Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Troncanit urat
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
andreisergan
Va salut ! Am un megane 2 1.6 , an fabricatie 2008 si nu gasesc remediul urmatoarei probleme : se aude un troncanit foarte urat in partea din fata in podea la trecerea peste denivelari . Mentionez ca am schimbat brat cu bucsi si pivoti , flanse amortizor , capete de bara , bielete , amortizoare (cam toata "bucșăraia" . Va rog frumos daca puteti sa ma ajutati .
buzasparta
Bucsele cadru motor?
andreisergan
Astea nu .
dethave
Cred ca ar trebui verificate...si schimbate.
kerozen
Asa mi se intampla si mie, am crezut ca este din amortizoare sau bucsi bascula.
O sa incep cu aceste bucsi ms frumos. biggrin.gif
LE VIEUX
Va salut,
Ca sa nu mai deschid alt topic, as dori sa vin si eu cu o problema:
am fost la service pentru schimbare set ambreiaj si mi-au gasit baietii
si bucsi suport motor foarte uzate (asa cum se vede in poza). Le-au inlocuit,
iar de atunci se aude un zgomot ca de toba-esapament sparta, zgomot care
pe la 2000 rot/min devine deranjant, vibreaza caroseria.
M-am intors la service si mecanicul, dupa ce s-a urcat la volan, a zis ca
masina nu are nimic, merge foarte bine.
Astept niste pareri s-am sa ma duc peste ei ca mi-au luat un pumn de bani.
(suportul din poza este luat de pe net)
ripper2005
Salutare!

Aceeasi problema cu un troncanit urat o am si eu la trecerea peste denivelari, cu directia complet schimbata in primavara (capete de bara, bascule, bielete directie, bielete antiruliu) si suporti motor in urma cu 2 sapt. (mai putin cel mare de sub motor).
La mine am observat ca face mai rau la gropi decat la denivelari peste nivelul asfaltului.

La fel ca si @kerozen am banuit amortizoare, ca doar alea stiam eu ca au mai ramas de schimbat. O idee foarte buna @buzasparta cu bucsile cadru motor, o sa le verific si revin aici cu update.

@LE VIEUX: aia e bieleta antirasturnare si parerea mea e ca nu cred sa aibe legatura cu zgomotul gen toba-de-esapament-sparta aparut. Doar daca n-a cedat vreo sudura sau imbinare la esapament cand au suspendat motorul pt. schimbarea tampoanelor... sau ai bafta de o coincidenta mare si zgomotul aparut n-are nicio legatura cu lucrarea executata de service.
Mai cere parerea si altui mecanic in afara de cel de la service-ul respectiv.
Salinas
QUOTE(ripper2005 @ 28 Nov 2016, 18:01)

Aceeasi problema cu un troncanit urat o am si eu la trecerea peste denivelari, cu directia complet schimbata in primavara (capete de bara, bascule, bielete directie, bielete antiruliu) si suporti motor in urma cu 2 sapt. (mai putin cel mare de sub motor).

*



Bucsa caseta directie ai verificat?
meganeccfan
99 la suta problema este CALARET ETRIER

am patit la fel si eu.. toata bucsaraia schimbata..pana am descoperit problema

bafta
TomachE
QUOTE(meganeccfan @ 28 Nov 2016, 23:56)
99 la suta problema este  CALARET ETRIER

am patit la fel si eu.. toata bucsaraia schimbata..pana am descoperit problema

bafta
*


Poi si ce anume a fost la el ?! Du.ti pana la capat ideea !
meganeccfan
nu stiu exact ce avea
daca tineam frana apasata in gropi nu mai trancanea
daca treceam fara sa franez se auzea urat
am luat un etrier complet din dezmembrari si am rezolvat problema
ripper2005
QUOTE(Salinas @ 28 Nov 2016, 18:57)
Bucsa caseta directie ai verificat?
*



Le adaug la lista de verificari si revin cu concluzii. Multumesc pentru sugestie!
LE VIEUX
QUOTE(ripper2005 @ 28 Nov 2016, 18:01)
Salutare!

