Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sfat "schimb" megane 3 cu laguna 3
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2
12 nepotu
Am ocazia de a cumpara o laguna 3 2.0 benzina la pretul cu care pot vinde eu M3.ul meu 1.6, ce parere aveti?

Dotari M3- 2009, clima, cruise control,senzori ploaie, lumina si arkamis, jante aliaj pe 16 iarna+vara.
90k km, instalatie gpl, trebuie facuta distributia, schimate discurile spate si amortizoarele toate 4.

Dotari L3-2009, clima, senzori ploaie,lumina, cabasse audio, scaune piele+textil reglaj electric, cruise control, jante aliaj pe 17, xenon sau halogen cu lupa nu stiu exact.
Tot 90k km, nu stiu exact ce trebuie facut ca si mentenanta. Stiu doar ca distributia e pe lant.
Precizez ca masina am condus.o de cateva ori dar nu am acordat atentie f mare detaliilor.

Masina pe care o am acum in afara de cele 3 lucruri pe care trebuie sa le schimb este impecabila, totul este ok nici o problema, o masina f intretinuta si numai cu lucruri calitative.

Ce.mi puteti spune despre consum, costuri de intretinere etc..
Ma gandesc ca: laguna este o clasa superioara meganului si ca isi poate pastra valoarea mai bine(desi eu o cumpar la pret de megane, mi se face o favoare, este mai dotata, mai spatioasa si putin mai potenta ~20% cuplu in plus, ~20%cai in plus adica cam un kg in minus per cal putere ceea ce ma ajuta, plec o data pe an in concediu cu masina anul asta am facut 8000km in concediu si vreau sa continui traditia asta de a calatorii cu masina, nu se pune problema de diesel, nu.mi place si prefer gpl.ul!
Este acelasi motor ca si pe laguna 2, se poate monta gpl fara probleme etc, puteti spune tot ce va trece prin cap, precizes ca poate anul viitor sau max 2 ani va aparea si un bebelus smile.gif
Taxe, impozite, asigurari?? Masina va fi pe numele tatalui meu pt a nu plati exagerat asigurarea.

Va multumesc si daca aveti idee cam care este pretul unui m3 cu taxa platita, dotarile si nevoile de mai sus, as aprecia un raspuns sincer si corect evaluat.
solidconvert
QUOTE(12 nepotu @ 13 Dec 2016, 02:41)
Ma gandesc ca: laguna este o clasa superioara meganului si ca isi poate pastra valoarea mai bine
*


Aici nu prea sunt de accord cu pastratul pretului in timp... paradoxal faptului ca este o clasa superioara meganului, isi pierde valoarea mult mai repede in timp. Pe orice site verifici o sa vezi ca masina se vinde in general la pret de megane. Personal cred ca design ul a afectat mult acest model din pacate... in rest tine de tine ce iti doresti. Daca iti place masina, te simti bine in ea si este in mintile ei nu mai sta pe ganduri. wink.gif
12 nepotu
Imi plac optionalele, motorul si pretul smile.gif))
M3.ul este net mai frumos de laguna. Ma gandesc si la caza cu copilul, parca este o idee mai spatioasa laguna..
cj98czh
QUOTE(12 nepotu @ 13 Dec 2016, 02:41)
mai potenta ~20% cuplu in plus, ~20%cai in plus
*




Daca te uiti la consum sa te astepti si la 30% crestere de consum ... daca nu este un factor important ... este ok.
argon
Nu merita schimbarea, poate daca laguna era diesel. AAsa o sa ai consum cu 30% mai mare pentru 20% mai multa putere, pe care oricum nu o vesi simti dinc auza maselor diferite.
marius80_eugen
QUOTE(12 nepotu @ 13 Dec 2016, 08:51)
Imi plac optionalele, motorul si pretul smile.gif))
M3.ul este net mai frumos de laguna. Ma gandesc si la caza cu copilul, parca este o idee mai spatioasa laguna..
*


