Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sfaturi achizitie Renaul Megane GT
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2
TudorDD
Salutare si bine v-am gasit.

Dupa ce aproape un an de zile am stat fara masina, am ajuns la concluzia ca oricat m-as uita la masini "premium" la mana a doua si juma de million de km, nimic nu bate o masina noua, detinuta doar de mine, cu garantie si in cazul acestui Megane, un model lansat recent. Am mai avut un Megane 2 Bicorp, luat de nou in 2005 si care a fost extrem de fiabil, o masina excelenta la vremea aceea. Am trecut insa apoi la o masina "premium" si puternica, cumparata la mana a doua, care mi-a mancat zilele. 100% urmatoarea masina trebuie sa fie noua.

Am fost intr-un dealership si am aruncat un ochi peste masina, si ma pot declara destul de multumit de ce am vazut. Am ajuns sa vreau sa cumpar masina. Am cerut un test drive, insa cum mi-au spus ca nu au modelul cu cutie automata, am zis ca nu are rost. Cel putin nu inca. M-am uitat si la Pejo, Ford, Mazda, etc si nu am gasit o combinatie care sa ma multumeasca precum acest Megane GT.

Am insa niste intrebari, mai ales pentru cei care au cumparat masini noi de la Renault, intrebari despre dealeri, serviciile lor, partea tehnica si altele.

Ca sa incep:

1) Cat se negociaza cu dealerul? Masina costa peste 20.000EUR, ajunge pe la 24.000 cu niste optiuni de bun simt.
2) In Europa, unde pretul masinii este mult peste cel din Romania, masina vine cu mai multe dotari ca standard in echiparea GT, inclusiv R-Link-ul de 8.7". Se poate negocia cumva asta cu Renault?
3) Fiind o masina pe care o voi folosi zilnic, nu as vrea sa fac rabat de la unele optionale precum navigatia mare, camera video spate si o culoare, cate se pot cere dealerului in plus la o negociere?
4) Garantia este doar de 3 ani, imi aduc aminte acum cativa ani la configuratorul online se putea alege o extindere a acesteia. Nu am mai gasit asta in configurator, se mai poate lua garantie extinsa, preferabil pe 2 ani? Daca da, la ce pret?
5) Garantia extinsa oferita de Renault este o continuare a garantiei standard, sau acopera mai putine probleme ce pot aparea la masina?

Cam astea sunt intrebarile pe care le am momentan, dar sigur vor mai aparea si altele pe parcurs.

Va multumesc in avans pentru raspunsuri.
speedman
La prima intrebare iti raspund eu : nu negociaza sub pretul afisat. Exemplu: gt ul de la reprezentanta din bistrita care are un discount de 5% (1150 e). La comanda noua discountul este 1200 e. In schimb la masinile care stau in parcul lor aproximativ 6 luni, discount ul poate fi si 2000 e.
De ce nu comanzi de afara, dc este mai avantajos?
TudorDD
Preturile din afara Romaniei sunt mai mari, in cazul GT-ului care aici porneste de la 22.250, in Franta incepe de la 32.500.

Astazi am fost la o reprezentanta, am condus GT-ul si am primit o reducere asa cum ai spus tu de 1200EUR.

Nu am dat inca comanda, insa am ales asa:

Renault Megane GT 22.250
+ R-Link 2 + Bose - 1000EUR
+ culoare - 390EUR
+ sistem de asistenta la parcare "maini libere" si camera video pentru marsarier 400EUR

Toate cele adunate plus reducerea m-au dus la 22.800. Chiar credeti ca nu se mai poate negocia?

M-am lamurit cu garantia, care e de 4 ani si 120.000km in cazul GT-ului. Este o prelungire a celei standard si acopera aceleasi lucruri.

Astept acum un mail cu oferta de la dealer si daca ma hotarasc in urmatoarele 1-2 saptamani, cred ca voi da comanda. Durata de livrare e de 3-4luni dupa spusele dealerului, desi am citit aici pe forum de persoane cu masina nelivrata dupa ce au comandat-o in iunie.

