Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme pornire 1.9dti + țăcănit motor brusc
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
ionutban
Sărbători fericite tuturor !
Am și eu o problemă cu noul Megane 1 1.9 achiziționat recent, de 5 zile brusc, seara am lăsat-o ok, fără probleme, dimineața surpriză , nu mai pornește.
Problema se manifestă astel
Țăcănit motor, înainte țăcănea 1 minut, doar la rece, acum țăcăne mereu și mult mai puternic
Mașina o pornesc greu, și când o pornesc , nu are forță să pornească după loc, abea reușesc să o urnesc.
Dacă accelerez când dau la automat, nu mai învârte deloc motorul, ca și cum nu ar avea curent bateria, la fel, dacă apăs ambreiajul în mers, să schimb viteza, moare motorul, doar în viteză o pot pornii, dacă încerc la automat, nu învârte motorul, trebuie să o las 2 minute și apoi învârte motorul brici
Și cel mai important, ce am văzut azi, lăcrimează pe la pompa de injecție motorină, când încerc să o pornesc, cam un picur pe secundă. De când au început toate aceste probleme, mai exact de 5 zile, am băgat tot motorină deaia max de la omv ca să își revină și tot de la omv ceva soluție de curățat injectoare diesel, la 10l am băgat aproape jumate de sticlă, deșii la un rezervor trebuia o sticlă, puțin , parcă și-a revenit, dar prea nesemnificativ. Ce ar putea avea? Vă rog să mă ajutați, dacă trebuie pun și video cum se manifestă, diar puțin ajutor că și cu banii stau foarte prost, service nu îmi prea permit că încă dau 1000 de lei pe lună pentru ea . Mulțumesc anticipat.
*uleiul este la nivel, deși arată puțin nasol, îl voi schimba, dar de la ulei nu prea văd după o zi pe alta să fie probleme așa bruște, seara nu avea nimic, dimineață, surpriză, toate odată
ionutban
Nimeni nu mă poate ajuta? 😑
lupo_1.7sdi
Cam complicat să primești sfaturi fără o diagnoză pentru că pot fi destule cauze pentru problema ta (probleme electrice, senzori, aer fals, probleme la pompă sau vreun injector).
Dacă vrei să rezolvi singur problema, fără o interfață de diagnoză (caută pe net interfață kkl sau vagcom 409.1) este cam greu. Cu o astfel de interfață și DDT2000 poți afla destule, dar există riscul să nu se conecteze la ECU cum se întâmplă la a mea. Dar poate găsești pe cineva prin zonă cu un tester.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.