QUOTE(meg2s @ 26 Nov 2016, 11:52)
Prin comparatie cu M2 (turcesc - poate depinde si de politica locala a fabricii) - erau mult mai responsabili baietii. La M2 privilege cu jante aliaj pe 16" incaltate cu 205/55R16 incluse in nivelul de echipare, roata de rezerva avea janta de tabla si aceeasi anvelopa ca cele permanente. Iar prezoanele pentru janta de tabla erau incluse.
Cred ca e de bun simt ca la M4 (cel putin pe Intens unde jantele de aliaj sunt standard) situatia sa fie aceeasi. Probabil ca in cazurile in care jantele de aliaj au fost extra-optiune nu i-a dus capul sa faca un matching intre anvelopa permanenta si rezerva si sa adauge prezoane pentru tabla. Dar dealerul ar trebui sa corecteze greseala asta.
in sfarsit un om normal...mersi de sprijin meg2s
probabil voi care sustineti ca nu conteaza sau e insesizabila diferenta sau ce fac cu prezoanele de rezerva,sau nu am facut pana...bla bla, nu va dati seama de micile detalii care fac diferenta (Ex: un prezon mai scurt care nu fixeaza roata corect)
apropo, la M4 au comunalizat prezoanele, deci merg de tabla pe aliaj si invers
dragi colegi principiul e altu, nu ca nu ma bucur de masina sau imi fac griji degeaba, dar am fost mintit (dus cu zaharelu, daca pot spune asa), la cati dintre voi va convine asta?! din principiu
cum vi se pare sa va spun ca va vand io acu roata de dimensiuni normale si va dedeam un de 14'' sa zicem
expresia lor a fost ''constructorul pune ca roata de rezerva, pe cea mai mica admisa pe vehiculul respectiv''............ce faceam daca constructorul punea la fel dar eu optam pt jante de aliaj de 17'' sa zicem
nu va suparati, dar voi cei care va multumiti cu putin, incurajati aceste fenomene, si de aceea unele produse si servicii scad in calitate
NU FRATE AU ZIS CA DAU TOATA DE DIMENSIUNI NORMALE...PT MINE NORMALE SUNT CELE DE 16''...vad ca niciunul dintre voi nu ati vazut ca pe echiparea LIFE sau ZEN cu jante de 16'' tabla pe masina, rezerva e identica...tabla 16'' fara restrictie de viteza CE FACEM IN CAZUL ASTA?!?!?
puteau spune ''domnule client nu iti pune aliaj pe masina ca rezerva e din alta lume, de pe alta masina...ramai la tabla pe masina si primesti tabla identica si la rezerva
aici e problema mea
mersi!
<span class='edit'>26 Nov 2016, 19:30:</span>
QUOTE(B83MAR @ 26 Nov 2016, 10:22)
Salut,
La mine la Intens situatia este identica, roata de rezerva de 195 dar nu le poti imputa nimic, aceasta roata este de dimensiuni normale pt echiparea life cu tabla. Diferenta de diametru totala este insesizabila deci poti merge linistit cu ea cat ai nevoie, iar limitarea de 80 cred ca exagerata, mergi cu cat vrei pana cand faci pana.
Prezoane sincer nu stiu la ce ti-ar trebui de rezerva? - nu am auzit la nici un constructor sa dea...
Din experienta mea am facut de vreo 4 ori pana in 14 ani de condus zilnic, asa ca nu vad o problema.
Numai bine,
in cazul tau, B83MAR, se specifica acest aspect clar in brosura...la mine nimic pe nicaieri, la niciun dealer sau concesionar...nimic pe net nimic in configurator
despre prezoane...e treaba mea daca le vreau...la echiparea 16''tabla pe masina si identica la rezerva, le dau, le-au pus acolo..de ce?!?!?!
pur si simplu le vreau daca la altii le-au dat
poate vreodata cand faci pana sau cand schimbi sezonier rotile, pistolul pneumatic al serviceului iti rupe unu...si ca sa vezi dracie, nu au exact marimea aia in magazin sa iti prinda roata...ce faci? (sa nu ma mai gandesc la o vulcanizare de margine de drum intr-un sat uitat de lume)
io asa gandesc...nu toti avem aceeasi parere sau asteptari
<span class='edit'>26 Nov 2016, 19:34:</span>
QUOTE(bogdabogda @ 26 Nov 2016, 11:47)
Inainte de o achizitie importanta - asa cum este la noi masina - totul trebuie studiat in amanuntime. Am vrut sa cumpar Opel Astra prin martie, inainte a a aparea M4 la noi in tara, dar am renuntat dupa ce am descoperit ca venea cu kit de reparare pana (daca vroiai un portbagaj cu un volum decent) sau cu roata temporara dar volumul portbagajului scadea semnificativ. Sa nu va inchipuiti ca informatia mi-a fost servita pe tava de dealer ci a trebuit sa ma documentez sa cer sa vad masina, sa vad poze cu portbagajul de la alte reprezentate din tara. Apropos la Opel Astra bateria este tot in portbagaj!
Calculul trebuie facut vis a vis de utilizarea roatei de rezerva si calculand de cate ori am facut pana in 12 ani la Clio, apoi, M2 apoi M3 si raspunsul fiind
nicuna am hotarat ca nu ma deranjeaza sa cumpar M4 cu roata de rezerva temporara. Apopos de studiu inainte de cumpararea unei masini am descoperit pe forumurile din Uk, Germania si Spania ca Opel avea probleme cu vopseaua (strat foarte subtire) si cu condensul in faruri si lampile spate.
deci tu in cateva cuvinte spui sa stam cate 10ore la o masina...sau mai bine cateva zile, o dezasamblam pe toata si stim sigur ca are tot ce trebuie, sa o ''studiem in amanunt''
cand oare ne obisnuim cu ideea ca al platit un produs, iar acesta trebui sa fie conform
nu sa mai am dubii sau sa il iau eu la mana, la amanuntit...sau mai rau sa gasesc ca e altceva decat am comanda...cand?!!?!
<span class='edit'>26 Nov 2016, 19:43:</span>
QUOTE(R19/16v @ 26 Nov 2016, 10:16)
Circumferința e aceeași. Nu afectează masina în niciun fel.
nu stiu pe ce baza faci afirmatia asta...
eu aici vad o diferenta...cat e ea de mica, desi e aproape un cm
26 Nov 2016, 19:47:QUOTE(adrianovici_2006 @ 26 Nov 2016, 06:14)
In ce ma priveste, am pus BOSE, in toate pliantele nu se precizeaza ca se anuleaza roata de rezerva...in locul ei s-a pus subwoofe-ul....dar in cateva review-uri din Europa apare subwoofer-ul pus in jeanta rotii de rezerva...si la mine surpriza....NU AM ROATA DE REZERVA...in schimb mi-au pus un kit de pana!
Dealer a ridicat din umeri!
De asemenea, daca aveti curiozitatea sa va uitati pe review.uri, cele cu BOSE au sigla BOSE si pe exterior pe split-ul de pe aripa...acolo unde la GT scrie Renault SPORT!
Nu s-a mai scris nimic...economia se face putin cate putin!!!
sa te uiti la poza ''1.jpg''
scuze, tie trebuia sa iti dau reply