M3 si mie mi se pare mai frumos, DAR Laguna sedan/hatch de fapt este mai spatioasa. Iti spun din proprie experienta ca acel motor de 2.0 benzina consuma cel putin DUBLU decat un 1.5 dci 110 CP.
Preturile la Laguna sunt comparabile la masinile reparare si alergate , dar la cele sub 150.000 km si fara evenimente, preturile depasesc 8.000 de euro.
Eu nu as da M3-ul meu pentru o Laguna pe benzina 2.0. Masina este destul de grea, deci nu te astepta la racheta din motorul 2.0 si nu uita ca trebuie turat ca sa traga dupa el o caroserie mai grea cu vreo 100 kg decat M3-ul.
Vezi ca orice reparatie la Laguna costa MULT mai scump decat la M3, nu sunt nici multe la dezmembrari si chiar si asa preturile la SH sunt mari.
Personal chiar daca as da 2000 de euro in plus fata de a mea, as prefera 2.0 dCI de 150-175 CP ... in timp se va cunoaste. In oras nu cred ca vei obtine sub 13-14% , iar iarna va fi putin si mai mult, iar in afara daca o tii sub 120 pe cruise te incadrezi in 7-8%, altfel sare repede.
Eu am mers cu cea automata 2.0 si am alergat apoi si dupa piese pentru ea si am ramas uimit de consum care nu vroia sa scada indiferent ce strategie adoptam la condus. Am ramas incantat de consumul meu de la M3 ... si mi-am spus sa stau linistit.
Daca ai pompa de benzina in curte, atunci ia-o , altfel stai linistit. Apropos, nu cumva aia este Euro 4 si de asta o gasesti asa ieftina ???
12 nepotu
O gasesc asa ieftina pt ca este a patronului meu, vrea sa o dea cu 5000 plus 1000si ceva cat este taxa.. nu stiu cum de nu are taxa platita!? Are 83 mii km, crestere de consum cu 30%(3-4 litri in oras in plus fata de m3 1.6, asta inseamna 15) ii pun gaz oricum, stiu ca nu va fi f sprintena dar cu 30 cai in plus si "doar" 150 kg in plus.. nu cred ca va fi ca m3.ul de "puturoasa"
Ma cam doare cand sunt prin munti in urcare si vreau sa depasesc si le schimb pe la 5500-6000 in deal.. fortezi totusi motorul, bagaje, persoane si dealul..
Cat de grav sa fie cu, consumul? Meganeul pe autostrada la 130 are 8-9... laguna?
Cat de scumpe si dese sa fie reparatiile? Pana acum nici la m1 nici la m3 nu am facut nici o interventie mai majora plus ca dospare distributia, fulia etc...
Ca si pret de revanzare? ma gandesc sa nu o tin mai mult de 4 ani (80 mii km)
Da, m3.ul este mai frumos dar mai mic, mai lipsit de optionale probabil mai zgomotos in mers, mai obositor la drum lung, de turat oricum il turez in draci si pe acesta, am avut m1 coupe de care mi.am batut joc in orice fel posibil si nu a avut nici pe dracu.. dar parca m3.ul pare mai fragil, se aude si altfel motorul.
Tocmai de asta cautam motorul de 2.0 pt a nu.l mai tura in fiecare depasire pe drumurile noastre pana la 5500 sau macar sa am o rezerva de putere mai mare..
Treaba sta in felul urmator, masina o cunosc, nu a avut probleme ascunse, km reali, patronul mi.a spus 5000€ pt ca nu are taxa platita si este +1000 si ceva dar mi.o lasa si sub 5000 daca ma hotarasc... oare cat iau pe m3? Pe net nu prea am gasit m3.uri ca sa pot face comp si nici lagune asemanatoare.. ce nu.mi place la ea este culoarea gri metalizat.. pare cam batraneasca.. meganul este auriul acela care chiar este frumos. Tineti cont si de investitia pe care trebuie sa o fac pt m3... vreo 3500 lei chiar daca pun pretul mai mic cu 500€ pt ca trebuie schimbate distributie, amortizoare si discuri de frana.. toate astea costa cam 3500, nu?
marius80_eugen
Eu am cip tuning facut la lenesul 1.5 de 110 stock si pot spune ca nu imi trebuie o masina mai puternica decat asta in prezent. Nu uita ca sunt o gramada de M3 cu 90 CP ... ei ce sa mai spuna...
Tu faci comparatie cu 1.6 16v, de care tocmai se plange si alt coleg ca ii ajunge la 16% in oras ... eu fac comparatie cu a mea si cand am spus dublu ... mie chiar imi da socoteala.
Eram sigur ca este Euro4 ... si ca acea taxa e problema mare ... de fapt cam 5500-6000 de euro este pretul pentru SH-urile de genul ce doresti tu. Singurul avantaj este acei 90.000 km care spui ca sunt reali, altfel masina daca avea peste 130.000 ... nu era nici o scofala si nici un castig pentru tine.
Nu uita ca si GPL daca ii pui , va consuma si mai mult si va fi si mai grea , dar castigi la diferenta dintre benzina si GPL, desi nu sta cu ideea ca nu vei mai consuma benzina deloc daca ii pui GPL.
Deci faci socoteala de 5000 euro cash la patronu' + 1000 "si ceva" la Guvernul proaspat ales + poate un GPL inca 800-900 euro + niste taxe si impozite mai mari decat la M3 1.5 ... mie nu prea imi da socoteala buna ... dar pana la urma recunoaste ca vrei calitate si fite ... si de asta iti iei Laguna, nu pentru consum mic si nici sa te dai la liniute.
4 ani cat vrei sa o mai tii tu + 7 ani ai masinii pana acum = peste 11 ani ... peste 170.000 km ... poate o dai cu 3500 , dar ... daca pana in prezent masina a cam fost in garantie si a mers ca noua ... problemele abia de acum incep.
M3 nu este mai mic ... cu mult, dar daca ai hatch-ul atunci clar e mai mic, dar daca ai fi avut ST-ul ... in afara de 5-8 cm in lateral , nu era nici o diferenta, iar dotarile ... sunt aceleasi care le am si eu pe masina, dar daca tu ai o masina mai cheala ... e normal sa ti le doresti. Eu de ex. nu as lua o Leguma fara navi, fara ESP sau sub 150 CP.
1.5 110 cp cu 6 tr. nu este mai zgomotos decat un motor 2.0 pe Laguna la mers normal, ci doar la relanti. Nu uita ca benzinara trebuie turata mai mult si nu este mai aerodinamica decat M3-ul ...
Distributie, amortizoare si discuri si placute ... nu prea ajungi la 3500 , doar daca te duci in service autorizat ... depasesti chiar . DAR nu uita ca odata schimbate ... le ai noi , in timp ce la Leguma nu stii ce surprize vei avea in timp si pana la urma nimeni nu te obliga sa le schimbi la M3 daca o vinzi.
Te bucuri ca ai lant in loc de curea la distributia de Laguna, DAR inseamna zgomot in plus si mai mare stres pe intinzatorul hidraulic. Apoi in ce stare este ambreiajul de Laguna si franele ?

