Nu e Top Gear. E o imitație ieftină și penibilă, al cărui unic atu este că i se permite să se folosească de un nume celebru. Dacă ar fi fost mașina oficială The Grand Tour, atunci da, aș fi fost impresionat.
address
17 Dec 2016, 14:29
Si noua reclama Duster.
Pentru cei care știu ce are Dacia cu Regina...
În sfârșit, se aude DACIA, nu "Day-Sha" sau "Day-See-Ya". Gud giab, boiz.
Bacu
17 Dec 2016, 23:34
Noua? Are cel puțin 6 luni reclama asta...
rs09
18 Dec 2016, 01:55
address daca cei de la dacia ar avea un motor de 2.0 de 150 cai pe logan ar fi perfect. Loganul arata bine dar nu are putere.
MoneyTalks
18 Dec 2016, 07:04
QUOTE(rs09 @ 18 Dec 2016, 00:55)
address daca cei de la dacia ar avea un motor de 2.0 de 150 cai pe logan ar fi perfect. Loganul arata bine dar nu are putere.
Logan nu e facut pentru motorul asta, asa ca stiu francezii de ce nu pun un asa motor pe logan
4x4
18 Dec 2016, 10:46
Tu ai nevoie de un Sandero RS. Unica dacie interesanta.
argon
18 Dec 2016, 18:08
QUOTE(rs09 @ 18 Dec 2016, 02:55)
address daca cei de la dacia ar avea un motor de 2.0 de 150 cai pe logan ar fi perfect. Loganul arata bine dar nu are putere.
Dacă ar fi așa simplu. Pe lângă motorul de 150 de cai ii trebuie șasiu să țină atât, suspensie, teren de rulare, alta transmisie, samd, si atunci ar costa cat ar costa, dacă vrei putere scoti bani pentru un Renault, nu un rht de Logan căruia îi e de ajuns si 1.0 de 70 de cai la clientela si nivelul de mașină low cost care vrea să fie e.
rs09
19 Dec 2016, 06:01
Loganurile de 70 de cai sunt un pericol public. In oras sunt ok dar pe drumurile nationale cand incearca sa depaseasca un camion si nu apreciaza corect distantele creaza accidente. Cu 7000 de euro cat e un logan se poate cumpara o masina second hand ok . Au fost protejati prea mult cu taxa de mediu ori sa fie competitivi ori sa dea faliment.
marksman
19 Dec 2016, 09:12
Oh, da, masina e de vina, nu soferul. Cu Dacia 1300 de 54 CP mergeam cu 120 km/h lejer si puteam depasi camioane fara vreo emotie. Maine, poimaine nu o sa mai putem fara 100 CP sub capota, altfel masina e pericol public. Sa fim seriosi!
VladSoare
19 Dec 2016, 10:39
Loganul n-are nici o vină. Am mers zece ani cu un Symbol de 75 de cai și am depășit fără probleme tot ce am avut nevoie. Nu puterea e problema Daciilor. Puterea e suficientă așa cum e. Ce mi-ar plăcea mie la Dacii ar fi să nu se mai umple de rugină după numai un an de la naștere. Iar articulațiile să nu se mai consume atît de repede, să nu mai schimbi cîte un capăt de bară la fiecare zece mii de kilometri. În rest, sînt mașini foarte bune pentru prețul și clasa lor.
m3st_tce
19 Dec 2016, 17:31
Problemle descrise mai sunt sunt valabile si pt. Daciile de dupa 2012 (Logan 2, Sandero 2) sau...?