In rest ca impresii despre masina, numai de bine. In afara de calitatea stofei de pe scaune nu as avea ce sa comentez. (masina condusa avea Alcantara, cea ce eu nu voi lua). Motorul e vioi, masina e foarte rigida, directia e ok si cu 4Control clar trebuie timp sa te obisnuiesti, e o senzatie dubioasa. La cutiile automate nu ma prea pricep, dar la niste schimbari in modul manual mi s-a parut ca se descurca bine, atat in sus cat si in jos. O pot compara doar cu ce am pe Evoque, iar diferentele mi se par minore. Interiorul e ok, materialele ok desi nimic deosebit, ma astept ca cele de la geamuri/oglinzi sa se uzeze rapid, plasticul fiind de proasta calitate. Per total insa m-am convins ca vreau masina smile.gif

LE: As mai adauga ca masina de test cu putin peste 4000km la bord avea un consum pe calculatorul de bord de 8.9l/100km, cea ce mi se par foarte bine.
speedman
La ce dealer ai testat gt ul?
TudorDD
Cobalcescu.
AllinDanut
Salut, nu pot trimite pm asa ca intreb aici, ce masina premium ai avut de ti-a dat batai de cap? Si eu vreau sa schimb masina anul viitor, buget de 20-25 mii dar nu imi scoate nimeni A6-le din cap, desi stiu foarte bine ca una noua ar fi decizia cea mai buna ...
Am facut test drive cu GT-ul si mi-a placut, dar e putin prea rigida pentru mine, daca puteam sa comand un Intense cu motor pe benzina de 150+ cp, era altceva ...
TudorDD
Nu e vorba de Audi. Mi se pare exagerat sa dai 25mii euro pe o masina la mana a doua, veche de cativa ani, cu zeci de mii de km doar pentru a epata apoi cu emblema. Ca la fiabilitate in ultimii ani Audi a stat extrem de prost in sondaje. Dar ma rog, fiecare isi stie prioritatile si nevoile. Poate ai si tu nevoie sa te trezesti putin la realitate laugh.gif

Cat despre Megane GT, sunt dezamagit de dealerul de la Cobalcescu care nu s-a obosit sa imi trimita oferta pe mail pana acum, desi a trecut mai bine de o zi. Cred ca e cazul sa incerc alt dealer.

Ce alt dealer ok si serios stiti in Bucuresti?
Haustrum
Eu cu cei de la Cobalcescu am colaborat - mi s-au parut seriosi si mi-au oferit oferta cea mai avantajoasa. Reducerea era standard, dar am obtinut alte bonus-uri - revizie, cauciucuri.
TudorDD
Pai nici sa ma duc eu la ei sa ma rog sa imi dea oferta aia. Daca nici sa vanda n-au interes, ce sa mai zic. Dealerul a fost un pusti, dar foarte ok si comunicativ, ma asteptam in ziua aia nici sa nu ajung acasa si deja sa am oferta pe mail. Ma rog, nu e graba mare, dar daca nu primesc nimic saptamana asta cu siguranta nu mai merg la ei.
Haustrum
Da, te inteleg, e normal sa ai asteptari de la cineva care traieste din vanzarea de masini.
Daca vrei, iti pot da nr de telefon al tipului cu care am colaborat si care a fost destul de prompt si flexibil.
Oricum, cel mai bine este sa ceri oferte de la mai multi si sa o alegi pe cea mai buna, eventual chiar sa ceri contraoferte.

Bafta
TudorDD
Pai tocmai asta intrebam initial, daca se poate sa primesc oferte mai bune de la alti dealeri. Eh, ma duc in alta parte saptamana viitoare si vorbesc direct, gata sa dau avansul ca atunci poate mai fortez si negocierea daca intru gata sa dau avansul.
Haustrum
Nu cred ca oferta financiara va fi diferita, toti au aceleasi preturi, masina are discount standard.
Poti primi in schimb alte chestii - revizie, accesorii, cauciucuri etc
TudorDD
Ok, am inteles. O sa discut asta atunci.
TudorDD
Nu am reusit sa ajung la alt dealer, dar voi merge maine din nou la Cobalcescu (imi e extrem de aproape) si o sa vorbesc cu alt dealer, nu cu cel care nu s-a ocupat de nimic.

