) si tot dupa vreo 110, 120km scade mai repede si imi arata normal.

Cand am sub jumatate de rezervor mi se pare ca imi indica bine.
tannu
Asa se misca acul la astea. Nu pune baza mare pe el; e informativ. Mai repede te orientezi dupa computerul de bord.
Dupa ce fac plinul, pana apuca sa scada, dureaza o vesnicie, apoi scade mai repejor, de zici ca a avut o revelatie si si-a adus aminte sa mai si consume.
Oricum, indiferent de marca/model/motorizare, nu recomand nimanui sa mearga pe "rosu"; e riscant si poate deveni costisitor la un moment dat.
Andrei.TUT
Cam aceeasi treaba mi se intampla si la celelalte doua renaulturi... Pai de fiecare data cand bag resetez combustibilul consumat si sunt cel mai sigur. Oricum pe 1.5DCI am consum de 6.8-7 in oras iar in afara intre 4-5.5 in functie de mers, pe autostrada imi ia cam 5-5.5
Andrei.TUT
Va rog sa ma scuzati pentru dublu post dar nu reusesc sa dau edit. Treaba sta in felul urmator, cum s-a aprins becu rosu am bagat de 50 lei motorina din nou sa vad ce se intampla si surpriza, de data asta acu de la motorina arata ~70%(aproape plin) =))) nu mai inteleg nimic, imi arata range 330km iar data trecuta tot de 50 lei imi arata 130 =))))
mariuswk
Cand alimentezi opresti motorul?
Andrei.TUT
Opresc motoru si scot cheia din contact, mereu o inchid cand ma duc sa achit.. Ma poate ajuta cineva cu senzorii de presiune? Am schimbat doar cauciucurile si am bagat presiunea corecta dar tot nu se stinge martoru in bord...
dil
Range-ul este estimat dupa consumul mediu inregistrat de CB. Daca ai mers mai mult in oras si ai un consum mediu mare atunci autonomia estimata este mai mica fata de cazul in care ai mers mai mult in extraurban.

PS: Pentru senzori da-le o reinitializare din CB. Gasesti pe forum cum.
Andrei.TUT
Si atunci si acum aveam media de consum de 6.8-7
crisolro
QUOTE(Andrei.TUT @ 26 Nov 2015, 19:54)
Opresc motoru si scot cheia din contact, mereu o inchid cand ma duc sa achit.. Ma poate ajuta cineva cu senzorii de presiune? Am schimbat doar cauciucurile si am bagat presiunea corecta dar tot nu se stinge martoru in bord...
*



este necesara si o resetare din CB, gasesti in manual procedura in cazul in care nu ti-a rezentat-o dealer-ul la predarea masinii
Andrei.TUT
Ma poate ajuta cineva? Exista acest martor care ma va avertiza cand o sa am bec ars?
mariuswk
Cred ca nu exista asa ceva.
dil
La Symbol cand am avut un bec ars la semnalizare ticaia semnalizarea mult mai des decat in mod obisnuit. Cred ca este la fel si la Captur.

Pentru toate becurile, exceptand cele pentru frana, te dai jos din masina si te uiti.
Pentru cele de frana ai nevoie de un prieten (martor).