Deci daca faci socoteala cu 5000 + 1000 si ceva ajungi la 6000 si ceva pe care oricum ii dai ... oare cu 6500 -7000 nu gasesti o Laguna diesel ? Si apoi incepe discutia ca 1.5 110 CP pe Laguna e prea mic ... si nu iti place si ajungi la 2.0 dci care e mai scump si ... ajungi la 8000. Deci pretul cerut este cel al pietei ... nimic fantastic.
12 nepotu
Am m3 cu optiunile scrise in primul post, nu e chel doar scaunele lagunei imi lipsesc si lupele, nu stiu daca are sau nu xenon.
Nu vreau comparatie cu diesel, nu vreau nicioadata diesel, am m3 cu gpl stiu ce inseamna si iti spun sincer ca ies la consum sub diesel oras si de ce nu si mixt poate nu pe autostrada dar totusi..
Am m3 nu fluence deci hatch de spania!
1000 lei discuri si placute spate
Vreo 1000 amortizoare
Nu stiu cat e distributia...
Nu ajunge niciodata la 16 in oras... mai mult de 12.8 nu am vazut nici toamna cand merge clima tot timpul+elevi, studenti si toata lumea care s.a intors din concediu( in bucuresti) si nu merg babeste deloc.. zilnic 5-6 mii de ture, peste 3000 mai mereu doar cand e seara merg linistit.
La 80 mii nu cred ca are nimic ambreiajul.. franele nu stiu probabil pt ca masina nu a iesit f mult prin afara cum a facut.o a mea... precizez m3.ul are aproape 45 mii facuti numai pe autostrada si inafara bucurestiului.
Nu vreau fite si figuri, daca voiam imi luam bmw, bani erau, am vrut o masina fiabila de asta am mers tot pe renault.
Vreau vomfort mai mare, un motor un pic mai potent, spatiu mai mare, cam asta inseamna laguna fata de megane, nu?
Dieselul imi place doar ca ai sentimentul ca trage mai bine atata tot dar nu pot trece peste alte dezavantaje nici mort.
Piesele de la m3 nu ma obliga nimeni sa le schimb dar trebuie precizat cump ca trebuie schimbate ceea xe presupune un pret din start mai mic sau un discount maricel.. nu vreau sa fiu un roman necivilizat si sa vand o masina care necesita interventii fara a le prezenta..
Acel intinzator nu cred ca este la fel de scum ca o distributie completa la 1.6.
De ce crezi ca problemele abia acum incep sa apara? La m1 nu a aparut nici macar una la 200k km... nu vad ce poate aparea.. ambreiaj, amortizoare, frane... astea trebuie facute la orice masina..
Cred eu ca masina vhiar si cu taxa neplatita este un pic sub pretul pietei doar din prisma km e deja peste celelalte, faptul ca, cunosc propietarul, ca masina a fost luata de noua cred ca si in leasing iar ofera un avantaj...
marius80_eugen
Hatch s-a facut si in Turcia o gramada, mai toate cumparate din RO, dar nu conteaza.
De Laguna tocmai asta spun , ca nu are multi km facuti in afara.
La diesel nu e doar sentimentul ... este cuplul ... la consum mic icon_mrgreen.gif
Eu nu iti recomand sa schimbi piesele la M3 daca vrei sa il vinzi. Faci reducere , dar nu le schimba din buzunarul tau. Pe o parte multi nu te cred indiferent ce le arati, altii nu considera ca alea sunt motive sa tii la pret si pana nu scot ei bani din propriul buzunar , nu conteaza banii cheltuiti de tine pentru ei si dupa ce reusesti sa vinzi masina la un pret pana la urma mai mic decat cel propus , ramai cu senzatia ca mai bine o tineai pentru vreun cunoscut , ca era masina buna si o stiai si tocmai o adusesei in stare buna pentru inca 2-3 ani. Eu stiu prin ce am trecut de mai multe ori.
Picul acela sub pretul pietei la Laguna e cam 300-500 euro si cam atat. Tot ce ti-am scris e parerea mea , nu iti iau eu masina, eu doar incerc sa iti arat mai multe aspecte, ca nu cumva entiziasmul de moment sa te faca sa scoti mai multi bani din buzunar si nu doar pentru consum mai mare.
Si eu am trecut si oarecum inca mai sunt in febra asta de schimbare masina , dar nu vreau orice si in nici un caz nu scad pretul pentru orice samsar care vrea ultimul pret fara sa vada masina, iar Laguna era si favorita mea , dar iti repet , ca eu sunt inca pe diesel 2.0 dci si singurul compromis pe care l-as face, daca as gasi masina dorita ar fi cutia ... adica daca sa o iau tot manuala sau pot accepta si automata daca este in stare buna, dar in nici un caz sub 150 CP sau fara ESP sau ... fara altele. Ideal ar fi un GT .. dar nu am de gand sa dau banii inca ... poate la anul ... sau peste 2.
12 nepotu
Al meu este de spania, tocmai nu vreau sa le schimb eu, ar insemna sa ies in pierdere.. nu stiu.. astept sa o vada si prietena mea pt ca este f atasata de m3.ul actual.
ssilviu
Deci ca sa fac un rezumat, poti primi o masina mai buna din cam toate punctele de vedere fara sa dai niciun ban in plus si intrebarea ta e daca sa faci acest lucru? Evident ca da.
12 nepotu
Poti spune de ce zici "din toate punctele de vedere"!!!
Chiar asa este mai buna din toate punctele de vedere?
Detaliezi putin, te rog? Alti useri nu au parerea asta si usor usor ma fac si pe mine sa cred ca nu se merita, am stat si m.am gandit in toate felurile...
andri1940
QUOTE(12 nepotu @ 13 Dec 2016, 17:06)