Citind alte postari de pe forum, daca la pret nu pot negocia, am vazut ca sunt destui care au primit beneficii de la dealer, iar in cazul meu la o masina de 23.000EUR, cred ca pot cere si eu niste cauciucuri de iarna, antena tip rechin si niste revizii gratuite. Sunt destul de convins ca pe primele doua chiar trebuie sa le primesc la suma asta, si voi cauta alt dealer pana voi da de unul care sa le ofere.

Intrebare este si cat se negociaza treburile astea. Vreau in urmatoarele doua saptamani sa plasez comanda pentru masina, ca apoi sa o am in februarie probabil.
Mefisto81
Mi s a facut o oferta f buna pe care deocamdata nu o pot onora.Pret 21.200 cu optiuni culoare metalizara si pachet bose.Doar pt pers fizice...masina e pe stock.Cine e interesat pot lasa nr de tel al dealerului
DragosCatalin
Am fost la dealer sa imi faca fisa de pret. Am observat acasa ca pe ea scrie RCI Leasing Romania IFN. E avantajos un astfel de credit pentru dobanda 0% daca dai avans 25%. Din ce am gasit eu pe site la dealer, acest credit este un fel de leasing financiar, dar asta nu ar fii o problema. Din ce am vazut in fisa, scrie ca se incheie contract de ipoteca mobiliara asupra vehiculului (nu a fost precizat de dealer asa ceva) aici este problema. Acum vin cu intrebare, la voi(care ati ales 25% si astfel de credit) cum este in contract? Este un fel de leasing si ipoteca asupra autovehiculului? Nu as dorii sa fie masina ipotecata. Este o mare problema care dealerul nu mi-a adus-o la cunostinta. Mersi anticipat!
mars
IFN-urile pot da si credite. Daca e leasing, e masina lor. Daca e credit, masina reprezinta o garantie in favoarea creditorului, tu fiind proprietar in acte. In principiu, costurile sunt tot alea, fiind persoana fizica.
DragosCatalin
QUOTE(mars @ 26 Feb 2017, 10:54)
IFN-urile pot da si credite. Daca e leasing, e masina lor. Daca e credit, masina reprezinta o garantie in favoarea creditorului, tu fiind proprietar in acte. In principiu, costurile sunt tot alea, fiind persoana fizica.
*



Am inteles. Mie mi-au spus ca este credit si nu leasing. Partea proasta este cu ipoteca pe autovehicul. Nu imi convine, dar pana la urma nu am fost restant niciodata la credit ca sa existe astfel de riscuri...Multumesc de raspuns! biggrin.gif
mars
Pai e un risc pe care RCI trebuie sa si-l acopere cumva, nu? Casco la RCI e optional, dar se plateste o asigurare de accident: https://www.renault.ro/servicii/finantare/p...ane-fizice.html
DragosCatalin
QUOTE(mars @ 26 Feb 2017, 12:13)
Pai e un risc pe care RCI trebuie sa si-l acopere cumva, nu? Casco la RCI e optional, dar se plateste o asigurare de accident: https://www.renault.ro/servicii/finantare/p...ane-fizice.html
*