La luminile de intalnire si faza lunga ar trebui sa-ti dai seama dupa cum lumineaza.
Andrei.TUT
Va spun eu de pe acum, nu exista martor pentru bec ars, am testat.
dethave
Iti ticăia semnalizarea pentru ca arzandu-se un bec se modifica rezistența ohmica pe traseul respectiv. La orice masina va face la fel releul de semnalizare. Doar Lancia si unele Fiat-uri aveau o macheta a mașinii in bord si in momentul in care se ardea becul te avertiza, luminând in macheta locul respectiv. O tâmpenie.. Si mai sunt mașini ce au sinteza vocala si te anunța de becuri arse, ulei puțin șamd. Nu cred ca e cazul.....
radu_vasile59
Salutare!
A ajuns ala micu la masina si a bagat un stick usb prin gaura de ventilatie din dreapta consolei centrale (dreapta fata de radio).
Intrebarea mea este cum fac sa il scot de acolo? Cat de adanc poate sa cada? Se pot scoate capacele de la gurile centrale de ventilatie, ca la Logan, sau trebuie sa ma duc in service si sa demonteze trasee de ac/filtre de polen?
Multumesc!
radu_vasile59
Revin cu rezultatele la distanta.
Am fost la reprezentanta si s-a demontat sertarul de la torpedou, apoi radio-cd-ul si in final s-a ajuns la unitatea de AC. Am bagat camera video mobila in unitatea AC si nu era nimic cazut, se pare ca a alunecat pe traseele de pe podea ale ventilatiei. Am hotarat sa abandonez stick-ul ca sa nu trebuiasca demontat bordul complet si scoasa si demontata unitatea de AC (operatiunea costa cam 4-500 lei).
Nu a luat foc nimic, nici nu au fost mirosuri sau zgomote ciudate de atunci. Deci pot fi abandonate fara regret daca nu ajung in ventilator sa rupa ceva pe acolo. De topit nu se va topi nimic, pentru ca traseele sunt de plastic si daca alea nu au nimic, nici stick-urile de plastic nu vor fi in primejdie.
Poate foloseste la cineva informatia. Cat am fost acolo mai era cineva cu un Nissan QQ la scos fise din radio-cd si alte locuri.
Kittykat96
Buna ziua, am masina din septembrie si pana luna trecuta a mers perfect, fara probleme. Cum a dat frigul un pic, cum am inceput sa ne "imbolnavim". Prima problema e faptul ca dupa ce o alimentez(nu full, ci doar cat sa circul un pic, 10-12 litri) acul nu urca de la rosu, ci din contra, coboara, se aprinde martorul si circul cu ea pe rosu! A doua problema e zguduiala din volan, care e un pic cam violenta si se intampla pe la 120-130 km/h, cateodata si mai jos. Rotile sunt echilibrate, totul e ok, ea vibreaza aiurea. Mentionez ca masina e folosita o data, de doua ori pe luna, cativa kilometrii incoace-incolo
robiboss
1. Opreste motorul atunci când alimentezi.
2. Verifica presiunea din anvelope. Sunt umflate la 3atm in fabrica iar tu trebuie sa ai 2-2,1 cred...Scrie pe usa parca...
danmat
Buna dimineata, tuturor.
Ma confrunt cu o problema la gura de ventilatie din stanga (intre radio si volan), in sensul ca:
rotita care ar trebui sa dirijeze fluxul de aer in plan vertical...nu mai functioneaza...
se misca liber, fara a mai inchide deschide fantele..
Inafar de a merge la service, mai exista o posibilitate de remediere..n-as vrea sa stric ceva..
Multumesc anticipat.
Antonyo
Va salut,

Sunt posesorul unui Captur de 5 luni iar de cand cu vremea asta de afara a trebuit sa folosesc si sistemul de dezaburire de pe luneta. Toate bune si frumoase,luneta se dezgheata se vede pe afara ca liniile au continuitate dar pe partea interioara ramane o pate mica de abur,cam un oval de 3-4 cm. Aveti idee cum si daca se poate rezolva? Masina este nou-nouta.
espacern
Incalzirea se dezactiveaza automat dupa un timp si trebuie s-o reactivezi pentru ca probabil nu are timp suficient sa incalzeasca eficient geamul.
Antonyo
QUOTE(espacern @ 11 Jan 2017, 10:32)
Incalzirea se dezactiveaza automat dupa un timp si trebuie s-o reactivezi pentru ca probabil nu are timp suficient sa incalzeasca eficient geamul.
*


Ok,am inteles,dar de ce ramane doar ovalul acela de fiecare data si in rest gemaul este ok?
FlorianP
Posibil sa fie urma unei ventuze folosite in timpul montajului din fabrica si sa contina resturi de nustiuce substanta care sa impiedice dezaburirea locala. Ceva asemanator pateam la masina anterioara - Chevrolet Aveo - pe geamurile laterale cand se abureau, intai apareau urmele de ventuze dupa care se aburea restul geamului(se vedeau si pe parbriz dar insesizabil). Cu geamul uscat doar daca te uitai foarte atent se observa ceva. Problema nu s-a rezolvat oricat am frecat geamul.
dethave
Incearca sa stergi cu un pic de otet...
Antonyo
QUOTE(dethave @ 15 Jan 2017, 09:26)
Incearca sa stergi cu un pic de otet...
*