Ma cam doare cand sunt prin munti in urcare si vreau sa depasesc si le schimb pe la 5500-6000 in deal.. fortezi totusi motorul, bagaje, persoane si dealul..

Tocmai de asta cautam motorul de 2.0 pt a nu.l mai tura in fiecare depasire pe drumurile noastre pana la 5500 sau macar sa am o rezerva de putere mai mare..

*



Nu o sa ai problemele astea cu Laguna de 2.0! Din punctul meu de vedere consumul in plus este justificat, oricum nu se comapra de nicio culoarea cu Megane la confort/dotari, insonorizare, etc. Eu nu as compara megane 3 nici cu Laguna2!

ATENTIE ca motorul de pe 2.0 de Laguna 3 este M4R (Nissan), nu acelasi cu venerabilul F4R de pe Laguna 1/2, Megane 2, Clio RS etc. F4R avea distributie pe curea, M4R are pe lant.

Concluzia: daca nu te costa nimic in plus, nu mai sta pe ganduri! Masina e clar mai buna si mai sprintena, desi clasa medie are tendinta sa se devalorizeze mai repede decat clasa compacta.
ssilviu
QUOTE(12 nepotu @ 13 Dec 2016, 21:17)
Poti spune de ce zici "din toate punctele de vedere"!!!
Chiar asa este mai buna din toate punctele de vedere?
Detaliezi putin, te rog? Alti useri nu au parerea asta si usor usor ma fac si pe mine sa cred ca nu se merita, am stat si m.am gandit in toate felurile...
*



Pai mai puternica, cuplu mai bun, performante mai bune, mai multe dotari, confort mai bun, distributie pe lant, sunet mai bun, posibil chiar mai fiabila, mai mult spatiu, mai silentioasa.

In afara de un consum mai mare, pe care il anulezi oricum cu un GPL si niste costuri de intretinere mai mari, gen cauciucuri mai scumpe si potentiale piese mai scumpe, nu vad nicio alta problema. Iar costurile mai mari sunt marginale, care clar merita pentru ceea ce primesti.

Iar devalorizarea de care se vorbeste, in termeni absoluti, da, e mai mare la laguna ca se porneste de la un pret de NOUA mai mare. Dar in niciun caz peste 4-5-6 ani cand vrei sa o vinzi, nu vei lua pe Laguna mai putin decat pe Megane-ul de acum. E no brainer asta.
12 nepotu
Diferente reale intre cele 2 motoare (laguna 2 si laguna 3) ??? Este posibila montarea gpl.ului ca si la meganeul pe care il detin deja?
Asta ma gandeam si eu intretinere putin mai scumpa( cauciucuri, discuri/placute dar nu exagerat sper, ulei mai mult probabil etc)
Ma intereseaza daca exista vreo componenta care sa cada ( defect fabrictie sau piesa mai sensibila) la meganurile detinute anterior nu am avut nimic si m.am cam obisnuit asa.. as fi f dezamagit sa schimb masina si sa pice ceva la motor plus o reparatie scumpa)
O sa caut pe net dif dintre aceste 2 motoare pana imi va raspunde cjneva, multumesc mult de raspunsurile primite pana acum!!!!

13 Dec 2016, 22:03:
Jantele de pe m3 16" se potrivesc? Am 2 seturi de aliaj, impozitul, asigurarea cat difera oare?
ssilviu
Ce diferente reale te astepti sa existe?

Cifrele vorbesc de la sine:
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=10522
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=10287