Da, mi.au spus detaliul cu asigurarea! Oricum ii fac casco...e bun pentru orice eveniment..
AR159
Salutare tuturor,
Sunt pornit sa schimb masina sotiei cu un Megane 4 TCe 130 EDC (din strainatate, fabricatie nov.'16).
Cred ca, deocamdata, nu are nimeni pe aici o astfel de varianta, dar as fi curios sa aflu parerea voastra:
- EDC-ul cu 7 viteze poate prezenta probleme si in cazul unui motor cu un cuplu mai mic, 200 Nm fata de cei 280 Nm de pe 1.6 GT?
- Combinatia motor-cutie de viteze poate fi considerata mai reusita in comparatie cu 1.5 dCi 110 EDC? (acestea fiind singurele variante de motorizare cu cutie automata, exceptand GT-ul)
Nu vreau sa deschid o discutie Diesel vs benzina, mentionez ca masina va face in jur de 15000 km anual, iar pretul este similar cu al unei variante 1.5 dCi echipata echivalent in Romania.
Diferentele sunt date de disponibilitatea imediata a masinii din Germania vs. 4 luni timp de asteptare la comanda in Romania si de trei optionale (nu neaparat necesare) incluse suplimentar la cea din Gemania (jante 18'', volan incalzit si masaj in scaunul soferului)
well
QUOTE(AR159 @ 26 Feb 2017, 22:26)
Salutare tuturor,
Sunt pornit sa schimb masina sotiei cu un Megane 4 TCe 130 EDC (din strainatate, fabricatie nov.'16).
Cred ca, deocamdata, nu are nimeni pe aici o astfel de varianta, dar as fi curios sa aflu parerea voastra:
- EDC-ul cu 7 viteze poate prezenta probleme si in cazul unui motor cu un cuplu mai mic, 200 Nm fata de cei 280 Nm de pe 1.6 GT?
- Combinatia motor-cutie de viteze poate fi considerata mai reusita in comparatie cu 1.5 dCi 110 EDC? (acestea fiind singurele variante de motorizare cu cutie automata, exceptand GT-ul)
Nu vreau sa deschid o discutie Diesel vs benzina, mentionez ca masina va face in jur de 15000 km anual, iar pretul este similar cu al unei variante 1.5 dCi echipata echivalent  in Romania.
Diferentele sunt date de disponibilitatea imediata a masinii din Germania vs. 4 luni timp de asteptare la comanda in Romania si de trei optionale (nu neaparat necesare) incluse suplimentar la cea din Gemania (jante 18'', volan incalzit si masaj in scaunul soferului)
*



Eu nu cred sa fie exact aceeasi cutie cu cea de pe GT. Cred ca sunt similare dar nu sunt exact la fel. In consecinta nu se pot trage concluzii exacte ci dor se poate specula pe aceasta tema. Chiar sa presupunem ca aceeasi cutie tot nu poti decat sa speculezi.
Din punctul meu de vedere ca si posesor de GT consider ca varianta aleasa de tine este cea mai potrivita fata de celelalte. Cutia este ok, puterea este suficienta. Mai ramane problema cu consumul (cu siguranta mai mare decat la diesel), dar asta este cu totul alta poveste.
meg2s
QUOTE
Eu nu cred sa fie exact aceeasi cutie cu cea de pe GT

Din ce spun cei de la Getrag e aceeasi cutie:
http://www.getrag.com/en/products/produkt_detail.html
linkul e incomplet - trebuie sa aplicati Autofilter: Renault / Megane.
As fi surprins ca Renault sa fi cerut specificatii diferite pentru cutia de pe GT (din motive de cost) si cred ca cei de la Getrag le-ar fi indicat pe site.
Insa avand in vedere diferenta de cuplu dintre GT si 1.2 TCe, nu mi-as face griji in privinta cutiei.

Cu ocazia asta am aflat si ca EDCul de pe 1.5dci e cu ambreiaje umede, nu mai e cu ambreiaje uscate ca la M3/Fluence...
Dri
Salutare TudorDD.

Parerea mea este ca, atata timp cat este important pentru tine sa obtii un pret bun, dar nu ai idee pana unde sa negociezi, iti mai trebuie niste criterii de comparatie in plus pentru a cantari si a alege.

Astfel incat, pe langa recomandarea de a merge la mai multi dealeri si de a incerca sa negociezi cu fiecare (unii dealeri sunt mai flexibili in negociere, altii sunt mai rigizi etc.), poate merita sa iei in calcul mai multe optiuni, respectiv o alta masina, de la o alta marca.