@LE VIEUX: aia e bieleta antirasturnare si parerea mea e ca nu cred sa aibe legatura cu zgomotul gen toba-de-esapament-sparta aparut. Doar daca n-a cedat vreo sudura sau imbinare la esapament cand au suspendat motorul pt. schimbarea tampoanelor... sau ai bafta de o coincidenta mare si zgomotul aparut n-are nicio legatura cu lucrarea executata de service.
Mai cere parerea si altui mecanic in afara de cel de la service-ul respectiv.
*



Seful mecanicului mi-a zis ca am un suport-motor rupt si l-am rugat sa-l schimbe.
Cand m-am dus sa-mi iau masina mi-a aratat o piesa asemanatoare cu cea din poza, fara sa-i dau prea mare atentie. Abia cand am ajuns acasa am observat zgomotul ala.
In fine nu vreau sa mai lungesc vorba, am vorbit din nou cu ei si m-au reprogramat.
Eu sunt convins ca de la acea piesa este zgomotul, deoarece inainte de interventie
nu facea asa. Daca ajung la ei si mai au acea piesa o sa le-o cer.
Multumesc pentru raspuns.
Marcu.Marius.0912
Aceeasi problema o am si eu. Trconcanitul se aude la roata din fata, dreapta.. Ce am mai observat, referitor la calaret etrier... Cand pun frana brusca simt in pedala o vibratie puternica.. Are vreo legatura?
choria
QUOTE(andreisergan @ 16 Nov 2016, 21:27)
Va salut ! Am un megane 2 1.6 , an fabricatie 2008 si nu gasesc remediul urmatoarei probleme : se aude un troncanit foarte urat in partea din fata in podea la trecerea peste denivelari . Mentionez ca am schimbat brat cu bucsi si pivoti , flanse amortizor , capete de bara , bielete , amortizoare (cam toata "bucșăraia" . Va rog frumos daca puteti sa ma ajutati .
*



Am avut si eu aceeasi problema, dupa o vizita in service pentru schimbare bucse, brate, etc. Dupa ce m-am hotarat sa desfac singur bara de protectie fata, am constatat ca teava care vine de la rezervorul de freon batea in cadrul metallic al sasiului. Aceasta deoarece rezervorul de freon (care are o urechiusa de prindere fixa pe cadru) nu a fost fixat la loc in agataroarea speciala a acestuia. Dupa ce am fixat la loc rezervorul, problema a disparut smile.gif
passaris_c
Marcu, discuri ovalizate sau uzura mare a pivotului. Pivotul poate da vibratii, zgomot la denivelari, zgomot in viraje cu denivelari (atunci simti si auzi cel mai bine) sau discurile de frana ovalizate, deasemenea le simti in pedala la franare. Spun din propria-mi experienta ca vibratiile din pedala, la franare, sau redus 90% dupa schimbul de discuri + placute fata si ulterior total dupa schimbarea pivotului inferior dreapta care facea orikm ca toti dracii. N-am crezut ca un pivot amarat poate sa faca asemenea zgomote la denivelari, in curbe, borduri, plecari de pe loc, inclusiv repet, imi vibra usor pedala de frana intr-un anumit moment la actionarea acesteia. Verifica cu atentie pentru ca jocul pe care il transmite la roata pivotul defect este deseori confundat de mecanicii cu chef de munca (la Megane) cu jocul bieletei de directie. Stima.
LE VIEUX
Va salut!
Am fost din nou la service.
Intr-adevar piesa din poza este bieleta antibasculare si nu ea este vinovata. Au demontat-o si zgomotul acela a ramas.
Nu stiu care sunt operatiile atunci cand se schimba setul ambreiaj. Mie mi-au spus ca n-au putut sa demonteze planetarele de pe fuzete ca erau intepenite.(o sa spuneti ce service e ala, dar este destul de mare 4 hale mari si dotare pt reparatii de la electronica pana la vopsitorie).Acum am inceput sa cred ca au gresit ceva la montaj sau placa de presiune este asa de dezechilibrata ca produce vibratii ale motorului.Voi ce parere aveti ? Poate este cineva mecanic si intelege mai bine. Acum motorul tremura tare la ralanti, iar accelerat pe la 1000r/min, tremuratul se simte si in volan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.