Deci performante mult mai bune, in ciuda a ceea ce spun altii pe aici, iar consumul e doar cu un litru mai mare. Evident ca merge GPL pe el, ca nu are injectie directa.
andri1940
Stai linistit, ca n-ai ce gasi despre M4R si F4R. Sunt motoare foarte fiabile!
Vad ca oricum esti obisnuit cu benzinare (deci si cu consumul, in functie de stilul de mers). Nu e ca la diesel, sa stai cu frica ca pica ambreiajul/volanta pentru ca... cuplu. Masina mai are si cutie de viteze si de-aia merge turata pana la 6000 rpm.
ssilviu
Motorul e atat de fiabil ca poti sa-l duci cu chip lejer pe la 155 CP si deja diferenta va fi foarte vizibila.
12 nepotu
Intreb de gpl pt ca nu stiu pe unde am citit ca ar avea scaunul supapelor sau ceva de aluminiu si s.ar putea uza muuuult mai repede.
Lantul vad ca nu se schimba niciodata, dar daca se strica scaunul supapelor si trebuie desfacut motorul, atunci ce se intampla cu lantul?
Consumul fata de m3 sa fie chiar asa cu 3 litri mai mare? Gen 15 in bucuresti?
155 cai cu chip vs 140 cai sa se simta asa rau?
Din cate am vazut pe internet, cutia de viteze este la fel de "scurta" ca la m3.. e un mare pacat treaba asta macar a 6 a sa fii fost mai lunga putin.. mi se pare cam ciudat sa mergi cu 136 pe pilot si sa ai 10%...
ssilviu
80% din informatiile de pe forumuri, mai ales generaliste, sunt mituri, folclor. Eu am GPL pe megane-ul meu de 150.000 de km, nu s-a uzat niciun scaun de supapa. La mine s-a simtit ceva chipul de la 112 la 125. Dar la tine va fi de la 110 la 155.
12 nepotu
Asa zic si eu, tocmai de asta nu am avut nici o retinere cand mi.am pus pe megane 3, dar acum cica la 2.0 m4r este bloc de aluminiu... mi.e putin teama.
Motorul are 140 iar cu chip 155..
rusus
QUOTE(12 nepotu @ 13 Dec 2016, 17:06)
O gasesc asa ieftina pt ca este a patronului meu, vrea sa o dea cu 5000 plus 1000si ceva cat este taxa.. nu stiu cum de nu are taxa platita!? Are 83 mii km, crestere de consum cu 30%(3-4 litri in oras in plus fata de m3 1.6, asta inseamna 15) ii pun gaz oricum, stiu ca nu va fi f sprintena dar cu 30 cai in plus si "doar" 150 kg in plus.. nu cred ca va fi ca m3.ul de "puturoasa"
Ma cam doare cand sunt prin munti in urcare si vreau sa depasesc si le schimb pe la 5500-6000 in deal.. fortezi totusi motorul, bagaje, persoane si dealul..
Cat de grav sa fie cu, consumul? Meganeul pe autostrada la 130 are 8-9... laguna?
Cat de scumpe si dese sa fie reparatiile? Pana acum nici la m1 nici la m3 nu am facut nici o interventie mai majora plus ca dospare distributia, fulia etc...
Ca si pret de revanzare? ma gandesc sa nu o tin mai mult de 4 ani (80 mii km)
Da, m3.ul este mai frumos dar mai mic, mai lipsit de optionale probabil mai zgomotos in mers, mai obositor la drum lung, de turat oricum il turez in draci si pe acesta, am avut m1 coupe de care mi.am batut joc in orice fel posibil si nu a avut nici pe dracu.. dar parca m3.ul pare mai fragil, se aude si altfel motorul.
Tocmai de asta cautam motorul de 2.0 pt a nu.l mai tura in fiecare depasire pe drumurile noastre pana la 5500 sau macar sa am o rezerva de putere mai mare..
Treaba sta in felul urmator, masina o cunosc, nu a avut probleme ascunse, km reali, patronul mi.a spus 5000€ pt ca nu are taxa platita si este +1000 si ceva dar mi.o lasa si sub 5000 daca ma hotarasc... oare cat iau pe m3? Pe net nu prea am gasit m3.uri ca sa pot face comp si nici lagune asemanatoare.. ce nu.mi place la ea este culoarea gri metalizat.. pare cam batraneasca.. meganul este auriul acela care chiar este frumos. Tineti cont si de investitia pe care trebuie sa o fac pt m3... vreo 3500 lei chiar daca pun pretul mai mic cu 500€ pt ca trebuie schimbate distributie, amortizoare si discuri de frana.. toate astea costa cam 3500, nu?
*



Nu o sa îți iei mulți banii pe m3 nu te gândi nici la 4500 de euro deja e plin netul de m3 la vânzare la preturi începând de la 5000 din 2013 ,tine cont și diesel ,nu contează ca au în jur la 180.000 astea se cauta diesel
Parerea mea nu as lua benzinar niciodată,nu o sa te ți cu gazul după unu cu diesel niciodată mai ales la consum ,cuplu ,diesel consum 5% ,gazu se apropie de 10% ,unde e economia ?10 litri gpl /21lei mergi 100km ,diesel 5 litri /25 lei depășești 100 km

Părerea mea doar


13 Dec 2016, 23:14:
Cred ca nu sunt 10% colegi pe forum care au benzinar la m3
ssilviu
QUOTE(12 nepotu @ 13 Dec 2016, 23:52)
Asa zic si eu, tocmai de asta nu am avut nici o retinere cand mi.am pus pe megane 3, dar acum cica la 2.0 m4r este bloc de aluminiu... mi.e putin teama.
Motorul are 140 iar cu chip 155..
*


Ce treaba are blocul motor cu chiulasa in care stau supapele?
12 nepotu
Ssilviu, nu stiu credeam ca e tot AL.. habar nu am dar spr sa nu fie vreo problema pe viitor.