Gandeste-te daca un alt model de masina se apropie de criteriile tale, viziteaza si acei dealeri, iar in final pui toate informatiile cap la cap.

Sper sa ma fac bine inteles, nu sugerez cumva ca GT-ul e o alegere proasta. Vreau doar sa spun ca poate un orizont de comparatie mai larg te va face sa iei o decizie mai bine documentata.

Succes!
speedman
Dri: omul intreba anul trecut...cred ca s a reorientat, altfel ar mai spune una alta.
Dri
QUOTE(speedman @ 27 Feb 2017, 21:40)
Dri: omul intreba anul trecut...cred ca s a reorientat, altfel ar mai spune una alta.

Oops, greseala mea; am citit topic-ul ca pe unul nou, pentru ca nu il observasem pana acum, dar fara sa ma uit la datele postarilor.
sorynache
Cu toate problemele semnalate la acest model , doresc sa intru si eu in clubul posesorilor de gt (pe usa din dos , cu unul sh rolleyes.gif ) Rog detinatorii sa imi spuna daca merita sau nu . Pana acum din 3 detinatori sau fosti , doi il recomanda , unul nu. Deci 66, 66666 da , 33,33333 nu . Multumesc. Asta asa ca sa vad ce risc , ca oricum il iau .

<span class='edit'>11 Sep 2019, 05:25:</span>
Dupa o sa ma plang pe aici de cate ori o sa am probleme. biggrin.gif
solidconvert
Dar ce se intampla de au aparut asa de multe gt uri la vanzare pe autovit? Preturi intre 16000 si 17500? Destul de ciudat... blink.gif
Flatron
Ies din garanție, nu riscă nimeni să schimbe ambreiajele și cutia în afara ei. radmasa.gif