ma gandeam daca degresez cu putin spirt imbibat intr-un buretel d-ala de folosesc femeile pentru demachiaj...este ok?
dethave
Cred ca da...desi otetul face minuni la geamuri.Nu stiu sa-ti explic de ce (poate pentru ca-i acid?). Eu nu am scapat de pretul pus cu vopsea galbena dintr-un tub ca de pasta de dinti pana n-am sters geamu' cu otet. Cum se uda un pic aparea pretul....
koldun
La mine nu au funcționat de la început. Au fost schimbate gurile de ventilație cu totul. Adevărul e că nici nu am încercat să șurubăresc să văd dacă le pot face ceva... sleep.gif
Antonyo
QUOTE(dethave @ 15 Jan 2017, 14:40)
Cred ca da...desi otetul face minuni la geamuri.Nu stiu sa-ti explic de ce (poate pentru ca-i acid?). Eu nu am scapat de pretul pus cu vopsea galbena dintr-un tub ca de pasta de dinti pana n-am sters geamu' cu otet. Cum se uda un pic aparea pretul....
*


S-a rezolvat cu solutie de geamuri. Totul este ok acum
Antonyo
Va salut,

Am luat masina anul trecut in iulie iar in septembrie am plecat cu masina la drum lung. Ideea este ca atunci am observat prima oara ca la viteze de peste 100 km/h...100-130 km/h pe partea soferului se aude un zdranganit,cam in dreptul capului,habar nu am de unde vine,ori din dreptul incuietorii ori de mai jos,nu stiu de unde dar se aude constant,cat merg cu viteza mare zgomotul e acolo,ca un tremurat asa,un zdranganit...nu stiu cum sa descriu. De la ce sa fie,ce rezolvare exista?? Initial am crezut ca dispare,dar la fiecare drum lung unde viteza este mai mare ca in Bucuresti,zgomotul este acolo.
eagleking95
Am avut si eu asa ceva la drum lung tot la viteze mai mari (peste 80-90), dar mi s-a parut ca vine din partea aeratorului din stanga volanului. La mine a disparut in cateva saptamani... Sper sa fie cazul si la tine!
Antonyo
QUOTE(eagleking95 @ 6 Feb 2017, 13:16)
Am avut si eu asa ceva la drum lung tot la viteze mai mari (peste 80-90), dar mi s-a parut ca vine din partea aeratorului din stanga volanului. La mine a disparut in cateva saptamani... Sper sa fie cazut si la tine!
*


Nu,sigur nu e de la aerator,din stanga de undeva vine si nici nu dispare sad.gif((((
Antonyo
Cine poate sa verifice daca:

La captur,unde se imbina bara fata cu aripa fata (sub far) daca apasati pe coltul barii (de sub far) la voi se misca putin ?? La mine pe partea pasagerului daca apas se misca cand apas pe ea mai mult decat pe partea soferului unde pare sa fie mai fixa.

Am observat acum cand o curatam de gheata. Daca poate sa imi spuna cineva daca este ok sau e asa de la ger/gheata de zilele astea.

Am pus si poza ca sa fiu mai explicit.
robiboss
Se misca. Nu stiu daca e OK.
Antonyo
QUOTE(robiboss @ 10 Feb 2017, 21:10)
Se misca. Nu stiu daca e OK.
*


Multumesc pentru raspuns. Ai facut testul acum sau stiai deja? Se misca la fel pe ambele parti sau si la tine pe partea pasagerului daca apesi intra putin in interior si dupa revine la exterior??

Daca si la tine se misca inseamna ca astea sunt prinderile de la Renault...mai asteptam cateva parerei sa tragem o concluzie

Multumesc
admunarig
Si la mine se misca pe ambele parti. Am observat de cand era noua, cand o spalam.Nu cred ca e o problema, bara nefacand parte din structura de absorbtie a impactului. Cred ca la multe marci se intampla asta. Eu mai am un Peugeot 407 si un Passat si se misca un pic si la ele
Sorin2626
Si la mine se misca la fel, deci cred ca asa trebuie sa fie laugh.gif
mariuswk
Si la mine .
Antonyo
Made in France smile.gif)
Thaddaus
Se misca si la mine.
admunarig
Made in Spain... wink.gif
jedimisu
Se mișcă și la mine.
Antonyo
Am inteles....Interesant banuiesc ca nu are rost sa mergem cu ele in service sa ii punem pe meseriasi sa repare...
Razvi22
Am incercat si eu, dar as zice ca nu se misca mai deloc doar ce scartaie smile.gif), apasam destul de tare si abia daca se misca putin, doar intr-un punct as putea zice ca se misca(secunda 08). Voua vi se misca mai mult??