VladSoare
19 Dec 2016, 17:45
Asta nu știu, că Dusterică al meu era din 2011. Eu am dubii că e ceva schimbat radical pe dedesubt, dar cine știe, poate că n-am dreptate. M-aș bucura să n-am.
testike
19 Dec 2016, 17:52
Ce e cu capetele astea de bara, sunt de mai multe feluri? La diesel nu am schimbat niciunul in 98 mii km, si la benzina in 104 mii km am schimbat 3 perechi - si nu inteleg de ce.
rs09
20 Dec 2016, 03:01
Cum ziceam nu e vina masinii ca producatorul a pus un motor slab in ea, soferul daca apreciaza prost distanta de depasire se loveste cu cel de pe contrasens si mor ambii aiurea. Poti sa mergi cu 130 km constant la 4000 de ture, nu prea e placut sa mergi 100 de km asa. Cat despre depasiri si eu am Symbol de 75 de cai si trebuie sa ai vreo 700 de metri liber in fata ta cand vrei sa treci de un camion care merge cu 90km sa fii sigur ca nu te ciconesti cu cei de pe contrasens.
VladSoare
20 Dec 2016, 12:01
În teorie, da. În practică însă eu n-am prea întîlnit camioane cu 90 decît pe autostradă. În schimb am fost nevoit de sute de ori să depășesc camioane care blocau drumul cu 30-40 la oră. Caz în care Symbolul nici nu clipea.
MuciX
20 Dec 2016, 13:39
Atat timp cat nu ai nevoie sa depasesti masini care merg cu o viteza cu care oricum nu ar trebui sa circuli de la bun inceput, e ok. Par egzample, cum zice colegul Vlad, un camion care mege cu 90 devansat pe autostrada e un eveniment nenotabil. In schimb daca te apuci sa depasesti (pe contrasens) laguna dizel care deja merge cu 130 pe DN, atunci da, e posibil sa se loveasca de ala pe contrasens, daca nu apreciaza corect distanta. Dar aia nu e vina producatorului. Am avut kangoo cu 1.2 16v si pot spune ca puteai face depasiri linsitit cu el, doar ca trebuia sa nu iti fie teama de treapta a 3a.
Deci vom avea, in sfirsit, Sandero cu motor de tico?
address
2 Apr 2017, 13:39
Modelele Dacia 2017 (Sandero, Logan, Lodgy, Dokker, Duster), prezentate în revista "L'Automobile" ("Toutes les voitures du monde 2017") :
[attachmentid=1628059006]
[attachmentid=1628059007]
[attachmentid=1628059008]
[attachmentid=1628059009]
address
21 Apr 2017, 15:49
Modelele Dacia în "L'Auto-journal - Le guide 2017"
[attachmentid=1628060418]
[attachmentid=1628060419]
[attachmentid=1628060420]
[attachmentid=1628060421]
[attachmentid=1628060423]
[attachmentid=1628060425]
address
19 May 2017, 15:11
Dacia Sandero și Dacia Duster în "L'AutoJournal Occasions" Mai 2017
[attachmentid=1628062279]
[attachmentid=1628062280]
[attachmentid=1628062281]
argon
21 May 2017, 12:20
Macar francezii dau și consumul pe autostrada, 8 care e de fapt 9, la noi te păcălesc cu niste cifre de pe alta planeta la extraurban de se mira romanii că le ia dublu pe autostrada.
psychoo
22 May 2017, 07:27
Nu os functiona io in toti cilindrii la ora asta, dar ce legatura au ultimele postari cu titlul topicului? "Dacia in presa franceza" != "Masina oficiala Top Gear" ori imi scapa ceva?
zodrac
22 May 2017, 07:53
QUOTE(VladSoare @ 19 Dec 2016, 11:39)
Iar articulațiile să nu se mai consume atît de repede, să nu mai schimbi cîte un capăt de bară la fiecare zece mii de kilometri.
Cred ca principalul motiv e piață suprasaturata de piese contrafăcute, de calitate îndoielnică.
VladSoare
22 May 2017, 09:10
Io la Duster le-am schimbat numai la servisul Dacia, cu ocazia reviziilor. Sper ca măcar acolo să nu fie contrafăcute. Iar primul fusese montat încă din fabrică.
vallixx
22 May 2017, 09:25
QUOTE(argon @ 21 May 2017, 12:20)
Macar francezii dau și consumul pe autostrada, 8 care e de fapt 9, la noi te păcălesc cu niste cifre de pe alta planeta la extraurban de se mira romanii că le ia dublu pe autostrada.