@sorynache: Ai 108 pagini legate de GT de citit, deci spor la treabă. biggrin.gif
speedman
Flatron: nu cred ca asta ar fi motivul...cine n ar vrea sa ia pe un gt atatia bani dupa 2 3 ani...chiar stau in pret. Da mi si mie 17 k si o dau fara a sta prea mult pe ganduri...avand in vedere cat am dat pe ea. As pierde 2600 e smile.gif ..dupa aproape 3 ani...ceea ce ar fi super, mai ceva ca la un beamveu biggrin.gif
Flatron
Știu ce zici, dar o să vezi că vor mai scădea prețurile. Sau cel puțin așa ar trebui, ținând cont de câte probleme sunt cu cutiile. Atât că nu știu toți, e o mașină rară și are 200 de cai, asta va înclina balanța. Altfel, în preț cam stau toate, nu doar GT-urile, ceea ce e bine. smile.gif
speedman
Asa e, or sa mai scada...insa cu tot cu problemele ei (sunt si posesori fara probleme, chiar printre noi) tot va avea cautare...dc se vand n am idee, dar masina este super ok per total cu tot cu neajunsurile ei (diuze parbriz, capota care se misca la viteza mare, cutii problematice si care or mai fi....poate imi scapa ceva). Si alte masini au sau au avut probleme la cutii si tot s au vandut si stau in pret...altii nu si mai fac atatea griji ca le pica cutia...). Nu spun ca e ok, dar se poate si mai rau. In aproape 3 ani de la achizitie, eu ma declar mai mult decat multumit, la cat a costat nu aveam varianta nai buna...si acum cred ca as achizitiona aceeasi masina. Daca aveam mai multe probleme mai mult ca sigur as fi scapat de ea fara a ma interesa banii pierduti...de altfel nu era prima masina la care as fi pierdut.
sorynache
Zilele astea am citit tot to biggrin.gif picul cu gt si concluzia a fost ca e cam riscant.Deci o sa imi iau.Tre' sa le multumesc lui speedman si abba81 pt consilere . Daca ceva nu merge bine e fain sa ai pe cine da vina biggrin.gif .
speedman
Poti tine cont de parerea mea sau nu...fiecare procedeaza cum considera ca e mai bine pt el.
keos
@sorynache
1. Daca te uiti in piata de masini din RO (cel putin in Buc) au inceput sa apara multe hothachback-uri.
2. Pretul scade mult fiindca nu este in lista celor vanate de 80% din populatia RO (VW, AUDI, BMW, Skoda). Daca te uiti si la Ford e la fel (desi e o super masina).
3. Eu am modelul standard cu Bose, Viteza adaptiva si Tableta. L-am luat acum un an cu 18000EUR (a fost condus doar in RO si avea 50k km si 2 ani), acum in 29 sept iese din garantie.
4. Ce imi place:
- Viteza adaptiva e super (am facut un tur in 3 masini cu niste prieteni Serbia, Croatia, Italia, Slovenia, Ungaria) si cum mergeau cu 100 la ora sad.gif eu eram pe viteza adaptiva in spatele lor si a fost foarte usor de facut 4000km.
- E foarte sport si stie sa schimbe vitezele cum trebuie (desi e neplacut pe autostrada cand scade intr-o viteza inferioara ca sa revina - pe autostrada l-am trecut pe manual si il tin doar in a 7-a).
- Scaunele fata sunt extrem de comode pentru spate (spun in comparatie cu alte 4 masini pe care le-am avut).
5. Ce nu mi-a placut (dupa cum vezi chestii personale si poate nerelevante pentru 99% din populatie):
- portbagajul mic, dar destul loc pe bancheta din spate.
- daca ai cauciuri diferita vara/iarna iti recomand sa-ti iei jante separate fiindca la schimbare se chinuie si distruge roata datorita talonului mic, mi-as fi dorit sa pot sa pun niste roti de 17 iarna, dar nu se poate.
- masina este sport si are suspensia tare.... studiez sa-mi iau o perna de fund smile.gif.
- am scaunele negre si vara este cam nasol in scaune ca ai caldura din toate partile smile.gif recomand cu incredere sa-ti iei alta culoare
- pilotul automat e limitat la 140kmh sad.gif sad.gif sad.gif
- farurile in faza scurta bat prea jos (am inteles ca e cineva pe aici care ma poate ajuta, cei de la service au refuzat)
- consuma pe stilul de mers (intre 8 si 20 %) ... wink.gif smile.gif
- cutia automata nu stie de frana de motor
- trebuie sa aranjez cu colegul nostru sa-mi bage android auto (dar am inteles ca arata destul de nasol pe tableta)
- ledurile din interior variaza insesizabil (dar eu ma prind)
- temperatura este afisata pe tableta prea mic smile.gif.
- ceasul este doar pe tableta.
- nu pot dezactiva ESP (am inteles ca se poate hack-ui si asta)
- e destul de dificil sa controlezi optiunile pe tableta
- nu prea are tot ce are Passat-ul meu highline (spalare faruri, cornering, senzori de placute de frana, si alte ciubucuri minore)
- Nu-mi dau seama cand e 4-control si nici nu am sesizat - am facut niste derapaje la viteze (zic eu mici) de vre 2 ori (poate ma lamureste cineva)
6. Am fost pentru problema de lumini si mi-au facut update la softul de motor si de cutie de viteze, dar nu au rezolvat luminile.
7. Acum am 65k, am fost la revizie si au zis ca-mi schimba bieletele pe fata in garantie. Cica mai trebuie sa-i schimb placutele de frana si bujiile.
meg2s
cateva observatii (sa nu le zicem corectii la ce a spus keos):
- "...roti de 17 iarna, dar nu se poate" de ce nu se poate? ai marimile acceptate oficial la gt: 17 si 18 inchi (la cei mai multi sunt si in CIV si in COC);
- la unii pilotul automat se dezactiveaza la 160; eu l-am folosit pana la 150 fara probleme, iar la peste 160 da mesaj de dezactivare;
- "cutia automata nu stie de frana de motor" - sigur ca stie frana de motor. Retrogradezi din padele si se rezolva - la mine nici nu trebuie sa treci in manual (nu stiu la benzinar); am folosit la greu in ultima vacanta pe drumuri de munte;
- nu stiu sa existe alta ambianta interioara in afara de cea neagra - fie ca gasesti cu tapiserie din stofa sau alcantara.

