Buna Seara,
Am o problema cu pornirea si nu-i dau de cap. Incerc sa gasesc o solutie fara a schimba jumatate de masina dupa parerile unora sau altora astfel postand aici sper ca cineva s-a lovit de ceva asemanator si ma poate indruma spre rezolvare.
Detin un megane 2.2 2007 motorizare 1.5 dci k9k 63kw injectie delphi, 150.000km.
O sa incep sa povestesc cum am pacalit problema cu pornirea timp de doi ani dar acum a inceput sa nu mai tina. Dimineata la prima cheie nu lasam sa invarta din prima adica calcam frana apasam butonul de start dar ridicand piciorul de pe frana nu mai invartea. Dupa ce se stingeau toate becurile martor apasam din nou start ca si cand opresc. Apasam din nou start dar de aceasta data nu mai ridicam piciorul de pe frana si pleaca la prima invartire. Acum invarte cam de trei ori si scoate un sunet ca si cand vrea sa porneasca dar se chinuie. Mentionez ca bujiile sunt schimbate acum doi ani si sunt verificate recent(cu aparatul de masura si cu firul direct la baterie). Problema cu aerul pe conducte o am ca toata lumea cred, adica pana dimineata de seara lasata face mici goluri pe conducta de tur de la pompa in filtru si pe cea care pleaca din filtru spre para de amorsaj dar numai pana la para. Am incercat sa elimin problema cu etansietatea furtunelor conectand doua furtune unul la tur si unul la retur direct la pompa cu supape de sens pe fiecare furtun dupa care duse direct intr-un bidon de jumatate.Surpriza a fost ca s-a comportat exact la fel dimineata la pornire.Postez si doua filmulete cu ingineria facuta unde am remarcat si faptul ca pe retur vine ca un jet de bule de aer ce agita motorina din recipient.
Ca sa elimin alte presupuneri mentionez ca problema cu pornirea este doar dimineata in rest porneste la prima invartire tot restul zilei chiar daca intre porniri sunt pauze de cateva ore bune(4-5ore). Problema se manifesta numai cand temperatura scade sub 0 grade.Un alt lucru de mentionat este ca nu scoate pic de fum si fuge de rupe pamantul ( se duce foarte usor la 170km/h).Un ultim lucru de mentionat este ca nu s-a intervenit la nimic in afara de lucrurile clasice de mecanica.
Multumesc si sper ca cineva sa vina cu o idee