Rusus, am un vecin care a vandut un fluence hach (m3 turcia) chel cu 4300 daca nu ma insel din 2011 cu 160k km...
A mea spania, 2 seruri de jante aliaj, vara/ iarna ( continental 5/ nokian a3 parca), clima, arkamis (bluetooth) esp si instalatie gpl 800€, 2009 cu 90k km, masina luata in leasing deci totul facut la renault pana la 60k km, cred ca iau mai mult de 5 mii.
Fara suparate arata.mi tu ceva asemanator la 4500.. ahhh si taxa platita.
Cat iti ia dieselul la 130 pe autostrada? Mie 10 pe gaz deci 21 lei... pe dm la consum de 7.5. 15 lei la suta gen mai putin de 3 lutri de.ai tai... fara nici o problema cunoscuta de.a dieselului... asa ca nu ai cum sa.mi demonstrezi ca e mai bn cu diesel...
Tu ai cumpara o masina diesel cu 180 mii??? O mai tii 4 ani... inca 100 mi cine si cu cat ti.o mai cumpara... a mea are 90 poate peste 4 ani o mai ia cineva cu 200 mii pt ca nu are de schimbat catalizatoare, volante, injectoare si alte alea...
Ca sa nu mai vb de caldura ca nu stiu cum face m3 diesel cald... oricum nu mai avem iernile de alta data... si iti spun eu ca ma tin f bine si cu gazul, ideile astea ca gazul e praf si etc nu cred ca mai sunt de actualitate... da, nj am cuplul tau dar daca stii sa o conduci zic eu ca e la fel ca dieselul, plus ca nu trebuie sa schimb in depasire viteza ca mi se termina cuplul la 4000 rpm sau pe acolo... da, masina incarcata, deal, ac e deranjant cand la 90 trebuie sa o dai pe a 5 dar daca trebuie o dai pe a 4 si nu sare motorul in sus si am aceeasi plecare ca tine...
rusus
Una peste alta diesel nu sare de 6 ,ori cât as alerga-o
Am m3 fabricat în Franța pentru ei,mașina de firma fosta autoutilitara ,luata cu 150
000 km reali ca pe bord avea 128.000 ,am 40.000 făcuti într-un an și ceva nimic probleme!eu cu a 4 merg și cu 60 și cu 150 nu trebuie sa mestec ca în benzinar
Avem colegi care au luat mașini diesel ,Olanda Belgia germania la 180.000 crezi ca au dat greș?

13 Dec 2016, 23:45:
Cum sa dau 5000 pe un benzinar ca al tău din 2009 M3 când la 5000 e plin netul de M3 autoutilitare din 2013 cu dotări decente!km aceia 90.000 ai tai in Romania circulați face cat 350.000 în afara
12 nepotu
Poate nici tu nici ei nh au dat gres dar CINE le mai cumpara cu 280 mii si cu CAT??
nici in buc nu crezi ca sare de 6 intram putin sa ne uitam consumurile celor cu 1.5 din bucuresti???
In fine, tu esti cu dieselul eu cu benzina+gpl.. nu asta e problema, m.a "ofticat" faptul ca ai fost f agresiv cu raportul benzina-motorina, consumul cu gpl si cu pretul cu care crezi ca o sa vand eu masina desi nu stiai ce dotari si alte chestii mai are...
Intra si cauta te rog consumul din buc la diesel si ceea ce face bucurestiul unui motor diesel plus ce face dieselul unui corp uman...

14 Dec 2016, 00:51:
Masinile alea diesel cumparate de voi, la preturi f mici, oare au legatura ca pana in 2020 multe tari o sa interzica dieselul???
Sa cezi ce o sa.si ia toti pe benzina sau electrice, o sa ajungem groapa lor de "gunoi" pe noi ne bucura, ne luam niste masini diesel ieftine si frumoase dar problema e una mai mare... de ce???

14 Dec 2016, 00:53:
Vezi ca nu ai citit nimic din ce am scris eu.. masina mea are peste 45 mii facuti numai afara... in fine nu ti.am zis sa dai nici tu ni alt cunoscut de.al tau! Da 2500 pe autoutilitara.
andri1940
QUOTE(rusus @ 13 Dec 2016, 23:41)
eu cu a 4 merg și cu 60 și cu 150 nu trebuie sa mestec ca în benzinar
Avem colegi care au luat mașini diesel ,Olanda Belgia germania la 180.000 crezi ca au dat greș?


*



Daca esti comod poti sa iei direct automata. Dar sa nu spui ca un 1.5 dci e mai rapid fata de o Laguna 2.0 benzina! Sa nu mai vorbim de zgomot, rafinament, etc. Iar daca ii pui GPL la costuri esti sub dci.
diddy1
Am avut o Laguna 3 timp de aproape 4 ani si acum am un Megane3 break.

Confortul la Laguna 3 se simte bine in plus. Incepand cu spatiul interior atat cel lateral ca nu te freci cu pasagerul din dreapta cat si spatiul pt pasagerii din spate pt care nu a fost niciodata nevoie sa dau scaunele fata mai in fata. Apoi urmeaza tinuta de drum care si ea are un plus.

Eu am avut 1.5 dci (destul de submotorizat) si consumul in Buc era de 8-12. Pt 2.0 benzina as porni de la ideea de 15% cu variabile plus minus in functie de traseu ora etc

Revenind la ideea principala legata de schimb am doua sugestii diferite:

1. Daca reusesti si vinzi m3 la bani ceruti de tine (mult noroc) si faci schimb pe schimb este un plus necontestabil

2. Recomand masina mai noua. De asta am si dat laguna care era din ian 2008 si am luat meg3 st iul 2012 si diferenta de varsta in minus se cunoaste bine. Plus ca o masina rulata Romania imbatraneste altfel. La o masina de varsta asta rulata in Ro deja cam tot trenul de rulare necesita atentie si cand aduni costurile te gandesti daca nu e mai bine sa mai pui o diferenta si sa iei ceva mai nou.