@sorynache: daca nu esti un fan al trapei, evita sa iei cu trapa. Iti asigura o sumedenie de zgomote in varii situatii (denivelari, torsionari ale caroseriei), ai o sursa de caldura permanenta deasupra capului pe durata expunerii la soare (paravanul mobil nu izoleaza deloc - este o panza foarte subtire)
Poty
benzinarele turbate nu au frana de motor..
sorynache
Am gasit, mai are 2 ani garantie, e stiuta pe forum,e la a treia cutie
Flatron
QUOTE(Poty @ 12 Sep 2019, 14:51)
benzinarele turbate nu au frana de motor..
*



Ce înțelegți voi prin frână de motor? Pentru că se întâmplă două situații:
1. Mașina face retrogradări la frânări, nu scoate din viteză. Doar că retrogradările sunt pe la aprox 1500 rpm pe Neutru/Comfort și mai sus în Sport. Tot un fel de frână de motor e.
2. Faci cum spune meg2s, din padele, și, dacă nu accelerezi într-o coborâre, îți menține aceeași treaptă de viteză, abia apoi te trece înapoi în Drive.

Deci frână de motor există și la benzină.
sorynache
Oare cat o costa o cutie? La una din 2016 cu 80000 km , servisata doar la repr. cici reno ar pune 33%.Ambreajele apox 3000 lei
AdrianIcn
Salutare. Tocmai am ramas fara masina dupa ce am vandut masina de suflet Seat Leon 1.4 tsi an 2015 si ma intereseaza un Megane GT. Bugetul alocat este max 15.000 EUR. La o cautare pe OLX/Autovit am gasit urmatoarele 3 masini de referinta.

Ce parere aveti despre acestea ? Aparent, cea mai ieftina are si cele mai multe dotari (trapa, tableta mare, sistem Bose) dar pare lovita in spate, are lufturi la haion.

https://www.olx.ro/oferta/renault-megane-IDeieSl.html

https://www.olx.ro/oferta/renault-megane-gt...cp-IDedkW7.html

https://www.olx.ro/oferta/renault-megane-gt...ol-IDdTVok.html

Totodata, este un risc mare daca imi asum aceasta masina iesita din garantie? Am mai citit pe forum ca au fost probleme cu cutia de viteze; ca s-au facut rechemari in service pentru update la soft; ca poate pica din senin etc.

Va multumesc.
meg2s
Cea mai ieftina are atuul anului de fabricatie, cand e posibil ca "problemele" cu softul cutiei sa fi fost deja rezolvate (ma rog, problemele nu erau la soft, ci era cutia la limita de cuplu, dar s-a rezolvat ulterior prin resoftare) Are si cei mai putini km, deci inca un plus. Verifica si tu pe site-ul RAR daca a avut ceva daune inregistrate, verifica la Renault istoricul si poate e ok.
Trapa nu e musai o mare bucurie, eu o consider o sursa de zgomot la denivelari, o sursa de caldura vara si o reducere a rigiditatii totale a masinii. Cu hayonul exista ceva sanse ca masina sa nu fi fost lovita spate; daca citesti forumul de M4 in detaliu, vei afla ca Renault n-a penetrat inca misterele alinierii corecte a hayonului... la M4 cel putin.
AdrianIcn
Mda..am verificat-o pe cea in discutie pe Car Vertical.

https://www.olx.ro/oferta/renault-megane-IDeieSl.html

Daune cu nemiluita..dintre care 2 in Romania mari (una de 80.000 RON si alta de 70.000 RON).

Am observat ca are lufturi si pe la imbinarea dintre capota si far.

Kilometrii si ei dati inapoi.

Ma reorientez smile.gif)
solidconvert
Deci mitul masinii bune, cu km putini si mai ales ieftina pica... tongue.gif Altfel exista masini bune si cu km putini dar sunt scupe.
P.S.: fara referire la persoana ta...
AdrianIcn
Am suspectat de la inceput ca e ceva in neregula. Dar de...omul pana nu se convinge.

