Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pornire grea dimineata
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
cleverit
Buna Seara,
Am o problema cu pornirea si nu-i dau de cap. Incerc sa gasesc o solutie fara a schimba jumatate de masina dupa parerile unora sau altora astfel postand aici sper ca cineva s-a lovit de ceva asemanator si ma poate indruma spre rezolvare.
Detin un megane 2.2 2007 motorizare 1.5 dci k9k 63kw injectie delphi, 150.000km.
O sa incep sa povestesc cum am pacalit problema cu pornirea timp de doi ani dar acum a inceput sa nu mai tina. Dimineata la prima cheie nu lasam sa invarta din prima adica calcam frana apasam butonul de start dar ridicand piciorul de pe frana nu mai invartea. Dupa ce se stingeau toate becurile martor apasam din nou start ca si cand opresc. Apasam din nou start dar de aceasta data nu mai ridicam piciorul de pe frana si pleaca la prima invartire. Acum invarte cam de trei ori si scoate un sunet ca si cand vrea sa porneasca dar se chinuie. Mentionez ca bujiile sunt schimbate acum doi ani si sunt verificate recent(cu aparatul de masura si cu firul direct la baterie). Problema cu aerul pe conducte o am ca toata lumea cred, adica pana dimineata de seara lasata face mici goluri pe conducta de tur de la pompa in filtru si pe cea care pleaca din filtru spre para de amorsaj dar numai pana la para. Am incercat sa elimin problema cu etansietatea furtunelor conectand doua furtune unul la tur si unul la retur direct la pompa cu supape de sens pe fiecare furtun dupa care duse direct intr-un bidon de jumatate.Surpriza a fost ca s-a comportat exact la fel dimineata la pornire.Postez si doua filmulete cu ingineria facuta unde am remarcat si faptul ca pe retur vine ca un jet de bule de aer ce agita motorina din recipient.
Ca sa elimin alte presupuneri mentionez ca problema cu pornirea este doar dimineata in rest porneste la prima invartire tot restul zilei chiar daca intre porniri sunt pauze de cateva ore bune(4-5ore). Problema se manifesta numai cand temperatura scade sub 0 grade.Un alt lucru de mentionat este ca nu scoate pic de fum si fuge de rupe pamantul ( se duce foarte usor la 170km/h).Un ultim lucru de mentionat este ca nu s-a intervenit la nimic in afara de lucrurile clasice de mecanica.

Multumesc si sper ca cineva sa vina cu o idee
bg17aw
Nu pot spune cu precizie care e problema dar iti dau niste sfaturi care pot ajuta un pic:

- pune in semnatura mai multe info, despre tip motor/transmisie (inteleg ca e automata?) si localitatea - in felul asta te contacteaza pe privat direct unii care te pot ajuta, dar nu au mult timp, altfel tot timpul prima intrebare va fi "de unde esti?". Vad ca ai nr de inmatriculare, care ar putea spune localitatea

- spui ca pui si 2 filmulete, dar nu ai pus nici unul. Recomand sa le urci pe youtube si apoi pui doar linkul de pe youtube aici

- cam la toate dieselurile vechi apar probleme dimineata pe frig si apoi merge ok in timpul zilei.

- bateria are ochi magic? La mine e rosu si bateria are 30 de luni garantie.

- mai multe info si pareri vei primi probabil dupa ce rezolvi atasarea filmuletelor
ekisim
Ce sa zic, poate e acumulatorul slabit.
Eu am demontat degeaba demarorul, deoarece se comporta ca si cum ar fi fost duse bucsile sau periile, dar nu a fost asa. Se comporta la pornire, ca si cum ar fura curent demarorul, adica se poticnea putin la pornire dar dupa aceea invartea ca polizorul.
Off topic : Si eu detin un Megane cu specificatii ca si al tau, esti sigur ca cele din 2007 au injectie delphi? Eu credeam ca la Megane 2.2 sunt Siemens.
cleverit
Motorizarea este cum am spus mai sus 1.5 DCI K9K 63Kw 86 cai cutie manuala 5 trepte. Sunt din Jud. Brasov localitate Brasov iar ce spuneti voi legat de baterie am testat bateria unui prieten de pe un duster cu motorizare si injectie identica iar rezultatul a fost acelasi. Bateria de pe duster e un Bosh cu o vechime de mai putin de un an iar bateria mea pusa pe Dusterul lui merge impecabil. Mentionez ca testul a fost facut sa fie cat mai elocvent adica meganul nu a fusese pornit de doua zile. Bateria mea este un Banner cu 3 ani vechime si are densitatea de 1.3 pe toti elementii.
bogdan_trs
La mine (1.9 dci) a fost de la supapa de sens din para de amorsare. Nu mai tinea deloc. Am cumparat una de Dacia. La 1.5 dci parca are si pompa de joasa presiune(ma gandesc ca de aia pornea cand faceai artificiul cu pusul contactului de 2 ori si nu din cauza bujiilor incandescente cuplate de 2 doua ori).
PRESTIGE97
Salut! Ca sa nu mai deschid alt topic postez si eu aici! Problema mea este asemanatoare cu a colegului. Dimineata la frig mare nu porneste din prima cheie. De data aceasta avem un 1.5 dci 106cp din 2007, 255 000 km. Odata ce a pornit nu mai sunt probleme toata ziua...
Cat timp au fost 2-3 grade a pornit perfect, dupa a inceput sa scada temperaturile si au aparut si problemele. La -3 -4 grade pornea din a doua incercare, a scazut temperatura mai mult si au crescut si incercarile de pornire.
Am fost cu ea la service sa verific bujiile si erau arse 2, le-am inlocuit si a fost totul ok o perioada. Pornea sfert chiar si la -8 grade... Acum au scazut temperaturile foarte mult si porneste extrem de greu cand o las afara peste noapte. 4-5 chei...
Prostia la aceste masini dupa mine este ca nu le poti lasa pe bujii o perioada mai mare sau nu stiu eu cum. Exista vreo metoda?
Va multumesc!
LUC1AN
QUOTE(PRESTIGE97 @ 10 Jan 2017, 22:21)
Salut! Ca sa nu mai deschid alt topic postez si eu aici! Problema mea este asemanatoare cu a colegului. Dimineata la frig mare nu porneste din prima cheie. De data aceasta avem un 1.5 dci 106cp din 2007, 255 000 km. Odata ce a pornit nu mai sunt probleme toata ziua...
Cat timp au fost 2-3 grade a pornit perfect, dupa a inceput sa scada temperaturile si au aparut si problemele. La -3 -4 grade pornea din a doua incercare, a scazut temperatura mai mult si au crescut si incercarile de pornire. 
Am fost cu ea la service sa verific bujiile si erau arse 2, le-am inlocuit si a fost totul ok o perioada. Pornea sfert chiar si la -8 grade... Acum au scazut temperaturile foarte mult si porneste extrem de greu cand o las afara peste noapte. 4-5 chei...
Prostia la aceste masini dupa mine este ca nu le poti lasa pe bujii o perioada mai mare sau nu stiu eu cum. Exista vreo metoda?
Va multumesc!
*



Introduci cartela, bagi masina in orice treapta de viteza, apesi frana si apesi butonul de start.
Astfel se pune contactul, intra bujiile iar dupa ce se sting apesi iar START ca sa iei contactul.
Repeti operatia de 2-3 ori si astfel ai incalzit suficient cat sa ii dai drumu la invartit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.