Alte mentiuni legate de Lag3:
-faruri halogen cu lupa proaste spre foarte proste (verificat reglaje, sticla, lupa, schimbat becuri> rezultate infime)
-designul mai ciudat iti taie o mare parte din baza de clienti la revanzare, faceliftul si varianta break mai rezolva ceva dar nu e cazul aici
-incuietori usi, cred ca majoritatea celor cu Lag3 din 2008-2011 au avut problema asta, parca era in jur de 300 lei buc ( x2)
rusus
Eu am zis părerea despre benzinare !pe mine ma.interesează anu la o mașină și după km ,ma crezi ca am fost la un pas sa cumpăr ultimul model m3 din 2015 diesel și avea un preț decent 6500 ,dotări minime !anu spune cuvântul la mașina,prefer sa cumpăr una cu an mai bun și dotări minime decât una cu dotări și mai bătrână

<span class='edit'>14 Dec 2016, 00:01:</span>
https://www.olx.ro/oferta/renault-megane-20...el-ID7vF1v.html

Ca preț orientativ
Apropo vânzătorul mai baga și în ele ,acel model are 95 cp în 6 trepte ,poate nu știe nici el
andri1940
Si eu iti spun ca n-as da Laguna 2 pe Megane 3! Mai ales dci, care face zgomot de tractor, dar este adevarat ca nu sunt disperat sa consum 4-5l/100.

In alta ordine de idei, Laguna 2.0 este Euro5, dupa cum se vede din specificatii:

12 nepotu
Si anul isi spune cuvantul dar si dotarile sunt imp de ex cruise controlul, clima bizonica
Nu stiu ce probleme in plus sa aibe o masina cu 80 mii din romania atata timp cat la a mea trebuie schimbate amortizoarele si cam atat... cat sa coste capete bara, bielete etc.. nu f mult...
rusus
Cruise controll nu cumva au toate în afara de cele turcești?
12 nepotu
Probabil, am dat exemplu de 2 optionale care sunt un must have.

Pe alte site.uri am gasit laguna 3 2.0 incadrata la e4 190 g
ssilviu
Laguna are un mare mare avantaj fata de Megane-urile propovaduite aduse din vest. Cunosti instoricul. Asta e mare mare lucru. Eu pot sa fac pariu ca jumatate din posesorii de Megane 3 luate din Vest au masini cu kilometri dubli decat cred ei ca au.
cj98czh
QUOTE(ssilviu @ 14 Dec 2016, 08:32)
Eu pot sa fac pariu ca jumatate din posesorii de Megane 3 luate din Vest au masini cu kilometri dubli decat cred ei ca au.
*



daca au fost cumparate din tara de la persoane "specializate" ... eu zic ca mai mult de 50%
R19/16v
Cum ar fi sa crezi ca M3ul de pe olx de mai sus are 128k km?! smile.gif
solidconvert
Pai cel putin la nivel declarative vad ca si aici pe forum lumea spune avea ''atat'' in bord dar defapt ''atat'' in realitate...

QUOTE(12 nepotu @ 13 Dec 2016, 21:53)
Lantul vad ca nu se schimba niciodata,
*


Se chimba si lantul pentru ca se intinde... wink.gif

QUOTE(12 nepotu @ 13 Dec 2016, 23:31)
Ca sa nu mai vb de caldura ca nu stiu cum face m3 diesel cald... oricum nu mai avem iernile de alta data...
*


Daca are incalzire auxiliara (retrofit) si marea majoritate au, cald baga mai repede decat benzinarul tau... wink.gif

QUOTE(diddy1 @ 13 Dec 2016, 23:56)
Am avut o Laguna 3 timp de aproape 4 ani si acum am un Megane3 break.

Confortul la Laguna 3 se simte bine in plus. Incepand cu spatiul interior atat cel lateral ca nu te freci cu pasagerul din dreapta cat si spatiul pt pasagerii din spate pt care nu a fost niciodata nevoie sa dau scaunele fata mai in fata. Apoi urmeaza tinuta de drum care si ea are un plus.

Eu am avut 1.5 dci (destul de submotorizat) si consumul in Buc era de 8-12. Pt 2.0 benzina as porni de la ideea de 15% cu variabile plus minus in functie de traseu ora etc

Revenind la ideea principala legata de schimb am doua sugestii diferite:

1. Daca reusesti si vinzi m3 la bani ceruti de tine (mult noroc) si faci schimb pe schimb este un plus necontestabil

2. Recomand masina mai noua. De asta am si dat laguna care era din ian 2008 si am luat meg3 st iul 2012 si diferenta de varsta in minus se cunoaste bine. Plus ca o masina rulata Romania imbatraneste altfel. La o masina de varsta asta rulata in Ro deja cam  tot trenul de rulare necesita atentie si cand aduni costurile te gandesti daca nu e mai bine sa mai pui o diferenta si sa iei ceva mai nou.

Alte mentiuni legate de Lag3:
-faruri halogen cu lupa proaste spre foarte proste (verificat reglaje, sticla, lupa, schimbat becuri> rezultate infime)
-designul mai ciudat iti taie o mare parte din baza de clienti la revanzare, faceliftul si varianta break mai rezolva ceva dar nu e cazul aici
-incuietori usi, cred ca majoritatea celor cu Lag3 din 2008-2011 au avut problema asta, parca era in jur de 300 lei buc ( x2)
*


up.gif si as mai adauga un lucru: pocniturile/pacaniturile/trosniturile pe care le scoate bordul lagunei 3 sunt ceva de speriat.