In alta ordine de idei, am identificat alta masina, de la proprietar, din Focsani.

https://www.autovit.ro/anunt/renault-megane-ID7GGvRy.html

Aici specifica ca are sistem audio BOSE dar nu vad sigla BOSE pe difuzoare.

Este posibil sa fie asa sau mananca c.... ?

solidconvert
Pai trebuie sa ti spuna posesorii de GT cu sistem Bose daca exista inscriptii pe boxe... in rest masina pare ok. Oricum trebuie verificata cu maximum de atentie inainte de cumparare. Nu doar asta! Orice alte masina mai ales automata. Importante sunt schimburile treptelor de viteza atunci cand o calci usor . Daca ii da tare nu iti dai seama daca sunt probleme la schimbarea treptelor. Chestie care se intampla spre exemplu la DSG. DCT ul este similar deci banuiesc ca problemele sunt similare.
Aerius
Pe difuzoarele de pe usi nu-mi aduc aminte cu precizie daca exista sigla Bose (desi parca sa zic ca este), dar pe difuzorul central din bord pot sa garantez (ca-l vad in fiecare zi smile.gif ).

Inca o chestie... Masina aia a mai fost la vanzare si anul trecut - vezi postarea nr. 3337 de pe acest topic.
AdrianIcn
Trosnita si asta.. cu o dauna mare de 90.000 RON

https://www.autovit.ro/anunt/renault-megane-ID7GGvRy.html

Sincer, deja sunt cam demoralizat. Ma gandesc sa schimb modelul de interes. Sa ma reorientez catre modele mai "pamantene" de masini. Cele cu cai multi sunt predispuse la trosneli.

15.000 EUR pana la urma sunt bani si de masina noua.

Hmmm...
meg2s
Mda, n-are Bose la cum arata grilele difuzoarelor. Problema mai serioasa era ca dupa ce o trosnise in spate, n-a reparat-o si el 'a la carte', ca-i lipsesc emblemele "Renault Sport" pe stanga si "GT" pe dreapta hayonului.
Daca ai rabdare sa cauti si nu esti presat sa cumperi urgent o masina, GT-ul e o masina foarte faina in buget mediu. Sasiul destul de bun (zic eu) si 4-control-ul de exemplu, sunt greu de gasit in liga asta de pret... Si asta ti-o spune un utilizator de GT-tractor; probabil ca un benzinar e si mai interesant (macar din distributia maselor fata-spate, daca nu cumva si din reprizele de accelerare).

L.E. esti hotarat pe bbenzina? sau accepti si diesel? nu pierzi foarte mult fun si alimetezi ma rar... tongue.gif
mi-au atras atentia astea doua, inca in garantie (1,3 ani si respectiv 8 luni), una vanduta chiar de dealer. Poate nu-s atat de trosnite ca cele verificate anterior. Primul este de multe luni in vanzare - l-am mai vazut.

https://www.autovit.ro/anunt/renault-megane...tml#xtor=SEC-81

https://www.autovit.ro/anunt/renault-megane...tml#xtor=SEC-81
AdrianIcn
Eram hotarat pe benzina. De fapt sunt fan benzina turbo si am o oarecare retinere fata de diesel; dar am ajuns la concluzia ca nu prea gasesti in RO masini pe benzina dotate; nelovite, etc. Este o oferta foarte saraca fata de diesel. Ar fi si optiunea sa imi aduc una de la licitatii din afara, dar nu am timpul si cheful necesar sa ma complic.

Prin urmare, cred ca o sa vorbesc cu proprietarul pt Meganul GT DCI rosu, pus de tine in link.

Cum se simte masina? E la fel de sportiva la sunet si tinuta ca si modelul pe benzina ?

Pe 0-100 scoate mai bine benzina cu 1.7 secunde. Ar fi o diferenta asa sesizabila la DCI cand forjezi masina?? Nu vorbesc de viata de zi cu zi, pt ca acolo e suficient.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.