De ceva timp am probleme cu pornirea la masina mea clio 1.5 dci 82000 km si 10 ani...si nu numai cu pornirea dar si cu relanti...problema este aleatorie si nu o pot asocia cu ceva, gen motor cald, frig afara sau trepidatii...dau de mai multe ori la automat si nu porneste...parca ar incerca sa porneasca cateodata...cand reusesc, parca ar fi o dacie veche care merge in 3 bujii, o accelerez foarte greu si nu sta la relanti, o tin din acceleratie, raman trei becuri aprinse...cel de bujii, cel de ulei si becul stop....raman asa 30-40 secunde, cand se sting, masina sta la relanti normal...am fost cu ea la tester la renault si s-a intamplat chiar in curte la ei, deabea au bagat masina in interior...din prima mi-au zis ca are probleme cu calculatorul de injectie....pe testerul lor aveam oscilatii mari la regulatorul de presiune dar nu au vrut sa-l schimbe deoarece au zis ca e din calculator...alte erori nu...injectie buna, pompa, tot...mi-au recomandat schimbarea calculatorului de injectie dar nu la ei deoarece nu au asa ceva...la second hand cu chit de cheie sau fara si rescris....am refuzat sa cred asa ceva...in apropiere am un atelier care repara injectoare...pe testerul lor, la fel oscilatii mari la presiunea din rampa, in loc de 230 bari..intre 175 si 246...cand ajunge cateodata la 175 sau 170 oscileaza brusc relanti chiar aproape se opreste....ca sa fiu impacat am cumparat un regulator de presiune nou dar facea la fel...intr-o zi am dat cu spray de contacte la cele 3 mufe de la calculator si pinii calculatorului, iar masina a mers perfect 12 zile....apoi din nou probleme...iar spray, iar 10 zile bine...acum parca nici spray nu mai ajuta....sunt pregatit sa schimb ecu dar ma gandesc ca ar putea fi si mufele, cablajul sau un fir pe undeva...am tot miscat de senzorii aia sa gasesc un contact ceva, nimic....acum de 2 zile merge perfect si nici nu stiu...daca era ecu trebuia sa faca figuri la pornire tot timpul...in mers masina se comporta normal, doar la pornire si la relanti...pot cumpara un ecu second, am gasit pe cineva sa-l rescrie cu cheie etc...dar daca face la fel?...nu cred ca se poate verifica fir cu fir tot cablajul masinii, nu are nimeni rabdare...am un filmulet de acu 2 luni cand au inceput problemele...repet pe tester nici o eroare, doar daca se opreste la relanti brusc apare regulator de presiune...aveti idei?...multumesc
https://www.youtube.com/watch?v=YE0HG8umXxk