QUOTE(andri1940 @ 14 Dec 2016, 00:02)
Si eu iti spun ca n-as da Laguna 2 pe Megane 3! Mai ales dci, care face zgomot de tractor, dar este adevarat ca nu sunt disperat sa consum 4-5l/100.
*


cred ca nici invers n ar da cineva megane 3 pe laguna 2 indiferent de considerente... smile.gif
12 nepotu
Nu vreau sa mai intru in polemici dar da, asa cred si eu!! E trist ce se intampla la noi! Plus ca in nu multi ani se vor interzice dieselurile in unele locuri ceea ce mie nu.mi convine pt ca imi place sa calatoresc mult cu masina pe benzina si gpl care consuma astronomic si nu are cuplu deloc!
Cunosc laguna cum am cunoscut ai meganul singurul dezavantaj este ca laguna a facut multi mai multi km prin romania ( poate partea buna este ca nu a iesit f mult prin buc rezumandu.se la pipera si prin tara)
R19/16v
1. nu mai credeti in basme ecologice
2. pana s-o interzice vreo antichitate de diesel pe undeva M3urile voastre vor fi masini de carat cartofi.
12 nepotu
Cica in paris intr.un an 2. dupa germania, cel putin asa se "lauda" ecologistii..
espacern
In Paris dispar masinile diesel doar odata cu Parisul.....nu mai repede!
azaghorth
QUOTE(12 nepotu @ 14 Dec 2016, 09:49)
nu.mi convine pt ca imi place sa calatoresc mult cu masina pe benzina si gpl care consuma astronomic si nu are cuplu deloc!

In anii '90 motorina era 1/2 pret fata de benzina.S-a umplut de diesel-uri, a crescut pretul la motorina (avantaj petrolisti),a inceput sa creasca complexitatea diesel-ului si stricabilitatea ca sa zic asa (avantaj producatori auto).
Se vand benzinare mai putine ca diesel,hai sa inventam o scuza ca sa mazilim dieselul.Cea mai buna scuza e poluarea desigur...
Insa...motor benzinar sa traga cat de cat-->turat.Turatie mare=poluare mare si consum mare.
Deci...unde e mai avantajos:diesel,turatie joasa (consum si poluare mica+eficienta-->salvam combustibil) sau benzinar turat (poluare si consum mare+ineficient-->risipim combustibil)?
silvanu96
Pana la urma ce concluzie se zareste p-aci??
Este o prostie ?(mai ales ca vrea sa devina familist) sau ,fa-o repede ca se merita...
azaghorth
Nu e vorba de prostie ci de asumarea unor chestii:in cazul asta,Laguna are consum mai mare,impozit mai mare,RCA mai mare...
Fiind clasa superioara Megane-ului are piese mai scumpe...
Plus ca ai o masina,ai mai schimbat una alta si te-ai obisnuit cu ea:stii ce are,stii ce n-are.
Iei alta (tot second hand) care nu stii ce are...Te astepti sa bagi niste bani pe termen scurt
Sa nu dai pasarea din mana pe cioara de pe gard...
Bafta
madhorsefuzzy
QUOTE(silvanu96 @ 14 Dec 2016, 15:47)
Pana la urma ce concluzie se zareste p-aci??
Este o prostie ?(mai ales ca vrea sa devina familist) sau ,fa-o repede ca se merita...
Eu as lua Laguna pentru toate chestiile care sunt standard pe ea si pe Megane sunt cel mult optiuni.
rusus
QUOTE(R19/16v @ 14 Dec 2016, 08:40)
Cum ar fi sa crezi ca M3ul de pe olx de mai sus are 128k km?! smile.gif
*



E din 2015 mașina cât ai vrea sa aibă,hai sa ii dam maxim 150.000 ,e autoutilitara din câte vad de aceea și prețul ,mai are câteva lovituri pe la.praguri se observa ,pe alcopa Franța sunt la 5000 ,câștigă și omu 1000

<span class='edit'>14 Dec 2016, 15:48:</span>
Într-un an jumate cât sa facă!eu nu accept situația când vad mașini passat,Audi golf și altele nemțești din anul 2005 tot atât km și bani cer cât una din asta ,poi unii sunt numai după nemțești și nu ia în calcul variantele la an mai bun și km

<span class='edit'>14 Dec 2016, 15:51:</span>
Am văzut pe Facebook făcea reclama la noul tiguan ca are key les entry ,poi mașini din 2016 sa spui ca are opțiunea asta pe când Renault o are din 2001 pe laguna
R19/16v
Eu as baga mana in foc ca e din 06-07.2014.
cj98czh
QUOTE(rusus @ 14 Dec 2016, 15:43)
E din 2015 mașina cât ai vrea sa aibă,hai sa ii dam maxim 150.000 ,
*




Mai pune 100.000 ...

QUOTE(R19/16v @ 14 Dec 2016, 15:52)
Eu as baga mana in foc ca e din 06-07.2014.
*



up.gif up.gif
ssilviu
QUOTE(azaghorth @ 14 Dec 2016, 15:53)
Laguna are consum mai mare,impozit mai mare,RCA mai mare...


A zis ca o pune pe GPL. Sa zicem ca o sa iesi la un 10 mediu pe gaz. O laguna 2.0dci de 150 de cai ar scoate mediu spre 6-7. Adica 19 lei versus 35 de lei. Diferenta e enorma.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.