Te pacalesc doar daca esti intr-atat de naiv sa crezi ca o masina puternic submotorizata are cum sa scoata consum bun. Indiferent daca esti in orad, pe DN sau pe autostrada.
Cum sa pui unei masini de o tona, in speta Logan, caruia ii dai un portbagaj de 500l plus loc in spate pentru 2 adulti mai generosi sau chiar si trei mai firavi.....un motor aspirat de 1l ?!?!?!
Sau unui MCV....
Dar asa e cand masinile mai nou sunt facute de contabili in loc sa fie facute de ingineri.
N-am o problema cu firma Dacia in sensul in care "nu mi-as lua niciodata o Dacie". Chiar n-am. Insa eu nu sufar dieselul, iar oferta de motoare pe benzina este de toata jena la ora actuala. 0.9 turbo si 1.0 aspirat. Serios?
VladSoare
22 May 2017, 11:30
QUOTE(vallixx @ 22 May 2017, 09:25)
Dar asa e cand masinile mai nou sunt facute de contabili in loc sa fie facute de ingineri.
Clarkson zicea cam așa: "great cars are designed by engineers who care, and signed off by accountants who wish they didn't".
vallixx
22 May 2017, 12:32
Pai si n-are dreptate?
VladSoare
22 May 2017, 13:42
Ba da, cum să nu? În materie de mașini, le zice ca nimeni altul.
uadiv
22 May 2017, 18:15
ford mondeo motor de 1L 125 HP(parca) si e de doua ori cat loganu...
argon
22 May 2017, 19:56
Dacă 1270 kg e dublu că Loganul, ce sa mai zic? Și 200nm la 1.0 ecoboost nu e totuna cu 135 de la 0.9tce. și nu iau apărarea Ford, din contra, și ăla e sub motorizat , dar macar la Mondeo ai posibilitatea de 240 cai, dacă vrei. La Dacia ai? Că despre asta era vorba in propoziție, nu de varianta de baza. La Dacia exista numai baza.
cj98czh
22 May 2017, 20:58
Oare mai dureaza mult sa va prindeti ca dacia a fost si va ramane un low cost a lui renault? foarte prfitabil ... dar tot low cost ramane .. si pe majoritatea clientilor nu prea ii doarela cap ca sunt submotorizate ..
vallixx
23 May 2017, 16:43
Eu nu zic sa-i puna un 2.0 compressor + biturbo de 300 de cai.
Eu zic ca un 1.2 tce si un 1.4 16V erau motoare decente si care nu o scoteau din segmentul low cost. Sau macar ofera la comanda, eventual cu timp de asteptare mai mare.
0.9 cu o turbinuta micuta si 1.0 aspirat este jenant. Si repet, cu atat mai mult cu cat le oferi pe o masina marisoara cu portbagaj mare precum si pe o varianta break.
Am mers cu Sandero cu motorul de drujba, ala 0.9 cu turbinuta , vreo 2 saptamani. Se misca sub decent. Ca sa se mste decent nu sportiv ca n-ai ce sportivitate sa scoti din 0.9, trebuia sa stau cu el numai in 4500-5000 ture. Adica...bitch, please....
address
7 Jun 2017, 17:12
Dacia Duster și Dacia Sandero
Teste de siguranță în revista AutoPlus, iunie 2017:
[attachmentid=1628063712]
[attachmentid=1628063709]
[attachmentid=1628063710]
[attachmentid=1628063711]
address
10 Jun 2017, 00:21
Gama Dacia în AutoPlus Hors-Serie 1000 Essais 2017 :
[attachmentid=1628063892]
[attachmentid=1628063893]
10 Jun 2017, 01:26: [attachmentid=1628063894]
[attachmentid=1628063895]
[attachmentid=1628063896]
address
10 Jul 2017, 23:58
Dacia Sandero și Dacia Duster
În "top 28" din 3000 de modele auto comercializate în Franța.