Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fluence 1.6 16V cu GPL
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
GabrielAK
Salutare.

Am un Renault Fluence 1.6 16V din 2009. Ma bate gandul sa il trec pe GPL.
As dori niste sfaturi / pareri de la alte persoane ce sunt in masura de a ma ajuta, in mod special cei ce au trecut deja un Fluence pe gaz.

Multumesc.
espacern
Cauta/citeste pe sectiunea Megane 2/Laguna2 ca sunt multi cu motorul tau 1,6 16V care si-au montat GPL......gasesti multe impresii/recomandari/service-uri/etc.
GabrielAK
Ceea ce am gasit era de prin 2013.
Cautam ceva mai recent. Instalatii si pareri mai recente.

Multumesc.
gratian.bran
salut. daca citesti mai jos in forum gasesti pareri pro si contra....sa nu ma crezi ca-ti spun ca e super,ca si eu mi-am pus......si de unde faceam cam 15.000km pe an acum din sfirsitul lui mai pina acum am facut 21.000 km.....e nasol....atita uzura.... radmasa.gif

inainte am avut megan 2 2007,am tinut-o cu gpl 110.00km(160.000 cind am dat-o),fara nici o interventie la instalatie,nici filtrele nu le-am schimbat,si inca mere.....
GabrielAK
am citit ceea ce s-a scris deja. Multe pagini off topic si ceea ce s-a spus inafara de ultimele cateva postari sunt de acum 2-3-4 ani. Cautam o parere mai recenta a cuiva ce il are montat deja. Multumesc de raspuns. smile.gif

Concret, as avea de ales intre Reductor Tomasetto AT09 ALASKA, Unitate Electronica de control Stag-4, Rampa injectie Hana si Multivalva Tomasetto AT02 sau un pachet Prins VSI 2.0. Nu stiu ce difera intre intre ele. Diferenta este de vreo 600 lei si nu stiu ce ar trebui sa aleg.

Daca aveti cunostinte de asa ceva va rog sa oferiti un sfat.
gratian.bran
eu am pus tomassetto stag,ca si la megan,pret 2150,la RAL focsani,am prins o promotie cu 100 Ron voucher de gpl si prima schimbare de filtre gratuita,plus reducere permanenta la litru de gpl de 5 bani la litru,sau puncte care se convertesc in litri gpl. dupa primul schimb de filtre cu gpl majoritar de la START(statie cu gpl deschisa la carrefour focsani care ar avea gpl rompetrol aditivat) am vazut multa pulbere,asa ca am renuntat sa mai pun de la ei si acum pun doar de la petrom;cum in curind voi schimba al doilea set de filtre o sa vad care gpl este mai curat iar mai departe o sa vad ce gpl mai pun. injectoarele la megan aveau 110.000km,tacaneau dar functionau. am auzit de instalatii care au dispozitiv special de picurare ulei in cap la supape,cred ca e doar publicitate. folosesc acelasi ulei elf 10w40,doar bujiile le-am pus acum de la denso iridium tough . ca si fapt divers un drum de 626 km l-am facut cu 115 lei(focsani-Curtea de Ag-retur). nu uita ca in ultima instanta tu esti cel care hotaraste. bafta
cuki46
Apoi sincer nu stiu la ce pareri te astepti. Pana la urma este o instalatie de gaz, pusa pe un motor care functioneaza cu benzina. Daca faci multi kilometri cu masina si accepti unele neajunsuri (gen spatiu in portbagaj, faptul ca umbli cu o bomba dupa tine, nu poti parca in subteran) se merita.

Vezi exemplu mai jos...115 lei pentru 600km. Astea is costuri pe care le scoti cu un diesel, dar daca nu ai fost inspirat la momentul respectiv sau nu ai avut bani pentru un diesel....atunci ramane sa dai 600 Euro acuma, ca sa mergi cu 20 lei/100km.
GabrielAK
Multumesc de raspunsuri.

Nu gasesc nicaieri diferenta concreta intre Prins si Stag.
Instalatia ce o pun este in 12 rate, iar diferenta de 600 lei intre ele nu este cine stie ce.
Cu toate astea nu stiu pe care ar trebui sa o aleg. Pareri bune sunt despre ambele. Ba chiar am citit ca Prins este "Mercedesul" instalatiilor GPL, iar STAG este "Audi-ul" Se merita acei 600 lei in plus?
gratian.bran
daca esti pornit pe economie,clar nu.de ce sa dai 600 in plus pentru acelasi lucru? 600 inseamna citi km parcursi?10 plinuri de gpl la 300km fiecare plin,3000km? ok, experienta fiecaruia este unica si diferita,daca as lua alta masina as lua tot benzinara pe care as monta gpl,aceeasi instalatie,tomassetto cu stag.

GabrielAK
Ma gandeam ca poate acei 600 lei in plus ajuta la ceva. Poate este siguranta mai mare ca motorul va suferi mai putine defecte.

Aseara cineva mi-a recomandat Stag qNext. Stiti ceva desprea aceasta instalatie?
B 71 LAV
Am montat de 2 saptamani o instalatie gpl stag 4 qbox . Am avut de ales intre aceasta instalatie si qnext. Diferenta consta in 3 lucruri.
1 qnext se diagnosticheaza prin mufa obd a masinii, are un calculator cu putin mai rapid decat stag 4 qbox si are 4 ani garantie.
2 qnext are un altfel de filtru de gpl care costa 187 de lei la fiecare revizie ( cei drept este cu o suprafata de filtrare mai mare), cel de la stag4 qbox costa doar 85.
3. Pretul ( pus in mod special ultimul pe lista) 2900 lei pt qnext vs 2500 lei pt qbox
Am ales aceasta instalatie pentru ca este robusta si foarte cunoscuta montatorilor de gpl (Aspect foarte important pe care multi il ignora) putandu-se diagnostica usor orice problema. Spun asta ca om patit cu brc montat din fabrica pe matiz, cand mergeam la service pt o problema se incerca rezolvarea pe bibilite.

Sunt foarte multumit de instalatie, am facut deja 1000 de km si consumul este acelasi in conditii de exploatare normala si anume: 10.5 in Bucuresti ( 40% ore de varf) 7 % extraurban pana la 100km/h.
mariusd4
Ai calculat de la plin la plin sau doar ce iti arata CB? Calculele mele, la GPL, erau 16-18% in oras.
vasile82
Salut,
Stag este calculatorul. Instalatia banuiesc ca este Tomasetto la care cele doua filtre nu costa mai mult de 30 ron. Filtrele sunt in functie de instalatie, nu de calculator.

Consumul este cam cu 20% mai mult fata de consumul pe benzina.

Colegul spune ca a avut o medie de 16 -18% asta inseamna ca pe benzina ar fi trebuit sa aiba o medie 12,8 - 14,4.



mariusd4
Asa am avut, dar repet, de la plin la plin, nu ce indica CB
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.