https://youtu.be/-xOcB_T7mOg
Antonyo
Revin si eu cu un filmulet facut acum. Cred ca eu sunt cap de afis la cum se misca la mine si nici nu cred ca exista vreo solutie.

https://youtu.be/bn4z03RrJXo
koldun
Daca nu apesi, zdrangane in mers, se aude ceva, te deranjaza in vreun fel?
Antonyo
QUOTE(koldun @ 14 Feb 2017, 18:59)
Daca nu apesi, zdrangane in mers, se aude ceva, te deranjaza in vreun fel?
*


Nu zdrangane in mers,nu se aude nimic,nu ma deranjeaza...adica ma deranjeaza...ma deranjeaza ca totusi este vorba de vreo 18.000 E si nici macar bara cu aripa nu sunt aliniate si au luft intre ele,ieri am fost in showroom Bucuresti Meridian Nord si masina din Showroom era la linie si aripa si bara...cam asta ma deranjeaza...de banii astia macar niste imbinari amarate se puteau face. D-asta am intrebat daca este doar la mine sau si la voi se misca si aveti luft intre aripa si bara,asta asa pentru linistea mea...a noastra sa ne dam seama ca este o problema generala.
Antonyo
Va rog sa nu ma credeti nebun dar in ultimul timp tot gasesc cate o problema la o masina care are doar 6 luni.

Volanul sta putin inclinat spre dreapta,la viteza mica la viteza mare el sta putin inclinat spre dreapta.Daca il aranjez la semafor pe centru cum am pornit de pe loc el se duce spre dreapta putin si ramane asa,masina merge drept
Am fost luni la Renault Meridian Pipera, a venit un domn (cu barba,nu imi aduc aminte numele dansului exact) a luat masina in teste si a zis ca masina nu are nimic,ca este posibil sa fie ca o plantetara este mai scurta si una mai lunga,posibil ca este de la motorasul de servo,ca nici o masina nu se comporta la fel si ca astea nu sunt probleme ca masina este ok. Ideea este ca nu cred ca un volan sa stea stramb este ceva normal. Chiar daca nici o masina nu se comporta la fel asta cu volanul eu nu o iau ca ceva normal la o masina,chiar daca domnul de la renault a spus ca masina este ok...

Acum,va intreb si pe voi ce parere aveti... sad.gif
AdR!@N
Salut,
Parerea mea este ca ar trebui corectata geometria rotilor ( unghiul de fuga cum spun majoritatea).
Cand un mecanic iti spune ca volanul sta stramb din cauza planetarelor, ca una e mai scurta si alta mai lunga... trimite-l la plimbare. 99% din masinile cu tractiune fata au planetare inegale si nu au volanul stramb.
Daca permanent tii volanul spre dreapta ca masina sa mearga drept, sigur geometria iti este afectata.

Numai bine!
Adrian
roland
Ce inseamna stramb? A mea (Fluence) are volanul inclinat spre dreapta cu 0.5 grade, la Logan il aveam spre stanga cu 1 grad. As zice ca atat nu e o problema.

Cum e la tine, cat e inclinat? Am masurat cu o poza dreptunghiulara pe ecran, rotita cu 0.5 grade, astfel iti dai seama ce inseamna 0.5 si poti face comparatie cu pozitia volanului.

15 Feb 2017, 10:42:
QUOTE(AdR!@N @ 15 Feb 2017, 10:37)
Daca permanent tii volanul spre dreapta ca masina sa mearga drept, sigur geometria iti este afectata.


Referitor la asta, omul nu tine volanul spre dreapta, volanul sta singur spre dreapta. Nu inseamna neaparat ca geometria e afectata, ci doar ca reglajul are o eroare la pozitia volanului. Cum spuneam, a mea are 0.5 grade deviatie la volan, dar nu are niciun pic de uzura la roti, nu trage stanga sau dreapta, merge perfect drept si la viteza mica si la viteza mare (140km/h), chiar daca volanul are acea deviatie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.